Gość Diegtiariow Opublikowano 28 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2021 Nazwa: PCFM COP Addon Twórca: power-cat Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 12.12.2012r. Autor spolszczenia: OPIS: Spoiler Cel dodatku - ulepszyć oryginalny ZP, przywrócić stare\wycięte funkcje (tego samego Stalkera i Cienia Czarnobyla). Zmiany w wersji 1.5: Spoiler - Usunięto dużą liczbę niepotrzebnych/przestarzałych plików (z poprzednich wersji). - Zawiera patch od Juroka (wersja v1.0, kompilacja 240716). Jednak naturalnie zmodyfikowano te pliki. Ogólne: - Struktura plików jest bardziej podobna z Czystym Niebem. Wzięto i adaptowano wiele plików z OGSM CF z dalszą obróbką. Dlatego jeśli graliście w OGSM, poczujecie podobieństwo. - Poprawiony xrGame (dodano komendę fov, domyślnie 75, kolizję ciał, zakaz sięgania po broń na drabinie) Obiekty użytkowe: - "Ożywiono" zaspawnowane radio w grze i dodano do paru miejsc nowe. Z możliwością wł.\wył. (patrząc gdzie od razu włączono lub wyłączono) - Stalkerzy\naukowcy\wojskowi mają radio z buildowymi melodiami; bandyci\wolność\powinność muzykę z Czystego Nieba. Są też radia z zakłóceniami. - Schemat ph_code teraz jest wykorzystywany przez grę. Pod Kompleks Przeciwlotniczym Wołchow przyjdzie wybierać hasło (nowe) jak w Cieniu Czarnobyla, aby otworzyć drzwi. Post-procesy: - Post-proces radiacji i psi-oddziaływania z Cienia Czarnobyla GG: - Zmieniono niektóre parametry głównego bohatera, aby nie był terminatorem, ale także aby nie dał się zaskoczyć kichnięciem Potwory: - Struktura plików konfig analogiczna do Cienia Czarnobyla\Czystego Nieba - Przywrócono modele wizualne potworów z Cienia Czarnobyla\Czystego Nieba - Przywrócono buildowskie mutanty (Szczury\Połamańce\Zombi\Koty) - Zbalansowano zdrowie wszystkich mutantów - Spawn buildowskich mutantów na lokacjach Pogoda\grafika: - Nowy wariant pogody z pewnym odchyleniem na stare buildowskie warianty - Pora roku - lato. Nieduże ozielenienie lokacji - Poprawione dll renderu. Teraz chód słońca jest prawidłowy - Przywrócono niektóre efekty DX9 z buildów - "poczerwienie" z buildu 2218. Dla DX9\DX10\DX11 - Szczegółowe tekstury\bump powierzchni z Lost Alpha (asfalt\trawa\ziemia, itd.) - Nowe, wysokiej jakości tekstury szczegółowego bumpu (szczególnie zauważalne dla metalowych konstrukcji) NPC: - Modele wizualne z OGSM CF - Ikonki NPC z OGSM CF - Struktura pliku character_desc_general z OGSM CF - Głosy monolitowców z Cienia Czarnobyla - Monolit dostał modele wizualne buildowskiego kombinezonu i kombinezonu naukowego - Rebalans broni frakcji dla wyraźniejszej różnicy (stalkerzy-włóczęgi, bandyci mają broń kompaktową, najemnicy natowską broń z tłumikami, wolność tak samo jak najemnicy, ale są i strzelby, powinność AK z serii 100 i inna droga sowiecka broń, Monolit prawie najlepsze i najdroższe, itd.) - W trupach NPC rzadko można znaleźć artefakty (Powinność\Wojskowi i Zombi nie mają artefaktów) i części mutantów - U zombifikowanych rzadko można znaleźć skażone jedzenie - Parametry ochrony NPC w pancerzu będą odpowiadać tej samej kuloodporności GG w tym pancerzu. To znaczy, i u GG i u NPC mają teraz sprzęt na prawie takim samym poziomie - Usunięto nadmiernie cziterski mnożnik headshotów. W stalkerze zbyt łatwo było strzelać w głowę i roznosić tłumy NPC. Teraz tak łatwo nie będzie - Rebalans immunitetu NPC Mechanicy: - Aby GG nie zajął się nadmiernymi grabieżami i mógł kupować wyposażenie u handlarzy (wykonując zadania, itd.), mechanicy więcej nie są w stanie naprawić pancerza\broni gorszej ze stanem poniżej 70% (nie wolno sprzedać gorszej niż 70. Szansa znalezienia normalnej broni u NPC jest mała. Ponieważ w większości przypadków NPC będzie miał bezużyteczną broń (tylko wyrzucić) Artefakty: - Modele wizualne\ikonki\charakterystyki artefaktów z Cienia Czarnobyla - Artefakty widoczne bez detektora - Artefakty nie świecą się (w niektórych anomalnych strefach, aby znaleźć artefakt, i tak będzie potrzebny detektor). Oznacza to, że system szukania artefaktów jest miksem Cienia Czarnobyla i Czystego Nieba\Zewu Prypeci. - Wycięto artefakty, które są tylko w Czystym Niebie\Zewie Prypeci, a nie było w Cieniu Czarnobyla: Świetlik, Płomień, Śnieżynka, Bąbel - Dodano artefakty, które były tylko w Cieniu Czarnobyla (kolce, śluzowce, itd.) - Ponieważ podrodziny artefaktów w Cieniu Czarnobyla i Czystym Niebie\Zewie Prypeci różnią się, to rozrzut parametrów zrobiono na obliczeniach podrodzin Cienia Czarnobyla. Artefaktom z Cienia Czarnobyla dodano parametry, których nie było w samym Cieniu Czarnobyla. Dokładnie - ochrona od wybuchu\od psi-oddziaływania\podwyższenie ciężaru możliwego do przenoszenia Przedmioty: - Dodano nowe jedzenie (różne konserwy, ser, itd.) - Dodano plecak dla zrobienia swojego schowka z możliwością jego zabrania z powrotem - Dodano yadulin Hełmy\Pancerze: - Dodano nowe pancerze: Kurtka nowicjusza beżowa Kurtka nowicjusza biała Bandycka kurtka Bandycki płaszcz brązowy Bandycki płaszcz czarny Kombinezon naukowy Powinności Egzoszkielet Powinności Drugi kombinezon Wolności Kombinezon naukowy Wolności Egzoszkielet Wolności Kombinezon najemników niebieski Kombinezon najemników szary Egzoszkielet наймов Kombinezon Monolitu Kombinezon naukowy Monolitu Egzoszkielet Monolitu Drugi Bułat wojskowych Czerwony kombinezon naukowy Zielony kombinezon naukowy - Wycięto hełm Zasłona - Wycięto pancerze NPC, których nie było w Cieniu Czarnobyla i są kopiuj-wklej Cienia Czarnobyla\OGSM CF. A dokładniej: Bandycki kombinezon Ciężki kombinezon SKAT'y Powinności Beryl Wolności Kombinezon naukowy Najemników Cieżki kombinezon Najemników Cieżki kombinezon Monolitu Lekki kombinezon Stalkera Lekki kombinezon Monolitu - Wycięto CzN-3a - Rebalans parametrów hełmów i pancerzy pod styl CCz (parametry są wielokrotnościami 5\10), więc są bardzo wygodnie wizualnie (na przykład pancerz Powinności jest lepszy w ochronie od kul, lae ciut cięższy od stalkerskiego, u Wolności lżejszy, u Monolitu bardzo dobra ochrona przed psi-oddziaływaniem i promieniowaniem, itd.) - We wszystkich egzoszkieletach można od razu biegać (NPC mogą, a my nie... Nie porządek!) - Noktowizor jest w pancerzu mającym hełm (patrz jaki) - W hełmie Sfera i Taktycznym jest noktowizor - Noktowizor jeśli jest, to tylko najlepszy (postprocess wzięty z CCz) - HUD rąk odpowiada założonemu pancerzowi - Zużycie pancerza stało się trochę mniejsze, pancerz jest silniejszy Broń\amunicja: - Poprawiono modele wizualne broni z OGSM CF Na przykład na AKS-74U\MP5 można zainstalować celownik, a na SWD tłumik - Realistyczna skala paczek nabojów - Tekstury broni z OGSM CF (niektóre buildowskie) - Dodano nową broń: Pełnowymiarowa broń TOZ-66 (pod domyślną nazwą BM-16) Obrzyn TOZ-34 Sajga-12K PB bez nasadki APS APB GSz-18 Beretta 93R SIG P226 USP Compact 9 mm TT-33 FN 5.7 AKM RPK AK-74 (z kolba) AK-74M Współczesny AKS-74U (na podstawie AK-74M) RPK-74 RPK-74M АК-101 АК-102 АК-103 АК-105 АК-107 АК-108 OC-14 Groza-1 SR-3М Wichr UMP-45 FN P90 SIG 552 Commando SIG 550 Sniper - Dodano nową i przywrócono starą amunicję do nowej\starej broni - Dodano 2 nowe typy amunicji dla strzelb: 12x70 Igły 12x70 Odłamkowe - Na niektóre bronie nie da się zainstalować jakiegoś dodatku - w rzeczywistości też się nie da - Dodano tłumiki pod swój rodzaj kalibru. Jednego nie będzie. Kaliber 9x18? Podejdzie tylko odpowiadający tłumik - Celownik SUSAT w formie dodatku dla broni, zamieniony na ACOG - Zmieniono celowniki. Wielokrotność jest ustawiona tak, jak u prawdziwych analogów, plus zmieniono\przerobiono niektóre wymyślone zrealizowane GSC celowniki: PSO x4 PSO x2.7 PSO x2 Noc ACOG x4 ACOG x1.6 ACOG x1.6 Zmierzch ACOG x2 Noc - Wycięto celowniki: PSO z detekcją NPC/mutantów ACOG Mera - U broni z zainstalowanym niezdejmowalnym celownikiem, ustawiono wielokrotność jak u realistycznych analogów - Siatki celowników z OGSM CF - WSS Wintorez nie ma teraz od razu zainstalowanego celownika. Celowaniu muszką jak u AS Wał. Dodano możliwość samemu zainstalowania celownika PSO - Totalny rebalans techniczno-taktycznych charakterystyk broni\granatów\ładunków wybuchowych i amunicji - Zmieniono obliczanie parametrów techniczno-taktycznych charakterystyk broni. Paski będą teraz użyte prawie całkowicie. Parametr wygody pokazuje teraz na ile mały jest odrzut - Maksymalny dystans efektywności broni zależy od klasy próbki\rodzaju naboju\długości broni - Obrażenia zależą od rodzaju naboju - Snajperskim rodzajom nabojów dodano bonusy: +10% do maksymalnego dystansu i nieduże zwiększenie celności. Przeciwpancerne wiadomo co robią + trochę zwiększają zadawane obrażenia - Współczynnik oporu powietrza dla różnych typów naboi jest różny i ustawiony dla wszystkich rodzai naboi - Włączono tracery (znaczniki wystrzelonych pocisków) dla wszystkich rodzajów amunicji. Dla bardziej lepszego balistyki różnego rodzaju broni dla bardziej efektywnej strzelaniny na średniego\większego dystansu - Celność\maksymalny dystans\obrażenia broni zależą od rodzaju naboju i klasy broni - Szybkostrzelność\rozmiary magazynku\nazwy\waga jak w warunkach rzeczywistych - Szybkostrzelność półautomatycznej broni zależy od rozmiaru magazynku i innych parametrów (dla balansu). Na przykład - PMM szybciej strzela niż Fort-12 - Różnice w układzie. U bull-pup'ów jest mniejszy rozrzut przy strzelaniu w ruchu, jednakże celność jest mniejsza niż podczas strzelania, gdy się stoi. - Im dłuższa broń i większa celność, tym większy rozruzt przy strzelaniu w ruchu - Obrażenia wszystkich strzelb są jednakowe - Im mniejszy szybkostrzelny półautomat\strzelba pump, tym mniejszy ma rozrzut - Ulepszono ładunek wybuchowy. Teraz granaty i podlufowe granaty nie są słabe. Jednakże zasięg nie jest zbyt duży. Ale jeśli się dostałeś w zasięg - odejmie dużo HP. - Ogólnie broń stała się bardziej efektywna, odrzut bardziej podatny, strzelanie na średnim\dużym dystansie stało się prostsze i łatwiejsze. Broń teraz jest naprawdę bronią. - Zużycie broni stało się mniejsze. Zużycie zależy od konkretnej próbki. Na przykład AK wystarczy na bardzo-bardzo długie strzelanie, kiedy na przykład, LR300 