Skocz do zawartości

Unofficial patch: Call of Pripyat 1.6.03


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

Platforma: Zew Prypeci 1.6.02   
Data premiery: 08.11.2012 r.
Autor: @Painter


OPIS:

Spoiler

Głównym założeniem «Unofficial patch» jest wyeliminowanie wszelkich błędów, które występowały w oryginalnej grze oraz próba doprowadzenia jej do najwyższej jakości, przy jednoczesnym zachowaniu pierwotnego balansu i grafiki w jak najpełniejszym zakresie.


Lista wprowadzonych poprawek: 

Spoiler

Poprawki związane z wylotami: 

  • Naprawiono błąd «No available phrase to say, dialog[hello_dialog]» (© Jurok).
  • Naprawiono błąd «sim_squad_scripted.script:287: attempt to index a nil value» (© Kirgudu).
  • Naprawiono błąd «ui_load_dialog.script:230: attempt to index local 'item' (a nil value)» (© Suhar_).
  • Naprawiono przepełnienie statystyki znalezionych artefaktów (© av661194).

Optymalizacja: 

  • Optymalizacja emisji. Zmniejszono zawieszanie się na ostatnim jej etapie (© Jurok).
  • Zmniejszono zawieszanie się  przy wchodzeniu do strefy psi podczas ewakuacji (© Jurok).

Poprawki konfiguracji i skryptów:

  • Dodano okresowe usuwanie ciał potworów (© makdm).
  • Dodano okresowe usuwanie porzuconych broni (© naxac, Jurok).
  • Naprawiono nieprawidłową pozycję broni podczas celowania (© b1ub4k).
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego licznik artefaktów w anomaliach błądził (© mnn, Suhar_).
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego postacie niezależne mogły "zawieszać się" podczas przeszukiwania zwłok (© Jurok).
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego postacie niezależne ignorowały mutanty w pobliżu baz (© steelrat).
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego postacie niezależne mogły "zawiesić się" po zakończeniu bitwy (© Bak).
  • Naprawiono błąd, który powodował zawieszanie się postaci niezależnych po podniesieniu broni (© Bak).
  • Naprawiono błąd, który powodował wyświetlanie następujących komunikatów podczas wczytywania: "Sen", "Sprawdź helikopter", "Przeszukaj schowek","Przeszukaj helikopter", "Zerwij roślinę", " Zamontuj skaner", "Podnieś skaner", "Sprawdź budynek", "Podłóż materiały wybuchowe", "Uruchom generator" (© Jurok).
  • Naprawiono błąd, który powodował różnego rodzaju niespójności logiczne podczas przeszukiwania schowka Striełoka przed wyznaczonym czasem. Teraz będą one dostępne dopiero po odblokowaniu modułu pamięci z uszkodzonego drona (© Jurok).
  • Naprawiono błąd, który powodował zawieszanie się gry po wykonaniu zadania "Jeden strzał" tuż po zakończeniu cut-scenki z zadania "Oko w oko" (© Jurok).
  • Naprawiono błąd, który powodował zawieszanie się gry, jeśli nie podążono za Noe do anomalii natychmiast po zakończeniu sceny w spalonym gospodarstwie, ale powrócono do jego starej barki i ponownie zapytano "Czy wiesz coś o zestrzelonych helikopterach?". (© Jurok).
  • Naprawiono błąd, który powodował zawieszenie gry podczas rozmowy z Mitajem w pobliżu stacji Janów podczas zadania "Zakładnik" (© Jurok).
  • Naprawiono błąd, który powodował zawieszanie się cut-scenki podczas zadania "Zaginiona grupa zwiadowcza", jeśli przed jej rozpoczęciem rzucono granat pod nogi (© Jurok).
  • Naprawiono błąd, na skutek którego porucznik Rogowiec mógł się zawiesić, jeśli próbowano przywołać go do zmysłów przed wyznaczonym czasem (© Jurok).
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego grupa kapitana Tarasowa mogła " zawiesić się " w jednym miejscu, jeśli nie poszedłeś do nich natychmiast po szybkim ruchu, ale poszedłeś do budynku szpitala i zaatakowałeś "Monolitowców" sam (© Jurok).

(Lista zostanie uzupełniona). 


Podziękowania:

Spoiler

AMK Team - za wiedzę i doświadczenie zdobyte na poprzednim forum.
OGSM Team - za najsensowniejszy mod-patch, który zainspirował mnie do stworzenia "Unofficial patch".
GSC Game World - za wykonaną pracę nad błędami.

Zastosowane rozwiązania:

  • Alex Ros,
  • angrydog,
  • av661194,
  • Bak,
  • b1ub4k,
  • Charsi,
  • Decane,
  • FantomICW,
  • Kirgudu,
  • Kontro-zzz,
  • macron,
  • makdm,
  • mnn,
  • monk,
  • naxac,
  • power-cat,
  • Real Wolf,
  • Rvip74,
  • steelrat,
  • Suhar_,
  • XoBaR,
  • WinCap.

 

PORADY:

Spoiler

Kwestie techniczne: 

  • Mod został zaprojektowany dla licencjonowanej rosyjskiej wersji gry 1.6.02.
  • Mod nie jest kompatybilny z innymi modyfikacjami.

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Zew Prypeci 1.6.02


2. Zawartość pobranego archiwum moda umieszczamy w głównym katalogu gry.
 

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

  • Google Drive - [KLIK]
  • Cloud Mail - [KLIK]


Źródło: AMK forum.jpg
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Poprawiono błąd oryginalnej gry, w którym artefakt «Serce Oazy» był jedynym kwestowym artefaktem, na który nie reagowali detektory «Echo», «Niedźwiedź» i «Weles»;

Tak chyba powinno być bo serce oazy jest unikatem i detektory nie powinny być zaprogramowane do jego wykrycia. Jedyny błąd który mnie zawsze wkurzał to że nie można podnosić pojedyńczo przedmiotów, major wszystko na raz łapał i czasami przy obszukiwaniu trupów brał też bronie z ziemi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Unofficial patch: Call of Pripyat 1.6.03

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.