Guest Diegtiariow Posted October 19, 2020 Report Share Posted October 19, 2020 Nazwa: Anomaly 1.5 QOL Tweaks (Update 3) Twórca: Gergination Data dodania: 06.10.2019 | Data aktualizacji: 07.10.2019 Opis: Spoiler Zbiór poprawek dla osobistych twórcy preferencji, które mogą spodobać się innym. Zaktualizowano do wersji 1.5 B3 Update 3. Każde ulepszenie znajduje się w swoim własnym folderze. Po prostu skopiuj każdy folder „gamedata” do istniejącego folderu i nadpisz wszystkie pliki, jeśli jest to wymagane. Bardziej szczegółowy opis każdego moda: Dziki można skórować za pomocą wszystkich noży Dziki nie wymagają już ulepszonego noża do skórowania. Nóż podstawowy jest wystarczający. Warunek kupna powiązany z przychylnością handlarza Wszyscy handlarze z głównych frakcji będą kupować przedmioty z 60% stanem (Wolni Stalkerzy kupują z 50% stanem). Wartość ta spada o 2% z każdą wartością 200 przychylności, aż do 50%. Ponadto wszyscy główni handlarze frakcji są uważani za „śmieciarzy”, co oznacza, że powinieneś być w stanie sprzedać im prawie wszystko. Zmiany w zestawie do podpałki Zestaw do podpałki faktycznie ma zastosowanie, ponieważ gwarantuje rozpalenie ogniska niezależnie od warunków pogodowych. Regeneracja zdrowia aktora Dodaje bardzo małą ilość regeneracji zdrowia dla postaci gracza. Zmiany w zestawie myśliwskim Premie do grabieży mutantów będą obowiązywać niezależnie od tego, czy masz zestaw myśliwski jako plecak, czy nie. Wystarczy mieć go w ekwipunku (działa również jako plecak). Zwiększona populacja bezpiecznych przystani Zwiększa liczbę NPC strzegących farmy na Kordonie, bunkra na Jantarze i Pchliego Targu. Zwiększono jakość Bandytów w magazynie kontenerów na Jupiterze. Te lokacje były często całkowicie opanowane przez wrogich NPC, pozostawiając je pustymi. Zmiany w apteczce W podstawowej apteczce zastąpiono usuwanie promieniowania kontrolą krwawienia. Kontrola krwawienia przez wojskową apteczkę została nieznacznie zwiększona. Nieznacznie zwiększono kontrolę krwawienia i regenerację zdrowia w naukowej apteczce. Minimalistyczny HUD Całkowicie usuwa niektóre elementy i reorganizuje resztę, aby nie przeszkadzały, a jednocześnie umożliwia wyświetlanie informacji, których nie można znaleźć nigdzie indziej. Przykład: Usuń animacje z demontażu Usuwa animacje i opóźnienia podczas rozkładania broni/zbroi/śmieci. Usuń efekt dźwiękowy gwiżdżącego wiatru Zastępuje efekt dźwiękowy gwiżdżącego wiatru występujący w niektórych miejscach (na przykład w Starym Kościele na Wielkich Bagnach) ciszą. Obedrzyj mutanty ze skóry podczas trzymania dowolnej broni Wystarczy wyposażyć się w nóż, aby móc skórować mutantów. Nie musisz jej wyciągać jako aktywnej broni. To powoduje konflikt z „Boars Skinnable with all Knives”, ale można te dodatki scalić, usuwając po prostu „boar” z linii 5 pliku „knife_manager.script” zawartego w tym folderze. Imadło zawsze za darmo po dostarczeniu wszystkich zestawów Naprawiono problem, który powodował, że mechanicy czasami nadal obciążali cię za używanie ich imadła, mimo że dałeś im wszystkie 3 zestawy narzędzi Link do pobrania: Spoiler Moddb: [KLIK] Ten dodatek dla update 4: Moddb: [KLIK] Źródła: moddb.com (Dla Update 3) moddb.com (Dla Update 4) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Diegtiariow Posted October 21, 2020 Report Share Posted October 21, 2020 Dla update'u 4: Link do pobrania tego dodatku na update 4 - Moddb: [KLIK] Źródło: [KLIK] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.