Gość Diegtiariow Opublikowano 4 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2020 Twórca «Phantoms Zone» przedstawił spis głównych zmian modyfikacji na 2020 rok: ☢ Przywrócona fabuła wczesnych wersji gry. Zadanie na szukanie pierwszego artefaktu, więzienie w bazie najemników w Martwym Mieście, a także droga do wojskowego laboratorium przez anomalne pole na Generatorach. Pomimo tego, odtworzono wiele zadań i scen, często ze różnorodnością podczas przechodzenia. Zrealizowano cut-sceny z pierwszej osoby. Rozszerzona arena, teraz tam można mierzyć się z mutantami. ☢ Dodano nowe, a także zostały poddane pełnemu redesignowi stare lokacje. Rozszerzono terytoria poziomów, dodano wiele dynamicznych obiektów, zwiększono detalizację. Zmieniono wszystkie źródła światła, zrobiono imitację globalnego oświetlenia. Zrealizowano nowe dźwiękowe i graficzne efekty, w tym przypadku pojawiły się strefy pogłosu dźwięku. ☢ Zmieniono grafikę gry, dodano nowe cykle pogody, w tym przypadku i na podziemne poziomy. Ulepszony efekt rozmycia podczas ruchu, nowa woda, miękkie cząsteczki, efekt fal na trawie, a także cień od niej. Przywrócono słońce i prawidłowe cienie, ślady po kulach na dynamicznych obiektach, cień GG z pierwszej osoby. Zrealizowany został efekt ogniska, a także nowe trasery od kul. Dodano wysokiej jakości tekstury środowiska, mutantów, broni, itd. ☢ Znacznie rozbudowane AI potworów i ich możliwości. Oślepiające psi-uderzenie pseudopsa, "pocałunek" pijawki i rozszerzony stealth-tryb, nowe możliwości atak, w tym przypadku zza pleców i w czasie biegu, zastraszanie wroga, okresowy sen i przeszukiwanie trupów. Mutant może wytrącić broń z rąk w czasie ataku frontalnego. Dodano nowe odmiany, a także zmieniony wygląd zewnętrzny niektórych mutantów. ☢ Dodano nowe anomalie i artefakty, zmienione istniejące. "Martwa zona", w której sprzęt zawodzi, toksyczne opary, psi-zony i elektryczne skrzepy. Grawitacyjne anomalie mogą urodzić artefakt, jeśli dostanie się do nich żywe stworzenie. ☢ Całkowicie zmienione środowisko dźwiękowe. Zrealizowane dynamiczne echo od wystrzałów. Nowy system dźwięków w tle, który zależy od pory dnia i pogody. Dodatkowy dźwięk różnych stanów GG. Dźwięk działań z przedmiotami. Zupełnie nowe dźwięki broni, przyrody, anomalii, mutantów, itd. ☢ Dodany transport, a naziemne lokacje zmieniono dla komfortowego przemieszczania się na nich. Nowe modele maszyn, zmieniona fizyka, możliwość wykorzystywania bagażnika, zapotrzebowanie na paliwo. ☢ Zmienione parametry GG. Nowe efekty działania na kamerę, jej wygładzanie. Zrealizowany nowy efekt ranienia. Także wprowadzono niektóre ograniczenia, czyniące grę bardziej napiętą i interesującą. ☢ Reanimowany widok z trzeciej osoby. Całkowite współdziałanie z obiektami, wygodne strzelanie i celowanie. Prawidłowy widok przy sterowaniu transportem. ☢ Zmieniono system animacji broni, zamieniono modele. Zrealizowano animacje chodzenia, nudy, biegania i inne. Rozszerzono bezwładność broni. Dodano animacje kamery. ☢ Dodano nową broń, zmienione niektóre naboje, w tym przypadku ich wizualne efekty. Granaty mogą teraz wybuchać przy eksplozjach i trafieniach pocisków. Pojawiły się celowniki z noktowizorem i regulowanym powiększeniem. ☢ Przywrócono stacjonarne karabiny maszynowe. Zrealizowano przegrzanie broni, od którego zależy celność strzelania. Dodano możliwość celowania. ☢ Przerobiony noktowizor u pancerzy i latarka. Wprowadzono energochłonność i zależność ich pracy od fizycznego stanu. Jasność promienia latarki zmienia się wraz z wyczerpaniem baterii. Również latarkę na głowę można rozwalić celnym strzałem w głowę przeciwnika. Przy włączeniu noktowizora wyświetla się specjalny HUD. ☢ Dodano nowe przedmioty, w tym interaktywne. Dodano nowe właściwości do niektórych istniejących przedmiotów, takich jak np. artefakty. Cena i waga przedmiotów teraz może zależeć od ich zawartości i stanu, poprawnie działają porcje. Podwyższono jakość niektórych modeli przedmiotów. ☢ Rozszerzono możliwości osobistego PDA. System zadań użytkownika na mapie i sterowanie znacznikami na niej, dialogi z kontaktami, biografia NPC, filtracja fabularnych zadań, unikalny zewnętrzny widok kursora myszy. ☢ Ulepszony interfejs inwentarza, HUD'a i innych menu. Zrealizowano system samodzielnego rozbioru i remontu amunicji w inwentarzu. Używanie naboi z pasa i rozładowanie broni w czasie przeszukiwania. Podświetlenie i wyróżnienie komórek w inwentarzu. Prawidłowe odrysowywanie dodatków broni, a także możliwość umieszczać je na przedmioty w plecaku. Nowe wskaźniki, skalowanie minimapy. Ulepszony celownik z określeniem stanu przedmiotu po najechaniu. Nowe gorące klawisze, w tym i w głównym menu. Wsparcie cyrylicy w polach wprowadzania, zmieniony kursor i jego nawigacja. ☢ Stworzone nowe narzędzia do debugowania rozgrywki. Tryb ustawień HUD'a broni, redaktor dynamicznych obiektów. Dodano wiele nowych konsolowych komend, a także zmieniono istniejące. Dokonano wielu poprawek w silniku i zasobach gry. Źródło: [KLIK] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.