Jump to content

kondotier

Elitarni
  • Content Count

    11704
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    231

kondotier last won the day on January 9

kondotier had the most liked content!

Community Reputation

7772 Przyjacielski

About kondotier

  • Rank
    Nestor
  • Birthday 01/24/1944

Profile Information

  • Ruble
    83167
  • Frakcja
    Samotne Wilki
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @cez137 No to przypomnij sobie detektywa Kajdana.
  2. @cez137 A nie grałeś w inne mody, w których GB po znalezieniu się na Wielkiej Ziemi, znów wracał do Strefy? Bo ja w kilka. Tak jak napisał @Anton Gorodecki , my możemy tylko przypuszczać, że kolejny będzie. Autorzy moda dają nadzieję, ale jak wiesz, ona jest matką naiwnych.
  3. @Adamczyk Ale zadanie na zabicie stalkerów na Pchlim, nie dawał chyba Jocha, a inny bandyta. Przy zadaniu odbioru nagrody możesz kliknąć na znacznik, który wypośrodkuje Ci mapę na zleceniodawcy. A zadanie zaliczyło ci się, bo Pchli atakują bandyci lub wojsko i widocznie im się udało. I co ci przyszło do głowy, aby brać zadanie na zabicie stalkerów na Pchlim? Przecież to sojusznicy. A nie odebranie nagrody w niczym nie przeszkadza. Grasz Czystym Niebem, więc będzie jeszcze kilka sytuacji do odbioru nagrody w bazie na Bagnach. Nie będziesz chyba leciał po nie np. z Limanska? A z kasą nie jest znowu tak źle, choć oszczędzaj ją, bo na CEA dla st.Re.locka będziesz potrzebował 4 mln. Z jakiego powodu na Pchlim, przywołałeś Drużynę - Z ? Przecież tam wystarczyło przywołać taką do obsadzenia. Masz dwa rodzaje drużyn. Drużyna Z, służy do pomocy gdy trzeba coś zająć lub obronić walką. Aby Czarny Serż miał PDA Gryka, trzeba ją wywołać kilkukrotnie. Nową możesz wywołać tylko wtedy, jak wszyscy zginęli. Więc jeśli nie miał, a przeżył choć jeden, to masz opcję wysłania ich w nowe miejsce. Wybierz takie, gdzie na pewno zginą. Czy wcześniej, zanim bandyci w hangarze stali się wrodzy, byłeś w nim, handlowałeś i robiłeś zadania dla Jogi? Doszło z nim do strzelaniny? To są możliwości, a nie konieczności rozgrywki w tym momencie. No i czy na pewno są wrodzy ci z hangaru. Bo ci za murem i na barykadzie, oraz przy rurach koło tunelu, to jakby inna banda. Jeśli to jednak ci z hangaru, to stawiaj drużynę Z. Tylko bądź bardzo blisko muru, aby zespawnowali ci się wewnątrz hangaru i wykonali swoje zadanie.
  4. @cez137 jeśli autorzy moda założyli powstanie serialu "w odcinkach", to jak w dobrym kryminale, wiesz kto został zabity, a nie kto zabił. Widocznie zakończenie finalne będzie w jakimś następnym. To tak, jakbyś był w połowie moda całościowego. A że kolejny odcinek powinien się pojawić, świadczy nie tylko końcowe przemyślenie GB, ale też ostatni dialog z Karpiem, mówiącym o kolejnym swoim zmartwychwstaniu. Nie lepiej mieć takie sfinalizowane odcinki, niż jakiś mod rozgrzebany, niedokończony, z brakami w scenariuszu, jakich pod pozorem OBT jest mnóstwo? A z odcinka na odcinek, autorzy moda się rozkręcają. Kolejny powinien być jeszcze lepszy. Pożyjemy, zobaczymy.
  5. @Adamczyk To jeden ze sposobów. Wszystkie chwyty dozwolone. Na estakadzie przy każdej skrzynce masz 4 możliwości teleportowania. Krok w przód i wybór TAK lub NIE. Cofnięcie się i znów wybór TAK i Nie. Dlatego zanim uruchomisz takie teleporty rób twardy zapis, aby móc wrócić, gdy wywali Cię gdzieś na koniec świata. Po sprawdzeniu zdecydujesz gdzie iść. Do innych skrzynek będziesz docierał z teleportów na różnych lokacjach, również podziemnych. Skoro rozbijasz pierwszą skrzynkę, to od tej pory obserwuj minimapę, przy każdej następnej, czy na końcu estakady na budowie, nie pojawił Ci się zielony znacznik enpeca. Teraz do skrzynki początkowej, już możesz dotrzeć z budowy.
