Jump to content

kondotier

Elitarni
  • Posts

    13,016
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    243

kondotier last won the day on November 27

kondotier had the most liked content!

About kondotier

  • Birthday 01/24/1944

Profile Information

  • Ruble
    102849
  • Frakcja
    Samotne Wilki
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

kondotier's Achievements

 Jurij Siemiecki

Jurij Siemiecki (20/21)

  • Odznaka za przetłumaczenie 21-30 modyfikacji Rare
  • Odznaka za przetłumaczenie 11-20 modyfikacji Rare
  • Odznaka za przetłumaczenie 2-10 modyfikacji Rare
  • Odznaka za przetłumaczenie 1 modyfikacji Rare

Recent Badges

9k

Reputation

  1. Drzewo pocałunków. Przy wycince pod drogę ocalało, ze względu na jemiołę. A jesienny brak liści jemiołę uwidocznił w całej okazałości. A pod nią można pocałować każdą niewiastę. I tak pasożyt uratował karmiciela.
  2. PODBICIE Z DOBRĄ NOWINĄ. Po obejrzeniu wideo poradników, doszedłem do wniosku, że skoro przewalona jest jedna z możliwości zajęcia placówki Monolitu ( warlab ), to trzeba popróbować drugiej. Chociaż brak pewnych rzeczy w plecaku raczej nic dobrego nie wróżył. Jednak scenka z poradnika podsunęła mi pomysł. No i po dwóch dobach w grze i biegania po Generatorach bez mapy w PDA, w końcu natknąłem się i zlikwidowałem grupę Monolitowców, która miała to, co mnie brakowało. I popchnąłem fabułę. Jednak zamiast popisać się chytrością ( przewalone zadanie ) trzeba było odeprzeć atak zombiaków... ... poznać przyczynę ich pojawienia tak w realnym świecie, ... ... jak i mistycznym, pod labem. Ale poszło i wraz ekipą Gryfa zmierzam do celu. Na jutro zostało pokonanie labu. Z mojej gry wypływa taki wniosek, o ile jeszcze ktoś będzie grał. Przy wyborze sposobu zdobycia labu, od razu wybierać Szturm i wykonywać jemu wyznaczone zadania. Mod pozwala na jednoczesne wykonywanie też drugiego, spokojniejszego sposobu. Jeśli ktoś przez przypadek weźmie to zadanie z powyższego wpisu, niech się nie przejmuje, doczeka upływu czasu i dalej robi swoje.
  3. JUŻ BYŁ W OGRÓDKU, JUŻ WITAŁ SIĘ Z GĄSKĄ, KIEDY... Nie, nie. Nie wpadł w beczkę z której można wyjść chytrością. Pisałem już, że jedno z rozwiązań moda polegające na wpisywaniu z klawiatury nie może być zrealizowane, bo to musi być grażdanka. Ale wtedy chodziło tylko o zamówienia handlowe które można sobie odpuścić. Teraz doszedłem do takiego momentu w grze bliskiej finału, że takiego wpisu trzeba dokonać w zadaniu scenariuszowym. O ile w podobnych zadaniach były to same cyfry, albo mieszanka gdzie potrzebne były tylko cyfry, Tak w zadaniu fabularnym trzeba użyć liter. Co z tego, że autor dał wskazówkę w jakiej kolejności je wpisywać, kiedy łacińskie litery nie skutkują. A na dodatek, jest to zadanie na czas. Zostało mi go jednak sporo, aby zadanie wykonać. Dalsza gra nie miała sensu. No i przyszło mi moda "dokończyć" oglądając wideo poradnik. Również przy robieniu tego finału, trochę odpuściłem z chwaleniem moda. Konieczność równoczesnego prowadzenia dialogów, czytania stawianych zadań i podpowiedzi oraz filozoficznych wywodów w PDA, powoduje, że się można pogubić. A szkoda, że nie mogę moda polecić dla innych, tak jak to wskazywała reszta gry. Spróbuję jeszcze zobaczyć co się stanie jak to zadanie nie zostanie wykonane, bo autor moda się chwali ( mamy to w swoim PDA ), że przewidział takie sytuacje.
  4. Ten mod, to już 4.część serialu. Były spawnery we wszystkich poprzednich, więc nie było problemu z ich przystosowaniem. Grałem we wszystkie poprzednie części i nie pamiętam, aby jakakolwiek sytuacja wymusiła na mnie jego zastosowania. Ale jak to się mówi, od przybytku głowa nie boli. Kończę grę w innego nowego moda, a ten będzie następnym. Szkoda tylko, że oprócz Wariantu Omega, dwa mody Przygód Kajdana nie zostały przetłumaczone, choć warte są uwagi. Przymierzałem się do tego, ale nie dostałem wsparcia. A samemu, już mi trudno się za takie mody brać.
  5. A ja im za takie "chcenie", a raczej chciejstwo, serdecznie dziękuję. Nowa tapeta nie zmieni staroci w coś nowego. A tych modów na nowych lokacjach, z nowymi fabułami i postaciami jest jak na lekarstwo. No i są to przeważnie mody jedno lokacyjne.
  6. Pojęcie "słabszych" jest względne. W spojlerze masz podane minimalne i zalecane wartości.
  7. Jestem w połowie gry, a moja ocena prawie pokrywa się z oceną z wideo. Ale zdania o przesadzonej ilości filmowych przerywników nie zmienię. Szczególnie tych, które zastępują nas w grze. Za to samodzielnie musimy: Posłużyć się laptopem, czytając korespondencję. Wybierać którą umiejętność chcemy posiąść i umocnić. Dokonywać podsłuchu radiem. Które sami musimy zrobić. Odnaleźć mało widoczne skanery. A jak się dobrze spiszemy, dostajemy "harcerskie" sprawności. To było na plus dla moda. A na minus jest to, że aby go przetłumaczyć, spore fragmenty ( oceniam, że conajmniej 25% ) trzeba by zrobić na nowo. A dotyczy to tych wszystkich wstawek filmowych, które są tylko głosowe, a bez zrozumienia o czym mowa, grać się nie da. I jeszcze sporo takich sytuacji, że zadania, wskazówki też są podawane głosem.
  8. Nie gadać !!! Baby pokazywać. W Źródle Naukowiec Dżil Nie chciała się pokazać od przodu. już w Szklanym Tunelu
  9. @prozmus84 Jest wstawiona na forum (chyba nawet w tym temacie, lub w 2010) mapka pieczary, która w czasie gry wyświetla na minimapie drogi do każdej rzeczy którą tu trzeba znaleźć. A nawet z nią odszukanie nie jest łatwe. Poszukaj jej, warto się potrudzić. A tu masz odsyłacz do wpisu. Nie zapomnij podziękować wstawiającemu.
  10. @Stanley Sprawdź, czy na kompie podczas gry, w tle nie działają jakieś inne aplikacje, siedzące w pamięci. Wszystkie zbędne zapisy powinny się znaleźć poza modem. Nawet kilka MB może się okazać albo ratunkiem, albo wylotem.
  11. ROZWIĄZANIA W GRZE. W grze mamy takie sytuacje, że mod gra za nas, a co się dzieje lub działo widzimy na wstawce filmowej. Łącznie z dialogami i akcją. Oto opis jednej z nich. Po wykonaniu jednego z zadań w barze na Rostku - którego początek też zagrał za nas mod - , a efekt pokazuję na poniższych zrzutach trzeba udać się dalej na północ, w czym ma nam pomóc Woronin, w nagrodę za powyższe zadanie. Ale w PDA mamy jeszcze jedno zadanie w samym barze. Pogadać z enpecem. Już wyposażony jak na długą i ciężką wyprawę, GB przyjmuje zaproszenie na kielicha. Nie ma opcji odmowy. I po obejrzeniu czarnego ekranu, oraz filmowego dialogu znajduje się bezpowrotnie na Dziczy z czymś takim. Ma z tym przedrzeć się przez Dzicz, opanowaną przez najemników strzelających do wszystkiego co się rusza. Ale nie jest aż tak źle. Znów wymuszony dialog i zadanie, w którym decydujemy z którym ugrupowaniem najmów chcemy współpracować, rozwalając tego drugiego. Niemca czy Francuza. Wybrałem Niemca ( ksywka ) Już idąc na miejsce akcji, zaglądając do każdej mysiej dziury, znajdujemy arty, amunicję, a przede wszystkim szpilki które pomogą otworzyć część schowków. W efekcie strzelanki, włamań do schowków, oraz wizyty u wędrownego handlarza, i tuż po minięciu budowy byłem znów wyposażony odpowiednio. Mod zabiera, ale i hojnie obdarza. Ale to chyba nie koniec, bo Niemiec na pewno da robotę, a i pozostało kilka schowków, które znalazłem, ale nie otwarłem. Akcje w modzie ciekawe i nie tuzinkowe. Mnie jednak wnerwiają te wszystkie "zastępstwa". psuje mi to grę i wolałbym zrobić to sam. No cóż, jest to zbójeckie prawo autora moda.
  12. Czyli z bugami się nie uporali. Też ich miałem sporo, ale nie krytycznych. Tyle tylko upierdliwych, że przytrafiały się tuż przed zrobieniem zapisu, a od poprzedniego sporo gry przechodziło. I za taką formę zapisów przy niestabilnym modzie, nie dostanie mojej rekomendacji.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity