Skocz do zawartości

Narodnaya Solyanka + OOP + MAK + CzSz + Addon Rodzinne Ognisko


Rekomendowane odpowiedzi

eff790f750c6a163d1b4db9e8258e5b44f69b1267907512.jpg

Nazwa: Народная Солянка + ООП + МАК + ЧШ + Аддон Очаг Семьи
Twórca: Архара, proper70, Buusty, Zizon975, oksana579, azrael1325, Zizon, frankenshtayn, Fagot
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004
Data premiery: 23.01.2017r.
Autor spolszczenia:

 

OPIS:

Spoiler

O paczce:

Narodnaya Solyanka + OOP + MAK + CzSz + Addon Ognisko Rodzinne - to prosta Narodnaya Solyanka, która zawiera OOP + MAK i dodatki, takie jak Poszukiwania Czarnobylskiego Szachisty i Addon Ognisko Rodzinne, które można ukończyć po całkowicie zakończonej historii NS, z wyjątkiem Poszukiwania Czarnobylskiego Szachisty.

 

Opis:

Strefa Wykluczenia jest pełna plotek i opowieści o jakimś krwawym maniaku, o jego okrucieństwach i o jego strasznych kryjówkach... ktoś nie wierzy i się śmieje... ktoś traktuje te plotki poważnie. I tylko Główny Gracz będzie musiał dowiedzieć się całej prawdy o tym strasznym człowieku, iść po jego śladach, tracąc przyjaciół i zyskiwać nowych wrogów, przejść przez zdradę i pokusę, stracić zaufanie Wolności i Powinności i jeszcze bardziej zdenerwować Sługi Monolitu! Ale czasami trzeba poświęcić reputację, płacić rachunki i kręcić się jak wiewiórka w kole, aby chociaż na centymetr przybliżyć się do prawdy. Ona jest gdzieś blisko... ale za każdym razem, gdy wydaje się, że Szachista jest już na haku, prawda ucieka od Naznaczonego, jak leśna żmija w mokrej zielonej trawie. Kto wygra tą ostatnią partię szachów? Naznaczony czy Szachista? Kto cudem przeżyje, a kto zginie od rąk złodzieja? Dowiecie się tego, jeśli przejdziecie tą kwestową linię, nie złamiecie się i nie zejdziecie z prawidłowej drogi!

 

Z czego się składa ta paczka:

- (НС+ООП+КА+МА+ЧШ+ОС)
- NS z Połączoną Paczką (Объединенный Пак)
- Poszukiwania Czarnobylskiego Szachisty lub Tajemnica biorobota Fritza (Поиски Чернобыльского Шахматиста или Тайна биоробота Фрица)
- Krwawy Finał lub knucia tajemniczego Pustelnika (Кровавый Эндшпиль или происки таинственного Затворника)
- Ognisko Rodzinne (Очаг Семьи)

 

Ostrzeżenie:

Spoiler

Wilk, Fanat, Krzyż, Kałmyk, Leniwy, Prapor, Kruk, Łysy, Krugłow, Informator OBOWIĄZKOWO powinny zostać żywi! Strzeżcie ich!

Bardzo ważne! Po wzięciu Dyktafonu ze schowka, słuchajcie go obowiązkowo! Szachowy ruch z plecaka trzeba wziąć obowiązkowo! Oni dają infoportion dla następujących wydarzeń w grze!!!

Cholerny Czyściciel!!! Uwaga! Przy przechodzeniu odgałęzienia odnośnie biorobota Fritza, starajcie się iść drogą bioschowków maksymalnie mobilnie! Ochroniliśmy kwestowe przedmioty od Czyściciela, ale ten drań wszystko usuwa od razu pod rząd!!! Krótko mówiąc, nie polecamy spać, a szukać bioschowków przez całą dobę!!!

Towarzysze, Główni Bohaterowie! Proszę, żebyście zapamiętali taki schemat waszych ruchów od z 6-tego do 10-tego schowka!
Znajdujemy 6-ty schowek, idziemy do Górnika --- znajdujemy siódmy schowek, szukamy notatnika Górnika --- znajdujemy 8-my schowek, idziemy do Doktora --- znajdujemy 9-ty schowek, szukamy Czarnego Znaku, zabijamy Cień Monolitu, idziemy do Sacharowa --- znajdujemy Krugłowa i Żywą Wodę --- szukamy 10-tego schowka!
Ważne! Przy tym wykonujemy wszystkie zadania Górnika, Doktora, Sacharowa! Zawrót głowy!

