Jump to content

Revival - nowy mod na Zew Prypeci


Pancerniak77
 Share

Recommended Posts

t0FPm-Nc4AY.jpg?size=1280x720&quality=96

  • Niestety mod Renascentia Litterarum został stracony. Ale po dwóch tygodniach autor pograwszy w Metro Last Light, odzyskał chęci do tworzenia moda i tworzony projekt nazywa się Revival.
  • Praca w tej chwili wielokrotnie przewyższa Renascentia Litterarum. Niespotykana stabilność, praktycznie brak wylotów (za wyjątkiem wylotów związanych z STCoP - przeładowanie TOZ'a podczas zaklinowania lub ulepszenie na maksa SWD).
  • Przerobiono Zaton. Tym razem to całkiem znacząca przebudowa. Nie da się opisać słowami. Zmieniono wnętrza Skadowska, tartaku, itd.

    b6yJPJsZfbs.jpg?size=1280x720&quality=96
     
  • Zrobiono nowy UI.
  • Jak również i nowy ambient. Dźwięków jest ponad 350 rodzajów. Na każdej lokacji będzie różna ścieżka dźwiękowa.
  • Siatka AI nie będzie powodowała przełażenia mutanta lub postaci przez drzewo lub inny obiekt.
  • Wideo będzie w styczniu.

    SodBdy_mQ-0.jpg?size=1280x720&quality=96
     
  • W przyszłości autor adaptuje G.S.W.R. Addon.
  • Data premiery jest zaplanowana na zimę-wiosnę 2021 roku! Nowości będą pojawiać się co miesiąc!

Album ze zdjęciami: [KLIK]

Źródło: VK

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

5qkTjdzxaN4.jpg?size=1280x720&quality=96xtvj-bw6FzQ.jpg?size=1280x720&quality=96

Nowości na temat moda z 23.01.2021r.:

Spoiler

1. Zrobiono Jupiter!
2. Poprawiono brak wiadomości przy wzięciu zawartości niektórych schowków.
3. Poprawiono zawieszanie się wojskowych przy wyjściu z Tunelu Prypeć-1. Wcześniej GG wychodził i rozmawiał sam ze sobą.
4. Dopracowano i zakończono prace nad ambientem na wszystkich lokacjach\podziemiach\labach. Każdy ambient jest unikalny dla lokacji. W podziemiach jest horror. W przyszłości możliwe, że przed premierą doda się screamery, nie tylko z dźwiękami.
5. Dopracowano i zakończono prace nad spawnem mutantów na lokacjach. W menedżerze addonów, będzie można wyłączyć pojawienie się nowych potworów.
6. Dopracowano niektóre elementy interfejsu. Aby wszystko było w jednakowym stylu, bez solijanki.
7. Zakończono prace nad przedmiotami, które będą w premierze - a dokładnie zbieżność światowych\HUD'owych modeli jedzenia\picia\medykamentów, itd. Także zbiegają się światowe modele śmieci. Działają jak śmieci w Gunslinger. Gotowe są opisy przedmiotów\pancerzy. Będzie informacja o pragnieniu\kcal\toksynach\czasie działania\radiacji i wiele innych. Pancerze mają swój system opisów.
8. Zakończono prace nad lootem NPC.
9. Dopracowano i zakończono prace nad ekonomią. Handel, loot, nagrody za zadania, itd. Konfigi i skrypty nie dawały spokoju. Nawiasem mówiąc, zrobiono w plikach lepsze sortowanie i bardziej zauważalne.
10. Dodano wsparcie nowego interfejsu dla kwadratowych monitorów.
11. Teraz nie wolno zmienić trudności w czasie gry.
12. Zamieniono wiele dźwięków broni - przeładowania\wyposażenia\strzelania, itd.
13. Zamieniono wszystkie skryptowe dźwięki - krzyk pijawki\otwieranie skrzynek\timer bomb\dźwięk generatorów i wiele innych.
14. Poprawiono ogromny odrzut niektórych broni.
15. Poprawiono AI-siatkę na Zatonie\Jupiterze, teraz w kompilatorach jest napisane, że jest VALID (odpowiednia)
16. Dodano wiele ognisk promieniowania, pojedynczych anomalii. Nie na każdym kroku, po prostu, aby nie zmęczyć się bieganiem.
17. W ustronnych miejscach będzie teraz schowany łup. Nie tak łatwo go będzie znaleźć.
18. Zmieniony konfig GG.
19. Przeprowadzono dużą pracę nad obrażeniami zadawanymi potworom\stalkerom\GG. Teraz nie ma mega silnych NPC.
20. Zmieniono napis "ich bin platz eins" na "TEST" przy włączeniu trybu boga.
21. Zakończono prace nad systemem handlu. No i nad samym handlem.
22. Dodano dźwięk przy handlu z NPC, przy naciśnięciu na kupić\sprzedać.
23. Barman teraz nie będzie straszył swoimi frazami, kiedy GG znajduje się 100 mil od niego.
24. Dodano easter eggi. Będą jeszcze dodawane.
25. Dodano wsparcie dla efektu HUD'a u nowych pancerzy.
26. Władca zony, a dokładniej czity, są opcjonalne.
27. Dodano nowy interfejs VoDis. Jest opcjonalny, jak drugi wariant.
28. Będą dostępne trzy poziomy trudności - Lekki\Normalny\Ekspert.
29. Poprawiono wyloty przy ubieraniu pancerzy, dodanych przez STCoP.
30. Zmieniono wszystkie parametry pancerzy\broni.
31. Zmieniono dźwięk niektórych wolnych stalkerów. Zmieniony dźwięk śmierci wszystkich NPC stalkerów (Oprócz zombifikowanych)
32. Poprawiono dźwięk stalkerów. Teraz jeśli NPC ma model stalkera z maską przeciwgazową, to w jego głosie będzie odpowiedni efekt, a jeśli nie - czysty dźwięk. Wcześniej było odwrotnie.
33. NPC stali się bardziej niebezpieczni i jeszcze bardziej przydatni w walce z mutantami.
34. Poprawiono problemy z manierkami.
35. Poprawiono wyloty na Zatonie z powodu braku pliku ochrony Noego; nowego schowka, z powodu niego wylatywało przy zapisaniu, gra nie mogła zapisać ten obiekt.
36. I wiele innych (zamiana modeli potworów, na wysokiej jakości, poprawki celownika, granatów\broni, dodanie brakujących tekstur NPC, Kowalski nie drze się co sekunda na GG podczas ewakuacji, itd.).

