Jump to content

Wieści o modzie Phantoms Zone


Pancerniak
 Share

Recommended Posts

hPC23QrjyrU.jpg

Twórca «Phantoms Zone» przedstawił spis głównych zmian modyfikacji na 2020 rok:

☢ Przywrócona fabuła wczesnych wersji gry. Zadanie na szukanie pierwszego artefaktu, więzienie w bazie najemników w Martwym Mieście, a także droga do wojskowego laboratorium przez anomalne pole na Generatorach. Pomimo tego, odtworzono wiele zadań i scen, często ze różnorodnością podczas przechodzenia. Zrealizowano cut-sceny z pierwszej osoby. Rozszerzona arena, teraz tam można mierzyć się z mutantami.

☢ Dodano nowe, a także zostały poddane pełnemu redesignowi stare lokacje. Rozszerzono terytoria poziomów, dodano wiele dynamicznych obiektów, zwiększono detalizację. Zmieniono wszystkie źródła światła, zrobiono imitację globalnego oświetlenia. Zrealizowano nowe dźwiękowe i graficzne efekty, w tym przypadku pojawiły się strefy pogłosu dźwięku.

☢ Zmieniono grafikę gry, dodano nowe cykle pogody, w tym przypadku i na podziemne poziomy. Ulepszony efekt rozmycia podczas ruchu, nowa woda, miękkie cząsteczki, efekt fal na trawie, a także cień od niej. Przywrócono słońce i prawidłowe cienie, ślady po kulach na dynamicznych obiektach, cień GG z pierwszej osoby. Zrealizowany został efekt ogniska, a także nowe trasery od kul. Dodano wysokiej jakości tekstury środowiska, mutantów, broni, itd.

☢ Znacznie rozbudowane AI potworów i ich możliwości. Oślepiające psi-uderzenie pseudopsa, "pocałunek" pijawki i rozszerzony stealth-tryb, nowe możliwości atak, w tym przypadku zza pleców i w czasie biegu, zastraszanie wroga, okresowy sen i przeszukiwanie trupów. Mutant może wytrącić broń z rąk w czasie ataku frontalnego. Dodano nowe odmiany, a także zmieniony wygląd zewnętrzny niektórych mutantów.

☢ Dodano nowe anomalie i artefakty, zmienione istniejące. "Martwa zona", w której sprzęt zawodzi, toksyczne opary, psi-zony i elektryczne skrzepy. Grawitacyjne anomalie mogą urodzić artefakt, jeśli dostanie się do nich żywe stworzenie.

☢ Całkowicie zmienione środowisko dźwiękowe. Zrealizowane dynamiczne echo od wystrzałów. Nowy system dźwięków w tle, który zależy od pory dnia i pogody. Dodatkowy dźwięk różnych stanów GG. Dźwięk działań z przedmiotami. Zupełnie nowe dźwięki broni, przyrody, anomalii, mutantów, itd.

☢ Dodany transport, a naziemne lokacje zmieniono dla komfortowego przemieszczania się na nich. Nowe modele maszyn, zmieniona fizyka, możliwość wykorzystywania bagażnika, zapotrzebowanie na paliwo.

☢ Zmienione parametry GG. Nowe efekty działania na kamerę, jej wygładzanie. Zrealizowany nowy efekt ranienia. Także wprowadzono niektóre ograniczenia, czyniące grę bardziej napiętą i interesującą.

☢ Reanimowany widok z trzeciej osoby. Całkowite współdziałanie z obiektami, wygodne strzelanie i celowanie. Prawidłowy widok przy sterowaniu transportem.

☢ Zmieniono system animacji broni, zamieniono modele. Zrealizowano animacje chodzenia, nudy, biegania i inne. Rozszerzono bezwładność broni. Dodano animacje kamery.

☢ Dodano nową broń, zmienione niektóre naboje, w tym przypadku ich wizualne efekty. Granaty mogą teraz wybuchać przy eksplozjach i trafieniach pocisków. Pojawiły się celowniki z noktowizorem i regulowanym powiększeniem.

☢ Przywrócono stacjonarne karabiny maszynowe. Zrealizowano przegrzanie broni, od którego zależy celność strzelania. Dodano możliwość celowania.

☢ Przerobiony noktowizor u pancerzy i latarka. Wprowadzono energochłonność i zależność ich pracy od fizycznego stanu. Jasność promienia latarki zmienia się wraz z wyczerpaniem baterii. Również latarkę na głowę można rozwalić celnym strzałem w głowę przeciwnika. Przy włączeniu noktowizora wyświetla się specjalny HUD.

☢ Dodano nowe przedmioty, w tym interaktywne. Dodano nowe właściwości do niektórych istniejących przedmiotów, takich jak np. artefakty. Cena i waga przedmiotów teraz może zależeć od ich zawartości i stanu, poprawnie działają porcje. Podwyższono jakość niektórych modeli przedmiotów.

☢ Rozszerzono możliwości osobistego PDA. System zadań użytkownika na mapie i sterowanie znacznikami na niej, dialogi z kontaktami, biografia NPC, filtracja fabularnych zadań, unikalny zewnętrzny widok kursora myszy.

☢ Ulepszony interfejs inwentarza, HUD'a i innych menu. Zrealizowano system samodzielnego rozbioru i remontu amunicji w inwentarzu. Używanie naboi z pasa i rozładowanie broni w czasie przeszukiwania.
Podświetlenie i wyróżnienie komórek w inwentarzu. Prawidłowe odrysowywanie dodatków broni, a także możliwość umieszczać je na przedmioty w plecaku. Nowe wskaźniki, skalowanie minimapy. Ulepszony celownik z określeniem stanu przedmiotu po najechaniu. Nowe gorące klawisze, w tym i w głównym menu. Wsparcie cyrylicy w polach wprowadzania, zmieniony kursor i jego nawigacja.

☢ Stworzone nowe narzędzia do debugowania rozgrywki. Tryb ustawień HUD'a broni, redaktor dynamicznych obiektów. Dodano wiele nowych konsolowych komend, a także zmieniono istniejące. Dokonano wielu poprawek w silniku i zasobach gry.

Źródło: [KLIK]

  • Super 1
  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity