Pancerniak77 Posted October 14, 2020 Report Share Posted October 14, 2020 Nazwa: Total Artifact and Attachment Overhaul v11 Twórca: Nekousagi Data dodania: 22.10.2019 | Data aktualizacji: 27.03.2020 Opis: Spoiler Ten mod sprawia, że artefakty są naprawdę użyteczne, zamienia niepotrzebne artefakty w prawdziwe artefakty, a także przywraca równowagę załączników. Zrobione dla Anomaly 1.5 b3 update 4 hotfix 8 Wykorzystano wartości xGrenadier jako podstawę dla normalnych artefaktów i rozszerzone je na Moddb.com Różne funkcje i informacje, które powinieneś wiedzieć: Dodano nowe właściwości do artefaktów śmieci, zmieniono ich ceny i wagę, sprawiono, że niektóre z nich wymagają teraz detektora (13 z 32 można znaleźć bez detektora). Dodatkowe 3 artefakty śmieci (nietoperz, czarny kamień, atom) i 2 artefakty (anomalny chleb, kompas) pojawiają się teraz w anomaliach Nie możesz umieszczać artefaktów śmieci w modułach, ponieważ eksplodowałyby™. Znajdź artefakty na promieniowanie, aby przeciwdziałać ich +promieniowaniu, lub wypal kilka papierosów. Zrównoważono załączniki i dano im całą masę nowych statystyk. Ze względu na kod słowiański, fire_wound_immunity (odporność balistyczna) czasami nie pojawia się w grze lub pojawia się jako odporność na wybuchy, mimo że działa jako odporność balistyczna. Z tego powodu wszystkie wartości fire_wound_immunity i explosive_immunity w tym modzie są takie same. Jeśli widzisz artefakt z odpornością na wybuchy lub słabością, ma on tę samą wartość dla ochrony balistycznej, nawet jeśli nie widzisz go w grze. Więc nie pozbywaj się artefaktu, myśląc, że ma on tylko ochronę przeciwwybuchową, bo także chroni przed kulami. Usunięto szarą ikonę promieniowania (0-1350 msv), ponieważ migała ona i wyłączała się, gdy przedmioty -rad i +rad działały w tym samym czasie. Zainwestuj w detektor Geigera. Artefakty leczące rany zatrzymują krwawienie, mimo że ich liczba gojenia się ran jest mniejsza niż w przypadku bandaży itp. Artefakty nie leczące ran nie powodują krwawienia, przeciwdziałają tylko artefaktom leczącym rany i zwiększają krwawienie, gdy zostaniesz trafiony. Promieniowanie modułów artefaktów kumuluje się teraz z artefaktami, dzięki czemu są nieco bardziej przydatne. Również wszystkie moduły i pojemniki ważą teraz 1 kg. Małe problemy: po załadowaniu gry artefakty + i -radiacja stają się nieco dziwne i czasami możesz zacząć się napromieniowywać, mimo że masz wystarczająco dużo -rad, aby utrzymać +rad. Po prostu zdejmij i załóż wszystko na pas jeszcze raz i powinno się to naprawić. Czarny kamień nie jest wykrywany przez detektory, ale dostrzeżenie go jest dość łatwe. Artefakty czasami utknęły w dziwnych miejscach w powietrzu lub pod ziemią w wyniku anomalii grawitacyjnych, aktywacja anomalii lub ponowne załadowanie gry może to naprawić. Wiele balansowania zostało zrobionych z myślą o innych modach twórcy: Moddb.com Moddb.com Moddb.com Moddb.com Screen: Spoiler Więcej screenów w pliku. Link do pobrania: Spoiler Moddb: [KLIK] Źródła: moddb.com 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.