 

Planowanie:

1. Wprowadzenie nowych anomalii, ale już nie pojedynczych ale dużych, np. "Cyrk", "Kocioł", itd.
2. Prawdopodobnie G.S.W.R. Addon zostanie adaptowany w lutym. Ale nie wiadomo...
3. Przebudowa schowków, a także ich zmiana zawartości.
4. Wsparcie oryginalnej paczki broni (będzie można się przełączać).
5. Dopracowanie błędów w interfejsie (szczególnie dla kwadratowych monitorów, widoczne nieduże luki)
6. Dodanie śmierci GG, jeśli toksyny doprowadzą zdrowie do zera.
7. Zmiana Prypeci, Podziemi i laboratorium.
8. Dodanie systemu dynamicznej muzyki z CN (tak, ona wyróżnia się, w CN jest ona jak w Metro Last Light, gra w zależności od tego, w jakim stanie jest walka - niebezpieczeństwo, koniec, walka, odpoczynek, itd.) I adaptacja pod to muzyki z Zewu Prypeci, Metro. Twórca ma inne muzykalne mody, pod dynamiczną muzykę. A dokładnie Rammstein i muzyka z wszystkich 3 wiedźminów. Dostaną wkrótce nowy update, i jeśli uda się adaptować system dynamicznej muzyki z CN.

Następne plany będą pod koniec lutego.

Screeny niektórych miejsc na Jupiterze. Tutaj będzie inna tekstura roślinności, z Autumn Aurora. Prypeć będzie taka jak i Zaton - zielona.

Album ze zdjęciami: https://vk.com/photo-178404013_457240104

 

Jedne z ciekawszych screenów:

Spoiler

4wFSdZPYWeg.jpg?size=1280x720&quality=96_kY5QT4nxC4.jpg?size=1280x720&quality=96mY70yJ8yzN0.jpg?size=1280x720&quality=96hsXMJhqBrqI.jpg?size=1280x720&quality=96rQBqSn1oQQw.jpg?size=1280x720&quality=96_cGJCywqjY4.jpg?size=1280x720&quality=96mr4Ns9TuGgk.jpg?size=1280x720&quality=96fE6X0CErgsk.jpg?size=1280x720&quality=96S9BWKj3fWTY.jpg?size=1280x720&quality=96bFK4RGlMYQs.jpg?size=1280x720&quality=9672fOSiIYIwQ.jpg?size=1280x720&quality=96MVMTZSm3UUk.jpg?size=1280x720&quality=96P5Xrkkoe7co.jpg?size=1280x720&quality=96JeidfGDMVyU.jpg?size=1280x720&quality=96kXznR-qLbck.jpg?size=1280x720&quality=96jdhCpM1YHjg.jpg?size=1280x720&quality=96cDZtbkuxFPY.jpg?size=1280x720&quality=96jD6oqSAjlw8.jpg?size=1280x720&quality=96-vD0ZFB3Rw8.jpg?size=1280x720&quality=96PvuvQl1QT-M.jpg?size=1280x720&quality=96pTHydBMQTwY.jpg?size=1280x720&quality=96r0k4VlIGRec.jpg?size=1280x720&quality=96ltZwQQNnnMg.jpg?size=1280x720&quality=9610QVdeba4SA.jpg?size=1280x720&quality=96

 

I zdjęcia HUD'a:

XmNQ0j0tLxE.jpg?size=1280x720&quality=96tH__llHC9Ro.jpg?size=1280x720&quality=96

 

 

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity