Jump to content

Anomaly 1.5 QOL Tweaks


Guest Diegtiariow

Recommended Posts

Guest Diegtiariow

Nazwa: Anomaly 1.5 QOL Tweaks (Update 3)
Twórca: Gergination

Data dodania: 06.10.2019 | Data aktualizacji: 07.10.2019

 

Opis:

Spoiler

Zbiór poprawek dla osobistych twórcy preferencji, które mogą spodobać się innym. Zaktualizowano do wersji 1.5 B3 Update 3.

Każde ulepszenie znajduje się w swoim własnym folderze. Po prostu skopiuj każdy folder „gamedata” do istniejącego folderu i nadpisz wszystkie pliki, jeśli jest to wymagane.

Bardziej szczegółowy opis każdego moda:

  • Dziki można skórować za pomocą wszystkich noży
    Dziki nie wymagają już ulepszonego noża do skórowania. Nóż podstawowy jest wystarczający.
  • Warunek kupna powiązany z przychylnością handlarza
    Wszyscy handlarze z głównych frakcji będą kupować przedmioty z 60% stanem (Wolni Stalkerzy kupują z 50% stanem). Wartość ta spada o 2% z każdą wartością 200 przychylności, aż do 50%. Ponadto wszyscy główni handlarze frakcji są uważani za „śmieciarzy”, co oznacza, że powinieneś być w stanie sprzedać im prawie wszystko.
  • Zmiany w zestawie do podpałki
    Zestaw do podpałki faktycznie ma zastosowanie, ponieważ gwarantuje rozpalenie ogniska niezależnie od warunków pogodowych.
  • Regeneracja zdrowia aktora
    Dodaje bardzo małą ilość regeneracji zdrowia dla postaci gracza.
  • Zmiany w zestawie myśliwskim
    Premie do grabieży mutantów będą obowiązywać niezależnie od tego, czy masz zestaw myśliwski jako plecak, czy nie. Wystarczy mieć go w ekwipunku (działa również jako plecak).
  • Zwiększona populacja bezpiecznych przystani
    Zwiększa liczbę NPC strzegących farmy na Kordonie, bunkra na Jantarze i Pchliego Targu. Zwiększono jakość Bandytów w magazynie kontenerów na Jupiterze. Te lokacje były często całkowicie opanowane przez wrogich NPC, pozostawiając je pustymi.
  • Zmiany w apteczce
    W podstawowej apteczce zastąpiono usuwanie promieniowania kontrolą krwawienia. Kontrola krwawienia przez wojskową apteczkę została nieznacznie zwiększona. Nieznacznie zwiększono kontrolę krwawienia i regenerację zdrowia w naukowej apteczce.
  • Minimalistyczny HUD
    Całkowicie usuwa niektóre elementy i reorganizuje resztę, aby nie przeszkadzały, a jednocześnie umożliwia wyświetlanie informacji, których nie można znaleźć nigdzie indziej.
    Przykład:
    Hud Example
  • Usuń animacje z demontażu
    Usuwa animacje i opóźnienia podczas rozkładania broni/zbroi/śmieci.
  • Usuń efekt dźwiękowy gwiżdżącego wiatru
    Zastępuje efekt dźwiękowy gwiżdżącego wiatru występujący w niektórych miejscach (na przykład w Starym Kościele na Wielkich Bagnach) ciszą.
  • Obedrzyj mutanty ze skóry podczas trzymania dowolnej broni
    Wystarczy wyposażyć się w nóż, aby móc skórować mutantów. Nie musisz jej wyciągać jako aktywnej broni. To powoduje konflikt z „Boars Skinnable with all Knives”, ale można te dodatki scalić, usuwając po prostu „boar” z linii 5 pliku „knife_manager.script” zawartego w tym folderze.
  • Imadło zawsze za darmo po dostarczeniu wszystkich zestawów
    Naprawiono problem, który powodował, że mechanicy czasami nadal obciążali cię za używanie ich imadła, mimo że dałeś im wszystkie 3 zestawy narzędzi

 

Link do pobrania:

Spoiler

Moddb: [KLIK]

 

Ten dodatek dla update 4:

Moddb: [KLIK]

 

Źródła:

moddb.com (Dla Update 3)

moddb.com (Dla Update 4)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.