Jump to content

kondotier

Elitarni
  • Content Count

    8975
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    200

kondotier last won the day on July 15

kondotier had the most liked content!

Community Reputation

5082 Przyjacielski

About kondotier

  • Rank
    Nestor
  • Birthday 01/24/1944

Profile Information

  • Ruble
    71229
  • Frakcja
    Samotne Wilki
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Trux Masz plik wymiany 4, więc równy RAM. A ja pisałem abyś podwoił. Ustaw więc na 8 obie wartości.
  2. OP 2.1 p8.2 Świat umarł, a ja żyję. Kto wie gdzie jest ten napis? I jeden z przyjemniaczków Miłe spotkanie z trzema na raz.
  3. kondotier

    OP-2.1

    @boberm Dziękuję za plik nieśmiertelności, ale ja tylko chciałem poznać sposób włączania jej z poziomu gry, ale sobie jej wstawiać, nie będę. Jak zczitować plik actor, to wiem. Wcześniej dałeś mi plik na grozę 7.62. Wstawiłem ją do moda, ale nic nie uzyskałem. Napisz mi na PW, co można uzyskać, bo może było, a nie zauważyłem.
  4. @Trux To pokombinuj z plikiem wymiany. Zrób go 2 razy większy od posiadanego RAM i obie jego wartości zrób jednakowe na sztywno. Na forum grzebanie w ustawieniach pliku wymiany było omawiane.
  5. @cez137 Ty masz specyficzny sposób grania w mody, przez co sam sobie komplikujesz sprawę. Nie zawsze trzeba iść przebojem. Ja, kiedy mam w modzie wchodzić do INB, to zawsze wcześniej staram się z zewnątrz sprzątnąć tych na wieżyczkach. Jak wychodzę z podziemi, nie przeszkadzają w likwidowaniu pozostałych. A jeśli w modzie jest z tyłu INB dziura w płocie, to włażę przez nią, przez okno i w środku bezpieczniej. Tak też wracam. Staram się też jak najszybciej rozwalić megafon. Dopóki on wrzeszczy, wojsko jest bardzo aktywne. Po takiej czystce, kiedy wychodzę z podziemi, albo jest spokój, albo ilość wojaków do łatwego pokonania. Czyli że notesu z rury nie zabrałeś, a za niego chyba coś się dobrego, pomocnego w tej akcji od Kreta dostawało. I znów nie dokończyłeś rozpoczętego zadania. I coś mi się wydaje, że tam chyba trzeba było znaleźć dwie mapy. Mapę w PDA masz zaliczoną?
  6. kondotier

    OP-2.1

    Dajcie już spokój radosnej twórczości "rusznikarzy". Jak się wprowadza nieśmiertelność? Pozostałe "ułatwienia" mam wprowadzone, patrz na zrzucie. Nieśmiertelności w opcjach ustawień nie mogę zaznaczyć, ale też w sterowaniu nie ma dla niej klawisza. Najniższa pozycja w żółtej ramce to teleportacja. też nie jestem w stanie rozgryźć jak jej użyć.
  7. Opis wprowadza w błąd. Schowek jest w pojemniku budowlanym. Gram na patchu 8.2.
  8. @cez137 Ja Ci tej rury nie jestem w stanie opisać. Są to te rury od strony skarpy. Ale bądź chytrym. Zrób sobie zapis tuż przed, kiedy zacznie Ci sygnalizować radiację lub na skarpie. Potem zbiegnij i zaglądaj do rur aż znajdziesz ten notatnik. Zapamiętaj rurę i wczytaj zrobiony zapis. Wiesz gdzie notatnik to idziesz najkrótszą drogą i już. Znajdź ten ostatni filmik co Ci dałem i jedź wg. reszty do niego. Facet gra już ze zmianami, na jakich Cineman nie grał, stąd masz takie różnice.
  9. @boberm To co teraz robię, trudno nazwać "walką". Już pisałem, że cofnąłem się w zapisach i z Krzyżem nie rozmawiałem. Zabierając głos na temat OP2.1 p8.2 nie chcę być "teoretykiem" i gołosłownie wydawać opinie. "bawię się" więc w poznawanie pozostałych niuansów i przegięć tego moda. A że przy okazji "zwiedzania" lokacji zdarzają się ciekawe scenki, to się nimi dzielę. A im głębiej brnę, tym więcej widzę niekonsekwencji i niezdrowych udziwnień. Nawet w REBORNach czegoś takiego nie było. Taki to już los pragmatyka. Ale teraz podchodzę do tego na luzie, aż do czasu następnego przegięcia. Ale tylko dlatego, że nie mam nic innego do grania.
  10. @cez137 Aleś Ty w gorącej wodzie kąpany. Po to Kuzniecow stoi i przeszkadza, abyś zadania robił bez zwlekania, zanim zaśniesz. Dawno grałem i wyleciało mi z głowy, czy mieć będzie jeszcze coś. Ale chyba coś tam jeszcze ma. Jednak zasadą wszystkich modów jest nienaruszalność tej ekipy pod mostem. Chyba że jest takie zadanie. Chcesz grać, to niecierpliwość schowaj gdzieś głęboko. Już Ci pisałem, że mod na długi czas grania, więc sztuczne przyśpieszanie nie wyjdzie Ci na dobre, tak jak było z Praporem.
  11. Też znalazłem informację o nowych modach. Dotyczy OP 3 i jest bardzo wiarygodna, bo pochodzi od jego autorów. Kto jest ciekaw daty wyjścia, niech popatrzy do spojlera.
  12. @Pure Raczej przejście trzeba dostać i musi się zaznaczyć. Miałem taką sytuację, że po dostarczeniu Fanatowi laptopa z X16, mógł mnie teleportować na MW. Sprawdziłem to i mogłem na MW wykonać zadania. Z MW cały czas było zaznaczone przejście do baru. Też go sprawdziłem i można było przejść. Ale teleport z baru na MW się nie pojawił. Odpuściłem zadania na MW aby nie mieć problemu, jak pójdę z fabułą. Wszedłem do baru, poszedłem do Krzyża i poległem na Wysypisku. Na razie eksperymentalnie cofnąłem się w zapisach, Krzyża zostawiłem bez amunicji i robię to, na co mod pozwala. I tu też trafiłem na pojawianie się teleportów z zadaniem. Np. Sacharow dał teleport z Agro na Jantar, ale z Jantaru na Agro nie ma. Będzie jak się znajdzie jakieś papiery i mu przyniesie przez otrzymany teleport. Tak też będzie z tymi teleportami o których piszesz.
  13. @cez137 "A nie mówiłem" . Jak będziesz przestrzegał pewnych zasad, to pójdzie jak z płatka. Kiedy dostaniesz śpiwór, będziesz miał więcej czasu na zadania i nie bał się nocy i niespodziewanego zasunięcia. A mod jest dłuuuuugi, tak że będziesz miał co robić. A na koniec możesz jeszcze wybrać w dialogach wolną grę, w której możesz zrobić jakieś zaległe zadania.
  14. kondotier

    OP-2.1

    Ta dyskusja w tym temacie staje się of topowa. Więc na temat przeróbek broni wypowiem się tu ostatni raz. Chyba że ktoś w bazarze Sidorowicza założy temat. Gdyby tak swobodnie można było stosować amunicję jednego kalibru, w broni o drugim kalibrze, to rosyjska broń nie byłaby zrobiona na 5.45. A jest taka, aby tej amunicji nie można było stosować w broni 5.56 i odwrotnie. Dlatego w rzeczywistości produkują AK w odmianach dla jednego i drugiego kalibru. Będąc w UW produkowaliśmy Tantala kal. 5.45. Przejście do NATO i produkcja Beryla kal. 5.56. Nie wyobrażam sobie rozwiercenia komory nabojowej w AK, bez odłączenia lufy. Nie ma dostępu. A ponowne po oddzieleniu scalenie lufy z komorą zamkową, nigdy nie będzie precyzyjne. Ktoś kto trzymał w rękach tę pukawkę, wie jak to jest zrobione. Innym sposobem obejścia tego problemu jest szybka wymienność lufy, eliminująca ten problem. Mamy to w naszym MSBSie. Tak z długością lufy, jak i z kalibrem. Ale razem z lufą, trzeba dostosować system celowniczy. Inaczej z celnego strzelania nici. Moim zdaniem, wystarczyło do moda wprowadzić jeszcze jedną nowinkę. Tak handlarze jak i rusznikarze mogliby dokonywać zamiany broni tego samego typu, na broń o innym kalibrze. Oczywiście nie za darmo, ale grubo mniej niż kupno, dając darmowo broń z uszkodzeniem, lub za dopłatą za broń sprawną. Lub zdzierczym sposobem, dwie za jedną.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Społeczność
Discord