

skipi07
Turysta-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O skipi07

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia skipi07

Turysta (2/21)
2
Reputacja
-
Mała poprawka do opisu magazynków dla Remingtona 700. Mały psikus był w pliku, bo autor modyfikacji postanowił zamienić ze sobą miejscami pola nazwy magazynka i jego opisu. Poprawiłem. st_items_rifle_magazines_bas.xml
-
A jak gram, to chyba nie trafiłem jeszcze na to, dzięki za info
-
Patrzyłem do plików i nic nie znalazłem, ale dla pewności - próbowałeś zapisać grę, a następnie odpalić ją na nowo bez spolszczenia, by zerknąć, czy błąd nadal występuje?
-
Nie ma sprawy. Miłej gry. Hej, Tutaj zapytam, bo to fatycznie dziwne - MCM ustawienia masz własne, czy to z GAMMA? Dwa- dla pewności przenieś plik users.ltx z folderu "Anomaly\appdata" i niech gra wygeneruje nowy. Jak będzie to samo, to sobie go przywrócisz. No i na końcu (bo to nigdy jeszcze nie zaszkodziło) usuń proszę folder "shaders_cache" też z "Anomaly\appdata". Jak nic się nie zmieni, to wrzuć proszę screena z MO2 z widocznym spolszczeniem, tak jak zrobił to wojakson
-
Weź proszę i skopiuj gdzieś cały ten folder "gamedata" z Overwrite, Nic tam nie powinno być. Jak będzie wszystko ok, to wtedy możesz całkowicie usunąć ten folder. Wszystko co jest potrzebne masz w folerze ze spolszczeniem.
-
Ja aktualizowałem z 9.3.1 i save'y działają, choć zaleca się zaczęcie nowej gry. Są dwa mody w GAMMA, które mogą pomóc w przypadku kłopotów ze starymi zapisami. "Pre-0.9.3.1 Saves Fix" oraz "Pre-0.9.4 Saves Fix" Nie, samo spolszczenie podmienia tylko pliki, które dotyczą tłumaczenia. Nie wpływają na zapisy.
-
Coś go tam nadpisuje wg zrzutu, co tam jest w Overwrite. Daj spolszcznie na sam koniec, tak by nic je nie nadpisywało. A oprócz tego to jakaś własna konfiguracja, jak MCM? A plik users.ltx ze swoimi ustawieniami, czy ten, co był z gammą pobrany? Ja ostatnio miałem z nim cyrki. No i na końcu (bo to nigdy jeszcze nie zaszkodziło) usuń proszę folder "shaders_cache" z "Anomaly\appdata". Chociaż ja stawiam na to co nadpisuje Ci spolszczenie.
-
Hej, taka drobna prośba o zmianę kodowania w pliku ui_st_rax_nih. Bo co aktualizację brakuje polskich znaków w mcm dla moda "Podświetlenie nowych przedmiotów". Wrzucam tutaj poprawiony plik ui_st_rax_nih.xml Dwie sprawy: skrypt ui_hud_dotmarks jest stary oraz pojawiła się aktualizacja do pliku ui_st_dotmarks. Podrzucam aktaulny plik tutaj ui_st_dotmarks.xml
-
@Szczepan9205 Nie ma sprawy. Ważne że to Ci ułatwi robotę na przyszłość, bo sama perspektywa przeglądania wszystkich folderów jest odpychająca ;). Także cieszę się, że mogłem pomóc.
-
Może źle Cię zrozumiałem, jednak ja nie patrzyłem po dacie modyfikacji folderów, a samych plików. Poniżej przykład o co dokładnie mi chodzi.
-
Dzięki za info. Co do plików z folderu eng aktualizowanych po 23 czerwca, to jest ich około 40. Nie mogę listy tutaj skopiować, ale to łatwo można wysortować w prawym oknie MO2.
-
Nie wiem, czy wrzucenie tutaj linku do moich obu folderów z tłumaczeniem pomoże. Mam tam od groma spolszczeń do dodatkowych modów i nie mam pojęcia, czy nie będzie rzucało błędami, gdy tych modów będzie brakować
-
Zauważyłem, że mój drugi folder ze spolszczeniem nadpisuje te pliki w głównym: ui_st_options, ui_st_mm, ui_st_credits. Wrzuciłem je też do folderu z łatką do spolszczenia, który podałem. Może weź i jeszcze podmień i skopiuj nowe tłumaczenie do SSS 23
-
Cześć, Masz jakieś inne modyfikacje? Czy to te czyste 549 modów + spolszczenie? ile masz plików w folderze "pol" od spolszczenia? ja mam obecnie 475 plików, możesz mieć trochę więcej, bo z paru nowych modyfikacji spolszczenie mam w innym folderze. Upewnij się też, że mod jest na końcu listy, bo zawiera też skrypty.
-
jeżeli to pomoże to zrobiłem spolszczenie do modów, które zostały dodane do GAMMA od lutego tego roku do aktualizacji 9.4. Pliki są w tym folderze. Dodatkowo zaktualizowałem plik z zzz_st_items_scopes dodając opisy nowych celowników