Skocz do zawartości

Stalker Kamil

Zasłużony
  • Zawartość

    406
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    39

Ostatnia wygrana Stalker Kamil w dniu 8 Sierpień

Użytkownicy przyznają Stalker Kamil punkty reputacji!

Reputacja

1 103 Przyjacielski

O Stalker Kamil

  • Tytuł
    Weteran
  • Urodziny 30 Kwiecień

Informacje

  • Ruble
    2577
  • Frakcja
    Stalkerzy
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

4 951 wyświetleń profilu
  1. Stalker Kamil

    OLD STORY MOD

    @MaklerR Trzymaj, powinno zadziałać: https://www110.zippyshare.com/v/DWCGc4QN/file.html
  2. Stalker Kamil

    Urodziny @carlopapa, @kobala, @young foxa

    Wszystkiego najlepszego! Dużo zdrowia, szczęścia.
  3. Na przekór śmierci 1.5: Nowicjusz:
  4. Stalker Kamil

    Czas Zmian 2.5 (Время Перемен 2.5)

    I przeszedłem tego moda. Były wyloty, np. z dialogiem w Barze u Informatora po wykupieniu wszystkich informacji albo był jeszcze taki problem na Kordonie - nie działały sejwy po wczytaniu lub po wyjściu z Kordonu (Ja zrobiłem tak, że zacząłem grę od nowa, szybko pobiegłem na Jantar, a potem natychmiast wykonałem zadanie z odczytem o emisji i poszło). Nie radzę w to strzelać, dziubać ani dotykać, bo FPS spadnie do 1. Można podążyć inną drogą niż Limańsk-Opuszczony Szpital (z Opuszczonego Szpitala trafiamy do podziemi a potem do Prypeci), np. Radar-Prypeć-CEA. Jest zadanie, żeby odnaleźć schowek Striełoka w Prypeci. Znalazłem go, ale nie można było użyć antybiotyku. Tak pewnie autor chciał. W zonie można sobie pojeździć takimi maszynami... Opuszczony Szpital był trochę trudny, ale CEA... Monolitowcy tyle rzucają granatów, że nie da się tego tak łatwo przejść. A jeszcze sejwy się psują... Mod staje się nielekki pod koniec. A potem gra przenosi nas na Generatory po zniszczeniu pola ochronnego Striełoka.
  5. Czas Zmian v2.5 (ostatnie screeny ):
  6. Stalker Kamil

    Czas Zmian 2.5 (Время Перемен 2.5)

    Jak ukończyłem jedno zadanie na przyniesienie walizki z detektorami dla Anomalnych to dostałem taki wylot: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 443 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't open section 'wpn_m79_anom' stack trace: Rozwiązanie: Albo usunąć całą linijkę reward_item albo zastąpić zakreślony na czerwono przedmiot innym przedmiotem, np. wpn_addon_grenade_launcher w pliku tm_red_forest, który znajduje się w gamedata/configs/misc.
  7. Stalker Kamil

    Dollchan 7 Inception Call of Chernobyl

    Wideo z przechodzenia moda:
  8. Szczegółowe informacje o S.T.A.L.K.E.R. 2 pojawią się nie wcześniej niż 4 miesiące przed wydaniem. O tym powiadomił założyciel GSC Game World na swojej stronie na FB. Wyszedł mod NLC 7: Build 3.0. Nowa wersja ma na celu uzupełnienie głównych i pobocznych wątków, poprawkę błędów i zdebugować rozgrywkę. Pełny spis zmian i linki do pobrania. Autorzy moda Tajemnica Zony: Historia Striełoka. Prolog opublikowali dużą porcję screenów. Aktualny stan rozwoju Legend Returns 1.0: Autorzy True Stalker opublikowali trzy screeny. Więcej o tym w tym temacie. Pojawiło się kilka screenów i obrazów od testerów modyfikacji Ostatni Stalker. Zgodnie z nową informacją moda oczekuje się w jesieni. Opublikowano trochę screenów i demonstracyjny filmik z moda Call of Chernobyl Ether of Abandonment. Ekipa pracująca nad modem Another Story poinformowali o realizacji zaplanowanej fabuły na 15%. Więcej o tym w tym temacie. Autorzy moda Echo Zones przedstawili nową podziemną lokację, która będzie znajdowała się pod fabryką Rostok oraz obiecują, że będzie wypełniona pająkami, pasożytami (nowy mutant), laboratoryjnymi szczurami i snorkami. Autor moda The Last Hope podzielił się z graczami świeżymi nowościami z procesu rozwoju. Okazało się, że w tej chwili dopracowuje się geometrię pierwszej lokacji i fabułę. Także praca idzie nad grafiką, bronią i gameplayem. Po długiej ciszy autor StalCry opublikował kilka nowych kadrów. Pojawiło się kilka nowych screenów z nowej podziemnej lokacji z moda Call of Chernobyl: Demosfen. Pojawiło się dwa nowe zdjęcia i wideo z moda Projekt Odstępca. Głównym przedmiotem demonstracji stał się model wózka widłowego. Autorzy moda Ray of Hope podzielili się nową porcją konceptów postaci. Modmakerzy pragną zwrócić uwagę, że jest to część pracy, która obejmuje tworzenie obrazów od doświadczonych stalkerów do nowicjuszy. Na ten moment trwa praca w danym kierunku równolegle z głównym rozwojem projektu. Materiały Autor moda Krawędź szmaragdowego świtu («Край изумрудной зари») podzielił się ze społecznością, świeżym raportem o rozwoju.
  9. Arena w Czystym Niebie [znów mod Czas Zmian 2.5]: Trochę ładnych widoczków : Deszczowa pogoda: Niezły asortyment handlarza Najemników oraz również plakat w Barze:
  10. Stalker Kamil

    Informacje o OP-2.1

    Nowości od 20 lipca 2018 roku o rozwoju OP-2.1: [21 lipiec; 20:00] Fragmenty pogody i tekstur ze skończonego wariantu dla OP-2.1:
  11. Stalker Kamil

    S.T.A.L.K.E.R Dead Air

    DEAD AIR Paczka usprawniająca gameplay: Audio i graficzne addony: Różne dodatki: Ważne: Źródło: ap-pro.ru
  12. Stalker Kamil

    S.T.A.L.K.E.R. - Another Story

    [8 lipca; 2:12] Nowy wygląd GG (na razie gotowe są: Najemnik, Wolność, Monolit i Stalker. Planuje się jeszcze: Powinność, Bandyta i Wojskowy). [8 lipca; 19:52] Autorzy opracowują już trzeci rozdział. Będzie rozgrywać się ona, na nowej dla moda lokacji: [9 lipca; 20:21] Kolejna porcja screenów: [9 lipca; 20:34] A to stary dobry Jantar, ale znacznie zmieniony: [10 lipca; 9:00] Jantar (Work in Progress): [10 lipca; 17:00] Martwe Miasto: [12 lipca; 19:42] Screeny z ZBT: [12 lipca; 20:49] Jantar (Work in Progress): [15 lipca; 0:05] Screeny z lokacji Kordon (lokacja wzięta z moda Droga we Mgle). Już zaczynamy kolonizowanie lokacji: [20 lipca; 3:46] Pierwsze growe screeny ze zmienionej lokacji "Laboratorium" od Greza. Teraz jej nazwa to "Laboratorium X-9". Lokacja zmontowana na średnich ustawieniach jakości: [20 lipca; 22:25] Autorzy byli zmuszeni do wycięcia paczki broni OWR. Przyczyną takiego rozwiązania był wylot, który uniemożliwiał przejście dalszej fabuły. [21 lipca; 22:54] Został wypuszczony Teaser od Artioma Iremadze (Артёма Иремадзе): [22 lipca; 3:42] Pojawi się nowy personaż: Brązowooka ("Кареглазая"). Screeny - lokacja na screenach to Przystanek Autobusowy przeniesiony z MP: [24 lipca; 0:09] Z sukcesem autorzy skompilowali lokację Przystanek Autobusowy i zaczęli ją powolutku kolonizować. [24 lipca; 10:12] Screeny ze zmienionej lokacji Przystanek Autobusowy. Skompilowano na wysokich ustawieniach: [24 lipca; 17:12] Autorzy poinformowali, że na dany moment współpracują z projektami takimi jak: Isoteric Studio | OfficialS.T.A.L.K.E.R. - Severe realityMPCOPCS | S.T.A.L.K.E.RS.T.A.L.K.E.R. мод "В такт со смертью"RBSS Team | S.T.A.L.K.E.R.: Камень Преткновения.Psi Project TEAM: проекты Dead World и EoA
  13. Nazwa: Paczka tekstur i ulepszona grafika dla SGM CN. Autor: Fartuno Mini mod dodaje atmosfery grze. Więcej informacji: Link: Yadi.sk PS. O błędach i życzeniach autor radzi pisać w PW. Źródło
  14. Stalker Kamil

    Dodatki dla modów SGM

    Więcej dodatków na sigerous.ru Nieduży optymalizator dla SGM (Przeznaczony dla czyszczenia lokacji od bezpańskiej broni i części mutantów): Noktowizory: Niebieska latarka halogenowa do modów Zewu Prypeci: Mini-mod. Agresywne zombi. Ograbienie GG we śnie dla SGM 1.7 Enfield L85 A2 "Magma": OC-14 "Magma": Bioradar - detektor Feniks dla SGM 2.2 STWP_CoP dla SGM 2.2: PHARM 0.5 dla SGM 2.2. Nowy HUD - inwentarz dla SGM 1.7: Opcjonalny FOV dla SGM 2.2:
  15. Stalker Kamil

    S.T.A.L.K.E.R. Dead City Breakthrough

    Autor wziął się za robienie fabuły: Kilka wideo:
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność
Discord