Jump to content

Komplet patchy


The Iceman

Recommended Posts

Patche instalujemy po kolei. Poniższe przeznaczone są do polskiej wersji językowej gry. Patch 1.0002 przeznaczony jest tylko i wyłącznie do rosyjskiej wersji, więc go tutaj nie umieszczam.

1.0001

UWAGA: Savy z wersji 1.0 nie działają w wersji 1.0001. Po zainstalowaniu tej poprawki gracz jest zmuszony rozpocząć grę od początku.

Wcześniej zapisane stany nie współpracują z najnowszą wersją.

Połączenie w trybie wieloosobowym jest możliwe tylko pomiędzy graczami posiadającymi tę samą wersję gry.

Lista poprawek:

1. Klawisze pozostają "wciśnięte" a wartości na nich zmieniają się same (menu opcji).

2. Nie można już zabić nożem gracza z tego samego zespołu przy włączonej opcji ognia sojuszniczego.

3. Gra zawieszała się, gdy klient wpisywał komendę w konsoli serwera.

4. Gra zawieszała się podczas przełączania w tryb wieloosobowy z trybu pojedynczego bezpośrednio po śmierci w tym trybie.

5. Poprawiono wyświetlanie się nazw map podczas głosowania.

6. Gra zawieszała się podczas dokonywania zakupów - występowało po wielokrotnym kliknięciu na przycisku.

7. Gra zawieszała się, jeśli natrafiało się na anomalie z wyłączoną opcją anomalii.

8. Jeżeli jeden z przedmiotów kupowanych jest droższy niż posiadana ilość pieniędzy to żaden przedmiot nie będzie się dawał zakupić.

9. Postać traci broń z ekwipunku jak i tą obecnie używaną, jeśli porzuci ją w trybie gry wieloosobowej.

10. Osoba hostująca grę może ją zatrzymać.

11. Gracze mogą kopiować imiona innych graczy za pomocą komendy “name”.

12. Użytkownik nie może obejrzeć losowej scenki filmowej, jeśli ta pojawi się podczas używania PDA.

13. Gracz może przyspieszać czas za pomocą klawisza * z sekcji alfanumerycznej.

14. Gracze mogą zadawać obrażenia nawet, gdy ogień sojuszniczy ustawiony jest na 0.0.

15. Pogoda na początku rozgrywki wieloosobowej nie odzwierciedla ustawień w menu opcji.

16. Ciało gracza, który zmienił zespół zostaje na mapie do końca rozgrywki.

17. Naprawiono opcje "Pokaż broń" oraz "Identyfikacja BN-ów ".

18. Naprawiono opcję inwersji kamery.

19. Serwer zawiesi się, jeśli gracze zagłosują nad zmianą mapy a nie wskażą nowej.

20. Gracze nie odnoszą obrażeń podczas spadania, jeśli ogień sojuszniczy ustawiony jest na 0.

21. Postać umiera podczas próby wyjścia z menu skórek.

22. Śmierć na skutek anomalii nie jest liczona jak punkt w trybie Team Deathmatch.

23. Gra zawiesza się podczas próby otworzenia menu zakupów w trybie Bitwy o artefakt.

24. Można wejść do menu kupna poprzez wciśniecie spacji w trybie widza.

25. Czasami Profesor Kruglov nie mógł otworzyć drzwi do laboratorium.

26. Gdy gracz stojący blisko ściany wystrzeli rakietę nie doznaje żadnych obrażeń.

27. Możliwość zabicia przez ściany i stropy.

28. Jeżeli zabijesz Wilka przed ukończeniem jego zadań - ich status w PDA nie zmieni się na niepowodzenie.

29. Problem z zadaniem: "Zabij przywódcę" tekst w PDA odsyła do Doliny Mroku. Podczas gdy zadanie zalicza się zabijając bandytę na wysypisku.

