Skocz do zawartości

Another Story - porady


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

Gdzie znaleźć 3 schowane pojemniki:

Spoiler
  1. Budynek Kultury:

    Koordynaty:
    ss-darkm-03-14-21-13-06-55-level-city.jpg

    Jak wygląda:
    ss-darkm-03-14-21-13-06-48-level-city.jpg

     

  2. 6 ławek patrzy na kogoś (w pobliżu fontann):
    Koordynaty:
    ss-darkm-03-13-21-15-54-15-level-city.jpg

    Jak wygląda:
    ss-darkm-03-13-21-15-54-17-level-city.jpg

     
  3. Dwa legendarne samochody:
    Koordynaty:
    ss-darkm-03-13-21-16-01-48-level-city.jpg

    Jak wygląda:
    ss-darkm-03-13-21-16-01-47-level-city.jpg

 

Gdzie znaleźć hermetyczny pojemnik:

Spoiler

Koordynaty:

ss-darkm-03-13-21-16-11-42-level-city.jpg

Jak wygląda:

ss-darkm-03-13-21-16-11-43-level-city.jpg

 

Jak otworzyć sejf w Domu Kultury na parterze:

Spoiler

Parter  - 12345 (na lewo od wejścia, drugie drzwi)

Pierwsze piętro - 010119 (wejdź po schodach, po lewo od wejścia, drugie drzwi)

 

Gdzie i jak znaleźć części radiowe w zadaniu od mechanika w Czerwonym Lesie ("Дело техники: Найти радиодетали"):

Spoiler

Podziemne laboratorium w Czerwonym Lesie:

Koordynaty:

ss-darkm-03-14-21-00-01-09-rad-wood.jpg

Jak wygląda:

ss-darkm-03-14-21-00-01-07-rad-wood.jpg

 

Lokalizacja części + narzędzia:

  • Podczas wczytywania lokacji, skręć na lewo i tam będzie puszka kalafonii, a na stole PDA jednego z monolitowców.
    ss-darkm-03-14-21-00-13-42-lx4a.jpg
     
  • Pudełko z tranzystorami na półce.
    ss-darkm-03-14-21-00-15-04-lx4a.jpg
     
  • Klucz od drzwi znajduje się obok szkieletu.
    ss-darkm-03-14-21-00-14-18-lx4a.jpg
     
  • Jak otwarliście drzwi, po wyjściu z niej będzie otwarta skrzynka elektryczna - leżą tam narzędzia do precyzyjnej pracy.
    ss-darkm-03-14-21-00-15-19-lx4a.jpg
     
  • Idąc dalej, po lewej stronie będzie wejście, gdzie jest jeden oszołomiony monolitowiec, zlikwiduj go i wejdź do pomieszczenia. W dwóch pomieszczeniach będą części radiowe i laptop Kopacza (laptop Kopacza i puszka kalafonii leżą w tym samym pomieszczeniu, w którym znajduje się baza tekstolitowa).
    ss-darkm-03-14-21-00-15-50-lx4a.jpg  ss-darkm-03-14-21-00-16-06-lx4a.jpg  ss-darkm-03-14-21-00-16-33-lx4a.jpg

 

Dodatkowa informacja:

Spoiler
  • Berendeja (Берендей) można uratować. Po wykonaniu zadania Topaza na przyniesienie laptopa, wróćcie, zróbcie zadanie i porozmawiajcie z barmanem Raszpilem(Рашпил) i wyślijcie grupę najemników do bazy, gdzie wykradliście laptopa, a następnie porozmawiajcie z Szakalem o więźniu.
    Gdy Szakal jednak postanowi go się pozbyć, trzeba wczytać wcześniejszy zapis. W tym zadaniu jest skrypt losowego wydania odpowiedzi.
  • Laptop można ukraść po cichu, gdy teleportujecie się za DK. Udajcie się do otwartych drzwi, przy których stoi bandyta, który jest odwrócony się do was plecami, w przysiadzie, wchodzicie do drzwi lewą stroną i dochodzicie do miejsca, w którym laptop się znajduje, ignorując bandytę po prawej stronie, a następnie wychodzicie tą samą drogą, co przyszliście.
  • Kiedy spotykacie swoją kopię w laboratorium, po dialogu, przed tym jak będziecie chodzić po labie - lepiej popatrzcie sobie pod nogi.
     
  • Przewodnicy w grze:
    • Martwe Miasto/Kurczatow:
        - Archaista (Koordynaty / Jak wygląda)
      ss-darkm-03-14-21-03-28-12-level-city.jpg  ss-darkm-03-14-21-03-26-41-level-city.jpg
       
    • Czerwony Las:
        - Krzywy (Koordynaty / Jak wygląda)
      ss-darkm-03-14-21-03-23-44-rad-wood.jpg  ss-darkm-03-14-21-03-23-09-rad-wood.jpg

        - Archaista (po odpowiednim zadaniu) (Koordynaty / Jak wygląda)
      ss-darkm-03-14-21-03-32-44-rad-wood.jpg  ss-darkm-03-14-21-03-32-39-rad-wood.jpg

 

Schowki:

Spoiler

Lokacja Kurczatow ("Курчатов"):

Spoiler

Wintorez (w kabinie samochodu):

Koordynaty:

ss-darkm-03-13-21-16-00-30-level-city.jpg

Jak wygląda:

ss-darkm-03-13-21-16-00-26-level-city.jpg

 

Lokacja Czerwony Las ("Рыжий лес"):

Spoiler

TOZ-34:

Koordynaty:

ss-darkm-03-14-21-23-09-25-rad-wood.jpg

Jak wygląda:

ss-darkm-03-14-21-23-09-33-rad-wood.jpg

 

Jantar ("Янтарь"):

Spoiler

SPAS-12:

Koordynaty:
spsd.JPG

 

Lokacja Agroprom ("НИИ Агропром"):

Spoiler

Kombinezon "Straż Wolności":

Początek 4-tego rozdziału, w tunelu.

Koordynaty:

ss-darkm-03-14-21-22-07-05-agroprom.jpg

Jak wygląda:

ss-darkm-03-14-21-22-07-00-agroprom.jpg
 

Obrzyn:

Najprawdopodobniej dla zadania (podczas przejścia nie spotkałem się z zadaniem na przyniesienie tej broni, ale na wszelki wypadek można wziąć):

Koordynaty:

ss-darkm-03-14-21-22-41-07-agroprom.jpg

Jak wygląda:

ss-darkm-03-14-21-22-41-05-agroprom.jpg

 

Zapisy/Savegame:

Spoiler

 

Źródło: AP-PRO_LOGO.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zmienił(a) tytuł na Another Story - porady

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.