Guest Diegtiariow Posted March 27, 2021 Report Share Posted March 27, 2021 Nazwa: Shaders Max Twórca: Kingo64 Platforma: Cień Czarnobyla Data premiery: 27.01.2012r. Autor spolszczenia: OPIS: Spoiler Jest to w zasadzie finalny shader'owy mod, który jest kompilacją efektów z różnych shaderowych modów. Wszystko zostało niesamowicie zoptymalizowane, aby dać lepszy obraz. Te shadery zapewniają również wyższy poziom struktury niż Sky4CE. Oznacza to, że nie ma absolutnie żadnych niedogodności graficznych, wydajność jest niesamowita w porównaniu z innymi shader-modami. Zmiany: Spoiler Parallax Occlusion Mapping Screen Space Ambient Occlusion (SSAO) Depth of Field Dynamic Depth of Field Sun Shafts Shadow Jittering Saturation/Contrast Filter Custom Shadow Map Resolution Forceable Motion Blur Float32 2.0 Autorstwo: Spoiler Sky4CE - Parallax Occlusion Mapping, Screen Space Ambient Occlusion (SSAO), Depth of Field, Sun Shafts Meltac - Dynamic Depth of Field L.U.R.K. Team - Shadow Jittering, Saturation/Contrast Filter, Kingo64 - Custom Shadow Map Resolution, Forceable Motion Blur Float32 Team - Float32 2.0 SCREENY: Spoiler Dla porównania: SSAO: Parallax Mapping: Depth of Field: Sun Shafts: Shadow Jittering: LINK DO POBRANIA: Spoiler MOD: Yandex (wersja 1.06): [KLIK] Google (wersja 1.06): [KLIK] Starsze wersje: Moddb (wersja 1.05): [KLIK] Moddb (wersja 1.01): [KLIK] Wszystkie starsze wersje (na samym dole strony): [KLIK] ŹRÓDŁO: Strona twórcy ap-pro.ru moddb.com old.ap-pro.ru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.