Skocz do zawartości

PCFM COP Addon


Rekomendowane odpowiedzi

d17e5a430cc2acd15adf392b890edff74e6afa251498031.jpg

Nazwa: PCFM COP Addon
Twórca: power-cat
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 12.12.2012r.
Autor spolszczenia:

 

OPIS:

Spoiler

Cel dodatku - ulepszyć oryginalny ZP, przywrócić stare\wycięte funkcje (tego samego Stalkera i Cienia Czarnobyla).

 

Zmiany w wersji 1.5:

Spoiler

- Usunięto dużą liczbę niepotrzebnych/przestarzałych plików (z poprzednich wersji).
- Zawiera patch od Juroka (wersja v1.0, kompilacja 240716). Jednak naturalnie zmodyfikowano te pliki.

Ogólne:
- Struktura plików jest bardziej podobna z Czystym Niebem. Wzięto i adaptowano wiele plików z OGSM CF z dalszą obróbką. Dlatego jeśli graliście w OGSM, poczujecie podobieństwo.
- Poprawiony xrGame (dodano komendę fov, domyślnie 75, kolizję ciał, zakaz sięgania po broń na drabinie)

Obiekty użytkowe:
- "Ożywiono" zaspawnowane radio w grze i dodano do paru miejsc nowe. Z możliwością wł.\wył. (patrząc gdzie od razu włączono lub wyłączono)
- Stalkerzy\naukowcy\wojskowi mają radio z buildowymi melodiami; bandyci\wolność\powinność muzykę z Czystego Nieba. Są też radia z zakłóceniami.
- Schemat ph_code teraz jest wykorzystywany przez grę. Pod Kompleks Przeciwlotniczym Wołchow przyjdzie wybierać hasło (nowe) jak w Cieniu Czarnobyla, aby otworzyć drzwi.

Post-procesy:
- Post-proces radiacji i psi-oddziaływania z Cienia Czarnobyla

GG:
- Zmieniono niektóre parametry głównego bohatera, aby nie był terminatorem, ale także aby nie dał się zaskoczyć kichnięciem

Potwory:
- Struktura plików konfig analogiczna do Cienia Czarnobyla\Czystego Nieba
- Przywrócono modele wizualne potworów z Cienia Czarnobyla\Czystego Nieba
- Przywrócono buildowskie mutanty (Szczury\Połamańce\Zombi\Koty)
- Zbalansowano zdrowie wszystkich mutantów
- Spawn buildowskich mutantów na lokacjach

Pogoda\grafika:
- Nowy wariant pogody z pewnym odchyleniem na stare buildowskie warianty
- Pora roku - lato. Nieduże ozielenienie lokacji
- Poprawione dll renderu. Teraz chód słońca jest prawidłowy
- Przywrócono niektóre efekty DX9 z buildów - "poczerwienie" z buildu 2218. Dla DX9\DX10\DX11
- Szczegółowe tekstury\bump powierzchni z Lost Alpha (asfalt\trawa\ziemia, itd.)
- Nowe, wysokiej jakości tekstury szczegółowego bumpu (szczególnie zauważalne dla metalowych konstrukcji)

NPC:
- Modele wizualne z OGSM CF
- Ikonki NPC z OGSM CF
- Struktura pliku character_desc_general z OGSM CF
- Głosy monolitowców z Cienia Czarnobyla
- Monolit dostał modele wizualne buildowskiego kombinezonu i kombinezonu naukowego
- Rebalans broni frakcji dla wyraźniejszej różnicy (stalkerzy-włóczęgi, bandyci mają broń kompaktową, najemnicy natowską broń z tłumikami, wolność tak samo jak najemnicy, ale są i strzelby, powinność AK z serii 100 i inna droga sowiecka broń, Monolit prawie najlepsze i najdroższe, itd.)
- W trupach NPC rzadko można znaleźć artefakty (Powinność\Wojskowi i Zombi nie mają artefaktów) i części mutantów
- U zombifikowanych rzadko można znaleźć skażone jedzenie
- Parametry ochrony NPC w pancerzu będą odpowiadać tej samej kuloodporności GG w tym pancerzu. To znaczy, i u GG i u NPC mają teraz sprzęt na prawie takim samym poziomie
- Usunięto nadmiernie cziterski mnożnik headshotów. W stalkerze zbyt łatwo było strzelać w głowę i roznosić tłumy NPC. Teraz tak łatwo nie będzie
- Rebalans immunitetu NPC

Mechanicy:
- Aby GG nie zajął się nadmiernymi grabieżami i mógł kupować wyposażenie u handlarzy (wykonując zadania, itd.), mechanicy więcej nie są w stanie naprawić pancerza\broni gorszej ze stanem poniżej 70% (nie wolno sprzedać gorszej niż 70. Szansa znalezienia normalnej broni u NPC jest mała. Ponieważ w większości przypadków NPC będzie miał bezużyteczną broń (tylko wyrzucić)

