Gość Diegtiariow Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Nazwa: Modified SSAO shader Twórca: machinegod420 Data dodania: 30.06.2020 Opis: Spoiler Modyfikuje SSAO, aby było bardziej zauważalne. SSAO wygląda lepiej (widoczne na krawędziach w dzień). Twórcy nie podobało się, jak niewidoczna była domyślna implementacja SSAO, więc trochę zmodyfikował moduł cieniujący. Robi to kilka sztuczek związanych z pakowaniem, aby zamaskować wkład trawy, więc jeśli światło otoczenia lub cokolwiek jest wyłączone lub inne, daj mu znać. Opakowanie może nie działać lub mieć problemy z precyzją. Plusy: - AO wpływa teraz na model broni - AO widoczne z większych odległości - AO bardziej widoczne w ogóle - Zredukowany efekt „krwawienia” - Zmodyfikowano udział światła na podstawie odległości. - Może biec szybciej. Dodaje wskazówki dotyczące rozwijania pętli i zwiększa operacje skalarne w porównaniu z operacjami wektorowymi (chociaż zakłada dużo o wykonaniu GPU HW) Minusy: - Jakość SSAO jest ustalona na najwyższym poziomie. Może działać wolniej, jeśli nie uruchomiłeś SSAO na najwyższym. (Może jednak nie, podpowiedź rozwijania pętli może przyspieszyć ten proces) - Mały promień (zwiększenie tego powoduje zbyt dużą utratę szczegółów i brak przejścia rozmycia w silniku) - Niechlujne komentarze Uwaga: Jakość SSAO nie będzie już miała wpływu (oprócz „wyłączenia”). Niski użyje takiej samej liczby próbek, jak wysoki. Przed: Po: Link do pobrania: Spoiler Moddb: [KLIK] Źródła: moddb.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.