Skocz do zawartości

EGZOdaw

Stalker
  • Postów

    140
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana EGZOdaw w dniu 20 Kwietnia 2018

Użytkownicy przyznają EGZOdaw punkty reputacji!

O EGZOdaw

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o profilu

  • Ruble
    430
  • Frakcja
    Renegaci

Ostatnie wizyty

2941 wyświetleń profilu

Osiągnięcia EGZOdaw

Doświadczony

Doświadczony (5/21)

215

Reputacja

  1. EGZOdaw

    Hybrid Final (1.4.22)

    @NAHEROTo wina moda "Warfare". Za dużo NPC się respi przez tego moda i tak się dzieje. Szczególnie gdy zwiększysz spawn w opcjach Warfare. Po zapisaniu gry (quicksave albo zwykły, bez znaczenia) wejdź w konsolę (~) i sprawdź jak dużo elementów zapisuje gra. U mnie po przekroczeniu 50-60 tysięcy gra zaczęła się często wysypywać. I to z samym modem Warfare w najnowszej wersji (chyba 2.0) na 1.4.22. W wersji Warfare na 1.5r6 chyba zostało to naprawione. Jak to naprawić? Zapobiec spawnowaniu się tylu stalkerów zanim gra zaczyna wysypywać. Najlepiej wczytać jakiś starszy save i zmniejszyć spawn w opcjach warfare. No i bardzo ważna rzecz. Jeśli mod jest spakowany w 7zipie (rozszerzenie .7z) to rozpakuj go 7zipem. Przy wypakowywaniu WinRAR'em bardzo często występują błędy.
  2. Gry multiplayer: 1. Battlefield 5 (beta) 2. Battlefield 1 3. Battlefield 3 W sumie to tyle. Żadnych innych nie polecam, a grałem w naprawdę dużo gier multi. Gry singleplayer: 1. Metro 2033 Redux, Metro Last Light, Metro Last Light Redux 2. Mass Effecty (trylogia) 3. Mass Effect Andromeda 4. Sleeping Dogs No ja niekoniecznie zaliczam stalkery do topki. Chociaż Lost Alpha 1.4005 z DLC i kilkoma dodatkami/poprawkami jest całkiem przyjemna.
  3. EGZOdaw

    Wylot

    @MacTavish bullet_manager jest w pliku weapons.ltx (gamedata/configs/weapons/weapons.ltx) Wejdź w niego Notepadem ++ lub notatnikiem, wyszukaj bullet_manager W CoC'u R7 tak to wygląda: [bullet_manager] tracer_shader = effects\bullet_tracer ;hud\default W pierwszej linijce sekcji bullet_manager jest tracer_shader. Wyślij tutaj tą linijkę. A, no i sprawdź czy w rusyfikatorze zmodyfikowali ten plik, chociaż wątpie. Ale zanim to zrobisz, spróbuj tego rozwiązania: Jeśli tracer_shader będzie inny niż ten w R7, to zmień go żeby był taki jak w R7, a następnie wypakuj to do głównego folderu LA: gamedata.7z (jest tam tekstura bullet_tracer)
  4. Grafika i udźwiękowienie jest bardzo ważne, ale to gameplay i fabuła jest najważniejsza. Ta gra ma to wszystko (poza tym że fabuła jest krótka, ale to nie problem bo jest multiplayer na tysiące godzin). No i ostatnio była za 30zł na Originie. Ustawienia maksymalne z wyłączonym HUD'em: (4k 60 fps) Ustawienia minimalne, skala rozdzielczości 25% (FHD 60 fps)
  5. Ekskluzywne - chodziło mi że tylko tutaj, na tym forum i w tym dodatku to spolszczenie DLC jest dostępne. Poza tym napisane jest -"Spolszczenie DLC do LA 1.4005 DC (Autor: @EGZOdaw) [Ekskluzywne]", więc na jakiej podstawie sądziłeś, że całość spolszczenia jest najwyższej jakości? Spolszczenia najwyższej jakości można czasami spotkać w najlepszych grach AAA. Ja tłumaczyłem tylko i wyłącznie DLC, spolszczenie jest nienaruszone. Jedynie dodałem nowe id i przetłumaczyłem je z angielskiego na polski. Skszynka fspulna to najpewniej robota pierwotnego autora(ów) spolszczenia LA 1.3000. @Viktus cele zadań dodanych w 1.4000 w bezokoliczniku... Jeśli znajdę to postaram się zmienić żeby były spójne z zadaniami z 1.3003. Burst_x3 wygląda jakby było dodane w DLC, widocznie przeoczyłem. Podwójna zakładka notatek? Ciekawe. Niestety twoja solucja nie zadziała, wtedy byłyby 2 zakładki o dokładnie tych samych nazwach. Ciekawe jest to że nikt nie zauważył kolbasy... Nawet ja. Zaraz zmienię. Wszystkie błędy z brakiem nazw i opisów pancerzy oraz broni i ich ulepszeń (tych w PDA też) będą poprawione w nowej wersji
  6. Ulepszenie spolszczenia? A gdzie to napisałem? Chyba dodam "i" do tytułu bo ludzie nie czytają ze zrozumieniem. Poza tym, ja tylko przetłumaczyłem DLC, czyli nazwy i opisy broni, amunicji, dodatków do broni, niektórych opcji w menu, pda i jednego questa. Reszty nie ruszałem. Błędy w misjach, dialogach, nazwach i biografiach postaci oraz pda to nie moja sprawka. To co było już spolszczone przez Trikstera nie było przeze mnie tknięte. Tylko przetłumaczyłem nowe rzeczy dodane z DLC z angielskiego na polski. @Wędrowiec podziękuję. Na tej stronie wstawiają każdy mod i dodatek do wszystkich części i modów stalkera bez niczyjej zgody. Pobrałem 2 mody z tej strony. Przy 2 modzie dołączyli hijackera. Każde wejście na to ruskie *#$!@ wywala kilka ostrzeżeń z różnych antywirusów. A w ten link co dałeś wyżej to nawet nie mogę wejść: Za takie ruskie zawirusowane podrobione wiadomo co serdecznie podziękuję.
  7. Trzeba było dać znać na Discordzie albo wymienić mnie w poście, dopiero teraz zauważyłem. Czas się wziąć do roboty... @Stalker Kamil Co do Skszynka Fspulna to specjalnie napisane (domyślam się) A jeśli chodzi o grzybkującą przeciwpancerną amunicję .45, to jest napisane poprawnie. Hydra-Shok to prawidłowa nazwa. W oryginalnych stalkerach amunicja ta nazywała się Hydro Shock, tak jak bronie nazywały się GP37, UDP Compact, FT200, SA Avalanche itp. @Wędrowiec Daj linka do tego 1.4b. Obserwuję LA na moddb, a żadnych nowości nie było. Nadal jest 1.3.
  8. EGZOdaw

    Metro Exodus

    "Odnajdziemy więcej Stalkera niż nam się wydawało."
  9. EGZOdaw

    Metro Exodus

    Tym razem prawdziwy gameplay i nie tylko. Lektor opowiada o wielu ciekawych i innowacyjnych mechanikach, konstrukcji gry, gameplayu. A to nie wszystko.
  10. EGZOdaw

    Metro Exodus

    A tutaj filmik:
  11. @tom3kb Tutaj poprawka na błędy ze screenów: Hotfix
  12. Aktualizacja do nowej wersji (1.00b). Lista zmian: Poprawki tłumaczenia. Zmiany granatów: a) F1: - Liczba odłamków zmniejszona o 11.11% (1125 -> 1000) - Zasięg odłamków zwiększony o 66.67% (36 -> 60) b) RGD-5: - Liczba odłamków zwiększona o 100.00% (75 -> 150) - Zasięg odłamków zwiększony o 45.45% (16.5 -> 24) c) Granat VOG-25P: - Liczba odłamków zmniejszona o 33.33% (150 -> 100) d) Granat M209: - Liczba odłamków zmniejszona o 25.00% (100 -> 75) e) Odłamki: - Obrażenia odłamków granatów ręcznych zmniejszone o 66.67% (1.25 - 0.75) - Prędkość wszystkich odłamków zwiększona o 60.00% (25 -> 40) Linki do pobrania nowej wersji (1.00b): Ulepszone spolszczone LA DC DLC 1.00b Ulepszone spolszczone LA DC DLC 1.00b (link z MEGA)
  13. @tom3kb Tak, dodawałem i tłumaczyłem opisy, nazwy i skróty pancerzy. Mógłbyś wysłać screeny/skopiować id stringu (np. exo_outfit_name) albo dokładniej opisać jakich pancerzy to dotyczy na Discordzie/PW. To nie wina nowej gry, tak jak pisałem wyżej PS: Dzięki, a skoro już o tym mowa - jak się podobają zmiany w granatach? Ręcznych jak i tych wystrzeliwanych z granatników. Dokładne informacje o wprowadzonych zmianach tutaj.
  14. Nie ocenia się książki po okładce. Wydaje mi się że ten Battlefield będzie naprawdę świetną grą, lepszą od wspaniałej jedynki. Co nie zmienia faktu, że zwiastun nie robi takiego wrażenia jak ten Battlefield'a 1, który był epicki, brutalny a do tego w tle grała doskonała muzyka. Polecam obejrzeć całą transmisję (zaznaczyłem moment rozpoczęcia): Oczywiście również zachęcam do obejrzenia materiału który przygotował Mestre : No i filmik Kromki:
  15. @Lutter user.ltx tworzy się automatycznie w folderze LA/appdata/ Jeśli go tam nie ma to oznacza że albo nie uruchamiałeś jeszcze gry, albo ścieżka do tego pliku jest zmieniona w fsgame.ltx. W pierwszej linijce tego pliku powinien być taki plik: $app_data_root$ = true| false| $fs_root$| appdata\ Oznacza on, że zapisy, zrzuty ekranu, ustawienia i cache shaderów będą się zapisywać w folderze .../S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha DC/appdata Jeśli i tak to nie pomoże, masz tutaj mój plik user.ltx. Rozdzielczość zmieniasz w linijce vid_mode. user.ltx Następnie zapisujesz plik i blokujesz dostęp do niego/blokujesz zapisywanie. Wszystkie opcje zmieniaj w tym pliku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.