30. Zanika pasek przewijania w Menu głównym (800x600)

31. Nie pojawianie się anomalii w trybie wieloosobowym.

32. Serwer zawiesza się podczas tworzenia gry w trybie Team Deathmatch z włączonym widzem.

33. Problemy z artefaktem "Ślimak".

34. Możliwość wzięcia dekodera przez ścianę.

35. Problem pieniędzy w ekwipunku w trybie wieloosobowym.

36. BN Seriej ma 3 różne imiona i ksywki.

37. Problem ceny broni w ekwipunku.

38. Gra zawiesza się na koniec głosowania nad wykluczeniem gracza.

39. Losowe zawieszanie się gry podczas wyboru zespołu.

40. Luka pozwalająca na korzystanie z komendy update rate.

41. Drewno w beczkach migocze, mimo że ogień się nie pali.

42. Gracz może się zablokować podczas skakanie między stalkerami a stołem w barze.

43. Dwa zadania od Sakharova mają zły opis.

44. Po przełączeniu w tryb pojedynczego gracza Sidorowicz ma niepoprawne nazwisko pozostałe z trybu wieloosobowego.

45. Gra zawieszała się podczas walki z Nibypsami w czerwonym lesie.

46. Gra przechodzi w stan „brak odpowiedzi”, gdy tworzono grę wieloosobową z niepoprawnym kluczem produktu.

47. Nie działa kursor na Win 2000 po przełączeniu się (Alt+Tab) do pulpitu.

48. Jeżeli zginiesz w wyniku skażenia radioaktywnego, to twoje ciało wpadało w tunel prowadzący do Agropromu.

49. Przyciski strzałek pozostają wciśnięte po kliknięciu i przeciągnięciu kursora poza przycisk.

50. Gra zawiesza się podczas zmian map (Vehicle station, Desolated Village oraz Deserted Factory)

51. Poprawiono stabilność funkcji usuwania graczy z trybu wieloosobowego.

52. Gracze mogą podnosić rzucone przez przeciwników granaty.

53. Jeżeli nie ustawisz imienia w trybie wieloosobowym gra zrobi to za ciebie.

54. Nie da się usunąć gracza, jeżeli głosowanie nie jest zakończone jednomyślne.

55. Poprawiono opcję banowania gracza.

56. Pogoda na początku rozgrywki wieloosobowej nie odzwierciedla ustawień na serwerze.

57. Zapisane stany gry są nadpisywane, jeśli istniejącą nazwę zapisu poprzedzimy spacją lub cyfrą.

58. Grawitacja nie oddziaływała na upuszczony artefakt w trybie bitwy o artefakt.

59. Gracze nie doznają obrażeń od wybuchów, jeśli w grze włączona jest opcja sojuszniczego ostrzału.

60. Gra zawieszała się podczas wstrzymywania transferu ze Stacji do Sarkofagu.

61. Nie można strzelać podczas przeładowywania.

62. Gra zawieszała się, jeżeli gracz został zabity zaraz po odrodzeniu.

63. Po wykorzystaniu wszystkich granatów nie można zmieniać broni kółkiem myszy.

64. Pomniejsze błędy językowe.

DOWNLOAD

Mirror #01

Mirror #02

1.0003

Patch aktualizuje dowolną wersję gry do wersji 1.0003. Zmiany wprowadzone w łatce 1.0003

Zapisane stany gry z wersji 1.0001 będą działały z wersją 1.0003

Połączenie z serwerem możliwe jest tylko wtedy, gdy gospodarz i gość korzystają z tej samej wersji gry.

Poprawka wprowadza następujące zmiany:

1. Dodano tekstury niektórym obiektom (dla celów technicznych).

2. Dodano komendę konsoli „sv_listmaps”, służącą do wyświetlania listy map w kolejce.

3. Dodano obsługę dodatkowych przycisków myszy (teraz można do nich przypisać niektóre czynności).

4. Naprawiono błąd z paskiem zdrowia postaci gracza w trybie wieloosobowym.

5. Usunięto awarię zapisu stanu gry w chwili dokonywania zrzutu ekranu.

6. Naprawiono błąd ze stojącymi zwłokami po podłączeniu się do rozgrywki.

7. Naprawiono system umieszczania przedmiotów w menu ekwipunku (tryby „Na śmierć i życie” oraz „Gra drużynowa”).

8. Naprawiono wyliczanie wersji gry.

9. Usunięto awarię przy korzystaniu z klawiatury numerycznej w niektórych lokalizacjach.

10. Usunięto awarię na poziomie „Magazyny wojskowe”.

11. Usunięto awarię podczas dialogu z profesorem Sacharowem na poziomie „Jantar”.

12. Naprawiono zadanie „Spotkaj się z Przewodnikiem” – teraz można je otrzymać po przeszukaniu zwłok Ducha.

13. Naprawiono błąd z BN-ami odradzającymi się na wprost gracza.

14. Naprawiono czas reakcji A-life. Obecnie A-life rzadziej tworzy nowych BN-ów. Ponadto zmniejszono szybkość poruszania się tych BN-ów, którzy są na innym poziomie niż gracz.

15. Pliki binarne kompilowane są teraz z flagą (large address aware flag), która wspomaga do 3 GB przestrzeni adresowej (dotyczy użytkowników Windows Vista ™).

16. Dodano możliwość nagrywania/odtwarzania swobodnej kamery (komendy „demo_record”/„demo_play”). Teraz S.T.A.L.K.E.R. jest już gotowy do programów wzorcowych.

17. Naprawiono format obrazu 16:9. Teraz posiadacze monitorów szerokoekranowych będą mogli cieszyć się większym polem widzenia.

18. Usunięto rozmaite awarie związane z serwerem dedykowanym.

19. Pakiety sieciowe zostały połączone, co przynajmniej dwukrotnie zredukuje ping.

20. Poprawność mapy jest teraz weryfikowana podczas zmiany mapy za pomocą konsoli.

21. Naprawiono odciąganie zwłok przez potwory.

22. W chwili awarii gry zapisywane będą ich pliki dumps.

23. Naprawiono system poprawek we wszystkich lokalizacjach.

24. Naprawiono problem ze szczególnie długimi nickami graczy.

25. Naprawiono problemy tekstowe przy formacie obrazu 16:9.

26. Gra nie zawiesza się przy próbie połączenia z inną wersją.

27. Usunięto awarię z lornetką w trybie widza.

28. Naprawiono nieistniejące wystrzały z granatnika.

29. Gracze nie stają się niewidzialni, gdy ich poziom zdrowia spadnie do minimum.

30. Naprawiono błąd, który nie pozwalał na odrodzenie graczowi z wcześniej wybraną skórką.

DOWNLOAD

Mirror#01

Mirror#02

1.0004

Zapisane stany gry z wersji 1.0003 będą działały z wersją 1.0004

Połączenie z serwerem możliwe jest tylko wtedy, gdy gospodarz i gość korzystają z tej samej wersji gry.

Patch 1.0004 zmiany i poprawki:

Optymalizacja:

1. Obliczania szczegółowych obiektów zostało przeniesione do drugiego strumienia CPU

2. Optymalizacja silnika, która dała 10-15% wzrostu w FPS’ach

3. Optymalizacja shader’ów

Zmiany w MP:

1. Zaimplementowano samodzielny serwer dedykowany.

2. Wersja sklepowa działa teraz poprawnie z samodzielnym serwerem dedykowanym.

3. Dodano zdalną kontrolę nad serwerem dedykowanym.

4. Dodano opcję rozłączenia przy maksymalnym ping’u.

5. Dodano samo poprawiającą się pakowarkę pakietów. Daje to lepszą wartość ping’ów i zmniejszenie ruchu o 50-100%.

6. Licznik artefaktów nie jest pokazywany w statystykach.

7. Sprawdzanie dostępnych map bez rozłączania się z bieżącej gry jest teraz możliwe.

8. Lista graczy nie jest ustawiana na początku przy próbach jej przewijania. Jest teraz łatwiej zgłosić graczy do głosowania nad ban’em.

9. Poprawiono kilka błędów przy określaniu przyczyny śmierci.

10. Eksplodujący granat nie pozostaje leżący na ziemi po wybuchu.

11. Naprawiono aktywację artefaktów oraz algorytm funkcjonowania stref z anomaliami.

Poprawa stabilności MP:

1. Naprawiono wszystkie znane problemy.

Poprawki SP:

