Jump to content

kondotier

Elitarni
  • Content Count

    9913
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    216

kondotier last won the day on January 17

kondotier had the most liked content!

Community Reputation

5777 Przyjacielski

About kondotier

  • Rank
    Nestor
  • Birthday 01/24/1944

Profile Information

  • Ruble
    71229
  • Frakcja
    Samotne Wilki
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @marek74chros A jaki problem przed usunięciem moda, przekopiować sobie katalog ( katalogi ) z zapisami w bezpieczne miejsce? Postawisz moda na nowo, uruchomisz go aby zrobił sobie user.ltx, wyjdziesz na pulpit i do katalogu z zapisami przywrócisz ostatni zapis. Grasz dalej.
  2. @Czarnobylski_Pieseł Teraz będziesz miał konieczność wyboru. Iść od razu na MW, czy kazać NPCowi czekać, a samemu iść na Jantar. Idąc od razu na MW stracisz sporo dobrej, wymagającej gry. A gra na Dziczy i Jantarze to zakończenie zbierania tych szklanych pojemników i rozwiązanie historii z lalką.
  3. Dla tych którzy złożyli mi życzenia, w podziękowaniu zaproszenie do Napitki darmowe.
  4. @Czarnobylski_Pieseł Na YT są po polsku przejścia od Mnieciu i Makler. Korzystaj, będzie Ci łatwiej. https://www.youtube.com/watch?v=qR2oHoIrqFs https://www.youtube.com/watch?v=XcP_0l75jAI Tam gdzie zadania można było wykonać na dwa sposoby, np. Obrzeża, każdy robił co innego.
  5. Przy tym schowku Maryny, jest takie coś, że trzeba znaleźć kąt, pod jakim patrzymy na drabinę. Jak go uchwycimy, można wejść jednym ciurkiem. I raczej wchodzić bez długiej broni w rekach. Ona też zrzuca z drabiny.
  6. W modzie nasz GG musi jeść i pić. Mamy manierkę na 3 "łyki". Wodę do niej kupujemy u handlarzy. Tylko ma ona pewną niesprawność. Ale to już było np w Pajęczynie kłamstw. Jeśli mamy ją niepełną, np, z jednym łykiem i dokupimy 2 łyki, to się nie wypełni, a zostaną tylko 2. Wypraktykowałem to w grze, że kupowałem 2 łyki, co wystarczało do czasu powrotu do handlarza. A jak mi zostawał 1 łyk, to go wypijałem przed kupnem nowej wody. A sygnalizacja pragnienia i konieczności napicia się, sygnalizowana jest takim szarym migającym kwadratem z prawej strony ekranu. A powinno być kółeczko z butelką, od zielonej do czerwonej. Pytano o to na forum moda, ale nie zostało wyjaśnione dlaczego. Jest fix na większą wytrzymałość, który również zmniejsza częstość wymagania picia. Do poszukiwania artów i roślinek, łatwo zdobywamy Welesa. Tradycyjnie jest w koparce na Kopaczi. Jeśli ktoś dodał fiksa na HUD z ZP i minimapę ma na dole częściowo pod okienkami szybkich przycisków ( patrz zrzuty w poprzednim moim wpisie), a chce ją mieć prawidłowo, z pokazywanym zegarem i kompasem w kółeczku, musi grać na rozdzielczości 1024x769. Medycy nie leczą za darmo, słono się cenią. Mają trochę do kupna, ale samemu z trupów można nazbierać wystarczająco dużo.
  7. @Czarnobylski_Pieseł Popatrz od 16 min. https://www.youtube.com/watch?v=6CGwHaDZfPk