  6. @Adamczyk ten głos słychać od czasu do czasu, jak gdyby w tle. To głos zony, mogłeś nie zwrócić na niego uwagi. Przepraszam, chodziło o Rozpruwacza.
  7. @Adamczyk No to posłuchaj głosu "Wozrażdjenyj, ty mienia nużien" czyli "Odrodzony, jesteś mi potrzebny" i idź za nim. Poczytaj w poradnikach, jak zdobyć strzelbę Eliminator i pooglądaj filmiki o fleszkach na estakadzie w DM. Są też wpisy z poradami, jak dotrzeć do każdej fleszki na niej. Z tą wiedzą, też będziesz miał podpowiedzi, jak poruszać się po lokacjach. DODANO: Ty masz filmik o Wysypisku, a z listy po jego prawej, wybierz kolejne. https://www.youtube.com/watch?v=epDSBUBPiso
  8. @Adamczyk Ten mod jest wybitnie "wolnościowy". Masz wytknięte główny cel, zebrać 3 Artefakty Śmierci i sam wybierasz drogę do ich zyskania. Czy będąc na Kordonie, wziąłeś zadanie od Wilka i doprowadziłeś do wioski dziewczynę o imieniu Aniela? Jest bardzo ważną osobą, bo da Ci jeden z tych kwestowych artefaktów. Będziesz ją musiał doprowadzić, aż do sztolni w Rudym Lesie, ale najpierw jej ojca Chaleckiego. Nie zapomnij kolejności! A z nim nie będzie tak łatwo. A przede wszystkim, czy Wilk Ci przeżył ataki śmigłowca i innej gadziny? Bez uratowanej Anieli i Wilka, nie masz się co pchać dalej. A pomogą Ci w tym znalezione PDA i fleszki, w których masz zawarte informacje, czego i gdzie szukać. Im więcej ich znajdziesz, tym będziesz mądrzejszy co dalej. Na estakadzie w DM, musisz zebrać wszystkie. Jedynym scenariuszowym PDA wpływającym na możliwość ukończenia moda, jest PDA Gryka, potrzebne sporo później, do zadania z uratowaniem st.Re.Locka na CEA. Przy odrobinie szczęścia to PDA możesz uzyskać już tu na Wysypisku, przywołując drużynę - Z do likwidacji bandytów w hangarze. Mieć go będzie Czarny Żorż. Kolejną ważną personą będzie Pierwszy Stalker, na budowie w DM. Bez rozmowy z nim scenariusz stanie. Na Wysypisku idź wszędzie tam, gdzie chodziło się w podstawkach. Pchli targ, hangar, teren obok tych bagienek i znajdź tam trupa monolitowca. JW jego PDA będzie podpowiedź, gdzie dalej. A czy po zrobieniu na Wysypisku tego co na tym etapie jest możliwe, pójdziesz na Agro czy do DM jest obojętne. Masz uratować st.Re.Locka ( Striełoka ) którego Naznaczony zabił w Czystym Niebie. Tu kłania się linia przewodnia z tej podstawki. Tyle tylko, że rusza świat z'ONY, o której dowiesz się dopiero szczegółowo w Duplikatach. Teraz GB nie ma o niej jeszcze pojęcia, nabierze go z czasem. Teleporty zaczną szaleć, albo nie będą przepuszczać, albo będą przenosić bóg wie gdzie. A wszystko zależy nawet od tego, czy w oknie wyboru klikniesz TAK czy Nie. A Ty z takiego miejsca musisz wrócić na właściwą drogą. Jak Ci się to uda, zależeć będzie od Twojej inwencji i pomysłowości. No i rób wszystkie zadania jakie dają enpece. One również dają podpowiedzi co do dalszej gry, a nawyk będzie potrzebny w Duplikatach, bo tam również i one uruchamiają scenariusz. Zaprosimy tych co grali w FF niedawno, czyli @wariat, @Starika.. i @kubastalker123 , bo ja mam już duży odstęp czasu od gry i szczegóły mi wywietrzały. Im łatwiej będzie podać Ci pomocną dłoń.
  9. @Adamczyk. Kolejność części jest taka Reborn FF Artefakty Śmierci, Duplikaty 7.63 Odmienne światy cz.1 i cz.2 Żródło ( nie przetłumaczone). Odezwij się w temacie FF, tam pogadamy o Kordonie.
  10. I . Jak na początek, to wcale nieźle. Oby więcej.
  11. @cez137 A jakiego "szału" oczekiwałeś? Mod ma tę zaletę, że nareszcie nieoklepana lokacja, nietuzinkowy scenariusz i mod rozwojowy. A to, że zaczątki kolejnego odcinka już się pojawiły, w niczym nie przeszkadza. Protagonista opuszcza moda zgodnie ze scenariuszem tak, aby bez udziwniania mógł do Strefy znów powrócić. Miejmy taką nadzieję, że niezadługo.
