EGZOdaw

Stalker
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Reputacja

29 Dobry

O EGZOdaw

  • Tytuł
    Gość w Zonie

Dane kontaktowe

  • GG
    0

Informacje

  • Ruble
    58
  • Frakcja
    Powinność
  • Procesor
    Intel Core i5-3570
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Agroprom
  • Broń Główna
    PKP Pecheneg
  • RAM
    16 GB DDR 3
  • Karta graficzna
    GTX 1060 6GB
  • System operacyjny
    Windows 10 Pro
  1. To jest właściwy plik konfiguracyjny. Jeśli chcesz ustawić relacje chociaż jednej frakcji to musisz zmienić kilka wartości. Trzeba zmienić actor_stalker do stalker na 4000, stalker do actor_stalker na 4000. Możesz też zmienić stalker do stalker na 4000, żeby samotnicy byli do siebie przyjacielsko nastawieni.
  2. Tak, wiemy. Jest to plik "character_desc_general" oraz "character_desc_simulation". Są w gamedata/configs/gameplay Ten pierwszy to ogromny (prawie mb) standardowy plik tekstowy .xml odpowiedzialny za wyposażenie, range, pieniądze, ikony, frakcję, konfig dźwiękowy, reputację, wyposażenie i model. A ten drugi to to samo ale zawiera tylko Ekologów i Czyste Niebo, nie wiem czemu akurat tak, mogli to wsadzić do jednego pliku .
  3. Pełna Polska Wersja (Tekst + Audio) Zawiera spolszczenie vanilli, wielu dodatków i Polskie Audio/Lektor Widziałem że kilka osób narzekało z powodu crashów po zainstalowaniu polonizacji do CoC'a w którym były już zainstalowane mody. Spowodowane było to tym, że były tam wszystkie configi i skrypty. Ja się niesamowicie *$&^$! przez to i postanowiłem zrobić kompaktową wersję zawierającą tylko potrzebne pliki: folder gamedata/configs/text/pol - podstawa spolszczenia folder gamedata/configs/misc/sound - kilka plików konfiguracji dźwięku plik gamedata/configs/localization.ltx - polskie znaki plik gamedata/configs/axr_options.ltx - polski język ustawiony w ustawieniach gry plik gamedata/scripts/axr_main_options.script - żeby polski język był do wyboru, jak będą ewentualne problemy można usunąć folder gamedata/sounds/characters_voice - polskie pliki dźwiękowe Stalkerów i innych rzeczy plik gamedata/textures/ui/ui_actor_main_menu2.dds tekstura podmieniająca napis z menu na "Zew Czarnobyla". plik gamedata/textures/ui/ui_actor_loadgame_screen.dds tekstura podmieniająca napis z ekranu wczytywania na "Zew Czarnobyla". Tak jak mówiłem, nie ma zbędnych plików i jest kompatybilny z praktycznie wszystkimi addonami: DRX Questlines 1.25 DRX Dynamic Faction relations STCoP 5.1 OWR 3 MLR 3.2 Itemsoup I wiele innych, nie pamiętam wszystkich. Link z MEGA: https://mega.nz/#!PlEliAzS!DnTZHeCJARDwLme24kpY5Hg7h5yUjB_z2joec3znzwc
  4. A tak nieśmiało odpowiem: pobrałem 3 i miałem serdecznie dosyć, szczególnie po tych dwóch: https://zone.stalkerteam.pl/file/242 https://zone.stalkerteam.pl/file/244 Po tym jak zobaczyłem ich zawartość padłem i prawie umarłem. Serio. Sam pobierz i zobacz, tylko miej przygotowany numer 999.
