Jump to content

Mora's AI more covered (Beta v3.0.1)


Pancerniak77
 Share

Recommended Posts

Mora's AI more covered (Beta v2.1)

Nazwa: Mora's AI more covered (Beta v3.0.1)
Twórca: mora145
Podziękowania: tdef, Arszi
Data dodania: 31.05.2020 | Data aktualizacji: 03.09.2020

 

Opis:

Spoiler

Beta-test, aby skomplikować zachowanie postaci niezależnych. TYLKO NA KORDONIE i wysypisku, agropromie, bagnie i jantarze (częściowo).

Jednym z problemów, które twórca tego dodatku zauważył w Anomalii, jest zachowanie NPC w środku walki. Walcząc z dystansu są bardzo nieostrożni, a po kilku sekundach, gdy nie widzieli gracza, wychodzą z zasłon i ruszają się bez problemu.

Ten mod to tylko test, w którym twórca spróbował wymusić na nich pewne schematy walki. Schematy te nie zostały stworzone przeze niego, po prostu zastosował kilka warunków w jakich będą używane.

Główna charakterystyka:

  • Na dużych dystansach, powyżej 70 metrów, NPC będą używać schematu „kampera”. Oznacza to, że będą jak najlepiej ukryci i będą powoli strzelać do gracza. Jeśli nie zobaczysz wroga w szacowanym czasie, schemat zostanie dezaktywowany, a NPC zacznie szukać gracza.
  • Na odległościach mniejszych niż 70 metrów, NPC będą używać schematu „osłony”. Oznacza to, że spróbują zaatakować i ukryć się.
  • Na odległościach mniejszych niż 10 metrów będą korzystać z silnika AI. Oznacza to, że żaden schemat nie będzie kontrolował NPC.
  • W tej chwili będzie działać tylko na Kordonie. Bo to jest test sprawdzający działanie schematów.
  • [v2.1] Dodano "tchórzliwego" NPC: Wszyscy NPC biorący udział w bitwie mają jedną na siedem szans na zostanie "tchórzami". Oznacza to, że nie będzie cię ścigał, ale będzie trzymał się od ciebie z daleka, czekając, aż wyjdziesz, i użyje ognia tłumiącego w ostatnim miejscu, w którym cię widział. Po dłuższym czasie ta funkcja będzie nieaktywna i NPC będzie cię szukał.

Instalacja:

BARDZO wskazane jest wykonanie kopii zapasowej folderu "gamedata" przed zainstalowaniem tego moda. Jeśli w dowolnym momencie zostanie wygenerowany trudny błąd do naprawy, będzie można przywrócić stare pliki.
Skopiuj pliki dodatku do folderu „gamedata” w katalogu głównym gry. Nie zastępuj żadnych plików, jeśli zostaniesz o to poproszony, ponieważ mogą powodować błędy przez inne mody. Jedynym plikiem, który jest w 100% niezbędny do działania dodatku, jest xr_conditions.script.

 

Uwaga:

Niekompatybilny z innym modem twórcy: MORA'S COMBAT IGNORE MILITARY

 

  1. Wiedza twórcy na temat manipulacji schematami jest ograniczona, więc nawet te zachowania NPC mają swoje ograniczenia.
  2. Przypominam: to dodatek testowy. Będzie działać tylko na lokacji Kordon.
  3. Twórca użyje repozytorium GitHub, które doda później. Aby ci, którzy mają wiedzę, która mi w tym pomoże, mogli to łatwo zrobić.
  4. Nadal nie jest pewien, czy zadziała to dla wszystkich NPC na każdym terenie na lokacji. Próbowano walczyć z wojskiem tylko na punkcie kontrolnym w pobliżu obozu nowicjuszy.
  5. Ustawione odległości oglądania dla stalkerów będą miały wpływ na ten dodatek. Jeśli NPC cię nie widzą, ponieważ są zbyt krótkowzroczni (mniej niż 60 m), nigdy nie aktywują schematu „kamper”.

 

AnomalyDX11_2020_05_30_21_00_34.pngAnomalyDX11_2020_05_30_21_00_45.png

 

Link do pobrania:

Spoiler

Moddb: [KLIK]

 

Źródła:

moddb.com

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity