Wulv Posted May 25, 2009 Report Share Posted May 25, 2009 [glow=olive]Spalacz[/glow] Anomalia termiczna podpalająca nas, występuje w całej zonie, wystrzeliwuje w górę płomień podobny do gejzeru. Można ją poznać po łunie podgrzanego powietrza unoszącej się wokół niej, aby ją zlokalizować należy cisnąć w nią śrubą. Doświadczonym stalkerą nie powinna sprawiać trudności, w dobrym kombinezonie można spokojnie przez nią przebiec. [glow=olive]Anomalie grawitacyjne (Karuzela, Trampolina i Wir)[/glow] Karuzela Bardzo groźna anomalia! Nawet doświadczeni stalkerzy mogą w niej polec. łapie ofiarę i obraca nią z zawrotną prędkością. można się z niej wydostać, włączając bieg gdy miota nas na prawo, lub lewo, ale to trudne i wymaga zużycia kilku apteczek, czasami bardziej opłaca się wczytać grę. Można ją zlokalizować rzucając w nią śrubami. Występuje w całej Zonie. Trampolina Bardzo łatwa do pokonania anomalia, zadaje obrażenia ofiarą znajdującym się w zasięgu. W kombinezonie można przez nią przebiec. Można ja zlokalizować rzucając w nią śrubami. Występuje w całej Zonie. Wir Z jednej strony śmiertelnie groźna anomalia, a z drugiej niegroźna. Dlaczego? Ponieważ łatwo z niej uciec, ale gdy się nie ucieknie śmierć jest pewna. Anomalia grawitacyjna, po uaktywnieniu ściąga wszystko w zasięgu kilku metrów do swojego wnętrza, zgniata i rozrywa na kawałki. Gdy zaczyna dzieło zniszczenia jest jeszcze kilkanaście sekund na ucieczkę, przez co nie powinna sprawić trudności stalkerą, którzy mieli już z nią styczność. Aby ją zlokalizować należy rzucić w nią śrubą. Występuje w całej Zonie [glow=olive]Trujące opary[/glow] Anomalia chemiczna, dość łatwa do pokonania. Przy odpowiednim kombinezonie nie trzeba się z nią bawić, tylko pruć środkiem. Regularnie wypuszcza opary trującego gazu. Na nic nie zda się rzucanie w nią śrubami. Występuje w całej zonie. [glow=olive]Elektro[/glow] Anomalia elektryczna (termiczna), razi ofiarę wyładowaniami elektrycznymi. Dla kotów bardzo kłopotliwa, doświadczonym stalkerą nie powinna sprawić trudności. Przy dobrym kombinezonie można spokojnie przez nią przebiec. Można ją zauważyć po małych wyładowaniach elektrycznych, a zlokalizować, rzucając w nią śrubami. Występuje w całej Zonie, najczęściej przy źródłach prądu, lub kablach. [glow=olive]Anomalia Przestrzenna[/glow] Pułapka z pozoru bez wyjścia, szereg anomalii "bąbli" uniemożliwiających wydostanie się z środka. Występuje również pojedynczo, jako portal do odległych, lub niedostępnych miejsc. [glow=olive]Spalony Puch[/glow] Doskonały przykład oddziaływania Strefy na środowisko. Anomalia/roślina praktycznie niegroźna, wystrzela kolce w szybko zbliżającą się ofiarę, kolce mogą zranić słabo, lub w ogóle nie osłoniętą skórę, aby tego uniknąć należy poruszać się wolno. Można ją spodkać w Czerwonym Lesie przyczepioną do drzew. Zdeformowania Terenu [glow=olive]Popękana Ziemia[/glow] Pęknięcia ziemi otoczone anomaliami, wypełnione substancją przypominającą magmę. Powietrze w nich i ich pobliżu osiąga niewyobrażalne temperatury. [glow=olive]Wypiętrzenia tereny (Symbiont)[/glow] Wypiętrzenia terenu wypełnione anomaliami różnego typu, promieniują. Ogólne porady -Rzucaj w anomalie śrubkami by dokładnie określić ich położenie; -Niemal każde duże skupisko anomalii tworzy artefakt; -W każdym polu anomalii jest jakaś luka prowadząca do artefaktu, trzeba mieć cierpliwość; -Radzę zawsze mieć przy sobie kombinezon ulepszony w kierunku obrony przed anomaliami; -Gdy nie umiemy znaleźć luki, a nie są to anomalie grawitacyjne, przestrzenne możemy spokojnie przez nie przebiec, oczywiście jeżeli mamy odpowiedni kombinezon; Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Iceman Posted May 25, 2009 Report Share Posted May 25, 2009 Wszystko swobodnie wyjaśnione, wiadomo o co chodzi. Naprawdę gratuluję. Ja w planach mam stworzenie podobnych artykułów do nieistniejącego jeszcze serwisu, w których postaram się zawrzeć więcej informacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordDino Posted May 25, 2009 Report Share Posted May 25, 2009 Z karuzeli jest też dość szybkie wyjście ale wymaga średniego pancerze i trochę sprytu. Jeżeli już Cię załapie kilka pierwszych chwil nie zadaje obrażeń, a rzuca Tobą na boki. Wtedy należy włączyć bieg i spróbować wybiec w momencie wyrzucenia w którąś ze stron. Na przykład przy wyrzucie w prawo wciskacie bieg i w prawo i istnieje dość duża szansa, że się wyrwiecie, choć nie zawsze to skutkuje czasami tyłek uda się uratować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Najemnik32 Posted May 25, 2009 Report Share Posted May 25, 2009 Albo wyskoczyć. Co do popękanej ziemi, wpadłem w pogoni za artefaktem. Nie zabiło mnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert115 Posted May 26, 2009 Report Share Posted May 26, 2009 Bardzo mi sie podoba. :-D Sam robiles? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiedia Cezar Posted May 26, 2009 Report Share Posted May 26, 2009 Gratuluję, fajna robota, dobrze, że wsparłeś tekst zdjęciami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wulv Posted May 27, 2009 Author Report Share Posted May 27, 2009 Ciesze się, że wam się podoba :P Co do popękanej ziemi, wpadłem w pogoni za artefaktem. Nie zabiło mnie. Tak jak pisałem, jeszcze nie do końca zrozumiałem działanie nowych "atrakcji" w grze, kiedy ja przeszukiwałem jej okolice i do niej wpadłem, za każdym razem pokazał mi się ekran "KONIEC GRY", ale sprawdzę to. Sam robiłeś? Oczywiście :) Mam w planach zrobić inne artykuły tego typu, mam już cześć materiałów, ale najpierw doszlifuje ten 8-) Proszę popraw pisownię - fidi ___________________________________________________________________ Artykuł jest już w pełni gotowy :) Teraz zajmę się Mutantami http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts