Skocz do zawartości

aaa1112

Turysta
  • Postów

    245
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O aaa1112

Informacje o profilu

  • Ruble
    3

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia aaa1112

Przemytnik

Przemytnik (7/21)

11

Reputacja

  1. Witam! Postanowiłem wrócić do tego moda po dłuższej przerwie i mam mały problem. Gdy spotykam bagiennego doktora, to nie można z nim przeprowadzić dialogu, w którym daje on nam zlecenia rozpoczynające główną fabułę gry. Jest tylko "Cześć!" Zrobiłem już mnóstwo różnych zadań pobocznych i zachodzę w głowę o co chodzi, czy może coś jeszcze trzeba było wcześniej zrobić tylko zapomniałem czy co? Za pierwszym razem w ogóle takiego problemu nie było. Proszę o podpowiedź...
  2. aaa1112

    Apokalipsa

    Prosiłbym o jeszcze jedną podpowiedź. Gdzie mogę znaleźć trzeci detektor dla Doktora? Czytałem, że jest przy jakimś budynku niedaleko schowka Striełoka, ale niestety nie wiem o jaki schowek i budynek chodzi.
  3. aaa1112

    Apokalipsa

    Wszystko OK, tylko dalej nie mam kodu do drzwi na niższy poziom. W poradniku jest napisane tylko że dostajemy klucze i idziemy od razu tam gdzie trzeba. Żaden kod z tych jakie znalazłem na forum nie wchodzi... Ale spróbuję jeszcze raz podejść do zadania zachowując nieco inną kolejność. Chyba w złym momencie zrobiłem zadanie dla Kabla i stąd brak kodu... Na szczęcie znalazł się nie tak dawny zapis.
  4. aaa1112

    Apokalipsa

    Rzeczywiście, nie zebrałem wszystkiego z X18, ale nie wiedziałem co tam trzeba zrobić, bo nie ma żadnej informacji. Tylko się domyślam że trzeba pochodzić po labie i coś tam zrobić czy znaleźć skoro już tam jestem. Nie umiem też znaleźć kodu dostępu do drzwi na niższy poziom.
  5. aaa1112

    Apokalipsa

    Witam ponownie. Potrzebuję pomocy tym razem w sprawie fabularnej. Robię zadanie dla gen. Woronina, które polega na przeszukaniu wskazanych miejsc ("Przeniknij do X-18"). Zbadałem już wszystkie z tych miejsc i nie wiem co dalej. Woronin odpowiada tylko "Na razie!" i tak samo Kabel, do którego jak zrozumiałem trzeba iść, jak to wynika z wcześniejszych wpisów na ten temat.
  6. aaa1112

    Apokalipsa

    Witam. Mam następujący problem. Gra wysypuje się, gdy dotrę na Magazyny Wojskowe w celu odbycia rozmowy z Maksem. Czasem przed rozpoczęciem rozmowy, a czasem w trakcie. Wrzucam loga. Prosiłbym o pomoc. xray_hp.log Cofam pytanie. Już jest wszystko OK. Zainstalowałem grą na nowo wraz modem i wszystko ładnie działa
  7. Dzięki. O takiej opcji zapomniałem
  8. W końcu z braku laku zainstalowałem tego moda ponownie, będąc gotowy na włączanie kiedy trzeba trybu God mode i godząc się z niedorzecznościami na jakie się natknę, ale jest jedna rzecz nie do przeskoczenia. Znowu po zabiciu któregoś zielonego ludzika zdrowie mi samo zjeżdża, nawet w trybie god mode... Wygląda mi to na jakiegoś buga... Póki co miałem artefakt, który mi kompensował tą ucieczkę zdrowia, i olałem ten problem, ale doszedłem do etapu w którym zostałem pozbawiony przedmiotów i broni i tu niestety do widzenia... Nawet jakby człowiek nie wiadomo jak chciał, to grać się nie da. Pozwolę sobie zapytać, czy ktoś z Was zetknął się już z tym zjawiskiem? I czy jest jakaś może łatka albo poprawka na to?
  9. Tak jak powiedziałem, nie rozumiem czemu ma służyć tworzenie takich absurdów. Odnoszę wrażenie jakby autorzy tym spospobem w bardzo prymitywny sposób próbowali zgnoić gracza i udowodnić mu że jest słaby, sami robiąc z siebie idiotów i bałwanów jak ten goryl który ryczy i klepie się pięściami po brzuchu. Takie odnoszę wrażenie grając w większość modów rosyjskich czy ukraińskich autorów. A przy okazji ci autorzy strzelają sobie sami w kolana przez zniszczenie swojego własnego dzieła, nad którym bardzo się napracowali a finalnie nie da się w to grać. Po co robić moda, który zapowiada się super ciekawie, ma genialny pomysł, ale wszystko jest położone w tak trywialny sposób i cała gra idzie w śmieci, bo poprostu nie nadaje się do gry... Powiem jeszcze tak. Lubię wymagającą i trudną rozgrywkę, ale nie zamierzam kopać się z koniem, albo ścigać z komputerem, bo nie ma to sensu i nie czyni gry w żaden sposób bardziej ciekawej, wymagającej czy realistycznej. Szczególnie to ostatnie. Nawet w trybie całkowitej nieśmiertelności potrzeba strzelenia 20 razy do człowieka amunicją przeciwpancerną, żeby go pokonać odbiera poczucie realizmu i daje do myslenia że coś tutaj jest nie tak. Nie tak przecież działają prawa fizyki w prawdziwym świecie.
  10. Już wiem. Okazało się, że zabicie jednego z tych zielonych powoduje taki efekt. Miałbym przy okazji jeszcze jedno pytanie. Zauważyłem że w tym modzie jest bardzo duża dysproporcja pomiędzy trudnością pokonania przeciwnika, a trudnością pokonania gracza. Wykonuję misję uwolnienia Ducha z rąk najemników i widzę, że na poziomie "stalker" żeby zabić któregoś z nich musze oddać około 8 - 12 strzałów z tej samej odległości, co przeciwnik do mnie - gdzie przeciwnik zabija mnie jednym bądź dwoma celnymi strzałami. Mam do dyspozycji karabin SIG 550 z celownikiem optycznym i kombinezon monolitu. Czy istnieje jakaś możliwość wyrównania tych szans? Bo inaczej nie widzę sensu dalszej gry na takich zasadach... Cofam pytanie, mod wylądował w koszu. Nigdy więcej gry w programy nie będące grą służąca graczowi, a jedynie demonstracji możliwości twórcy. Tego moda definitywnie przekreśla następująca rzecz. Podobnie jak w najgorszych tego typu produkcjach na jakie się naciąłem przeciwnicy pozbawieni zostali czasu reakcji i strzelają w sposób absolutnie bezbłędny, tak więc niezależnie od umiejętności i starań gracza gra jest niemożliwa.
  11. Mam dziwny problem. W trakcie wykonywania ostatniego zadania dla Merlina (wziąć ostatni rękopis i iść do Charona) po pokonaniu ostatniej trójki gości w zielonych kombinezonach zdrowie zaczyna mi samo nagle bardzo szybko uciekać, mimo to że nie jestem ranny ani napromieniowany, tak że po dziesięciu krokach w którąkolwiek stronę jestem już martwy. Nie wiadomo i nie ma informacji w ogóle co się dzieje. Nie pomogła na to nawet awaryjna metoda ustawienia wszystkich parametrów immunities na 0.0. Co to za matnia tym razem i czy jest jakieś wyjście, czy może mod nadaje się w ogóle do kosza?
  12. aaa1112

