Guest Diegtiariow Posted March 18, 2021 Report Share Posted March 18, 2021 Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004 Data premiery: 16.06.2013 r. Autorzy: Dead_Land, Антон Вуколов OPIS: Spoiler Celem modyfikacji była zmiana standardowych parametrów pogody i fizycznych efektów (cząsteczek). Zmiany: Zmieniona grafika słońca. Teraz świecenie jest różnorodne i klimatyczne. Przywrócono i ulepszono księżyc w nocy. Zmienione efekty wschodu i zachodu na bardziej kontrastowe i realistyczne. Piorun błyska nie tylko na horyzoncie, ale i w każdym innym miejscu (np. obok GG). W czasie deszczu Strefę okrywa mglista zasłona i odległość widzenia gwałtownie spada. Wprowadzono nowy efekt pogodowy - huragan, który włącza się podczas burzy. Na Wysypisku teraz jest bardziej klimatyczna pogoda: niebo jest bardziej zachmurzone, latają kłęby toksycznego pyłu. Dodano pyłek topoli. Zmieniono prawie wszystkie efekty strzelania. Każda broń ma w przybliżeniu swój płomień lufowy. Każdy rodzaj broni ma swój model gilzy (Wszystko zależy od kalibru i naboju). Oprócz tego gilzy przez jakiś czas leżą na ziemi. Zmieniony prochowy dym. Przy strzelaniu ze strzelb (SPAS12, Wincheaster1300) z broni mogą wyrwać się nie tylko płomienie, ale i charakterystyczne iskry ognia. Zmienione i ulepszone efekty prawie wszystkich anomalii. Zmieniono i ulepszono skutki wybuchów. Ulepszony efekt ogniska. Przywrócono dym. Nowe cząsteczki uszkodzenia powierzchni. Nowe iskry od strzelenia w metal. Przy długiej strzelaninie w cegły lub betonowe konstrukcje powstają kawałki drobin. Globalnie zmieniona krew i bryzgi wody. Nowe efekty od artefaktów i wiele więcej. SCREENY: Spoiler LINK DO POBRANIA: Spoiler MOD: ModDB - [KLIK] Źródło: ap-pro.ru moddb.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.