  12. @Adamczyk Znasz na tyle język rosyjski, aby grać w 2.50 w oryginale? FF jest dokładnie tym samym modem, tylko z dokonanymi zmianami teksturowymi. Dla FF jest mnóstwo stron wpisów z poradami i już teraz sporo członków forum którzy go przeszli. Zagraj w niego, a nie w 2.50, dostaniesz mocne wsparcie w razie problemów. A bez jego przejścia, w 7.63 Duplikaty jest grać bardzo trudno, bo nie masz wiedzy o nietypowych, w innych modach niespotykanych rozwiązaniach. Dziwić mogą w Duplikatach 7.63 zwielokrotnieni enpece, nieczynne teleporty, a przede wszystkim to, dlaczego tak ważne są te Artefakty Śmierci i skąd się wzięły ZONA i z'ONA. Efekty w modzie, np. jak oddziaływanie kontrolera ( latanie w powietrzu ), mogą być brane za niedoróbki moda. Tak samo z podwójnymi światami. Tym z lewej i prawej strony mapy i dwoma różnymi Agropromami. Muszę jednak Cie docenić za upór, w dążeniu do ukończenia Duplikatów. . Sądzę, że już niedługo spotkamy się w temacie Reborna FF. Tylko zanim zaczniesz grać, przeczytaj to moje wprowadzenie, jak prawidłowo zacząć w niego grę, w czasie lotu nad bagnami. I radzę wybrać od razu grę Czystym Niebem, grać nim do końca, albo frakcję stalkerów przyjąć dopiero na Kordonie.
  13. @Adamczyk Różnica jest taka, że 7.64 nie zaczyna się w bunkrze pod radarem, lecz na kompletnie nowej lokacji Białoruski Zapowiednik, z którego wychodzimy nie do Leszego Kraju, lecz na Zaton. Aby wejść na linię przewodnią moda, musimy pokonać całą mapę i w Leszym Kraju i tak się znaleźć. Lokacje po których przechodzimy, zostają zaliczone. Spolszczenia do moda nie ma, bo za wyjątkiem tych zmian jakie opisałem, reszta jest tym samym co w 7.63, a roboty z tłumaczeniem, tyle samo co przy 7.63, czyli multum. A zainteresowanie nim było niewielkie. Autor moda ER, ma taki zwyczaj, że każdy jego mod, dostawał conajmniej jedną wersję wariantową. Ale przyjmij taką radę. Jeśli chcesz zacząć przygodę stalkerską z Rebornami, to są one modami bardzo wymagającymi. Mają swoją scenariuszową ciągłość, więc trzeba zaczynać od części pierwszej, czyli Reborna2.50, którego mamy przetłumaczonego na forum w wersji FF. Albo grać w jeżyku oryginalnym.
  14. @cez137 Poprawiłem tego snorka, bo to jednak jest pijawka. A co dotyczy twojego pytania, który wariant wybrać w zadaniu Sprawa sumienia, to postanowiłem sprawdzić, też wariant, kiedy wykonujemy prośbę Ateny i zabijamy Wietrowa i jego wojaków. Zabicie ich nie było trudne. Stanowisko snajpera wybrałem w tym budynku: A przy okazji przetrząsnąłem pomieszczenia i znalazłem starą kartę magnetyczną do "Promienia". Po zabiciu wojaków wróciłem do Ateny, a tam pierwsza zmiana rozgrywki. Zasadzka zrobiona przez Salomona. Czyli inaczej niż wtedy, kiedy ratujemy wojaków. Wygląda na to, że jednak to jest prawidłowe rozwiązanie, bo przez moda zostałem nagrodzony osiągnięciem "Zimny jak głaz". Wiąże się to jednak ze stratą gotówki, jaką dają żołnierze za ostrzeżenie. Dalej mod zaprowadził mnie do tunelu z wejściem do S 11, a tam już wszystko było jak poprzednio. Pociągnąłem zadanie jeszcze do spotkania z Karpiem w laboratorium, wyłączenia instalacji i wyjścia z labu. Wszystko było tak samo, więc dalej nie ciągnąłem tego wątku. Można powyższe wykorzystać w poradniku, jeśli powstanie. Sprawdziłem za to, do czego służy odnaleziona karta. Otwiera ona drzwi kodowe w Promieniu, koło handlarza medykamentów. Ale jest to chyba jakieś niedokończone zadanie, bo oprócz trzech trupów, każdy z innej frakcji i jakiegoś nadajnika, nic tam nie znalazłem i nic się nie wydarzyło. Może ktoś dostał takie zadanie, niech napisze. Albo, co tylko przypuszczam, jest to pułapka moda gdy niefortunnie wleziemy w taki teleport w jamie ( jak na dziczy w baraku z radiacją ) , kiedy jeszcze nie przyszła na niego pora.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity