Witam,
mam problem następującej natury:
Podczas korzystania z teleportów na CEA2 któryś tam z kolei przenosi mnie na ziemię i pokazuje się wiadomość ala
i teraz pytanie czy da się jakość to obejść, czy też czeka mnie gra od początku tym razem w innym stylu że tak powiem?
Dodam tez że teleport potrzebny jest aby zaliczyć zadanie na dotarcie do teleportu na dachu (przynajmniej tak myślę).
Dzięki The Emperor ! Dzięki Porada z tego postu zadziałała, musiałem tylko zamienić z: anim_holster = svd_holsteranim_idle = svd_idleanim_idle_aim = svd_idle_aimanim_reload = svd_reloadanim_draw = svd_drawanim_holster = svd_holsteranim_shoot = svd_shootna: anim_holster = holsteranim_idle = idleanim_idle_aim = idleanim_reload = reloadanim_draw = drawanim_holster = holsteranim_shoot = shootczyli odwrotnie jak w tym poście.
Witam, Mam taki problem, że gdy wchodzę w ten zaułek z teleportem który ma przenieść do miejsca z fotobronią, to pojawia się komunikat że teleport znaleziony, ale zaraz potem wywala na pulpit z logiem: Expression : !lst.empty()Function : CHudItem::animGetFile : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGameHudItem.cppLine : 295Description : svd_idle:( Proszę o pomoc albo poradę jeżeli ktoś wie, jak uporać się z tym problemem.
Witam, Miałem taki sam błąd po zainstalowaniu na nowo solianki z torrenta + najnowsze spolszczenie. Pomogło poprzerabianie skryptów :thumbsup: . Trochę skopiowałem z oryginalnych plików z torrenta i wrzuciłem do spolszczonych a troche linijek kodu pousuwałem. Jak problem nadal występuje to mogę użyczyć tych plików.