Po co wymyśliliśmy zadanie z Leniwym? Nie mając nic do roboty? Tak po prostu??? Mało w Solijance  zadań "przynieś-podaj-wynoś się-nie przeszkadzaj"??? Nie.. nie po prostu!!! I żeby dowiedzieć się, że nie po prostu, trzeba nie czitować, a iść po bronie i naboje dla Leniwego na inne lokacje do Sidora i Siaka, wymieniać na Arty!!! I wtedy zbliżając się - najlepiej PIESZO(!) do bunkra z łupem dla Leniwego, zobaczycie ciekawą sytuację!!!!!!!!

 

Porady od twórcy:

Spoiler

0. Ważna informacja dla tych, kto zaczął nową grę: Od razu wykonajcie wszystkie zadania Solijanki z Cieniem Monolitu (przynieście jemu artefakty), i tylko potem rozmawiajcie z Górnikiem o Czarnym Znaku i zabójstwie Cienia! Gorąco polecamy znaleźć Ducha, a potem przechodzić Szachistę!

1. Dla przejścia Szachisty nowa gra nie jest potrzebna, ale przejście tego moda od początku gry będzie znacząco się różnić od przejścia w freeplay'u. Tym bardziej w grze powinny być żywe wszystkie postacie (Leniwy, Prapor, Kruk, Łysy, Krugłow, Informator). Decyzja należy do Ciebie!

2. Jeśli zaczęliście grać od początku, to wszystkie równoległe wątki NS i dodatków trzeba przechodzić jak najszybciej dlatego, że Szachista zabija postacie i możesz trafić na ślepy zaułek.

2.1. Kluczowy moment: Z Krugłowem trzeba przejść wszystkie jego zadania Solijanki i tylko wtedy brać się za zadanie od Górnika na zabicie Cienia Monolitu!

2.2. Aby uniknąć śmierci Leniwego na Jantarze, nie śpieszcie się w zadaniu od Sacharowa, podpisywać z nim kontrakt na pracę w bunkrze. Zdecydowanie polecamy iść na Warlab na rozmowy z Leniwym po tym, jak Szachista wyśle GG do Klonowa po informację o biorobocie Fritzu.

2.3. Uwaga! Uwaga! Drodzy Stalkerzy, zwracajcie szczególną uwagę na znaki tego typu (!)... w notatkach i dziennikach Szachisty. To podpowiedź do dalszych działań!

2.4. Jeszcze jeden ważny moment: Jeśli we wskazówce napisane jest, że schowek może znajdować się np. w wagonie, to nie w dosłownym tego słowa znaczeniu! Plecak może leżeć w wagonie, pod wagonem, na wagonie i obok wagonu, np. na drzewie obok wagonu! Trzeba sprawdzać wszystkie miejsce domniemanego schowka!

2.5. Uwaga! Korespondencję Doktora po zadaniu "Почтовый Роман" można przynieść do Martwego Miasta i nawet w Martwym Mieście, także przyjmie swoją korespondencję!

3. Nie oczekujcie w schowkach czegoś super-duper... schowki fabularne... w nich są dyktafony, ruchy szachowe i naboje... czasami broń i arty... w tym modzie nacisk jest na fabułę... na tragikomedię, intrygę i hazard... główne momenty fabuły są zaskryptowane klasyczną muzyką, tak więc dynamiczną muzykę trzeba wyłączyć... pomysłów było dużo, ale nie wszystkie zostały zawarte... więc nie oceniaj surowo!

4. Jeśli ktoś myśli, że Szachistę można przejść nie czytając dialogów, notatek, dzienników Szachisty, opisów zadań, nie słuchając dyktafonów (można ich słuchać, choćby i sto razy!), to bardzo się myli... trzeba czytać i słuchać uważnie każdą linijkę, aby zrozumieć, co wokoło się dzieje, gdzie iść i gdzie szukać naprowadzenia lub następnego schowka. Schowki są ukryte nie dla tego, aby gracz szukał ich nie wiadomo ile, a dla tego, aby było ciekawiej szukać i grać! Sekrety są jak najprostsze, ale trzeba być uważnym, aby nie pomylić się i zgubić nitki gałęzi.

5. Jest możliwość przenoszenia ruchów szachowych na zwykłą szachownicę lub program komputerowy i śledzenia za bardzo ciekawą grą szachową (А. Широв, 1992 rok), w której został rozegrany Królewski Gambit. Dodatkowo przy wzięciu pierwszego ruchu szachowego ze schowka, pozycja na szachownicy zacznie się wyświetlać w PDA GG w dziale Dziennik: Partia szachów! Kto rozumie szachy, to tutaj też będzie ciekawie!

