Skocz do zawartości

Pikson

Turysta
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pikson

Osiągnięcia Pikson

Gość w Zonie

Gość w Zonie (1/21)

0

Reputacja

  1. Wątek kontynuuje na jakby kogoś ciekawiło
  2. Cześć, od paru dni próbuję grzebać w plikach Czystego Nieba żeby dało się w końcu zabijać po cichu i mnie już szlag trafia, bo nic nie działa. Samo skradanie jest możliwe i naprawione modami, ale po zabiciu kogoś i tak wszyscy wkoło zaczynają strzelać do gracza, nawet jeśli są daleko i odwróceni tyłem. Próbowałem komentować pliki dźwiękowe tak żeby zasięg detekcji przez AI był bardzo mały. Edytowałem dźwięki śmierci, uderzenia kul we wrogów i otoczenie, bawiłem się z plikami takimi jak xr_danger.script, actor.ltx. I z tego wszystkiego zmiana wartości wydaje się działać tylko dla uderzenia kul o otoczenie i strzelanie w niebo - tj. nie powoduje reakcji NPC. Samo zabicie nawet jednym strzałem zawsze powoduje alarm u wrogów. Jedynego pliku dźwiękowego, którego mi się nie udało zedytować, bo jest uszkodzony to gamedata\sounds\material\bullet\collide\bullet_hit_1 . Nie sądzę, że to powód dlaczego to wszystko nie działa, ale jeśli ktoś chciałby mi pomóc to byłbym wdzięczny gdyby mi wysłał ten plik. I nie mam już więcej pomysłów. Kilka lat temu komentowałem dźwięki dla Cienia Czarnobyla i wydawało się jako tako to działać. A tu po prostu nic nie działa. Plik udało mi się jakoś wyciągnąć w końcu i zakomentować. Użyłem actor editor zamiast level editor w x-ray sdk. Zakomentowałem wszystko jeszcze raz. W grze poszedłem do innego obozowiska renegatów i wygląda na to, że wreszcie zadziałało, mogłem zabić wrogów będących blisko siebie bez wszczynania alarmu. Zostało testowanie dobrania odpowiednich wartości parametrów. Interesuje mnie jeszcze czy wrogowie odpalają alarm gdy widzą martwe ciało i jeśli zobaczą jak ktoś ginie (ale nie słyszą). Oraz czy wróg, który alarmuje się gdy kogoś zabijam, alarmuje też od razu innych (czy jest to uzależnione od dźwięku - strzelania lub krzyku NPCta)
  3. Wiesz co, w sumie wszystko działa bez tego spolszczenia, wystarczy skopiować pliki z languages/PL do localization. Także już nieważne.
  4. @Meta Siemka, czy planowałeś robić spolszczenie pod 1.1.4? A tak w ogóle to mi na 1.1.3 języka też nie zmienia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.