Guest Diegtiariow Posted October 29, 2020 Report Share Posted October 29, 2020 Nazwa: Michiko's Simple Reshade Preset Twórca: Michiko-chan152 Data dodania: 29.09.2020 Opis: Spoiler To jest mój prosty preset ReShade, mający na celu zmniejszenie płynności gry przy bardzo niewielkim wpływie na wydajność. Instalacja: Pobierz ReShade i uruchom instalator. Wskaż plik wykonywalny, którego używasz, znajdujący się w folderze bin. Znajdziesz różne pliki wykonywalne dla każdej wersji DirectX, w tym z obsługą AVX i bez niej, więc znajdź tę, której używasz i wybierz ją. Testowano je tylko z opcją DX10+, więc zaleca się używanie tego. Nie musisz instalować żadnych efektów dla tego dodatku, ponieważ dostarczono wszystkie shadery. Pobierz ten dodatek i weź zarówno folder "reshade-shaders", jak i plik "Michiko's Simple Preset.ini", a następnie wypakuj je do folderu bin gry. Uruchom grę i naciśnij klawisz „Home”, aby otworzyć interfejs ReShade. Pomiń samouczek, a w górnej części interfejsu znajdziesz rozwijane menu presetów. Wybierz "Michiko's Simple Preset". Jeśli efekty się nie ładują lub ładują się tylko niektóre z nich, przejdź do "settings" w interfejsie ReShade i zmodyfikuj ścieżki wyszukiwania. W ścieżkach wyszukiwania efektów należy ustawić katalog zarówno na folder reshade-shaders/shaders, jak i na folder qUINT wewnątrz folderu. W przypadku ścieżek tekstur użyj reshade-shaders/textures. Następnie zrestartuj ReShade za pomocą przycisku odświeżania w menu głównym u dołu ekranu, a wszystkie efekty powinny się teraz załadować. Efekty: Odrobina bloomu, która miejmy nadzieję, nie jest zbyt przytłaczająca. Pomaga to rozjaśnić miejsca, w których światło słoneczne pada na ziemię, zamiast padać płasko, jak w podstawce, jednocześnie dodając tylko tyle nasycenia, aby kolor światła wyglądał realistycznie. Dodaje to również do globalnie oświetlonego wyglądu, ponieważ pośrednie źródła światła, takie jak okno na zewnątrz, będą emitować więcej światła na scenę (oświetlenie globalne jest zaimplementowane tylko dla RC18, U4H8 nie ma żadnego oświetlenia globalnego). Krzywe, które wzmacniają kontrast, aby cienie i ciemne obszary wyglądały na ciemniejsze, co uzupełnia globalne oświetlenie gry. Poziomy, które zwiększają kontrast w inny sposób, bezpośrednio wpływając na to, które kolory są liczone jako głęboka czerń i jasna biel. Nieznacznie zwiększa jasność jasnych kolorów i przyciemnia ciemne kolory, uzupełniając również globalne oświetlenie gry. Odrobina Winiety tylko po to, aby jeszcze bardziej zwiększyć ostrość środka ekranu bez zbytniego przyciemniania rogów. Filtr ostrości uwydatniający szczegóły tekstury. Wady i rozwiązania: Wydajność poniżej 10 fps (przynajmniej na sprzęcie twórcy). Filtr ostrości sprawia, że tekstury skyboxu wyglądają na ziarniste, a jedynym sposobem, aby temu zapobiec, jest całkowite wyłączenie filtra lub zmniejszenie siły ostrości, aż ledwo da jakąkolwiek korzyść (DELC_Sharpen [qUINT_sharp.FX]). Jeśli bloom jest zbyt duży, zmniejsz suwak „Intensywność bloomu” (Bloom [qUINT_bloom.fx]). Krzywe nie wpływają zbytnio na kontrast (Curves [Curves.fx]), ale efekt Levels sprawi, że noce będą ciemniejsze. Może też sprawić, że będą prawie czarne, jeśli nie będzie światła księżyca. Aby to obejść, zmniejsz suwak „Black Point” do 0, jednak w ciągu dnia stracisz trochę kontrastu (Levels [Levels.fx]). To ustawienie zostało skalibrowane przy użyciu prawie wszystkich ustawień ultra, DX11 w S.T.A.L.K.E.R.: Anomaly RC18 na wielu różnych lokacjach, przy różnych warunkach pogodowych i porach dnia. Przetestowano to również w Update 4 Hotfix 8 i poza brakiem globalnego oświetlenia w tej wersji, preset nadal wygląda świetnie i działa dobrze. Screeny: Spoiler Wideo: Spoiler Link do pobrania: Spoiler Moddb: [KLIK] Źródła: moddb.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.