Jump to content

Patch 1.5.05


Filippo23

Recommended Posts

Stan gry

1.5.04 Zapisane stany gry będą kompatybilne z patchem 1.5.05.

Zmiany w grze:

- Naprawiono błąd, który sprawiał, że przewodnik nie był w stanie doprowadzić gracza do Kordonu. Było to spowodowane faktem, iż autozapis nie zapisywał wszystkich danych. W sytuacji, kiedy taki stan gry był odgrywany, nie dało się ukończyć gry i trzeba było rozpoczynać ją od samego początku.

- Naprawiono błąd związany z pobocznymi zadaniami (dostarczanie przedmiotów). Po zapisaniu/odegraniu stanu gry strzałka wskazywała nie tego NPC, co trzeba.

- Zmieniono nagrodę za opuszczenie mostu w Czerwonym Lesie

- Zmieniono nagrodę za zabicie wrogów na stacji benzynowej w bazie Wolności.

- Naprawiono rozmowę z technikiem Wolności. Po podjęciu pobocznego zadania, było niemożliwe zabranie się/ukończenie zbierania dysków.

- Naprawiono błąd, który powodował, że PDA źle wyświetlał statystki ugrupowań.

- Naprawiono błąd, który sprawiał, że liczba pocisków w po modyfikacji polegającej na dodaniu granatnika była wyświetlana błędnie.

- Zlikwidowano błąd, który sprawiał spadek liczby wyświetlanych klatek na sekundę (FPS-ów), kiedy kursor przesuwał się po nagłówkach mapy w PDA.

- Naprawiono błąd, który powodował, że gra wyłączała się, kiedy zapisywano stan gry podczas sceny śmierci NPC.

- Poprawiono błąd, który sprawiał, że źle obliczał się ciężar, kiedy dokonywano usprawnień lub przyłączano artefakty.

- Naprawiono błąd, który czasami błędnie wskazywał siły frakcji w statystykach w PDA.

- Usunięto błąd powodujący wyłączanie się gry podczas ładowania zapisanego stanu gry z powodu błędu przy zapisie w trakcie scen z potworami i uzbrojonych w granaty NPC.

- Naprawiono błąd, który sprawiał, że błędnie podawana była ilość amunicji w trakcie przeszukiwania ciał.

Poprawiono błąd powodujący, że jeden NPC był wrogo nastawiony, natomiast cała jego frakcja zachowywała się neutralnie lub po przyjacielsku.

- Naprawiono kilka mniej ważnych błędów HUD-a, plecaka, PDA i menu głównego.

- Naprawiono usterkę powodującą wyrównanie wartości handlowej przedmiotów, które zdobywało się po przeszukiwaniu zwłok.

- Usunięto błąd, który pozwalał graczowi na opuszczenie Strefy w wodnej części gry (pierwsza wizyta na Bagnach).

- Zmieniono system nagradzania za przyłączanie się do ugrupowań.

- Inaczej wynagradzano za niszczenie baz różnych frakcji.

- Wyeliminowano usterkę, która powodowała wyjście do systemu podczas rozmowy z wrogimi technikami.

- Dodano umiejętność ulepszania GP37, korzystając z pomocy techników z frakcji Wolność i Bandytów.

Gra wieloosobowa:

- Dodano możliwość banowania i wyrzucania graczy z rozgrywki, korzystając z ich GUID (numeru seryjnego), w związku z nazwą użytkownika i adresem IP.

- Naprawiono kilka błędów w czacie w grze wieloosobowej. Wcześniej w niektórych okolicznościach nie można było wpisywać następujących liter: A, Z, X, C, V.

- Usunięto dużą liczbę błędów, które utrudniały pracę klienta gry wieloosobowej i powodowały awarie serwerów.

- Dodano filtr adresów IP (dla rozgrywek w niektórych podsieciach)

Poprawki naniesione do skryptu:

- smart_terrain.script:227: attempt to index local 'obj' (a nil value)

- smart_terrain.script:1003: attempt to index field '?' (a nil value)

- sim_combat.script:950: attempt to index a nil value

- sim_board.script:688: attempt to index local 'obj' (a nil value)

- smart_terrain.script:288: attempt to call method 'clear_smart_terrain' (a nil value)

- bind_monster.script:72: attempt to index field '?' (a nil value)

- xr_effects.script:1607: attempt to index field '?' (a nil value)

- ! [LUA][ERROR] ERROR: There is no task with entity_id(_g.script:973: bad argument 2 to 'format' (string expected, got nil))

- ! [LUA][ERROR] ERROR: error. val_smart_terrain_5_0_freedom_antenna(_g.script:973: bad argument 2 to 'format' (string expected, got nil))

- fixed crash (task_objects.script:2231: attempt to call global 'blowout_hit_with_pp_and_cam_effectors' (a nil value))

- fixed crash (ERROR: Invalid AI map at kamp point [mar_smart_terrain_6_8_kamp_1](_g.script:973: bad argument 2 to 'format' (string expected, got nil)))

- fixed crash (sim_combat.script:429: attempt to index local 'comander' (a nil value))

- fixed crash (task_objects.script:580: attempt to concatenate field 'id' (a nil value))

DOWNLOAD

do wersji retail alias pudełkowej :>

do wersji steamowskiej

Do wersji PL

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.