Jump to content

SkyGraphics Mod 2.0 RC4.1


Pancerniak
 Share

Recommended Posts

Nazwa: SkyGraphics Mod 2.0 RC4.1
Twórca: Sky4CE
Platforma: Cień Czarnobyla
Data premiery: 05.01.2012r.
Autor spolszczenia:

 

OPIS:

Spoiler

Mod dodaje do S.T.A.L.K.E.R. progresywną shaderową technologię "Parallax Occlusion Mapping" zmodyfikowaną przez autora dla: kompatybilności, podwyższenia jakości, podwyższenia wydajności (inne nazwy - Steep Parallax Mapping, Per-Pixel Displacement Mapping With Distance Function, Relief Mapping, Interval Mapping).
Ta technologia tworzy nierówności na płaskiej powierzchni, imitując prawdziwą geometrię, z wyjątkiem ekstremalnych kątów geometrii, opartych na ray tracingu w pikselowym shaderze.

 

Cechy:

Spoiler
  • Parallax Occlusion Mapping (tworzy nierówności na płaskiej powierzchni)
  • Motion Blur (nie rozmywa broni, działa w czasie ostrych obrotów kamerą)
  • Depth Of Field (rozmycie w oddali)
  • Screen Space Ambient Occlusion (SSAO) (imitacja globalnego oświetlenia)
  • Sun Shafts (promienie słońca)

 

Warunki, aby mod działał:

Spoiler
  1. Mod działa tylko na dynamicznym oświetleniu.
  2. Mod działa tylko na mapach SM3 lub SM4.
  3. Mod nie jest kompatybilny z innymi shader'owymi modami, jednakże jest kompatybilny z każdymi innymi.
  4. Spadek wydajności zależy od waszej karty graficznej. Im lepsza, tym mniejszy spadek.

 

Wymagania systemowe:

Spoiler

Obsługiwane karty graficzne (teoretycznie):

NVIDIA: od GeForce 6200;
ATI: od X1300;

 

Możliwe błędy:

Spoiler
  • Ślady od strzałów zostają na powierzchni, poprawienie tego jest niemożliwe, ponieważ nie są rysowane przez shader.
  • Motion Blur jest bardziej zauważalny przy mniejszym FPS.

Znalezione błędy, autor prosi przesyłać na pocztę razem ze screenami: Sky4CE@inbox.ru

 

 

SCREENY:

Spoiler

3fd19013dfdb703af952dbca953539b4.jpgde6013b420927a4ef9c9d8410c2adc8e.jpgefa0cb722c2df400ba21bbf8395704a9.jpgf9487dc18874e1cd61b2a3991d6896a1.jpgefb18c5efd2e6e35be61242beef27db5.jpg301f63d67d79da2e269232f29ee033b7.jpg

 

WIDEO:

Spoiler

 

 

LINK DO POBRANIA:

Spoiler

MOD:

 

INSTALACJA:

Spoiler

Skopiować folder gamedata w folder z zainstalowaną grą S.T.A.L.K.E.R. (np. D:\Games\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\). Jeśli macie tam folder gamedata, to zgódźcie się na zamianę plików.

Motion Blur nie zależy od konsolowego parametru r2_mblur, i również nie potrzebuje dodania klucza -mblur do skrótu launchera. Można wyłączyć/włączyć każdy z tych efektów (domyślnie wszystko jest włączone). Zrobić to można w pliku opcji "SkyGRAPHICS_options.cfg". Można tam także zmienić parametry efektów. Opis parametrów znajduje się w tymże pliku. Plik opcji znajduje się w folderze "..\gamedata\shaders\r2\SkyGRAPHICS_options.cfg".

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

synthira.ru

stalker-gsc.ru

playground.ru

old.ap-pro.ru

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity