Jump to content

Skygod


Guest Diegtiariow

Recommended Posts

Guest Diegtiariow

a5e31b6972.png

Nazwa: Skygod
Twórca: AzzzA
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 10.05.2017r.
Autor spolszczenia:

 

OPIS:

Spoiler

Spis zmian:

- Współcześnie nowe, uszczegółowione skybox'y.
- Wyprowadzenie oryginalnego renderu do absolutu, bez użycia innych shaderów.
- Wielostopniowe zachody-świty.
- Nowy system zmiany cykli.
- Nie ma więcej kul słonecznych chodzących po chmurach.

 

Przed początkiem gry:

- Aby uniknąć olśnień i złego oświetlenia. Upewnijcie się, że macie oczyszczony shaders_cache (usunięty ten folder). Zwykle znajduje się w ścieżce zapisów gry. Np.:
C:\Users\Public\Documents\stalke~1.-
- Zalecane jest usunąć stary user.ltx
- Można dostosować obraz w ustawieniach gry, drogą poprawek gammy, jasności, itp.

Ustawienia obrazu i włączone poprawki silnika:
• Odległość renderowania trawy:
- Zwiększa limit odległości renderowania trawy do 250m, dodaje konsolową komendę dla jej regulacji r__detail_radius.

• Konsolowe komendy:
- Włącza konsolowe komendy: r__detail_radius

• Gęstość trawy:
- Zmienia limit gęstości trawy do 0.02

• Cień trawy:
- Przywraca funkcjonalność komendzie r2_sun_details. Teraz trawa będzie rzucać cień. Wygląda krzywo, włączać tylko z ciekawości.

• Odległość przełączania LOD:
- Poprawka rozszerza zasięg przełączania LOD (r__geometry_lod) do 3,0

• Przejrzystość tekstur (MIPBIAS):
- Poprawka rozszerza zasięg ustawienia przejrzystości tekstur (r2_tf_mipbias) do [-3.0;3,0]

• Fix ruchu słońca:
- Słońce z tym fix'em będzie poruszać się według konfig'ów.

• Fix renderowania nieba:
- Z tym fix'em niebo przestanie być wydłużone i jest renderowane, jak w Cieniu Czarnobyla.

• Dodatkowe rozdzielczości mapy cieni:
- Poprawka dodaje dodatkowe rozdzielczości map cieni - 8192x8192. Użyjcie, jeśli 4096х4096 to za mało.

• Rozszerzona regulacja r2_sun_near:
- Zwiększa górną granicę regulacji r2_sun_near do 150. Dla większych wartości trzeba będzie zwiększać rozdzielczość mapy cieni, bo inaczej będą artefakty.

O nierozwiązanych problemach obecnej wersji:
1) Krawędzie nieba są zbyt ostre. Tutaj był wybór albo zmiękczyć albo zostawić jak jest.
2) Nieprawidłowe odbicie nieba w wodzie. Tutaj trzeba prawidłowo obrócić niebo przy jego renderingu, co autor nieświadomie zrobił, otrzymując błąd.

Podziękowania dla: che707, Aleksn09, mrmnwar, macron, MesnikAnd i społeczności forum ap-pro.

 

SCREENY:

Spoiler

cbK-rT2SJZY.jpgpvo-PHp6p8ik.jpgz-RAUjw-Qb-PPw.jpg

 

WIDEO:

Spoiler

 

 

LINK DO POBRANIA:

Spoiler

MOD:

ADAPTACJE:

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

old.ap-pro.ru

stalkerportaal.ru

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.