aaa1112
Turysta-
Postów
245 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia aaa1112
Przemytnik (7/21)
11
Reputacja
-
Witam! Postanowiłem wrócić do tego moda po dłuższej przerwie i mam mały problem. Gdy spotykam bagiennego doktora, to nie można z nim przeprowadzić dialogu, w którym daje on nam zlecenia rozpoczynające główną fabułę gry. Jest tylko "Cześć!" Zrobiłem już mnóstwo różnych zadań pobocznych i zachodzę w głowę o co chodzi, czy może coś jeszcze trzeba było wcześniej zrobić tylko zapomniałem czy co? Za pierwszym razem w ogóle takiego problemu nie było. Proszę o podpowiedź...
-
Prosiłbym o jeszcze jedną podpowiedź. Gdzie mogę znaleźć trzeci detektor dla Doktora? Czytałem, że jest przy jakimś budynku niedaleko schowka Striełoka, ale niestety nie wiem o jaki schowek i budynek chodzi.
- 494 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe bronie
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Wszystko OK, tylko dalej nie mam kodu do drzwi na niższy poziom. W poradniku jest napisane tylko że dostajemy klucze i idziemy od razu tam gdzie trzeba. Żaden kod z tych jakie znalazłem na forum nie wchodzi... Ale spróbuję jeszcze raz podejść do zadania zachowując nieco inną kolejność. Chyba w złym momencie zrobiłem zadanie dla Kabla i stąd brak kodu... Na szczęcie znalazł się nie tak dawny zapis.
- 494 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe bronie
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Rzeczywiście, nie zebrałem wszystkiego z X18, ale nie wiedziałem co tam trzeba zrobić, bo nie ma żadnej informacji. Tylko się domyślam że trzeba pochodzić po labie i coś tam zrobić czy znaleźć skoro już tam jestem. Nie umiem też znaleźć kodu dostępu do drzwi na niższy poziom.
- 494 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe bronie
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam ponownie. Potrzebuję pomocy tym razem w sprawie fabularnej. Robię zadanie dla gen. Woronina, które polega na przeszukaniu wskazanych miejsc ("Przeniknij do X-18"). Zbadałem już wszystkie z tych miejsc i nie wiem co dalej. Woronin odpowiada tylko "Na razie!" i tak samo Kabel, do którego jak zrozumiałem trzeba iść, jak to wynika z wcześniejszych wpisów na ten temat.
- 494 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe bronie
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam. Mam następujący problem. Gra wysypuje się, gdy dotrę na Magazyny Wojskowe w celu odbycia rozmowy z Maksem. Czasem przed rozpoczęciem rozmowy, a czasem w trakcie. Wrzucam loga. Prosiłbym o pomoc. xray_hp.log Cofam pytanie. Już jest wszystko OK. Zainstalowałem grą na nowo wraz modem i wszystko ładnie działa
- 494 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe bronie
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Zadania dla Merlina i uciekające zdrowie
aaa1112 odpowiedział(a) na aaa1112 temat w Problemy fabularne
Dzięki. O takiej opcji zapomniałem -
Zadania dla Merlina i uciekające zdrowie
aaa1112 odpowiedział(a) na aaa1112 temat w Problemy fabularne
W końcu z braku laku zainstalowałem tego moda ponownie, będąc gotowy na włączanie kiedy trzeba trybu God mode i godząc się z niedorzecznościami na jakie się natknę, ale jest jedna rzecz nie do przeskoczenia. Znowu po zabiciu któregoś zielonego ludzika zdrowie mi samo zjeżdża, nawet w trybie god mode... Wygląda mi to na jakiegoś buga... Póki co miałem artefakt, który mi kompensował tą ucieczkę zdrowia, i olałem ten problem, ale doszedłem do etapu w którym zostałem pozbawiony przedmiotów i broni i tu niestety do widzenia... Nawet jakby człowiek nie wiadomo jak chciał, to grać się nie da. Pozwolę sobie zapytać, czy ktoś z Was zetknął się już z tym zjawiskiem? I czy jest jakaś może łatka albo poprawka na to? -
Zadania dla Merlina i uciekające zdrowie
aaa1112 odpowiedział(a) na aaa1112 temat w Problemy fabularne
Tak jak powiedziałem, nie rozumiem czemu ma służyć tworzenie takich absurdów. Odnoszę wrażenie jakby autorzy tym spospobem w bardzo prymitywny sposób próbowali zgnoić gracza i udowodnić mu że jest słaby, sami robiąc z siebie idiotów i bałwanów jak ten goryl który ryczy i klepie się pięściami po brzuchu. Takie odnoszę wrażenie grając w większość modów rosyjskich czy ukraińskich autorów. A przy okazji ci autorzy strzelają sobie sami w kolana przez zniszczenie swojego własnego dzieła, nad którym bardzo się napracowali a finalnie nie da się w to grać. Po co robić moda, który zapowiada się super ciekawie, ma genialny pomysł, ale wszystko jest położone w tak trywialny sposób i cała gra idzie w śmieci, bo poprostu nie nadaje się do gry... Powiem jeszcze tak. Lubię wymagającą i trudną rozgrywkę, ale nie zamierzam kopać się z koniem, albo ścigać z komputerem, bo nie ma to sensu i nie czyni gry w żaden sposób bardziej ciekawej, wymagającej czy realistycznej. Szczególnie to ostatnie. Nawet w trybie całkowitej nieśmiertelności potrzeba strzelenia 20 razy do człowieka amunicją przeciwpancerną, żeby go pokonać odbiera poczucie realizmu i daje do myslenia że coś tutaj jest nie tak. Nie tak przecież działają prawa fizyki w prawdziwym świecie. -
Zadania dla Merlina i uciekające zdrowie
aaa1112 odpowiedział(a) na aaa1112 temat w Problemy fabularne
Już wiem. Okazało się, że zabicie jednego z tych zielonych powoduje taki efekt. Miałbym przy okazji jeszcze jedno pytanie. Zauważyłem że w tym modzie jest bardzo duża dysproporcja pomiędzy trudnością pokonania przeciwnika, a trudnością pokonania gracza. Wykonuję misję uwolnienia Ducha z rąk najemników i widzę, że na poziomie "stalker" żeby zabić któregoś z nich musze oddać około 8 - 12 strzałów z tej samej odległości, co przeciwnik do mnie - gdzie przeciwnik zabija mnie jednym bądź dwoma celnymi strzałami. Mam do dyspozycji karabin SIG 550 z celownikiem optycznym i kombinezon monolitu. Czy istnieje jakaś możliwość wyrównania tych szans? Bo inaczej nie widzę sensu dalszej gry na takich zasadach... Cofam pytanie, mod wylądował w koszu. Nigdy więcej gry w programy nie będące grą służąca graczowi, a jedynie demonstracji możliwości twórcy. Tego moda definitywnie przekreśla następująca rzecz. Podobnie jak w najgorszych tego typu produkcjach na jakie się naciąłem przeciwnicy pozbawieni zostali czasu reakcji i strzelają w sposób absolutnie bezbłędny, tak więc niezależnie od umiejętności i starań gracza gra jest niemożliwa. -
Mam dziwny problem. W trakcie wykonywania ostatniego zadania dla Merlina (wziąć ostatni rękopis i iść do Charona) po pokonaniu ostatniej trójki gości w zielonych kombinezonach zdrowie zaczyna mi samo nagle bardzo szybko uciekać, mimo to że nie jestem ranny ani napromieniowany, tak że po dziesięciu krokach w którąkolwiek stronę jestem już martwy. Nie wiadomo i nie ma informacji w ogóle co się dzieje. Nie pomogła na to nawet awaryjna metoda ustawienia wszystkich parametrów immunities na 0.0. Co to za matnia tym razem i czy jest jakieś wyjście, czy może mod nadaje się w ogóle do kosza?
-
Witam. Mam ten sam problem. Znalazłem 8 ogonów, z czego chyba ze 4 miałem zebrane tak na zapas przed misją u tego całego dupka... Przemierzyłem już chyba cały dostępny świat i nie mogę znaleźć ani pół więcej. Jestem w matni. Nie chce mi się cofać do M.M. i robić wszystkiego od nowa jako monolitowiec. Za to innych mutantów jest od zatrzęsienia. Mam już 7 macek pijawki, ogonów nibypsów byłoby ze 20 jakby tak wszystkie pozbierać, dzików całe stada ,tylko tego czego trzeba brakuje. O co tu chodzi, bo już tracę cierpliwość. Czyżby znowu jakiś idiota uznał że nie może być za łatwo?? Nawet tak głupim sposobem?? Czy istnieje jakieś wyjście z tej sytuacji? Nie ważne jaką metodą. Może jakiś odpowiedni wpis w odpowiednim pliku?...
-
Miałbym jeszcze jedną prośbę. Zauważyłem drugą uciążliwą cechę tego moda - odnoszę wrażenie że przeciwnicy (bandyci) strzelają z perfekcyjną celnością i nie są obdarzeni czasem reakcji. W momencie wychylenia się przeciwnika np. zza muru dostaję natychmiast 100 - procentowo celny strzał, tak że nawet nie zdążę fizycznie nacisnąć spustu. W ten sposób potyczka z bandytami i przypomina jakąś specoperację z najwyżej wyszkoloną frakcją na najwyższym poziomie gry. W związku z tym mam pytanie: czy istnieje może jakaś modyfikacja "łagodząca" umiejętności bandytów i w ogóle przeciwników? P.S. W miarę grania w moda zauważam kolejne moim zdaniem totalnie przesadzone i absurdalne utrudnienia. Tracę zdrowie nie wiadomo z jakiego powodu, a apteczka podnosi zdrowie o jakieś raptem 10% a jej zdobycie graniczy z cudem. Znowu mam wrażenie że autorzy stosując tego typu zabiegi ch**olera wie po co przekreślili cały swój trud utworzenia moda, który zapowiadał się rewelacyjnie a przez to okazał się poprostu niegrywalny... P.S. 2. Mod wylądował w koszu. Szkoda nerwów i straconego czasu na próbę gry w jakieś g*wno, które nie służy do gry, tylko chyba do demonstracji jak wielkiego ch*ja ma autor i jakiego kozackiego moda stworzył. A graczowi ch* w d* przy okazji... P.S. Dodatkowo uważam, że tego tworzenie i rozpowszechnianie tego typu zagrywek powinno być objęte jakimś paragrafem prawnym...
-
Działa ładnie. Wielkie dzięki.
-
Też nie działa. Gra wysypuje się od razu po próbie uruchomienia. Dodam, że mam wersję z 05.07.2018 pobraną z tej strony, ze spolszczeniem.