Skocz do zawartości

Szachraj

Stalker
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szachraj

Informacje o profilu

  • Ruble
    29

Osiągnięcia Szachraj

Gość w Zonie

Gość w Zonie (1/21)

0

Reputacja

  1. Cóż, nie odzywalem się długo, jakoś stalker poszedł w kąt. Format musiał się odbyć, zauważyłem ogólny spadek wydajności komputera, czyszczenie nic nie dało, ale format pomógł. Do zamknięcia, ave. Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
  2. Soljanka ruszyła, zero błędów, tylko właśnie te lagi (około 10fps, więc gra na tym mija się z celem). Czyste Niebo na TFW + AF niewiele lepiej. Dopiero teraz ogarnąłem, że mój folder z danymi i innym ścierwem jest na dysku C i waży... 70 giga!!! Powywalam wszystko, co niepotrzebne, przeniosę na D, zrobię totalne oczyszczanie systemu i wszystko raczej pójdzie.
  3. Akurat antywirusa to ja nie miałem, nie mam i nie będę miał ;) A co do pliku art_hit.script, to dziwne wydaje się to, że go również nie mam. W bind_stalker.script doszukałem się kolejnego odwołania do nieistniejącego pliku - hiddenslots.script. Wygląda to na to, że wgrałem jakiegoś złego patcha... Dzisiaj zainstaluję wszystko od nowa, tylko z inną wersją spolszczenia, tą bez patcha z 2013. Wczoraj nie miałem siły się za to zabrać, poza tym cały wieczór prądu nie było. EDIT: Cóż, działać to działa, ale lagi są niebotyczne... Czyste Niebo z TFW + AF też niezbyt dobrze chodzi, ale nieporównywalnie lepiej. Zauważyłem jeszcze to, że jeżeli kamera zwrócona jest na ziemię, to wszystko bardzo płynnie chodzi, więc chyba problem leży w renderowaniu nieba. Mi chyba format tylko został, bo karta graficzna sprawia wrażenie, jakby chciała odmówić posłuszeństwa (ostatnio w ogóle musiałem przeinstalować sterowniki, bo gry ledwo chodziły).
  4. Mam wersję z narod.ru, wszystkie patche instalowałem plus repack spolszczenia z tymże patchem. Spróbuję od nowa wszystko zrobić, tylko z tym drugim spolszczeniem.
  5. Ja w skryptach nie taki nowy, możesz mi bardziej w naszym (programistów) języku tłumaczyć. Mi się wydaje, że z loga wynika to, że funkcja/zmienna net_spawn nie może być pusta. W każdym bądź razie moja specjalizacja to php i pochodne C, więc mogę się mylić. Zaraz napiszę, jak zareagowała gra po tym, co mi kazałeś zrobić. FATAL ERROR[error]Expression : fatal error[error]Function : CScriptEngine::lua_error[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp[error]Line : 73[error]Description : <no expression>[error]Arguments : LUA error: ...ow of chernobylgamedatascriptsbind_stalker.script:265: attempt to index global 'hidden_slots' (a nil value) Z tą zmienną to samo zrobić? EDIT: Wywaliłem, kolejne błędy się posypały (choćby niepoprawne ścieżki do modeli czy dźwięków broni). EDIT2: Teraz już natrafiłem na coś, z czym nie dam rady: w modelu bizona braknie jointa/grupy/bipa "muzzle". To już jest dla mnie problem nie do przejścia, bo ja kuśkę zrobię w modelu, programów brak, umiejętności też.
  6. Proszę bardzo. A czy ma ktoś może pliki od tych broni, których u mnie brakowało? To jest G3, Mossberg 590 i M14.
  7. Witajcie! Po wielu zmarnowanych godzinach i trzech podejściach w ciągu kilku miesięcy, udało mi się wreszcie uruchomić grę z Soljanką. Jednak moja radość długo nie trwała, bo po rozpoczęciu nowej gry po paru sekundach wywala do pulpitu i pojawia się monit o tym, że aplikacja została nieoczekiwanie zamknięta. Wersja gry to 1.0004, system to Windows 7 64-bit. Ramu sześć giga, procesor AMD E2-3000M z zintegrowaną grafiką ATI HD 6380G (zintegrowana nie znaczy zła, bo ta jest całkiem niezła). Gram na cracku, bo do szału doprowadza mnie hałas napędu w laptopie. Mod instalowany na świeżo zainstalowanej grze, wszystkie aktualizacje i spolszczenie zainstalowane. Dodam, że vanilla działa jak powinna. Oto log: FATAL ERROR[error]Expression : fatal error[error]Function : CInifile::r_section[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xrCoreXr_ini.cpp[error]Line : 342[error]Description : <no expression>[error]Arguments : Can't open section 'wpn_mossberg590'stack trace:Mi to wygląda na błąd związany z bronią, może ktoś by podesłał inną kopię pliku tej broni? EDIT: Przed chwilą odkryłem, że braknie pliku mossberga w folderze weapons. Przeszukałem również pliki od arsenala i innych, jednak szukając nie znajduje frazy "mossberg" w żadnym z plików. Moja hipoteza jest taka, że któryś z plików zawiera odniesienie do wpn_mossberg590, ale nie jest on obecny w plikach, więc wywala do pulpitu... EDIT2: Razem brakowało trzech broni: Mossberga, G3 i M14. Skopiowałem istniejące pliki, pozmieniałem nazwy w konfigach i podpiąłem pod weapons.ltx. Zaczęło się normalnie ładować, ale przy "Przygotuj się do gry" wywaliło (tak po połowie minuty). Log następujący: FATAL ERROR[error]Expression : fatal error[error]Function : CScriptEngine::lua_error[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp[error]Line : 73[error]Description : <no expression>[error]Arguments : LUA error: ...ow of chernobylgamedatascriptsbind_stalker.script:94: attempt to index global 'art_hit' (a nil value) 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.