    Pieski

    Witam. Mam ten sam problem. Znalazłem 8 ogonów, z czego chyba ze 4 miałem zebrane tak na zapas przed misją u tego całego dupka... Przemierzyłem już chyba cały dostępny świat i nie mogę znaleźć ani pół więcej. Jestem w matni. Nie chce mi się cofać do M.M. i robić wszystkiego od nowa jako monolitowiec. Za to innych mutantów jest od zatrzęsienia. Mam już 7 macek pijawki, ogonów nibypsów byłoby ze 20 jakby tak wszystkie pozbierać, dzików całe stada ,tylko tego czego trzeba brakuje. O co tu chodzi, bo już tracę cierpliwość. Czyżby znowu jakiś idiota uznał że nie może być za łatwo?? Nawet tak głupim sposobem?? Czy istnieje jakieś wyjście z tej sytuacji? Nie ważne jaką metodą. Może jakiś odpowiedni wpis w odpowiednim pliku?...
  13. Miałbym jeszcze jedną prośbę. Zauważyłem drugą uciążliwą cechę tego moda - odnoszę wrażenie że przeciwnicy (bandyci) strzelają z perfekcyjną celnością i nie są obdarzeni czasem reakcji. W momencie wychylenia się przeciwnika np. zza muru dostaję natychmiast 100 - procentowo celny strzał, tak że nawet nie zdążę fizycznie nacisnąć spustu. W ten sposób potyczka z bandytami i przypomina jakąś specoperację z najwyżej wyszkoloną frakcją na najwyższym poziomie gry. W związku z tym mam pytanie: czy istnieje może jakaś modyfikacja "łagodząca" umiejętności bandytów i w ogóle przeciwników? P.S. W miarę grania w moda zauważam kolejne moim zdaniem totalnie przesadzone i absurdalne utrudnienia. Tracę zdrowie nie wiadomo z jakiego powodu, a apteczka podnosi zdrowie o jakieś raptem 10% a jej zdobycie graniczy z cudem. Znowu mam wrażenie że autorzy stosując tego typu zabiegi ch**olera wie po co przekreślili cały swój trud utworzenia moda, który zapowiadał się rewelacyjnie a przez to okazał się poprostu niegrywalny... P.S. 2. Mod wylądował w koszu. Szkoda nerwów i straconego czasu na próbę gry w jakieś g*wno, które nie służy do gry, tylko chyba do demonstracji jak wielkiego ch*ja ma autor i jakiego kozackiego moda stworzył. A graczowi ch* w d* przy okazji... P.S. Dodatkowo uważam, że tego tworzenie i rozpowszechnianie tego typu zagrywek powinno być objęte jakimś paragrafem prawnym...
  14. Działa ładnie. Wielkie dzięki.
  15. Też nie działa. Gra wysypuje się od razu po próbie uruchomienia. Dodam, że mam wersję z 05.07.2018 pobraną z tej strony, ze spolszczeniem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.