1. Naprawiono błąd przy strzelaniu z granatnika. Granat jest teraz wystrzeliwany przy pierwszym strzale.

2. Naprawiono znikanie broni przy kucaniu przez długi czas.

3. Naprawiono zawieszanie się gry w lokacji Pripyat, gdy gracz zbliży się do któregokolwiek z obozów frakcji monolitów.

4. Poprawiono zadania Voronina z eliminacją Pokera.

5. Poprawiono losowe zadania na Dzikim Terytorium.

6. Naprawiono losowe zadanie zniszczenia obozowiska bandytów w Kordonie.

7. Naprawiono losowe zadania od Barmana.

8. Naprawiono błąd z automatycznym zadaniem obrony obozowiska przy zmianie lokacji lub zapisie i wczytywaniu gry.

9. Naprawiono losowe zadanie znisczenia siedziby mutantów, gdy w pobliżu są pseudo psy

10. Naprawiono zadanie zniszczenia siedziby mutantów.

11. Naprawiono losowe zadania obozowisk bohaterów

12. Naprawiono wybór towarów w Barze i u Petrenki po wykonaniu losowych zadań.

13. Ranni nie uciekają już przed granatem.

14. Zombie w Jantarze nie uciekają już przed granatem.

15. Naprawiono błąd powodujący zawieszanie gry, powodowane przez ścieżki patrolowe w Jantarze.

16. Naprawiono błąd powodujący zawieszanie gry, powodowane przez ścieżki patrolowe w Instytucie Agroprom.

17. Naprawiono zadanie z pozbyciem się grupy Powinności w wiosce na poziomie wojskowych magazynów.

18. Naprawiono błąd z podwójnym odtwarzaniem scenki z zasadzką Powinności

19. Naprawiono błąd kamery przelatującej przez stadion w Prypeciu.

20. Naprawiono błąd z postacią Bes, której nie można było potem leczyć.

DOWNLOAD

Mirror #01

Mirror #02

1.0005

Zapisane stany gry z wersji 1.0004 będą działały przy wersji 1.0005.

Połączenie do serwera będzie możliwe tylko wtedy, gdy wersja gry hosta jest taka sama, jak twoja.

Patch 1.0005 nanosi następujące zmiany:

Opcjonalna kompresja przepływu sygnału sieciowego na serwerze multiplayerowym jest teraz standardowo wyłączona.

Pozwala to utrzymać serwer dedykowany na komputerach o niskiej bądź średniej wydajności.

DOWNLOAD

Mirror #01

1.0006

Łatka aktualizująca grę S.T.A.L.K.E.R. Cień Czarnobyla z wersji 1.0005 do wersji 1.0006

Zmiany w trybie Wieloosobowy

1. Naprawiono błąd związany z wyrzucaniem gry z komunikatem o błędnym adresowaniu pamięci.

2. Naprawiono błąd związany z rozłączaniem gracza od serwera, w momencie, gdy nie posiadał on odpowiednich map (w przypadku rozgrywek z wykorzystaniem modyfikacji).

3. Dodano licznik czasu dla serwerów dedykowanych, który wyświetla czas prawidłowego działania serwera (w jednostkach: Dni, Minuty i Sekundy).

4. Naprawiono błąd wyrzucania z gry związany z użyciem przez gracza granatnika

5. Naprawiono błąd wyrzucania z gry związany z upuszczonym/zjedzonym przedmiotem.

6. Naprawiono błąd wyrzucania z gry związany z rozpoczęciem nowej rozgrywki (np. podczas zmiany map).

7. Naprawiono błąd związany z dołączaniem do serwera podczas zmiany mapy (nowy gracz pojawiał się na starej mapie, podczas gdy pozostali rozpoczynali już grę na nowej).

8. Naprawiono błąd powodujący śmierć części graczy w momencie, gdy zbyt wielu graczy pojawiało się w bazie podczas startu rundy.

9. Naprawiono błąd powodujący śmierć gracza rzucającego granat.

10. Naprawiono błąd związany z niewidzialnością gracza, po założeniu/zmianie pancerza.

11. Naprawiono błąd związany z wprowadzaniem błędnych komend w konsoli.

Dodatki w trybie Wieloosobowym:

Dodano opcję BattleEye ( system zabezpieczeń przed oszustwami, o którym więcej przeczytasz tu: http://www.battleye.com )

1. Ochrona pakietów sieciowych i serwera

2. Wykorzystywany jest jedynie na serwerach Internetowych

3. Dodano filtr serwerów w menu „;;Gra sieciowa: Opcje”;;

4. Wprowadzono automatyczną aktualizację poprzez Internet w menu Opcji gry

DOWNLOAD

Mirror #01

Mirror #02

Link to comment
Share on other sites

Serwery gram.pl działają znakomicie. Wiem, bo prawie codziennie ściągam stamtąd pliki. To niestety przyczyna Neostrady TP. Z Cieniem Czarnobyla jest na tyle prościej, że spokojnie można zainstalować wersję World-Wide patcha na dowolnej wersji językowej gry (stalker.filefront.com). Przynajmniej tak u mnie było...

http://pclab.pl/art1403.html :-?

Link to comment
Share on other sites

Popatrzałem na Wasze numery IP i okazało się, że nie są stałe, a zmiennie. To kolejna przyczyna. Wyobraźcie sobie, że ktoś w tym samym momencie korzysta z tego samego numeru IP. To bardzo prawdopodobne, ponieważ lokalizatory IP nie zawsze podają prawidłowe położenie zmiennych numerów w porównaniu do stałych. Ja osobiście posiadam stałe IP. Przeprowadziłem test. Filippo23, u którego serwer gram.pl zawsze działa prawidłowo, również ma stały numer IP. Tak więc wynika z tego, że się nie mylę.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.