Pancerniak Posted August 25, 2020 Report Share Posted August 25, 2020 Nazwa: Modified SSAO shader Twórca: machinegod420 Data dodania: 30.06.2020 Opis: Spoiler Modyfikuje SSAO, aby było bardziej zauważalne. SSAO wygląda lepiej (widoczne na krawędziach w dzień). Twórcy nie podobało się, jak niewidoczna była domyślna implementacja SSAO, więc trochę zmodyfikował moduł cieniujący. Robi to kilka sztuczek związanych z pakowaniem, aby zamaskować wkład trawy, więc jeśli światło otoczenia lub cokolwiek jest wyłączone lub inne, daj mu znać. Opakowanie może nie działać lub mieć problemy z precyzją. Plusy: - AO wpływa teraz na model broni - AO widoczne z większych odległości - AO bardziej widoczne w ogóle - Zredukowany efekt „krwawienia” - Zmodyfikowano udział światła na podstawie odległości. - Może biec szybciej. Dodaje wskazówki dotyczące rozwijania pętli i zwiększa operacje skalarne w porównaniu z operacjami wektorowymi (chociaż zakłada dużo o wykonaniu GPU HW) Minusy: - Jakość SSAO jest ustalona na najwyższym poziomie. Może działać wolniej, jeśli nie uruchomiłeś SSAO na najwyższym. (Może jednak nie, podpowiedź rozwijania pętli może przyspieszyć ten proces) - Mały promień (zwiększenie tego powoduje zbyt dużą utratę szczegółów i brak przejścia rozmycia w silniku) - Niechlujne komentarze Uwaga: Jakość SSAO nie będzie już miała wpływu (oprócz „wyłączenia”). Niski użyje takiej samej liczby próbek, jak wysoki. Przed: Po: Link do pobrania: Spoiler Moddb: [KLIK] Źródła: moddb.com 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.