6. Motto Szachisty: "Bez Poradnika jest ciężko, ale z Poradnikiem jest bardzo łatwo!"
Dlatego Poradnika, jako takowego, nie będzie! Rozmawiajcie pomiędzy sobą, dzielcie się informacjami, pomagajcie sobie nawzajem, dzielcie się swoimi wrażeniami! Zróbcie Poradnik sami! To też będzie swojego rodzaju zadanie: "Zrobić Poradnik przejścia!"

7. Zróbcie oddzielny schowek dla notatek, dzienników i dyktafonów Szachisty! Niektóre przedmioty przydadzą się pod koniec kwestowej linii!

8. W schowkach czasami będą się znajdować, pozornie niezrozumiałe i niepotrzebne, na pierwszy rzut oka, przedmioty, ale jeśli pomyśleć i narysować logiczny łańcuch, to przedmioty podpowiadają, gdzie trzeba iść! Na przykład: w Starej Wiosce w schowku oprócz innych rzeczy leżą kiełbasa, chleb, konserwa. O czym to mówi? To mówi o tym, że naprowadzenie na następny schowek znajduje się w Sklepie na Wsi! A może myślisz, że Szachista dał Ci coś do jedzenia???

9. W mod jest wprowadzona funkcja zdjęcia koordynatów dla wykonania jednego zadania. Biegniemy na lokację, naciskamy Esc, naciskamy F11, naciskamy znowu Esc i na ekranie pojawia się wiadomość z dokładnymi koordynatami waszej pozycji. Takim sposobem szukamy schowanego przedmiotu!

10. Towarzysze, pionierzy! Oprócz zadań wyświetlanych w PDA są tzw. ukryte zadania, które się nie wyświetlają w PDA. Bądźcie uważni: jeśli przeczytaliście w dialogu lub notatce, lub usłyszeliście w dyktafonie, że trzeba iść w określone miejsce do określonej Postaci, lub szukać czegoś, to obowiązkowo idźcie tam, szukajcie, rozmawiajcie lub uciekajcie w tym kierunku)))!

11. Zwracamy uwagę na fakt, że w modzie są takie zadania, jak ("Здоровье Василия", "Набор для Апокалипсиса"), których nie trzeba od razu wykonywać dlatego, że od razu ich i nie wykonasz. Da się je ukończyć w trakcie przechodzenia fabularnej linii!

12. Bardzo poważny ruch zacznie się od 5-tego do 9-tego schowka! W tym przedziale linii zadań bądź szczególnie ostrożny i konsekwentny!!!

13. Dla Szachisty przestrzeń rodzima to Hybryda! Tam on czuje się pewnie i stabilnie! W OP jest on gościem i dlatego, jeśli Szachista gdzieś coś zepsuje, to nie oceniaj surowo!!! My i tak jego przy adaptacji do OP z legonca pocięliśmy, ale coś jeszcze dodaliśmy!!!

 

Przewodnik Poszukiwań Czarnobylskiego Szachisty:

Spoiler

➀ Idziemy na rozmowę z Akimem, po drodze rozmawiamy z Krukiem i obowiązkowo z Praporem na Wysypisku. Z rozmowy ze Stalkerami dowiadujemy się, że w "Barze 100 Rentgen", ktoś włada bardziej ciekawą i szczegółową informacją.

➁ Idziemy do Baru, rozmawiamy z Freemanem, który jest z dużego buduna i Łysym, który nie wierzy w żadnego Szachistę, i zrozumieliśmy, że nie ma dymu bez ognia, co oznacza, że w jaskini coś jest!

➂ Jak i u wielu, u Naznaczonego jest nieznośna alergia na jaskinię, ale co poradzić? Iść trzeba! Dobrze jeszcze, że nie w Labirynt!

➃ Idziemy do jaskini i w jej zakamarkach znajdujemy pierwszy Dyktafon Szachisty. Wstawiamy go w slot na pistolety i wysłuchawszy audiozapisu, zrozumieliśmy, że trzeba iść do Górnika, który da podpowiedź na pierwszy schowek!

➄ Idziemy do Górnika, starzec opowiada nam o sentymentalnej historii o nostalgicznej przeszłości i w rozmowie, sam tego nie rozumiejąc, podpowiada lokalizację pierwszego Schowka Szachisty. Naznaczony nie umie grać w Szachy i Górnik poleca kategoryczną rozmowę z Kostią. Ten jest mistrzem w szachach i dlatego idziemy do Kostii na rozmowy!

