Skocz do zawartości

Czarnobyl - studium oświetlenia


Wojownik

Rekomendowane odpowiedzi

Praca z dynamicznym oświetleniem w Unreal Engine 4, zrobiona przez Mukul'a Soman'a. Twórca był natchniony mini-serialem HBO "Czarnobyl".

Wyrenderowano z użyciem Ray-Traced Ambient Occlusion i Screen Space Global Illumination w całkowicie dynamicznym konwerterze oświetlenia; 4K 60 fps na GeForce RTX 2080 Ti.

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.