da znać o zużyciu wcześniej. Handel: - W związku z nowym dodaniem różnego rodzaju produktów, dodano całe to dobro i handlarza. Jak i w oryginale, aby otworzyć nową broń\pancerz trzeba będzie przechodzić zadanie i otrzymywać osiągnięcia. Przy tym, w związku z rozszerzeniem asortymentu, od każdego działania bardzo zmieni się towar. Otrzymywać wszystkiego od razu - nie wolno. - Dodano handel wojskowym. Teraz wyposażenie wojskowych można kupić w Prypeci. - Wycięto zadania na szukanie artefaktów dla Brodacza, z powodu pewnych technicznych incydentów. Żwawy: - Model Żwawego z twarzą z CCz - Wycięto banalne unikaty (zostały unikaty USP\WSS\SWU, pozostałe nowe). Stało się ich mniej, zamówić jest drożej, ale one będą naprawdę wyjątkowe Anomalie: - Struktura plików anomalii jak w CCz\CzN (adaptowano pliki z OGSM CF) Ikonki: - Ikonki wszystkiego i wszystkich (przedmioty\broń\pancerz) z OGSM CF Inne: - Dystans Alife = 550 metrów (jeśli boicie się błędów - przywróćcie 150). Sprawdzono, stosunkowo sprawdzi się w stabilności. Mutanty\NPC będą teraz bardziej aktywni i rzeczywiście będzie różnica w posługiwaniu się bronią na konkretny dystans - Ragdoll przybliżony do buildów - Lampki, które można stłuc, zakratowana lampa z prawidłowymi cieniami i poprawiony jednostronny promień od reflektora - Dodano widok od trzeciej osoby (w opcjach można dostosować) UI: - W oknach handlu i inwentarzu przywrócono informację - ranga, stosunek i reputacja. Jak w CCz - W czasie wzięcie zadania na HUD będzie wyprowadzona jego nazwa. Jak w CCz - Można kręcić kamerą w czasie śmierci GG jak w CCz Dźwięki: - Rozszerzono dźwiękową kompozycję dla lokacji. Użyty jest w pełni ambient od Mooze + buildowski temat Jupitera. To znaczy, dla każdej naziemnej lokacji w przeciągu dnia będą grać wszystkie kompozycje znajome z CCz - Dźwięki broni z OGSM CF - Rozszerzony spis dźwięków używanych przez pogodę - Nowy dźwięk burzy Opcjonalnie w pcfm_options można ustawić: - Wskaźnik stanu pozycji GG. - Pokazanie nazwy amunicji broni, noża, lornetki, śruby. - Pas artefaktów. - Skalę stanu pancerza. - Wszystkie ogniska palą się od razu i nie zależą od NPC (domyślnie wył.). - Można w trupach NPC znaleźć pieniądze (drobne, domyślnie wył.). - Można przeszukiwać trupy NPC i otrzymać wskazówkę na schowek (domyślnie wył., opcja zależy od lootmoney). - Z bardzo małym prawdopodobieństwem w trupach NPC można znaleźć pancerz (domyślnie wył). - Latarki NPC w czasie walki. - Ukrycie broni w ważnych strefach. - Napisy. Inne ustawienia poza pcfm_options.script: • W news_manager.script - Wyświetlenie nazwy zadania na HUD jak w CCz soc_task • W ogsm.script - Wyprowadza na HUD koordynaty GG i pokazanie nazw smartów na globalnej mapie jak w CzN dbgset • W xr_motivator.script - Nowości o śmierci NPC - Biały tekst npc_news - Pomarańczowy tekst jak w buildach npc_news_build - Jeśli oba są false, to nowości są wyłączone. • W ui_main_menu.script - Władca Zony cheat - Możliwe, że jeszcze jakieś zmiany, zapomniano o nich - Małe poprawki SCREENY: Spoiler LINK DO POBRANIA: Spoiler MOD: Yandex: [KLIK] Cloud Mail: [KLIK] PATCH: Yandex: [KLIK] Cloud Mail: [KLIK] INSTALACJA: Spoiler Zew Prypeci 1.6.02 PCFM COP Addon Ver 1.5 Patch 1.5.3 ŹRÓDŁO: ap-pro.ru stalker-2.ru chernobyl-soul.com synthira.ru stalker-gaming.ru old.ap-pro.ru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.