Guest Diegtiariow Posted June 29, 2021 Report Share Posted June 29, 2021 Nazwa: Need More Artefacts 1.0 Twórca: Dante Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 16.03.2021r. Autor spolszczenia: OPIS: Spoiler Co zmienia ten mod: Dodano 137 nowe artefakty (łącznie ze standardowymi z ZP to 160). Wszystkie nowe artefakty pojawiają się w anomalnych polach; Na Zatonie i Jupiterze może pojawić się maksymalnie jeden artefakt, a w Prypeci dwa; W Cementowni na Jupiterze pojawiają się termiczne artefakty; Teraz wszystkie artefakty w Swarogu są wyświetlane jako kropka o tym samym rozmiarze, powiększona w porównaniu z oryginałem. Standardowe artefakty nie zostały zmienione. Również początkowe artefakty w anomaliach pozostały standardowe, aby można było zdobyć osiągnięcie "Poszukiwacz". W większości ceny i właściwości nowych artefaktów są porównywalne ze standardowymi, ale artefaktów jest wystarczająco dużo, zarówno lepszych, jak i słabszych. Nowe artefakty są również podzielone na poziomy. Najlepsze artefakty może znaleźć tylko Swarogiem. Podziękowania dla Ga2z za inspirację. SCREENY: Spoiler LINK DO POBRANIA: Spoiler Dla zwykłego ZP: Yandex: [KLIK] Poprawka na standardowy spawn artefaktów w anomalnych polach (nadaje się również i do adaptacji): Yandex: [KLIK] ADAPTACJE: Spoiler Adaptacja Need More Artefacts 1.0 do moda STCOP WP 3.3.06: Spoiler Instalacja: Zainstaluj najpierw STCOP WP 3.3.06 (można z AtmosFear 3, itp.), potem skopiuj folder gamedata z linku poniżej w folder z grą. Link: [KLIK] Adaptacja Need More Artefacts 1.0 do moda STCOP WP 3.4.03: Spoiler Instalacja: Zainstaluj najpierw STCOP WP 3.4.03 (można z AtmosFear 3, itp.), potem skopiuj folder gamedata z linku poniżej w folder z grą. Link: [KLIK] Adaptacja Need More Artefacts 1.0 do moda Gunslinger: Spoiler Instalacja: Zainstaluj najpierw Gunslinger, potem skopiuj folder gamedata z linku poniżej w folder z modem Gunslinger. Link na adaptację Gunslinger (v. 31.12.2020): Link: [KLIK] Link na adaptację Gunslinger (v. 12.06.2020) (Aktualizacja z Grozą): Link: [KLIK] Adaptacja Need More Artefacts 1.0 do moda Complete v1.0.2 od S_K_I_L_L_E_R: [ŹRÓDŁO] Spoiler Instalacja: Zainstalować modyfikację Complete v1.0.2 na czysty ZP. Postawić Need Artefacts Mod v1.0. Postawić adaptację. Link: [KLIK] Adaptacja Need More Artefacts 1.0 do moda SGM 2.2 od ZV4X: [ŹRÓDŁO] Spoiler Instalacja: SGM 2.2 ze wszystkimi fix'ami. Zainstalować adaptowany mod. Link: [YANDEX] | [GOOGLE DRIVE] Adaptacja Need More Artefacts 1.0 do moda CoC w wersji R7 od hothead: [ŹRÓDŁO] Spoiler https://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons/dantes-need-more-artefacts-coc-15r7 Adaptacja Need More Artefacts 1.0 do moda CoC w wersji R6 od Misery: [ŹRÓDŁO] Spoiler Link: [GOOGLE DRIVE] | [SHAREMODS] Adaptacja Need More Artefacts 1.0 do moda Droga Antykwariusza (Путь А.н.т.и.к.в.а.р.а) od prophet: [ŹRÓDŁO] Spoiler Instalacja: Instalujecie mod wg. instrukcji. Instalujecie ostatni patch, opcjonalnie 64-bitowy silnik, i dodatki w postaci Absolute Nature. Instalujecie adaptację. Link: [YANDEX] | [GOOGLE DRIVE] INSTALACJA: Spoiler Dla zwykłego ZP: Skopiować folder gamedata w folder z grą. Poprawka na standardowy spawn artefaktów: Zainstalować mod Skopiować folder gamedata poprawki do folderu z grą ŹRÓDŁO: ap-pro.ru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
englerd1985 Posted November 28 Report Share Posted November 28 Posiadam STALKER Zew Prypeci z GOGa. W ekwipunku nie pokazuje mi artefaktów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.