MacTavish Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Witam serdecznie. Mam problem z wesja 1.4002, po wgraniu rusyfikatora dźwięków nie mogę załadować save'a. FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_string [error]File : Xr_ini.cpp [error]Line : 525 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find variable tracer_shader in [bullet_manager] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 @MacTavish coś było robione w konfigach? Dla mnie brał sekcji jest w pliku bullet_manager, a dokładniej mówiąc to "tracer_shader". Poszukuj czy ją masz w ów pliku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacTavish Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Przeszukuję już trzeci raz cały folder config i nie widzę pliku o nazwie 'bullet_manager'. Nic nie było robione w configu, dograłem tylko rusyfikator dźwięków pod tę samą wersję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 @MacTavish to ciężko jest mi coś powiedzieć, niestety ale nie pomogę ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EGZOdaw Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 @MacTavish bullet_manager jest w pliku weapons.ltx (gamedata/configs/weapons/weapons.ltx) Wejdź w niego Notepadem ++ lub notatnikiem, wyszukaj bullet_manager W CoC'u R7 tak to wygląda: [bullet_manager] tracer_shader = effects\bullet_tracer ;hud\default W pierwszej linijce sekcji bullet_manager jest tracer_shader. Wyślij tutaj tą linijkę. A, no i sprawdź czy w rusyfikatorze zmodyfikowali ten plik, chociaż wątpie. Ale zanim to zrobisz, spróbuj tego rozwiązania: Jeśli tracer_shader będzie inny niż ten w R7, to zmień go żeby był taki jak w R7, a następnie wypakuj to do głównego folderu LA: gamedata.7z (jest tam tekstura bullet_tracer) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacTavish Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 (edytowane) Niestety rozwiązanie z podmianą linijki i wklejeniem pliku nie przyniosło efektów. Oryginał wygląda tak: [bullet_manager] tracer_width = 0.08 tracer_length_max = 10.0 ;24.0 ;14.0 tracer_length_min = 2 ;0.2 ;đŕńńňî˙íčĺ ďîńëĺ ęîňîđîăî ó÷čňűâŕĺňń˙ hit_probabilty ďîëíîńňüţ hit_probability_max_dist = 10; Edytowane 15 Sierpnia 2018 przez MacTavish Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.