  5. Muszę się zgodzić, polonizacje z z tego forum są tragiczne. Dają to spolszczenie, ale dodatkowo tłumacze dodają tam WSZYSTKIE CONFIGI I SKRYPTY, WSZYSTKIE. Potem jest taki syf że głowa mała. Nic nie pójdzie. Tutaj macie link do pełnego spolszczenia CoC'a, kompatybline z STCoP, Outfit addon, OWR, DRX Questlines, DRX Dynamic relations i masą innych dodatków. Nie dość że jest spolszczony tekst to jeszcze spolszczone głosy Stalkerów i megafonów, na przykład tego w barze. Jest to rosyjski lektor + nałożony głos Mirosław Utta, tak jaw w oryginalnych Stalkerach. Są tam tylko potrzebne pliki: folder configs/text/pol, kilka plików konfiguracji dźwięku configs/misc/sound, plik localization.ltx (możliwe polskie znaki) i axr_options.ltx (polski język ustawiony w ustawieniach gry), axr_main_options.script żeby polski język był do wybory, jak będzie sprawiał problemy można usunąć, folder sounds/characters_voice w którym są polski pliki dźwiękowe Stalkerów i innych rzerczy no i dwie teksturki podmieniające napisy z menu i ładowania mapy z Call of Chernobyl na Zew Czarnobyla. Tak jak mówiłem, nie ma zbędnych plików i jest kompatybilny ze wszystkimi addonami (częściowo oprócz AO) https://mega.nz/#!PlEliAzS!DnTZHeCJARDwLme24kpY5Hg7h5yUjB_z2joec3znzwc
  6. Jak chciałbyś żeby samotnicy albo byle kto był dla ciebie przyjacielem, neutralny albo wrogiem to wszystko masz w jednym pliku: gamedata/configs/creatures/game_relations.ltx Opanowanie tego jest dziecinnie proste, można tam zmienić nawet przychylność mutantów, przychylność różnych rang i reputacji. Popróbuj trochę i Ci wyjdzie, ewentualnie jak nie ogarniesz tego sam, to dodaj mnie na Steam albo Origin, mam taki sam nick jak tutaj.
  7. Wygląda na to że jest problem z plikiem sim_squad_scripted.script, ale ogólnie twój problem nie ma prawa istnieć Chyba że nie spawnujesz oddziałow tylko NPC. Też mam problem z tym że nie mogę spawnować oddziałów. (ale pojedyncze NPC tak) Jeszcze jedno: jak udało ci się otworzyć edytor smart terrianów w PDA? Rozumiem że debugująca konsola, ale co jeszcze?
  8. No to ostro pojechałeś z nową wersją. Zostawiłeś konkurencję daleko w tyle (Absolute Nature Redux) Tak trzymaj. BTW: Kiedy update do Poduszki Pijaka 3b? A i jeszcze jedno: Bardzo brakuje mi wysokiej jakości tekstur ścian, a Structures Redux mocno daje dupy pod tym względem. Rzygać się chce na ich widok. Kilka screenów: Poratuj bracie, tylko Ty robisz tak zajebiste tekstury z mapami wypukłości z taką dbałością o szczegóły:
  9. "Zmieniony Bar"? Mógłbyś dać linka? Co do tematu, to fajny dodatek, już dawno obadany. Kiedy dasz "A Pinch of Spieces" v6 tutaj? Ogólnie lubię twoje dodatki za to, że są odjebane perfekcyjnie: - świetny opis i changelog - wysoka jakość - ciekawe pomysły - aktualizujesz je od czasu do czasu, dobrze że nie tak często ale też nie trzeba długo czekać Dobrze mieć dwóch zaawansowanych modderów graficznych (i nie tylko) czyli Brainscorcher'a i Ciebie Mała grafika pokazująca test twojego najnowszego dodatku, który pokazuje nowe podłogi w Barze
  10. Naprawiłem to 3 dni po wersji 1.1, ale już nie chciało mi się wgrywać nowej wersji. Naprawione jest to w paczce Redux, którą właśnie kończę. A głos Arniego? Nie było takiego, ani w grze ani w plikach polonizacji SoC'a. A megafon Powinności w Agropromie zrobiłem i zapomniałem usunąć bo dokańczałem to:
  11. Bar zostaje tak jak był w vanilli, a wojsko nie zmieniło się oprócz tego że stracili bazę w Agropromie.
