Jump to content

kamil190

Redaktor
  • Content Count

    751
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    77

kamil190 last won the day on August 20

kamil190 had the most liked content!

Community Reputation

2012 Przyjacielski

1 Follower

About kamil190

  • Rank
    Stary Wyga
  • Birthday April 30

Profile Information

  • Ruble
    2607
  • Frakcja
    Monolit
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

7613 profile views
  1. Klondajk artefaktów na Północnej części Bagien: Na Agropromie są trzy takie stoły - jeden do naprawiania zbroi, w budynku pokazanym na screenie; drugi do naprawiania broni w slocie nr 1, znajduje się tam, gdzie stoi handlarz stalkerów w Stalkerze Czyste Niebo; i trzeci do naprawiania broni w slocie nr 2, znajduje się w pomieszczeniu, w tym samym budynku co poprzedni stół, tylko na wyższym piętrze. Dzięki nim i zestawom narzędzi możemy naprawić broń (w pierwszym i drugim slocie) oraz zbroję:
  2. kamil190

    OGSR Mod

    Świeży fix: Yadi.sk Spis zmian:
  3. kamil190

    OGSR Mod

    Nazwa: OGSR Mod Platforma - Cień Czarnobyla Silnik - OGSR-Engine x64 Data wyjścia: 20 sierpnia 2019 Autor: KRodin Opis: Autorzy: Linki do pobrania: Świeży fix: Yadi.sk | Google.Drive Instalacja: Problemy i wyloty: Screeny: Znane problemy: Źródło: ap-pro.ru
  4. Twórcy projektu «The Stalker's Origins», który realizowany jest na «Cry Engine 2» w tych dniach wykazują szczyt aktywności, opowiadając graczom o cechach gry i regularnie radując aktualnymi nowościami. Niedawno naszej uwadze został przedstawiony filmik z rozgrywki z pokazem jednego z kwestów. Kilka dni później autorzy postanowili przerobić wideo, poprawić błędy i zauważalnie poprawiając niektóre elementy. Ponadto trwają prace nad innymi rzeczami. Realizowana jest możliwość przejścia do stanu walki i spokoju. Przełączaniu towarzyszą odpowiednie animacje. Stan spokoju daje możliwość nawiązania dialogu z NPC, a także zwiększa szybkość postaci. Wykonuje się też dźwiękową eskortę przy znalezieniu w anomalii i przy używaniu maski przeciwgazowej. Rozpoczęto tworzenie i wdrożenie systemu rozczłonkowania. W sam raz w nowym wideo został pokazany pośredni wynik tej pracy. Także wykonywana jest praca nad udźwiękowieniem dialogów. W tym momencie jest gotowa realizacja dźwięku z synchronizacją animacji twarzy. Jeszcze jedno znaczna innowacja - pełna dynamiczna pogoda, która była całkowicie wykonana w kodzie, bez używania jakichś skryptów. Na niedużym wideo można ocenić nowy wizual deszczu, który uwzględnia oświetlenie, gęstość kropel, refrakcję (załamanie) i powierzchnię, na którą spadają krople. Zostało zrealizowane w pełni dynamiczne niebo bez użycia skybox'ów. W przyszłości planuje się zrobić pełny menedżer pogody, z pomocą którego można wykonać dynamiczną pogodę z różnymi atmosferycznymi efektami. Obecnie trwają prace nad wnętrzami domów. Osobno autorzy stwierdzili pokazać model broni «АК-74Н». Kolba, czółenko (цевье) i komora zamkowa są tutaj obecne jako ulepszenia menu. To tylko część planów wprowadzenia stołu roboczego, przeznaczonego do modernizacji broni. Przez standardowe dla «Crysis» menu ulepszenia broni będzie można instalować, np. celowniki i latarki. Stół warsztatowy przeznaczony jest dla montażu takich elementów jak kolby, uchwyty, komory zamkowe, a także zamiany części broni na bardziej jakościowe analogi (np. zamiana standardowej sprężyny powrotnej w AK na ulepszoną). Rola mechaników w takim przypadku zostanie ograniczona do szkolenia w zakresie korzystania ze stołu warsztatowego i sprzedaży podstawowych elementów dla ulepszenia broni. Lepsze części dla ulepszenia będzie można znaleźć w świecie gry, lub wziąć od silnych przeciwników. Na tym twórcy nie zamierzają poprzestać. W najbliższej przyszłości demonstracja działającego inwentarza. Możliwa jest również zmiana nazwy projektu, tak aby było mniej skojarzeń ze światem S.T.A.L.K.E.R.'a.
  5. Kontynuowana jest praca nad designem lokacji w grze w modzie «Stalker: Legacy of Times», który tworzony jest na silniku «Cry Engine 2». Praktycznie zakończono planowanie położenia wszystkich kluczowych obiektów w pustych częściach lokacji, a któreś są już w procesie realizacji. Pierwsze takie miejsce - działka leśna wokół kamieniołomu. Drugie miejsce - jezioro w pobliżu oczyszczalni. Tutaj autorzy planują zrobić rozszerzoną, z powodu powodzi, asfaltową drogę przez jezioro. Także postanowiono oddzielić obszar do pływania od przemysłowej zony z pomocą niedużej piaszczystej drogi. Warto zauważyć, że woda w tym obszarze radioaktywna nie wszędzie, dlatego też gracze mogą zająć się różnymi poszukiwaniami. Pomimo designu lokacji zostały także zrealizowane niektóre nowe funkcje w grze. W szczególności, aktywacja artefaktów. Niektóre artefakty pomogą graczowi dostać się do niedostępnych terenów.Na przykład, można roztopić zardzewiałą kratę z pomocą kwasowego artefaktu lub spalić korzenie roślin, które zamykają wejście do jaskini przy pomocy ogniowego artefaktu. Także będą i bardziej egzotyczne egzemplarze. Artefakt «Pełzający guz» («Ползучая опухоль»), na przykład, pozwala wyhodować jakieś macki, żeby w przyszłości, skacząc na nie, można było wejść na wysokie obiekty. Na razie twórcy zrealizowali tylko testową wersję artefaktu, ale w przyszłości będzie zrobiony sam model. Także rozszerza się spis anomalii, w tym przypadku z powodu nowych, których gracze nie spotkali w oryginalnym Stalkerze. Został zrealizowany prototyp latającej anomalii, która wystrzeliwuje w gracza mroźną chmurę. Na koniec autorzy postanowili pokazać zmiany standardowych anomalii: jak one działają na gracza i NPC, i jak można przyjmować niektóre z nich dla siebie z korzyścią.
  6. Twórcy «New Project» kontynuują dzielenie się z graczami świeżymi nowościami! W przeddzień wyszły dwa raporty, w których jest mowa o pracy nad lokacjami i nad rozszerzeniem rozgrywki. Zostało także pokazane wideo z pierwszych testów geometrii lokacji Kordon. Pomimo tworzenia lokacji, od kilku tygodni trwają prace nad funkcjami rozgrywki. Wyłączono automatyczne przeładowywanie po wystrzeleniu wszystkich nabojów. W pełni zakończony i poprawiony schemat 31-go naboju w broni. Poprawiono wszystkie możliwe błędy. Demonstracja funkcji dostępna w wideo. Teraz przedmioty nie da się wziąć natychmiast. Zrobiono to dla tego, żeby było niemożliwe przypadkowo, przytrzymując klawisz zbierania przedmiotów, wziąć przedmioty bez kontaktu wzrokowego. Musisz precyzyjnie skierować wzrok na przedmiot i przytrzymać klawisz. Dla wygody dodany pasek postępu, pokazujący czas potrzebny do podniesienia przedmiotu. Dla obszukiwania trupów ten okres jest dłuższy, niż dla pojedyńczych przedmiotów. Przy długim nacisku klawisza zbierania przedmiotów, po pierwszym podniesionym przedmiocie, razem zbierane są obok leżące. Dodano sortownik przedmiotów w inwentarzu. W tej chwili jest możliwość wyrzucić wszystkie przedmioty, oprócz wybranego typu: "wszystkie przedmioty", "broń", "zbroje i hełmy", "naboje i amunicja", "apteczki i preparaty", "jedzenie i picie", "urządzenia", "artefakty", "części mutantów" i "inne". W przyszłości możliwe, że ikonki będą zrobione wizualnie dla wyboru odpowiedniego typu. Dodany tak zwany "selektor broni". Przez niego można wziąć w ręce broń z slotów, lornetkę, granat, śrubę, detektor lub nóż. W przyszłości tekstury selektoru będą stylizowane do reszty interfejsu. Klawisz wywołania selektoru jest wyświetlany w opcjach sterowania. Przy otwieraniu inwentarza, w nieruchomym stanie, GG kuca trochę; przy ruchu i otwartym inwentarzu GG siada. Ikona przy kontakcie z przedmiotem jest pomijana. Teraz jest ona nieco niżej środka - informują twórcy. Wszystkie nowe cechy rozgrywki przedstawione zostały w filmach!
  7. Wszystkiego najlepszego! Dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności!
  8. Coś mi się wydaje, że to chyba zdjęcie Keanu Reeves'a na monitorze.
  9. Hey, możesz mnie oświecić jak szukać skarbów do odkopania w RTTN...? Nie spotkałem żadnych wskazówek a przekopywać całą zone szpadlem - bez sensu ;)

    1. kamil190

      kamil190

      W jednym z postów na ap-pro.ru znalazłem taką informację na temat szukania skarbów w RTTN:

      Cytat

      Wykopywać schowki można w niektórych miejscach, głównie, tam gdzie tekstury hałd/stert śmieci. Pojawia się tam taka wiadomość: "wydaje się, że coś tu jest schowane" i można tam kopać.

       

    2. Mayer99

      Mayer99

      Często w schowkach znajdowałem właśnie tylko łopatę i jakieś śmieci, ale komunikat o kopaniu nigdy mi się nie pojawił...może dlatego że nigdy nie targam łopaty ze sobą

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Społeczność
Discord