  8. Ponieważ stawiając na rus podstawce, a i na polskiej z fragmentami tłumaczenia nie miałem żadnych problemów, postawiłem moda na nowo. 1. ZP pol ( od razu skrót pulpitowy ) 2. Mod 3. patch 1.2 4. patch na inny HUD 5. patch na usunięcie zmęczenia. 6. dodałem własny ekran startowy. Będzie ktoś chciał, dodam plik. 7. z katalogu tekst usunąłem wszystkie katalogi obcojęzyczne oprócz pol i rus. Wiedząc, że te dwa pliki z pol są wstawione do spolszczenia przemianowałem go. Jest zbyteczny. 8. Nałożyłem spolszczenie. Zrobiłem restart komputera. Poprzednio gdy tego nie robiłem, miałem wylot. Odpaliłem moda bezproblemowo, z czystymi znakami diaktrycznymi. Dotarłem do warsztatów, rozmowy i opisy wyświetlane prawidłowo. Tylko brak nazwy dla SVU. Zaczynając grę, nie zapominamy o pójściu do sterówki barki. Dodatkowe wyposażenie. Część schowków z ZP nadal dostępna. Ekipa w ukryciu podczas emisji. Opcje typu "co masz ciekawego do powiedzenia" nie są zbędne. Prowadzą do ciekawych zadań pobocznych. Tylko mechanik najemników naprawia za darmo. Pozostali wysoko się cenią. Czyli, że spolszczenie jest wykonane prawidłowo. Można grać dalej.
  9. @Agrael Mod nie lubi dużej ilości zapisów ich katalogu. Było to wyjaśniane na forum moda. Może jak ich masz za wiele, zanim je mod wczyta, upływa tyle czasu. Jest to ból wszystkich modów, że nie tylko ostatni zapis, ale wszystkie "czytają". Pytałem już wielu grzebiących w modach o przyczynę, ale żaden nie znał wyjaśnienia.
  10. @tom3kb @Agrael To zamrożenie, to chyba czas dla moda, aby podmienił tekstury. Też musiałem czekać kilkanaście sekund, ale mod dalej puszczał. Tak było na rus wersji. Czasem musiałem podskoczyć, jak trwało to za długo.Na pol, nie wiem, nie używałem. Agrael, spróbuj na tym zamrożeniu zrobić szybki zapis i wczytaj ponownie. Albo też podskocz, bo czasem GG może się zablokować w teksturach.
  11. @mirzal Nie odpowiem. Zbyt dawno grałem, a tych drzwi z kodami było wiele. Ale tyle pamiętam, że jak się gdzieś wlazło, to i wyleźć było można bez wgrywania poprzedniego seywa sprzed wejścia. Jak nie te drzwi, to inne lub jakiś ukryty teleport. Wejdź na ten krąg, lub na rury wokół ścian.
  12. @mirzal Ożywianie tych umarlaków odbywa się dopiero w Labiryncie. Tam ich musisz dotargać na samą górę. A to nie takie łatwe, bo najpierw trzeba sobie oczyścić drogę. Radzę ożywiać, jak wszyscy już tam będą zaniesieni. I broń boże nie zostawiaj w nich tych artów do ożywiania. Inni NPCe je podpieprzą i będzie problem ze znalezienim sprawcy Gdzie narzędzia były, nie pamiętam. A Rusznikarz nie dał choćby ogólnego naprowadzenia? Dotarcie na Generatory jest zależne od wcześniejszej Twojej Gry. Idziesz trochę podziemiami, resztę górą. Nie wszystkie zadania wykonasz po kolei, jak się pojawiają. Z tym naukowcem z Radaru, to pojedziecie BTRem. jest tam drugi NPC "Czołgista". Chce narzędzi. Zobacz w krzyżu obok naukowca, a jak nie będzie, to są w bunkrze na Jupiterze. Ale Sacharow lubi je zachachmęcić. Jazda BTRem jest na czas, więc możesz poszukać czitu od Godlike, na wydłużenie czasu jazdy.
  13. @tom3kb A Ty korzystasz z przewodników? Jak to jest u ciebie? Też mod się zawiesza?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.