  12. PLATFORMA: Call of Chernobyl 1.4.22 KATEGORIA: NIEOFICJALNY DODATEK DATA PREMIERY: 1 kwiecień 2017 WERSJA JĘZYKOWA: ANGIELSKA oraz POLSKA AKTUALNA WERSJA: 1 (01.04.2017) AUTOR: EGZOdaw OPIS: Dodatek który wymienia Agroprom z CoC'a na ten z Czystego Nieba. Czyli: Na terytorium Agropromu znajduje się baza Powinności w której są: Gromow (mechanik Powinności) Generał Kryłow (Dowódca Powinności) oraz Mitaj (Handlarz Powinności). W ich bazie jest również przywrócony hymn Powinności z CN oraz megafon w wersji rosyjskiej lub polskiej. Z kolei w mniejszej bazie (północnej) są Stalkerzy, a niedaleko ich obozu od czasu do czasu pojawia się kilku bandytów, którzy chcą zająć tą bazę. Powinność kontroluje również barykady i stara się przejąć baze bandytów na wysypisku. Mod ten również dodaje loga Powinności na murach i ścianach ich bazy w Agropromie. Głównie przeznaczony dla tych, którzy lubią sytuację w Agropromie ze Stalkera Czyste Niebo jak również fanów Powinności INSTALACJA: Rozpakowujemy pobrane archiwum 7zip'em, kopiujemy (ze zgodą na nadpisanie plików) folder „gamedata” do katalogu instalacyjnego „Call of Chernobyl”. NOWA GRA WYMAGANA (będzie działać na starych zapisach, ale wtedy nie bedzie Mitaja, Gromowa i Kryłowa) KOMPATYBILNOŚĆ: Wszystko, jeśli korzystamy z DoctorX Questlines to po instalacji nakładamy patch z archiwum ze zgodą na nadpisanie plików. LINK: Wersja 1.0 z MEGA Polski Megafon z MEGA ZRZUTY EKRANU:
  13. O, dzięki, byłoby bardzo miło! Mam nadzieję że się uda EDIT: Jak idzie? Nie mogę się doczekać
  14. Dałby ktoś radę zrobić mod który przywraca widok postępu frakcji? (to co było w Czystym Niebie) Chodzi o to:
  15. Polskie Audio Mod ten zastępuje wszystkie dźwięki (tylko te spolszczone w innych Stalkerach) rosyjskie na polskie. Teraz w grze występować będą znane z Polskiej wersji językowej głosy, np "Wynoś się stąd Stalkerze!" "Udanych Łowów Stalkerze". Wszystkie specyficzne postacie mają Polski odpowiednik głosów. (Np. wszystkie postacie na Janowie, Sidorowicz, Herman, Sowa, Żwawy, Sacharow, Nowikow, megafon w Barze itd.) Idealne dopełnienie do spolszczenia. Daje niepowtarzalny efekt poczucia pełnej Polskiej wersji Mod dodaje również polski głos podczas rzucania granata przez NPC, czekania po bitwie, partolach, ofensywach oraz defensywach przeciwników (z Stalkera Czyste Niebo) oraz witania gracza. ("Daj sobie siana i odłóż broń", "Leci ananas", "Odparliśmy przeciwnika" itd.) Zmienia radia w bazach na odpowiedniki z Vanillowych wersji Stalkerów. W pełni spolszczone frakcje: -Samotnicy -Bandyci -Powinność -Wolność -Czyste Niebo -Wojsko Reszta frackji nie posiada Polskich głosów w innych Stalkerach, dlatego nie ma tutaj Monolitu ani Najemników (i oczywiście zombifikowanych ). Wszystkie dźwięki pobrane z wypakowanych plików Database spolszczeń gry: S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla, S.T.A.L.K.E.R. - Czyste Niebo oraz S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci Mod w pełni zrobiony przeze mnie. Co nowego w wersji 1.1: -Naprawione nazwy niektórych reakcji w states\meet dla wszystkich frakcji -Kilka mniejszych poprawek (np. Sidorowicza) Mam nadzieję że modzik Wam się spodoba Linki do Pobrania: Wersja 1.0 na MEGA Wersja 1.1 na MEGA