Jump to content

Total Artifact and Attachment Overhaul v11


Pancerniak
 Share

Recommended Posts

Total Artifact and Attachment Overhaul v11

Nazwa: Total Artifact and Attachment Overhaul v11
Twórca: Nekousagi

Data dodania: 22.10.2019 | Data aktualizacji: 27.03.2020

 

Opis:

Spoiler

Ten mod sprawia, że artefakty są naprawdę użyteczne, zamienia niepotrzebne artefakty w prawdziwe artefakty, a także przywraca równowagę załączników.

Zrobione dla Anomaly 1.5 b3 update 4 hotfix 8

Wykorzystano wartości xGrenadier jako podstawę dla normalnych artefaktów i rozszerzone je na Moddb.com

Różne funkcje i informacje, które powinieneś wiedzieć:

  • Dodano nowe właściwości do artefaktów śmieci, zmieniono ich ceny i wagę, sprawiono, że niektóre z nich wymagają teraz detektora (13 z 32 można znaleźć bez detektora).
  • Dodatkowe 3 artefakty śmieci (nietoperz, czarny kamień, atom) i 2 artefakty (anomalny chleb, kompas) pojawiają się teraz w anomaliach
  • Nie możesz umieszczać artefaktów śmieci w modułach, ponieważ eksplodowałyby™. Znajdź artefakty na promieniowanie, aby przeciwdziałać ich +promieniowaniu, lub wypal kilka papierosów.
  • Zrównoważono załączniki i dano im całą masę nowych statystyk.
  • Ze względu na kod słowiański, fire_wound_immunity (odporność balistyczna) czasami nie pojawia się w grze lub pojawia się jako odporność na wybuchy, mimo że działa jako odporność balistyczna. Z tego powodu wszystkie wartości fire_wound_immunity i explosive_immunity w tym modzie są takie same. Jeśli widzisz artefakt z odpornością na wybuchy lub słabością, ma on tę samą wartość dla ochrony balistycznej, nawet jeśli nie widzisz go w grze. Więc nie pozbywaj się artefaktu, myśląc, że ma on tylko ochronę przeciwwybuchową, bo także chroni przed kulami.
  • Usunięto szarą ikonę promieniowania (0-1350 msv), ponieważ migała ona i wyłączała się, gdy przedmioty -rad i +rad działały w tym samym czasie. Zainwestuj w detektor Geigera.
  • Artefakty leczące rany zatrzymują krwawienie, mimo że ich liczba gojenia się ran jest mniejsza niż w przypadku bandaży itp. Artefakty nie leczące ran nie powodują krwawienia, przeciwdziałają tylko artefaktom leczącym rany i zwiększają krwawienie, gdy zostaniesz trafiony.
  • Promieniowanie modułów artefaktów kumuluje się teraz z artefaktami, dzięki czemu są nieco bardziej przydatne. Również wszystkie moduły i pojemniki ważą teraz 1 kg.
  • Małe problemy: po załadowaniu gry artefakty + i -radiacja stają się nieco dziwne i czasami możesz zacząć się napromieniowywać, mimo że masz wystarczająco dużo -rad, aby utrzymać +rad. Po prostu zdejmij i załóż wszystko na pas jeszcze raz i powinno się to naprawić. Czarny kamień nie jest wykrywany przez detektory, ale dostrzeżenie go jest dość łatwe. Artefakty czasami utknęły w dziwnych miejscach w powietrzu lub pod ziemią w wyniku anomalii grawitacyjnych, aktywacja anomalii lub ponowne załadowanie gry może to naprawić.

Wiele balansowania zostało zrobionych z myślą o innych modach twórcy:

 

Screen:

Spoiler

AnomalyDX9 2019 11 12 14 23 26 8

Więcej screenów w pliku.

 

Link do pobrania:

Spoiler

Moddb: [KLIK]

 

Źródła:

moddb.com

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity