Skocz do zawartości

aaa1112

Turysta
  • Postów

    290
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O aaa1112

Informacje o profilu

  • Ruble
    3

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia aaa1112

Przemytnik

Przemytnik (7/21)

15

Reputacja

  1. Wielkie dzięki, znalazłem to cholerstwo ale nie wyobrażam sobie wykonania tej misji bez podpowiedzi w postaci filmików z gameplayu. Dodatkowo zmyłkę powodował inny schowek znajdujący się w standardowej skrzynce, bardzo blisko tego właściwego. No i też misja (lub etap misji) zalicza się bez graficznej informacji o utraceniu fleszki.
  2. Poradnik czytam co chwilę, ale niestety nic na ten temat nie potrafię się z niego dowiedzieć. Jest tylko wspomniane o spotkaniu z Daimosem, a potem trzeba iść do Prypeci znaleźć schowek. Założyłem, że to on mi daję wspomnianą fleszkę i dziwię się że jak się okazuje, że jej nie ma...
  3. Tymczasem utknąłem w jeszcze jednej zupełnie innej misji. Chodzi o dostarczenie fleszki do schowka Poszukiwaczy w Prypeci, na zlecenie gościa o imieniu Daimos. Docieram do miejsca, znajduję schowek, ale okazuje się że nie mam przy sobie żadnej fleszki. Chyba przeoczyłem moment, w którym ją dostaję. Próbowałem odtworzyć jeszcze raz ostatnie kroki (wizyta w Lesie, Limańsku, Szpitalu), ale niestety nic z tego. Chcąc grac dalej niestety musze poprosić o pomoc...
  4. Jeszcze takie pytanko. Czy wie ktoś może jak zwiększyć długość dnia w stosunku do nocy? Jaki plik za to odpowiada? Chcąc wykonać dobrze jakąś misję trzeba ciągle kombinować jak spać na siłę gdzie popadnie i celować w bardzo wąskie okno, bo inaczej bardzo szybko robi się ciemno i noc trwa chyba 3/4 doby... Jest to już na tyle kłopotliwe, że dobrze by było to jakoś zmodyfikować. Niestety nie znalazłem na forum wątku o tym problemie...
  5. Jak bym mógł prosić o jeszcze jedną podpowiedź... Jestem w dawnej bazie Czystego Nieba na Bagnach - po dotarciu do Greka. Przewodnik mówi, że należy przeprowadzić dialog z każdym z lokatorów bazy i od jednej z osób mamy dostać notatkę od o. Witalija w języku niemieckim. Potem mamy udać się do niejakiego Wasilija. Problem taki że od nikogo nie dostaję wcześniej wspomnianej notatki i nie mam pojęcia gdzie potem szukać tego Wasilija. I czy można zrobić drugie bez załatwienia pierwszego.
  6. Prosiłbym o pomoc w pewnej sprawie. Po wejściu w strefę silnego promieniowania nie da się go potem nijak zbić. Apteczki i zastrzyki działają tylko chwilowo a poziom naszego napromieniowania rośnie non stop, tak jakby uległ swoistemu "zawieszeniu". Pamiętam że w innym modzie, w który grałem dawno temu był ten sam problem i było na to rozwiązanie w postaci zmiany wpisu w jakimś pliku. Tylko że teraz nie umiem za nic w świecie znaleźć tego tematu...
  7. jasne. popróbuję z rozdziałką i jakością.
  8. Ustawiłem pełne ośw. dynamiczne i notatka od razu się pokazała. Dzięki za poradę. Trzeba wyjść z jaskini
  9. Tak jest, na statycznym. Niestety za słaby komputer. To miał być komputer do pracy biurowej tylko. Czas pomyśleć o nowym - o czymś normalnym
  10. Jest schowek w łyżce (naktóry też jest baaaardzo trudno "nacelować"), ale nic w nim nie ma.
  11. Chcąc grać dalej musze niestety zadać kolejne pytanie. Jaka jest metoda na znalezienie "notatki" potrzebnej do aktywacji snajpera, którego mamy wyeliminować w misji przeszukiwania okolic sadzawki, przy której leżą dwa ciała? Poradnik mówi, że jest ona gdzieś przy metalowej bańce przy brzegu, tylko problem w tym że własnie szukając tej notatki zdążyłem już jakieś 10 razy kopnąć tą bańkę i nie wiem gdzie ona była pierwotnie. Widzę że w ogóle szukanie jakichkolwiek przedmiotów w tym modzie jest ekstremalnie trudne i przypomina szukanie igły w stogu siana. Tak jak chociażby szukanie noża, którym się wczesniej rzuciło. Jeszcze ani razu nie udalo mi się go znaleźć... P.S. Pamiętam moda w którym po wciśnięciu klawisza F - "użyj" pokazywał się napis z nazwą przedmiotu na jaki trafiamy ale jak byliśmy w odległości powiedzmy kilku metrów. Tutaj pojawia się on jak jesteśmy już całkiem nad szukanym przedmiotem. Proponuję zmienić parametr definiujący tę odległosć, tak żeby szukanie nie było szukaniem igły w stogu siana...
  12. Dzięki. Zupełnie nie pomyślałem o poradniku... Nie spodziewałem się że taki istnieje do tego moda
  13. Witam. Prosiłbym o pomoc. Na samym początku gry, po dotarciu do pułkownika Coppera za każdym razem okazuje się, że przybyłem za późno i nie dostaję potrzebnej przepustki a zatem cała gra idzie się bujać... Wszystko załatwiam w totalnym pędzie, jak najszybciej potrafię, poruszam się od samego początku wszędzie autem. Udało mi się osiągnąć czas taki, że jestem u niego o godzinie 7:25. Nie jestem już w stanie tego bardziej przyspieszyć. Czy ktoś mi może powiedzieć co tu trzeba zrobić i jaki czas osiągnąć?
  14. Tym czasem cofnąłem się prawie do początku, zaliczyłem też zadanie na znalezienie schowka Striełoka, które wcześniej pominąłem i w związku z tym miałem największe obawy czy własnie przez to dzieją się takie dziwne rzeczy, ale niestety wszystko to na przysłowiowy ch*j, że się tak wyrażę. Straciłem już cierpliwość i czuję się oszukany. Zdobyłem prototypy dla profesora i wszystko co potrzebne, przychodzę do niego a tu nie ma w ogóle dialogu na ten temat i nie da się dalej grać. Mam wersję fix 46 pobraną z innego źródła niż tutejsze forum. Może to jest przyczyna całego nieszczęścia (?)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.