Skocz do zawartości

Piesek

Turysta
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piesek

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Piesek

Turysta

Turysta (2/21)

4

Reputacja

  1. Piesek

    Wyspy Prime'a

    Dziękuje wielkie , nie wiem jak mogłem to ominąć , w dzienniku miałem dekoder z Jupitera więc myslałem ze jest git
  2. Piesek

    Wyspy Prime'a

    425.sav425.ddsMasz dzielny wojowniku i miałbym jeszcze jedna prośbe ale to na pv
  3. Piesek

    Wyspy Prime'a

    Zdarova Stalkerzy , Mam problem z Pierwszymi wyspami Prime'a Przeleciałem wszystkie wyspy , znalazłem 7 dekoderów , z generatorów był zabezpieczony po zoszyfrowaniu znalazłem schowek twórców na CEA , uratowałem gila na CEA I teraz prime powinien wziąć odemnie dekodery ale nie ma zadnego dialogu
  4. Siemka mam problem , Jestem w trakcie questa " dziwne cyfry " prowadzący do Tłumika Hostela , Ogarnąlem sprawy u swibłoda z nadajnikami na Wsch Prypeci i Zatonie Swibłod wysłal mnie do szewczenko na zatonie Wdg stronki i poradników gdy podchodze do Statku , powinien mi sie odpalić dialog z Arharą by pozabijać mutanty dookoła i w nagrode daje inferno , Mi nie wyskakuje zaden dialog , Moge podniesc TP i isc do katakumb ale szkoda artu , Jakieś pomysły?
  5. Całe szczescie jeden z agentów był w stanie zrespic zaporożca Wątek zamknięty , Gdyby ktoś szukał pomocy polecam e_l , świetny wojownik oraz wysłannik świadomości Z
  6. Niestety nie mam opcji wczytania , znaczy mam ale to jest zbyt duzy odstęp czasu , zbyt dużo progresu w trakcie
  7. Witajcie Stalkerzy , Mam problem z zadaniem " Złodziej samochodów" , Zleca je Dezerter z Agropromu ,Trochę zwlekałem z tym zadaniem , od razu zdobyłem przepustkę , lecz nie ukrywam zwlekałem z samym odnalezieniem auta . W międzyczasie zrobiłem "Kostke Rubika" Od akima , przez co wojacy najechali doline morku , obawiam sie ze w trakcie zabawy z wojskowymi wysadzili oni questowego zaporożca. W internetach nie mogłem zbyc nic znaleśc w tym temacie Auto powinno być w dolinie morku tuż naprzeciw bazy bandytów , za silosami na stacji benzynowej
  8. @wariatDziękuje doskonały Wariacie , Oba te sav'y do folderu wrzucić?
  9. Chyba udało sie , tu jest Save staram sie.sav
  10. Będziesz w stanie poinstruować jak? Troche zielony w tym jestem
  11. Witam , problem wygląda następująco Jestem na etapie schowków Tubylca na CEA-2 Jeden ze schowków jest w kabinie dźwigu , w zadaniu napisane jest że nie da się tam dostać bez uzycia teleportu , ( bodajże monolitowca co tepa na daszek koło dźwigu z którego można przeskoczyć) Sytuacja wygląda tak ze wszystkie teleporty zużyłem , Jak można temu zaradzić?
  12. Piesek

    Wykrzaczenie

    Sorki ale dość srednio estem w stanie to skminic , jestes w stanie łopatologiczniej wytłumaczyc? Za wiele nie dało Dobra ogl , Odpalam przez wyszukiwarke jak admin iii ... Działa? Czekam na jakieś wykrzaczenie Edit Jednak wyjebało w kosmos XD Dobra Zignorujcie wszystko , Wróce do Polski to przez PenDrive wezme se pliki od ziomka Zjebana ta gra jest XD
  13. Piesek

    Wykrzaczenie

    coz dobra , czekam do jutra miłego
  14. Piesek

    Wykrzaczenie

    Na dole jest fatal error wiec wklejam całosc * Detected CPU: AMD Ryzen 5 5600G with Radeon Graphics AuthenticAMD, F175/M80/S0 * CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSE4.1, SSE4.2, SSE4a, AVX, AVX2 * CPU cores: [6], threads: [12] Initializing File System... using fs-ltx c:\op-2.2\fsgame.ltx CLocatorAPI::_initialize, FS: 81908 files cached, 24371Kb memory used. Init FileSystem 0.615761 sec [25.05.24 22:45:09.522] 'xrCore' build 8369, Jan 5 2022 [25.05.24 22:45:09.522] OP 2.2 Engine ver 2.2a x64 09.01.2022 [25.05.24 22:45:09.522] [25.05.24 22:45:09.652] - Found HUDs [ advancer asket asket_v2 cop cop_v2 cop_v3 default_hud heroin_zero heroin_zero_v2 modern neoclassic oracle_new overhaul overhaul_2 overhaul_light pda serafim stalker_shoc ] [25.05.24 22:45:09.652] - Found Inventorys [ alter_dark alter_light alter_medium classic_fly_dark classic_fly_light classic_fly_medium default default_light default_medium homyak_dark homyak_light homyak_medium project_x_dark project_x_light project_x_medium ] [25.05.24 22:45:09.652] Initializing Engine... [25.05.24 22:45:09.654] - Create user-defined param [ amk_option_hud amk_option_mus autochange_difficulty autosave_enable bolt_visual buy_item death_counter dynamic_anoms [25.05.24 22:45:09.654] ext_animations fast_respawn horror_time_enable invalid_objects new_sms pause_on_load pause_on_load_call_sound respawn_type user_name ] [25.05.24 22:45:09.654] Loading config for renderer [25.05.24 22:45:09.654] Executing config-script "user.ltx"... [25.05.24 22:45:09.654] [c:\op-2.2\userdata\user.ltx] successfully loaded. [25.05.24 22:45:09.654] Starting INPUT device... [25.05.24 22:45:09.730] Loading DLL: xrRender_R1.dll [25.05.24 22:45:09.731] Loading DLL: xrGame.dll [25.05.24 22:45:09.733] 'xrGame' build Dec 31 2021 15:06:57 [25.05.24 22:45:09.759] * [win32]: free[137434523304 K], reserved[4283444 K], committed[146660 K] [25.05.24 22:45:09.759] * [ D3D ]: textures[0 K] [25.05.24 22:45:09.759] * [x-ray]: crt heap[47750 K], process heap[47750 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K] [25.05.24 22:45:09.759] * [x-ray]: economy: strings[count: 39685, lengths: 1074 K, overhead: 2015 K, saved: 20412 K] [25.05.24 22:45:09.759] * [x-ray]: economy: smem[count: 0, lengths: 0 K, overhead: 0 K, saved: 0 K] [25.05.24 22:45:09.759] Executing config-script "c:\op-2.2\gamedata\config\default_controls.ltx"... [25.05.24 22:45:09.759] [c:\op-2.2\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. [25.05.24 22:45:09.759] Executing config-script "user.ltx"... [25.05.24 22:45:09.760] Executing config-script "c:\op-2.2\gamedata\config\rspec_default.ltx"... [25.05.24 22:45:09.760] [c:\op-2.2\gamedata\config\rspec_default.ltx] successfully loaded. [25.05.24 22:45:09.760] Executing config-script "c:\op-2.2\gamedata\config\default_controls.ltx"... [25.05.24 22:45:09.760] [c:\op-2.2\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. [25.05.24 22:45:09.760] - Maximum allowed affinity mask: 0xFFF, current: 0xFFF [25.05.24 22:45:09.760] [c:\op-2.2\userdata\user.ltx] successfully loaded. [25.05.24 22:45:09.760] SOUND: OpenAL: enumerate devices... [25.05.24 22:45:09.760] SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present [25.05.24 22:45:09.760] devices OpenAL Soft [25.05.24 22:45:09.760] SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is OpenAL Soft [25.05.24 22:45:09.783] SOUND: OpenAL: All available devices: [25.05.24 22:45:09.783] 1. OpenAL Soft, Spec Version 1.1 (default) [25.05.24 22:45:09.783] SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is OpenAL Soft 1.1 [25.05.24 22:45:09.788] SOUND: OpenAL: Required device: OpenAL Soft. Created device: OpenAL Soft. [25.05.24 22:45:09.792] * sound: EAX 2.0 extension: absent [25.05.24 22:45:09.792] * sound: EAX 2.0 deferred: absent [25.05.24 22:45:09.792] * sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl [25.05.24 22:45:09.807] Starting RENDER device... [25.05.24 22:45:09.826] * GPU [vendor:1002]-[device:73FF]: AMD Radeon RX 6600 [25.05.24 22:45:09.826] * GPU driver: 31.0.24031.5001 [25.05.24 22:45:09.917] * CREATE: DeviceREF: 1 [25.05.24 22:45:09.917] * Texture memory: 4072 M [25.05.24 22:45:09.917] * DDI-level: 9.0 [25.05.24 22:45:09.921] * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) [25.05.24 22:45:09.921] * GPU vertex cache: unrecognized, 16 [25.05.24 22:45:09.921] * DVB created: 8192K [25.05.24 22:45:09.921] * DIB created: 512K [25.05.24 22:45:09.981] load time LTX=53 ms [25.05.24 22:45:09.986] count of .thm files=3236 [25.05.24 22:45:10.019] load time THM=39 ms [25.05.24 22:45:10.019] * distortion: used, dev(30),need(14) [25.05.24 22:45:10.019] * SSample: 1920x1080 [25.05.24 22:45:10.024] * SSample: enabled [25.05.24 22:45:10.091] - r__tf_aniso 4 [25.05.24 22:45:10.091] - r1_tf_mipbias 0. [25.05.24 22:45:10.097] Script debugger succesfully restarted. [25.05.24 22:45:11.184] - Gamedata version: [Assembly 2.2 09.01.2022] [25.05.24 22:45:11.227] Starting engine... [25.05.24 22:45:11.259] GMLib loaded at 32 msec [25.05.24 22:45:11.498] Game_Globals loaded at 238 msec [25.05.24 22:45:11.573] App_Start loaded at 75 msec [25.05.24 22:45:11.579] [25.05.24 22:45:11.579] FATAL ERROR [25.05.24 22:45:11.579] [25.05.24 22:45:11.579] [error]Expression : FS.exist(fn,"$game_textures$",buf,".ini") [25.05.24 22:45:11.579] [error]Function : CGameFont::Initialize [25.05.24 22:45:11.579] [error]File : GameFont.cpp [25.05.24 22:45:11.579] [error]Line : 91 [25.05.24 22:45:11.579] [error]Description : c:\op-2.2\gamedata\textures\ui\ui_font_letter_18_crossed_1024_cent.ini [25.05.24 22:45:11.579] [25.05.24 22:45:11.579] [25.05.24 22:45:11.579] stack trace: [25.05.24 22:45:11.579]
  15. Piesek

    Wykrzaczenie

    Masz logi i bina Całosc już z patchem i spolszczeniem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.