Diegtiariow Opublikowano 19 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2020 Nazwa: Anomaly 1.5 QOL Tweaks (Update 3) Twórca: Gergination Data dodania: 06.10.2019 | Data aktualizacji: 07.10.2019 Opis: Spoiler Zbiór poprawek dla osobistych twórcy preferencji, które mogą spodobać się innym. Zaktualizowano do wersji 1.5 B3 Update 3. Każde ulepszenie znajduje się w swoim własnym folderze. Po prostu skopiuj każdy folder „gamedata” do istniejącego folderu i nadpisz wszystkie pliki, jeśli jest to wymagane. Bardziej szczegółowy opis każdego moda: Dziki można skórować za pomocą wszystkich noży Dziki nie wymagają już ulepszonego noża do skórowania. Nóż podstawowy jest wystarczający. Warunek kupna powiązany z przychylnością handlarza Wszyscy handlarze z głównych frakcji będą kupować przedmioty z 60% stanem (Wolni Stalkerzy kupują z 50% stanem). Wartość ta spada o 2% z każdą wartością 200 przychylności, aż do 50%. Ponadto wszyscy główni handlarze frakcji są uważani za „śmieciarzy”, co oznacza, że powinieneś być w stanie sprzedać im prawie wszystko. Zmiany w zestawie do podpałki Zestaw do podpałki faktycznie ma zastosowanie, ponieważ gwarantuje rozpalenie ogniska niezależnie od warunków pogodowych. Regeneracja zdrowia aktora Dodaje bardzo małą ilość regeneracji zdrowia dla postaci gracza. Zmiany w zestawie myśliwskim Premie do grabieży mutantów będą obowiązywać niezależnie od tego, czy masz zestaw myśliwski jako plecak, czy nie. Wystarczy mieć go w ekwipunku (działa również jako plecak). Zwiększona populacja bezpiecznych przystani Zwiększa liczbę NPC strzegących farmy na Kordonie, bunkra na Jantarze i Pchliego Targu. Zwiększono jakość Bandytów w magazynie kontenerów na Jupiterze. Te lokacje były często całkowicie opanowane przez wrogich NPC, pozostawiając je pustymi. Zmiany w apteczce W podstawowej apteczce zastąpiono usuwanie promieniowania kontrolą krwawienia. Kontrola krwawienia przez wojskową apteczkę została nieznacznie zwiększona. Nieznacznie zwiększono kontrolę krwawienia i regenerację zdrowia w naukowej apteczce. Minimalistyczny HUD Całkowicie usuwa niektóre elementy i reorganizuje resztę, aby nie przeszkadzały, a jednocześnie umożliwia wyświetlanie informacji, których nie można znaleźć nigdzie indziej. Przykład: Usuń animacje z demontażu Usuwa animacje i opóźnienia podczas rozkładania broni/zbroi/śmieci. Usuń efekt dźwiękowy gwiżdżącego wiatru Zastępuje efekt dźwiękowy gwiżdżącego wiatru występujący w niektórych miejscach (na przykład w Starym Kościele na Wielkich Bagnach) ciszą. Obedrzyj mutanty ze skóry podczas trzymania dowolnej broni Wystarczy wyposażyć się w nóż, aby móc skórować mutantów. Nie musisz jej wyciągać jako aktywnej broni. To powoduje konflikt z „Boars Skinnable with all Knives”, ale można te dodatki scalić, usuwając po prostu „boar” z linii 5 pliku „knife_manager.script” zawartego w tym folderze. Imadło zawsze za darmo po dostarczeniu wszystkich zestawów Naprawiono problem, który powodował, że mechanicy czasami nadal obciążali cię za używanie ich imadła, mimo że dałeś im wszystkie 3 zestawy narzędzi Link do pobrania: Spoiler Moddb: [KLIK] Ten dodatek dla update 4: Moddb: [KLIK] Źródła: moddb.com (Dla Update 3) moddb.com (Dla Update 4) 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diegtiariow Opublikowano 21 Października 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2020 Dla update'u 4: Link do pobrania tego dodatku na update 4 - Moddb: [KLIK] Źródło: [KLIK] 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.