➅ Po tym, jak Kostia zgadza się zamiast Naznaczonego grać w szachy zamiast Naznaczonego, idziemy do Centralnej Prypeci szukać niefortunnego pierwszego Schowka Szachisty!

➆ W Centralnej Prypeci znajdujemy schowek i uważnie badamy jego zawartość, czytamy opisy przedmiotów, bierzemy dyktafon (słuchamy) i szachowy ruch (jego radzę brać na końcu, aby przeczytać rozmowy Naznaczonego z Kostią o dalszych wydarzeniach na szachownicy, w PDA w dziale Dziennik otworzy się nowy temat "Шахматная партия"), widzimy niezrozumiałe przedmioty i wśród nich PDA Kostiana. Co to za sztuczki? Znaczy, że trzeba iść do Kostii na MW, aby wyjaśnić całą  sytuację. Idziemy do MW do przyjaciela Kostii!!

 

Wyloty i rozwiązania:

Spoiler

Wylot:






FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...\ֽׁ+־ֿ+׳״+־קאד ׁול�ט\gamedata\scripts\amk_mod.script:2469: attempt to call field 'biodetectorRemove' (a nil value)

Rozwiązanie:

Otwórz plik gamedata\scripts\amk_mod.script, znajdując w nim linijkę:






biodetector.biodetectorRemove() -- alen-fantom

I postaw przed nią dwa znaki "minus": "--". Powinno być tak:






-- biodetector.biodetectorRemove() -- alen-fantom

Zachowując przy tym kopię zapasową pliku.

 

Wylot:






FATAL ERROR

[error]Expression : no_assert
[error]Function : CXML_IdToIndex<class CPhraseDialog>::GetById
[error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\xml_str_id_loader.h
[error]Line : 112
[error]Description : item not found, id
[error]Arguments : history_doctor

Rozwiązanie: Zainstalujcie czystą grę z patchem 1.0004.

 

Wylot:






FATAL ERROR

[error]Expression : no_assert
[error]Function : CALifeStoryRegistry::add
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_story_registry.cpp
[error]Line : 30
[error]Description : Specified story object is already in the Story registry!

Rozwiązanie: Wylot zwykle pojawia się przy przejściu pomiędzy lokacjami. Wczytajcie przedostatni zapis (zapis przed przejściem na tą lokację, gdzie zaczęło wylatywać z Specified story object is...), przeczekajcie emisję i wtedy przejdźcie tam, gdzie chcecie.

 

Wylot:






Expression : fatal error
Function : IRender_Visual::Load
File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\FBasicVisual.cpp
Line : 58
Description : <no expression>
Arguments : Invalid visual

Przyczyna:
Błąd modelu jakiegoś obiektu.

Leczenie:
Znajdź obiekt lub popraw model, albo zamień, lub usuń ten obiekt.

 

 

SCREENY:

Spoiler

semeinyi-ochag_6.jpgsemeinyi-ochag_4.jpgsemeinyi-ochag_3.jpgsemeinyi-ochag_1.jpgsemeinyi-ochag_5.jpgsemeinyi-ochag_2.jpg

 

WIDEO:

Spoiler

 

 

LINK DO POBRANIA:

Spoiler

MOD:

 

DODATKI:

  1. Nie strzela Wydmuch Antyterror, działa jak lornetka: [KLIK]
    Instalacja: w folder bin (zrobić kopię zapasową folderu bin).
     
  2. Spawner: [KLIK]
    Nie spawnować wszystkiego od razu!
     
  3. Poprawka pancerzy i broni: [KLIK]
     
  4. HUD NIE pod szerokoformatowe monitory: [KLIK]
     
  5. 1 miejsce spawnu schowków Kolekcjonera + Widzialne teleporty + Łapacz (хваталка): [KLIK]
     
  6. Poprawka na wagę, magazynki - PKM, SKS, Pernach, Wydmuch Antyterror, sprzedaż cynków dla PKM u Sidorowicza tanio, sprzedaż PKM u Sidorowicza tanio, sprzedaż dobrych nabojów do SKS u Adrenaliny tanio: [KLIK]
    Instalacja: rozpakować i wrzucić w folder z grą, zgodzić się na zamianę plików.

 

INSTALACJA:

Spoiler
  • Podstawka nie jest wymagana.
  • Uruchomić plik setup.exe.
  • Postępować zgodnie ze wskazówkami instalatora.

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

stalkermod.ru

stalkerportaal.ru

sigerous.ru

vk.com

old.ap-pro.ru

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.