Skocz do zawartości

Kurtz

Turysta
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kurtz

Osiągnięcia Kurtz

Gość w Zonie

Gość w Zonie (1/21)

0

Reputacja

  1. Kurtz

    Hybrid Final (1.4.22)

    trochę enigmatyczne, co to konkretnie zmienia? edit: mam już zainstalowany 1.1 ale jest o połowę mniejszy- czy to jest jakiś nowy "1.1?
  2. Kurtz

    Hybrid Final (1.4.22)

    Mam pytanie odnośnie respienia mutantów w zonie-czy możne jakoś ustawić częstotliwość atakowania placówek (także tych poza lokalną strefą) przez mutanty i przejmowania ich je przez nie (mówię o pomniejszych posterunkach)? mam ustawione respienie w opcjach na max ale to nic nie daje-jeśli już coś zostało zajęte to mutanty nie zaatakują tej lokacji jeśli nie mają innej z której mogły by zaatakować. Zmniejszyło by to nieco problem frakcji okupujących dosłownie KAŻDĄ lokacje w stylu "kamyczek, ognisko, koopa pijawki, zagubiony kalosz Streloka itp".:P
  3. Kurtz

    Hybrid Final (1.4.22)

    Sukces! po 9 dniach gry spotkałem swojego pierwszego mutanta ...tak mam moda na mniejsze zaludnienie i na odradzanie frakcji a monolit opanował jedynie pół mapki
  4. Kurtz

    Hybrid Final (1.4.22)

    o skryptowaniu tego cuda wiem tyle co nic (kiedyś zmieniałem/podmieniałem parametry broni, tekstury itp. to tyle), może frakcje mają jakieś ograniczenia liczby lokacji do zdobycia/maksymalne siły do wysłania(i priorytety zajmowania)? wydaje mi się że spowolnienie postępu frakcji nic nie da, mutantów i typowego "stalkowania" i tak z czasem mało zostanie- i strefa zostanie zajęta przez frakcje i na końcu monolit:P jeśli to nie problem i jest możliwość to poproszę o poradę jak wyłączyć wojnę frakcji/ew czy starsza wer. jest od tego (jak dla mnie problemu) wolna? with love-a fan:)
  5. Kurtz

    Hybrid Final (1.4.22)

    Monolit ma siedzieć na d&^%ie i pilnować swojej działki nie szlajać się po mapie. Swoją drogą to przez 4 dni(czasu rzeczywistego) to może z 5 razy jakiegoś mutanta spotkałem- generalnie Call of Monolit.
  6. Kurtz

    Hybrid Final (1.4.22)

    o dzięki zobaczymy czy to coś zmieni w przypadku mega inwazji monolitu
  7. Kurtz

    Hybrid Final (1.4.22)

    tja, jak ostatnio próbowałem do nich dotrzeć to już 1/2 mapy opanowali:P skubańce są nie do powstrzymania a frakcje się nie odradzają... poza tym, czy można jakoś wyłączyć/zablokować ten mod z wojnami frakcji?
  8. Kurtz

    Hybrid Final (1.4.22)

    Fajny modmix-szkoda że Monolit przejmuje mapę (całą) w 10 do 12 dni co czyni grę niegrywalną;P chyba że ktoś gra monolitem...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.