Guest Diegtiariow Posted March 7, 2021 Report Share Posted March 7, 2021 Nazwa: Skygod Twórca: AzzzA Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 10.05.2017r. Autor spolszczenia: OPIS: Spoiler Spis zmian: - Współcześnie nowe, uszczegółowione skybox'y. - Wyprowadzenie oryginalnego renderu do absolutu, bez użycia innych shaderów. - Wielostopniowe zachody-świty. - Nowy system zmiany cykli. - Nie ma więcej kul słonecznych chodzących po chmurach. Przed początkiem gry: - Aby uniknąć olśnień i złego oświetlenia. Upewnijcie się, że macie oczyszczony shaders_cache (usunięty ten folder). Zwykle znajduje się w ścieżce zapisów gry. Np.: C:\Users\Public\Documents\stalke~1.- - Zalecane jest usunąć stary user.ltx - Można dostosować obraz w ustawieniach gry, drogą poprawek gammy, jasności, itp. Ustawienia obrazu i włączone poprawki silnika: • Odległość renderowania trawy: - Zwiększa limit odległości renderowania trawy do 250m, dodaje konsolową komendę dla jej regulacji r__detail_radius. • Konsolowe komendy: - Włącza konsolowe komendy: r__detail_radius • Gęstość trawy: - Zmienia limit gęstości trawy do 0.02 • Cień trawy: - Przywraca funkcjonalność komendzie r2_sun_details. Teraz trawa będzie rzucać cień. Wygląda krzywo, włączać tylko z ciekawości. • Odległość przełączania LOD: - Poprawka rozszerza zasięg przełączania LOD (r__geometry_lod) do 3,0 • Przejrzystość tekstur (MIPBIAS): - Poprawka rozszerza zasięg ustawienia przejrzystości tekstur (r2_tf_mipbias) do [-3.0;3,0] • Fix ruchu słońca: - Słońce z tym fix'em będzie poruszać się według konfig'ów. • Fix renderowania nieba: - Z tym fix'em niebo przestanie być wydłużone i jest renderowane, jak w Cieniu Czarnobyla. • Dodatkowe rozdzielczości mapy cieni: - Poprawka dodaje dodatkowe rozdzielczości map cieni - 8192x8192. Użyjcie, jeśli 4096х4096 to za mało. • Rozszerzona regulacja r2_sun_near: - Zwiększa górną granicę regulacji r2_sun_near do 150. Dla większych wartości trzeba będzie zwiększać rozdzielczość mapy cieni, bo inaczej będą artefakty. O nierozwiązanych problemach obecnej wersji: 1) Krawędzie nieba są zbyt ostre. Tutaj był wybór albo zmiękczyć albo zostawić jak jest. 2) Nieprawidłowe odbicie nieba w wodzie. Tutaj trzeba prawidłowo obrócić niebo przy jego renderingu, co autor nieświadomie zrobił, otrzymując błąd. Podziękowania dla: che707, Aleksn09, mrmnwar, macron, MesnikAnd i społeczności forum ap-pro. SCREENY: Spoiler WIDEO: Spoiler LINK DO POBRANIA: Spoiler MOD: Yandex: [KLIK] ShareMods: [KLIK] ADAPTACJE: Czyste Niebo: [KLIK] Call of Chernobyl: [KLIK] ŹRÓDŁO: ap-pro.ru old.ap-pro.ru stalkerportaal.ru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.