Artefakty:
- Modele wizualne\ikonki\charakterystyki artefaktów z Cienia Czarnobyla
- Artefakty widoczne bez detektora
- Artefakty nie świecą się (w niektórych anomalnych strefach, aby znaleźć artefakt, i tak będzie potrzebny detektor). Oznacza to, że system szukania artefaktów jest miksem Cienia Czarnobyla i Czystego Nieba\Zewu Prypeci.
- Wycięto artefakty, które są tylko w Czystym Niebie\Zewie Prypeci, a nie było w Cieniu Czarnobyla: Świetlik, Płomień, Śnieżynka, Bąbel
- Dodano artefakty, które były tylko w Cieniu Czarnobyla (kolce, śluzowce, itd.)
- Ponieważ podrodziny artefaktów w Cieniu Czarnobyla i Czystym Niebie\Zewie Prypeci różnią się, to rozrzut parametrów zrobiono na obliczeniach podrodzin Cienia Czarnobyla. Artefaktom z Cienia Czarnobyla dodano parametry, których nie było w samym Cieniu Czarnobyla. Dokładnie - ochrona od wybuchu\od psi-oddziaływania\podwyższenie ciężaru możliwego do przenoszenia

Przedmioty:
- Dodano nowe jedzenie (różne konserwy, ser, itd.)
- Dodano plecak dla zrobienia swojego schowka z możliwością jego zabrania z powrotem
- Dodano yadulin

Hełmy\Pancerze:
- Dodano nowe pancerze:

  • Kurtka nowicjusza beżowa
  • Kurtka nowicjusza biała
  • Bandycka kurtka
  • Bandycki płaszcz brązowy
  • Bandycki płaszcz czarny
  • Kombinezon naukowy Powinności
  • Egzoszkielet Powinności
  • Drugi kombinezon Wolności
  • Kombinezon naukowy Wolności
  • Egzoszkielet Wolności
  • Kombinezon najemników niebieski
  • Kombinezon najemników szary
  • Egzoszkielet наймов
  • Kombinezon Monolitu
  • Kombinezon naukowy Monolitu
  • Egzoszkielet Monolitu
  • Drugi Bułat wojskowych
  • Czerwony kombinezon naukowy
  • Zielony kombinezon naukowy

- Wycięto hełm Zasłona
- Wycięto pancerze NPC, których nie było w Cieniu Czarnobyla i są kopiuj-wklej Cienia Czarnobyla\OGSM CF. A dokładniej:

  • Bandycki kombinezon
  • Ciężki kombinezon
  • SKAT'y Powinności
  • Beryl Wolności
  • Kombinezon naukowy Najemników
  • Cieżki kombinezon Najemników
  • Cieżki kombinezon Monolitu
  • Lekki kombinezon Stalkera
  • Lekki kombinezon Monolitu

- Wycięto CzN-3a
- Rebalans parametrów hełmów i pancerzy pod styl CCz (parametry są wielokrotnościami 5\10), więc są bardzo wygodnie wizualnie (na przykład pancerz Powinności jest lepszy w ochronie od kul, lae ciut cięższy od stalkerskiego, u Wolności lżejszy, u Monolitu bardzo dobra ochrona przed psi-oddziaływaniem i promieniowaniem, itd.)
- We wszystkich egzoszkieletach można od razu biegać (NPC mogą, a my nie... Nie porządek!)
- Noktowizor jest w pancerzu mającym hełm (patrz jaki)
- W hełmie Sfera i Taktycznym jest noktowizor
- Noktowizor jeśli jest, to tylko najlepszy (postprocess wzięty z CCz)
- HUD rąk odpowiada założonemu pancerzowi
- Zużycie pancerza stało się trochę mniejsze, pancerz jest silniejszy

Broń\amunicja:
- Poprawiono modele wizualne broni z OGSM CF
Na przykład na AKS-74U\MP5 można zainstalować celownik, a na SWD tłumik
- Realistyczna skala paczek nabojów
- Tekstury broni z OGSM CF (niektóre buildowskie)
- Dodano nową broń:

  • Pełnowymiarowa broń TOZ-66 (pod domyślną nazwą BM-16)
  • Obrzyn TOZ-34
  • Sajga-12K
  • PB bez nasadki
  • APS
  • APB
  • GSz-18
  • Beretta 93R
  • SIG P226
  • USP Compact 9 mm
  • TT-33
  • FN 5.7
  • AKM
  • RPK
  • AK-74 (z kolba)
  • AK-74M
  • Współczesny AKS-74U (na podstawie AK-74M)
  • RPK-74
  • RPK-74M
  • АК-101
  • АК-102
  • АК-103
  • АК-105
  • АК-107
  • АК-108
  • OC-14 Groza-1
  • SR-3М Wichr
  • UMP-45
  • FN P90
  • SIG 552 Commando
  • SIG 550 Sniper

- Dodano nową i przywrócono starą amunicję do nowej\starej broni
- Dodano 2 nowe typy amunicji dla strzelb:

  • 12x70 Igły
  • 12x70 Odłamkowe

- Na niektóre bronie nie da się zainstalować jakiegoś dodatku - w rzeczywistości też się nie da
- Dodano tłumiki pod swój rodzaj kalibru. Jednego nie będzie. Kaliber 9x18? Podejdzie tylko odpowiadający tłumik
- Celownik SUSAT w formie dodatku dla broni, zamieniony na ACOG
- Zmieniono celowniki. Wielokrotność jest ustawiona tak, jak u prawdziwych analogów, plus zmieniono\przerobiono niektóre wymyślone zrealizowane GSC celowniki:

  • PSO x4
  • PSO x2.7
  • PSO x2 Noc
  • ACOG x4
  • ACOG x1.6
  • ACOG x1.6 Zmierzch
  • ACOG x2 Noc

- Wycięto celowniki:

  • PSO z detekcją NPC/mutantów
  • ACOG Mera

- U broni z zainstalowanym niezdejmowalnym celownikiem, ustawiono wielokrotność jak u realistycznych analogów
- Siatki celowników z OGSM CF
- WSS Wintorez nie ma teraz od razu zainstalowanego celownika. Celowaniu muszką jak u AS Wał. Dodano możliwość samemu zainstalowania celownika PSO
- Totalny rebalans techniczno-taktycznych charakterystyk broni\granatów\ładunków wybuchowych i amunicji
- Zmieniono obliczanie parametrów techniczno-taktycznych charakterystyk broni. Paski będą teraz użyte prawie całkowicie. Parametr wygody pokazuje teraz na ile mały jest odrzut
- Maksymalny dystans efektywności broni zależy od klasy próbki\rodzaju naboju\długości broni
- Obrażenia zależą od rodzaju naboju
- Snajperskim rodzajom nabojów dodano bonusy: +10% do maksymalnego dystansu i nieduże zwiększenie celności. Przeciwpancerne wiadomo co robią + trochę zwiększają zadawane obrażenia
- Współczynnik oporu powietrza dla różnych typów naboi jest różny i ustawiony dla wszystkich rodzai naboi
- Włączono tracery (znaczniki wystrzelonych pocisków) dla wszystkich rodzajów amunicji. Dla bardziej lepszego balistyki różnego rodzaju broni dla bardziej efektywnej strzelaniny na średniego\większego dystansu
- Celność\maksymalny dystans\obrażenia broni zależą od rodzaju naboju i klasy broni
- Szybkostrzelność\rozmiary magazynku\nazwy\waga jak w warunkach rzeczywistych
- Szybkostrzelność półautomatycznej broni zależy od rozmiaru magazynku i innych parametrów (dla balansu). Na przykład - PMM szybciej strzela niż Fort-12
- Różnice w układzie. U bull-pup'ów jest mniejszy rozrzut przy strzelaniu w ruchu, jednakże celność jest mniejsza niż podczas strzelania, gdy się stoi.
- Im dłuższa broń i większa celność, tym większy rozruzt przy strzelaniu w ruchu
- Obrażenia wszystkich strzelb są jednakowe
- Im mniejszy szybkostrzelny półautomat\strzelba pump, tym mniejszy ma rozrzut
- Ulepszono ładunek wybuchowy. Teraz granaty i podlufowe granaty nie są słabe. Jednakże zasięg nie jest zbyt duży. Ale jeśli się dostałeś w zasięg - odejmie dużo HP.
- Ogólnie broń stała się bardziej efektywna, odrzut bardziej podatny, strzelanie na średnim\dużym dystansie stało się prostsze i łatwiejsze. Broń teraz jest naprawdę bronią.
- Zużycie broni stało się mniejsze. Zużycie zależy od konkretnej próbki. Na przykład AK wystarczy na bardzo-bardzo długie strzelanie, kiedy na przykład, LR300 da znać o zużyciu wcześniej.

Handel:
- W związku z nowym dodaniem różnego rodzaju produktów, dodano całe to dobro i handlarza. Jak i w oryginale, aby otworzyć nową broń\pancerz trzeba będzie przechodzić zadanie i otrzymywać osiągnięcia. Przy tym, w związku z rozszerzeniem asortymentu, od każdego działania bardzo zmieni się towar. Otrzymywać wszystkiego od razu - nie wolno.
- Dodano handel wojskowym. Teraz wyposażenie wojskowych można kupić w Prypeci.
- Wycięto zadania na szukanie artefaktów dla Brodacza, z powodu pewnych technicznych incydentów.

Żwawy:
- Model Żwawego z twarzą z CCz
- Wycięto banalne unikaty (zostały unikaty USP\WSS\SWU, pozostałe nowe). Stało się ich mniej, zamówić jest drożej, ale one będą naprawdę wyjątkowe

Anomalie:
- Struktura plików anomalii jak w CCz\CzN (adaptowano pliki z OGSM CF)

Ikonki:
- Ikonki wszystkiego i wszystkich (przedmioty\broń\pancerz) z OGSM CF

Inne:
- Dystans Alife = 550 metrów (jeśli boicie się błędów - przywróćcie 150). Sprawdzono, stosunkowo sprawdzi się w stabilności. Mutanty\NPC będą teraz bardziej aktywni i rzeczywiście będzie różnica w posługiwaniu się bronią na konkretny dystans
- Ragdoll przybliżony do buildów
- Lampki, które można stłuc, zakratowana lampa z prawidłowymi cieniami i poprawiony jednostronny promień od reflektora
- Dodano widok od trzeciej osoby (w opcjach można dostosować)

UI:
- W oknach handlu i inwentarzu przywrócono informację - ranga, stosunek i reputacja. Jak w CCz
- W czasie wzięcie zadania na HUD będzie wyprowadzona jego nazwa. Jak w CCz
- Można kręcić kamerą w czasie śmierci GG jak w CCz

Dźwięki:
- Rozszerzono dźwiękową kompozycję dla lokacji. Użyty jest w pełni ambient od Mooze + buildowski temat Jupitera. To znaczy, dla każdej naziemnej lokacji w przeciągu dnia będą grać wszystkie kompozycje znajome z CCz
- Dźwięki broni z OGSM CF
- Rozszerzony spis dźwięków używanych przez pogodę
- Nowy dźwięk burzy

Opcjonalnie w pcfm_options można ustawić:
- Wskaźnik stanu pozycji GG.
- Pokazanie nazwy amunicji broni, noża, lornetki, śruby.
- Pas artefaktów.
- Skalę stanu pancerza.
- Wszystkie ogniska palą się od razu i nie zależą od NPC (domyślnie wył.).
- Można w trupach NPC znaleźć pieniądze (drobne, domyślnie wył.).
- Można przeszukiwać trupy NPC i otrzymać wskazówkę na schowek (domyślnie wył., opcja zależy od lootmoney).
- Z bardzo małym prawdopodobieństwem w trupach NPC można znaleźć pancerz (domyślnie wył).
- Latarki NPC w czasie walki.
- Ukrycie broni w ważnych strefach.
- Napisy.

Inne ustawienia poza pcfm_options.script:
• W news_manager.script
- Wyświetlenie nazwy zadania na HUD jak w CCz
soc_task

• W ogsm.script
- Wyprowadza na HUD koordynaty GG i pokazanie nazw smartów na globalnej mapie jak w CzN
dbgset

• W xr_motivator.script
- Nowości o śmierci NPC
- Biały tekst
npc_news

- Pomarańczowy tekst jak w buildach
npc_news_build

- Jeśli oba są false, to nowości są wyłączone.

• W ui_main_menu.script
- Władca Zony
cheat

- Możliwe, że jeszcze jakieś zmiany, zapomniano o nich
- Małe poprawki

 

 

SCREENY:

Spoiler

pcfm_1.jpgpcfm_2.jpgpcfm_3.jpgpcfm_6.jpgpcfm_7.jpg01f5c6c9b455dfee77411998813bff594e6af6250672380.jpg01fc29120e71a77e459cbd3eea12509c804983138151641.jpg1b6318920139832a3f6c2492893fc8284e6afa251498031.jpg27dd941f65d6fecb2101b0d5673f81c94e6af6250672380.jpg50c5ab94870d34d1c8aa986dfbe72b564e6afa251498031.jpgbd0cabe250481f1f8f1b8745656524f24e6af6250672380.jpgc060cea2c090be0fcfd454278983d0304e6afa251498031.jpgd11f62aa157342b4ca1e78d9a897c82c804983138151642.jpg
d115951bcd174005f1c1a458652c94c24e6af6250672380.jpge166c9f23f0274960edf3e209f50672e4e6afa251498031.jpgfb5e34e5c5e1659840238d0944efed5d804983138151642.jpgff275484e8cbc982426df871fd386b9f4e6af6250672380.jpg

 

LINK DO POBRANIA:

Spoiler

MOD:

PATCH:

 

INSTALACJA:

Spoiler
  1. Zew Prypeci 1.6.02
  2. PCFM COP Addon Ver 1.5
  3. Patch 1.5.3

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

stalker-2.ru

chernobyl-soul.com

synthira.ru

stalker-gaming.ru

old.ap-pro.ru

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.