Jump to content

Anomaly 1.5.0 - 3.0 Stealth Tweaks Beta 1.0.3


Pancerniak77
 Share

Recommended Posts

Anomaly 1.5.0 - 3.0  Stealth Tweak BETA 1.0.3

Nazwa: Anomaly 1.5.0 - 3.0 Stealth Tweaks Beta 1.0.3
Twórca: therealMooble
Podziękowania: Kitty, mark008
Data dodania: 
18.09.2019 | Data aktualizacji: 07.10.2019

 

Opis:

Spoiler

Pierwotnie stworzony przez Kitty dla Call of Chernobyl. Miał złe doświadczenia ze skradaniem się w Anomaly 3.0 BETA i wdrożył to - działa bez awarii - jednakże można to ulepszyć, więc w związku z tym - BETA.

Sekcja, w której dokonano zmian, zaczyna się od linii 68 i 394 (notatnik ++)

wprowadzone zmiany zaznaczone wykrzyknikiem (!).
Oryginalne/poprzednie wartości w nawiasach ().

Zaktualizowane wartości oznaczone strzałkami (->)


68
; Wzór na widoczność
;Value = time_delta / time_quant * luminocity_factor * (1.f + velocity_factor*object_velocity) * (distance - object_distance) / (distance - always_visible_distance)
;Value >= visibility_threshold

; transparency_threshold jest wykonywany podczas ray_query
; zwróć uwagę, że niewłaściwe wartości, bez względu na to, jak wysoki próg przezroczystości spowodują, że stalkerzy będą strzelać do ścian

[stalker_vision_free]
min_view_distance = 0.3 ; minimalny zakres pola widzenia na podstawie eye_range
max_view_distance = 1.0 ; maksymalny zakres pola widzenia na podstawie eye_range
!visibility_threshold = 100 ->95 ; próg, w którym obiekt staje się widoczny na podstawie czynników
always_visible_distance = 0.01 ; odległy obiekt jest zawsze uważany za widoczny (float)
time_quant = 0.0025 ; przyrost kroku do obliczeń wzroku
decrease_value = 0.1 ; spadek w czasie do całkowitego progu


!velocity_factor = 0.5 (1.0) ->0.5 ; wyższa wartość = większy bonus do prędkości wykrywania, gdy cel się porusza (w zależności od prędkości ruchu)
!luminocity_factor = 1.0 (0.75)->0.75 ; niska wartość = łatwiej do zobaczenia w nocy
!transparency_threshold = 1 (0.4)->0.75 ; niska wartość = łatwiejsza widoczność przez obiekty


still_visible_time = 0 ; Czas (w milisekundach), przez który obiekt jest nadal uważany za widoczny, nawet jeśli nie znajduje się w polu widzenia (u32)

[stalker_vision_danger]
min_view_distance = 0.6 ; minimalny zakres pola widzenia na podstawie eye_range
max_view_distance = 2.0 ; maksymalny zakres pola widzenia na podstawie eye_range
visibility_threshold = 60 ->55 ; próg, w którym obiekt staje się widoczny na podstawie czynników
always_visible_distance = 0.01 ; odległy obiekt jest zawsze uważany za widoczny (float)
time_quant = 0.0026 ->0.0015 ; przyrost kroku do obliczeń wzroku
decrease_value = 0.1 ; spadek w czasie do całkowitego progu


!velocity_factor = 0.5 (1.5)->0.6 ; wyższa wartość = większa premia do szybkości wykrywania, gdy cel się porusza (w zależności od prędkości ruchu)
!luminocity_factor = 1.0 (0.65)->0.6 ; niska wartość = łatwiej do zobaczenia w nocy
!transparency_threshold = 1.0 (0.4)->0.75 ; niska wartość = łatwiejsza widoczność przez obiekty (jeśli jest większa niż 1, wrogowie są ślepi)


still_visible_time = 100 ; czas (w milisekundach), przez który obiekt jest nadal uważany za widoczny, nawet jeśli nie znajduje się w polu widzenia (u32)

[stalker_sound_perceive]
weapon = 1.5 ; ??????????? ???????? ??????????\???? ?????
item = 0.5 ; ??????????? ???????? ??????????\???? ?????


!npc = 0.2 (1.0) ; ??????????? ???????? ??????????\???? ?????


anomaly = 0.0 ; ??????????? ???????? ??????????\???? ?????
world = 0.1 ; ??????????? ???????? ??????????\???? ?????

394
;---WIDOCZNOŚĆ--------------------------------------------------------
visi />visi />!eye_fov = 120 (150) ->115
!eye_range = 120 (150) ->115
far_plane_factor = 1.0 ; współczynnik zasięgu mgły
fog_density_factor = 0.25 ; współczynnik gęstości mgły


 

 

Link do pobrania:

Spoiler

Moddb: [KLIK]

 

Źródła:

moddb.com

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity