Guest Diegtiariow Posted September 6, 2020 Report Share Posted September 6, 2020 Nazwa: Weather Edits Twórca: Snaefells Podziękowania: Oryginalni autorzy Data dodania: 28.07.2020 Opis: Spoiler Poprawki poświęcone głównie ustawieniom mgły i kilku drobnych poprawek tu i ówdzie. Testowany tylko na DX11/DX10! Do zrzutów ekranu twórca użył wszystkiego, co mógł znaleźć, z paczek Cromm Cruac'a, i wrzucił wszystko razem do folderu (brak w zestawie!). Również tu i tam dokonał pewnych korekt tekstur i kolorów. Twórca bardzo poleca również zainstalowanie poprawki Sky Bloom. W przeciwnym razie niebo będzie wyglądało na zdmuchnięte. Ustawienia twórcy pliku user.ltx, który został użyty do robienia screenów: Dla tonemap: r2_tonemap_adaptation 1. r2_tonemap_amount 1. r2_tonemap_lowlum 0.4 r2_tonemap_middlegray 1.1 jasność: <- użyj tego ostrożnie, wszystko stanie się jasne. szczególnie niektóre obszary podziemne, które domyślnie są już zbyt jasne. r__exposure 1.5 r__gamma 1.3 sun: r2_sun_lumscale 1. r2_sun_lumscale_amb 1. r2_sun_lumscale_hemi 0.6 bloom: r2_ls_bloom_fast off r2_ls_bloom_kernel_b 0.7 r2_ls_bloom_kernel_g 3. r2_ls_bloom_kernel_scale 0.7 r2_ls_bloom_speed 100. r2_ls_bloom_threshold 0.3 <-zwiększ wartość, ponieważ to zależy jakiego używasz monitora. Wartość 1 usuwa bloom'a, uwalniając pełną teksturę nieba. Screeny: Spoiler Zaton: Spoiler Jupiter: Spoiler Prypeć: Spoiler Link do pobrania: Spoiler Moddb: [KLIK] Źródła: moddb.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.