Skocz do zawartości

EGZOdaw

Mechanik
  • Zawartość

    139
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana EGZOdaw w dniu 20 Kwiecień

Użytkownicy przyznają EGZOdaw punkty reputacji!

Reputacja

210 Przyjacielski

O EGZOdaw

  • Tytuł
    Wędrowiec
  • Urodziny 2000.04.11

Informacje

  • Ruble
    420
  • Frakcja
    Powinność
  • Procesor
    Intel Core i5-3570
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Agroprom
  • Broń Główna
    PKP Pieczenieg, Barrett M107 i wszystkie bronie kalibru 9x39mm
  • RAM
    GOODRAM 32 GB DDR 3 1600MHz
  • Karta graficzna
    GeForce GTX 1060 Windforce 6GB
  • System operacyjny
    Windows 10 Pro 64bit
  • O mnie
    Twóca mniejszych i nieco większych modów oraz wielkich modpacków do stalkera.
    Specjalizacje: Edycja parametrów broni, postaci (i ich ekwipunku), tłumaczenie (tekst jak i audio), edycja systemu obrażeń i ochrony, edycja pancerzy, edycja ikon, edycja spawnu, pisanie prostszych skryptów, łączenie kilkudziesięciu modów w spójną całość.
    Nie potrafię: tworzyć poziomów/lokacji od podstaw, robić tekstur i map wypukłości, tworzyć obiektów 3D, robić animacji, (te z uwagi na brak odpowiednich programów) pisać bardziej zaawansowanych skryptów, edytować silnika.
    Fan serii Metro, Battlefield, Mass Effect, Star Wars Battlefront (nowego). Lubię także Survarium, Sleeping Dogs oraz kilka innych gierek, głównie FPS.
    Stalkera to taka gra w którą muszę czasami zagrać. Przynajmniej raz na 2 lata. Chociaż ostatnio bardziej się wkręciłem i zacząłem pisać i łączyć mody. Oryginalnie jest to gra średnia, ale mody zmieniają ją w całkiem dobrą grę, nawet jak na rok 2016.

Ostatnie wizyty

1 499 wyświetleń profilu
  1. EGZOdaw

    Wylot

    @MacTavish bullet_manager jest w pliku weapons.ltx (gamedata/configs/weapons/weapons.ltx) Wejdź w niego Notepadem ++ lub notatnikiem, wyszukaj bullet_manager W CoC'u R7 tak to wygląda: [bullet_manager] tracer_shader = effects\bullet_tracer ;hud\default W pierwszej linijce sekcji bullet_manager jest tracer_shader. Wyślij tutaj tą linijkę. A, no i sprawdź czy w rusyfikatorze zmodyfikowali ten plik, chociaż wątpie. Ale zanim to zrobisz, spróbuj tego rozwiązania: Jeśli tracer_shader będzie inny niż ten w R7, to zmień go żeby był taki jak w R7, a następnie wypakuj to do głównego folderu LA: gamedata.7z (jest tam tekstura bullet_tracer)
  2. EGZOdaw

    Grafika w grach.

    Grafika i udźwiękowienie jest bardzo ważne, ale to gameplay i fabuła jest najważniejsza. Ta gra ma to wszystko (poza tym że fabuła jest krótka, ale to nie problem bo jest multiplayer na tysiące godzin). No i ostatnio była za 30zł na Originie. Ustawienia maksymalne z wyłączonym HUD'em: (4k 60 fps) Ustawienia minimalne, skala rozdzielczości 25% (FHD 60 fps)
  3. EGZOdaw

    Ulepszone spolszczone LA 1.4005 DLC

    Ekskluzywne - chodziło mi że tylko tutaj, na tym forum i w tym dodatku to spolszczenie DLC jest dostępne. Poza tym napisane jest -"Spolszczenie DLC do LA 1.4005 DC (Autor: @EGZOdaw) [Ekskluzywne]", więc na jakiej podstawie sądziłeś, że całość spolszczenia jest najwyższej jakości? Spolszczenia najwyższej jakości można czasami spotkać w najlepszych grach AAA. Ja tłumaczyłem tylko i wyłącznie DLC, spolszczenie jest nienaruszone. Jedynie dodałem nowe id i przetłumaczyłem je z angielskiego na polski. Skszynka fspulna to najpewniej robota pierwotnego autora(ów) spolszczenia LA 1.3000. @Viktus cele zadań dodanych w 1.4000 w bezokoliczniku... Jeśli znajdę to postaram się zmienić żeby były spójne z zadaniami z 1.3003. Burst_x3 wygląda jakby było dodane w DLC, widocznie przeoczyłem. Podwójna zakładka notatek? Ciekawe. Niestety twoja solucja nie zadziała, wtedy byłyby 2 zakładki o dokładnie tych samych nazwach. Ciekawe jest to że nikt nie zauważył kolbasy... Nawet ja. Zaraz zmienię. Wszystkie błędy z brakiem nazw i opisów pancerzy oraz broni i ich ulepszeń (tych w PDA też) będą poprawione w nowej wersji
  4. EGZOdaw

    Ulepszone spolszczone LA 1.4005 DLC

    Ulepszenie spolszczenia? A gdzie to napisałem? Chyba dodam "i" do tytułu bo ludzie nie czytają ze zrozumieniem. Poza tym, ja tylko przetłumaczyłem DLC, czyli nazwy i opisy broni, amunicji, dodatków do broni, niektórych opcji w menu, pda i jednego questa. Reszty nie ruszałem. Błędy w misjach, dialogach, nazwach i biografiach postaci oraz pda to nie moja sprawka. To co było już spolszczone przez Trikstera nie było przeze mnie tknięte. Tylko przetłumaczyłem nowe rzeczy dodane z DLC z angielskiego na polski. @Wędrowiec podziękuję. Na tej stronie wstawiają każdy mod i dodatek do wszystkich części i modów stalkera bez niczyjej zgody. Pobrałem 2 mody z tej strony. Przy 2 modzie dołączyli hijackera. Każde wejście na to ruskie *#$!@ wywala kilka ostrzeżeń z różnych antywirusów. A w ten link co dałeś wyżej to nawet nie mogę wejść: Za takie ruskie zawirusowane podrobione wiadomo co serdecznie podziękuję.
  5. EGZOdaw

    Ulepszone spolszczone LA 1.4005 DLC

    Trzeba było dać znać na Discordzie albo wymienić mnie w poście, dopiero teraz zauważyłem. Czas się wziąć do roboty... @Stalker Kamil Co do Skszynka Fspulna to specjalnie napisane (domyślam się) A jeśli chodzi o grzybkującą przeciwpancerną amunicję .45, to jest napisane poprawnie. Hydra-Shok to prawidłowa nazwa. W oryginalnych stalkerach amunicja ta nazywała się Hydro Shock, tak jak bronie nazywały się GP37, UDP Compact, FT200, SA Avalanche itp. @Wędrowiec Daj linka do tego 1.4b. Obserwuję LA na moddb, a żadnych nowości nie było. Nadal jest 1.3.
  6. EGZOdaw

    Metro Exodus! [ZWIASTUN]

    Filmik od Mestre. Polecam obejrzeć, najlepszy twórca na całym polskim YouTubie.
  7. EGZOdaw

    Metro Exodus! [ZWIASTUN]

    Tym razem prawdziwy gameplay i nie tylko. Lektor opowiada o wielu ciekawych i innowacyjnych mechanikach, konstrukcji gry, gameplayu. A to nie wszystko.
  8. EGZOdaw

    Metro Exodus! [ZWIASTUN]

    A tutaj filmik:
  9. EGZOdaw

    Ulepszone spolszczone LA 1.4005 DLC

    @tom3kb Tutaj poprawka na błędy ze screenów: Hotfix
  10. EGZOdaw

    Ulepszone spolszczone LA 1.4005 DLC

    Aktualizacja do nowej wersji (1.00b). Lista zmian: Poprawki tłumaczenia. Zmiany granatów: a) F1: - Liczba odłamków zmniejszona o 11.11% (1125 -> 1000) - Zasięg odłamków zwiększony o 66.67% (36 -> 60) b) RGD-5: - Liczba odłamków zwiększona o 100.00% (75 -> 150) - Zasięg odłamków zwiększony o 45.45% (16.5 -> 24) c) Granat VOG-25P: - Liczba odłamków zmniejszona o 33.33% (150 -> 100) d) Granat M209: - Liczba odłamków zmniejszona o 25.00% (100 -> 75) e) Odłamki: - Obrażenia odłamków granatów ręcznych zmniejszone o 66.67% (1.25 - 0.75) - Prędkość wszystkich odłamków zwiększona o 60.00% (25 -> 40) Linki do pobrania nowej wersji (1.00b): Ulepszone spolszczone LA DC DLC 1.00b Ulepszone spolszczone LA DC DLC 1.00b (link z MEGA)
  11. EGZOdaw

    Ulepszone spolszczone LA 1.4005 DLC

    @tom3kb Tak, dodawałem i tłumaczyłem opisy, nazwy i skróty pancerzy. Mógłbyś wysłać screeny/skopiować id stringu (np. exo_outfit_name) albo dokładniej opisać jakich pancerzy to dotyczy na Discordzie/PW. To nie wina nowej gry, tak jak pisałem wyżej PS: Dzięki, a skoro już o tym mowa - jak się podobają zmiany w granatach? Ręcznych jak i tych wystrzeliwanych z granatników. Dokładne informacje o wprowadzonych zmianach tutaj.
  12. EGZOdaw

    Battlefield 5. Pierwszy zwiastun.

    Nie ocenia się książki po okładce. Wydaje mi się że ten Battlefield będzie naprawdę świetną grą, lepszą od wspaniałej jedynki. Co nie zmienia faktu, że zwiastun nie robi takiego wrażenia jak ten Battlefield'a 1, który był epicki, brutalny a do tego w tle grała doskonała muzyka. Polecam obejrzeć całą transmisję (zaznaczyłem moment rozpoczęcia): Oczywiście również zachęcam do obejrzenia materiału który przygotował Mestre : No i filmik Kromki:
  13. EGZOdaw

    Hybrid 1.5 - Alfa

    @suchyyy1 masz i nie grzesz więcej: actor.ltx Nieskończony udźwig włączasz komendą g_god 1. Anatol już napisał co to Discord, ja tylko dodam że aby do niego wejść (na serwer o tematyce Stalkera "Rubież Zony") klikasz na "Stalkerski serwer Discorda" który jest pod każdym moim postem lub w ogłoszeniach.
  14. EGZOdaw

    Hybrid 1.5 - Alfa

    @_KieŁ_ kolega wyżej podesłał ci link do moich poprawek, który już był w temacie. Poza tym Junx go przypiął do pierwszego posta, więc nie wiem jak ty szukasz. Powinno? Ona pomaga w 100% przypadków, nie ma innej możliwości. @suchyyy1 a do czego ci plik actor.ltx? Nieśmiertelność, nieskończoną masę ekwipunku, niewidzialność i nieskończoną amunicję, debugujący hud działający jak ESP, wyświetlanie oddziałów, statystyki stalkerów, spawner i wszystko inne masz wbudowane, więc w czym problem? Jak to włączyć pisałem niejednokrotnie na Discordzie.
  15. ReduxR7 wersja pierwsza. Ponad 9gb tekstur a gra wczytuje się na najwyższych (dodatkowo ulepszonych w user.ltx) na DX9 Enhanced (r2.5) w kilkanaście sekund (!). Nowy ulepszony silnik R7 działa cuda. Ciekawe co będzie jak spakuje te tekstury, może dobiję do kilku sekund Grafika i dźwięki to tylko dodatek do Reduxa jakby ktoś pytał. Fabuła i gameplay są na najwyższym poziomie.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność
Discord