Skocz do zawartości

Frozen Zone


Rekomendowane odpowiedzi

fz-logo.jpg

W temacie znajdują się buildy i prace z zamkniętej modyfikacji Frozen Zone. Udostępniono je z tego względu, że kiedyś były dawcą dla jednego z projektów.

 

Przewodnik po archiwach:

Spoiler

Część 1 (paczki Frozen Zone i związanych z nim projektów)

Aby uruchomić lokacje, trzeba zmienić all.spawn, ponieważ nigdy nie będzie pojedyńczym.

 

Frozen Zone

FZ_v0.173.7z - paczka z 16.04.2014. W zestawie stara wersja  portu ładunkowego z fabułą i szkic czarnego jeziora;

FZ_v0.213.7z - paczka z 26.05.2014. W zestawie Czarne Jezioro i Dwa światy wersji od den-stash;

FZ_v0.215.7z - paczka z 23.07.2014. W zestawie Port Ładunkowy, Czarne Jezioro i Dwa światy. W tej paczce nagrywano gameplay moda;

FZ_v0.223.7z - paczka z 17.09.2014. Skład i wersja lokacji nie zmieniła się, oprócz Czarnego Jeziora. Jest dostępny ciemnoniebieski (синюшный) filtr od polskiego шутана?;

FZ_v0.303.7z - paczka z 31.10.2014. W zestawie tylko Czarne Jezioro ze stosunkowo normalnym wypełnieniem;

FZ_v0.411.7z - paczka z 13.04.2015. W zestawie nowa wersja Portu Ładunkowego, dopracowanego Czarnego Jeziora i starej wersji Dwóch Światów;

FZ_v0.425.7z - paczka z 27.04.2015. Identyczny z 0.411, z różnicą w obecności zaktualizowanego wariantu Dwóch Światów już z geometrią i poprawkami od Vector, a także z bardziej zoptymalizowaną drugą lokacją;

FZ_after_retarded.7z - NIE paczka, a po prostu gamedata projektu z 15.02.2016, otrzymana po zamknięciu projektu. Dla uruchomienia potrzeba plików bin z poprzedniej paczki i fixa;

fz_feb_fix.7z - fix dla uruchomienia projektu z gamedatą z poprzedniego archiwum.

 

Wersje multiplayer'owego moda Native 80`c dla gier z subskrybentami

gamedata.mp.03-09-14.7z - MP mod dla gry z subskrybentami z 03.09.2014;

Native 80`c 0.52v.7z - MP mod dla gry z subskrybentami z 23.08.2015;

Native_80`c_build_v0.76.7z - MP mod dla gry z subskrybentami i zespołem ROH z 29.11.2015;

patch.7z - patch do archiwum wyżej.

 

Utracone, po prostu archiwalna wartość tego, co "było"

first_trailer_scene.rar - część paczki, gdzie była nagrywana wstawka wideo wewnątrz transportu;

lost_fz.torrent - zachowany torrent do paczki FZ mniej więcej z maja 2013. Sama paczka nie ocalała i w związku z tym pobrać się jej nie uda.

 

Część 2 (robocze materiały):

Używać na swoje ryzyko i strach. SDK w Windows 10 i wyżej będzie prawdopodobnie wylatywać z powodu nieprawidłowych tekstur .thm.

!!!old_levels_three!!!.exe - SFX-archiwum, gdzie są skompilowane lokacje FZ, w tym testowe od Vector;

fz_editor_johann.7z - SDK Johann'a z kodami źródłowymi;

fz_editor_oleg.7z - SDK programisty projektu Vint@rb z testową lokacją;

fz_editor_vector.7z - SDK Vector'a, archiwum zostało zebrane miesiąc temu po zamknięciu projektu i zmiany koncepcji;

FZEngine_x64.7z - silnik projektu;

save.7z - paczka gry (FZ_v0.425), której używał programista;

some_docs.7z - designer'skie dokumenty projektu;

textures.old - archiwum 7z z teksturami od Vector dla różnych projektów, z 2015. To co, zostało;

vector_workmap.7z - referencje obiektów, dla których Vector robił geometrię dla projektu.

 

Część 3 (aftermath)

Różne materiały; to co zostało po zamknięciu Frozen Zone i było niekiedy dawcą. I ogólnie zawartość podobna do projektu, która nie mieści się w żadnym z tematów.

cheese_out_the_hard.7z - zawartość, która nie weszła do tematyki pozostałych archiwów, w tym przypadku różne dokumenty i piękne zdjęcia;

ed.7z - SDK z odfiltrowaną i uporządkowaną zawartością z FZ po jego zamknięciu. Czerwiec 2016;

ed_new.7z - to samo, druga iteracja;

fz_for_stream.7z - paczka, która została zademonstrowana na streamie u Wolfstalkera "Привал на обочине";

fz_for_stream_editor.7z - SDK ze stosunkowo poprawioną geometrią trzeciej lokacji dla streamu, bez wylotu z .thm. NIE BAZUJE na poprawionej zawartości FZ po zamknięciu;

gift.rar - .obj i .tga źródłowe prop-modeli i tekstur Frozen Zone;

textures.7z - .tga źródłowe tekstur z 2016 roku, głównie poprawione bump mapy tekstur z FZ, które zostały zmienione po zamknięciu projektu.

 

O użyciu w innych projektach i autorstwie:

Spoiler

Można używać i zmieniać cokolwiek, zarówno zawartość, jak i źródłowe materiały projektu. Z prośbą wskazania początkowego autorstwa oryginalnych prac.

 

Oryginalne screeny:

Spoiler

ss-johann-hirsch-07-08-14-15-03-49-black-lakess-johann-hirsch-09-19-14-02-59-32-black-lakess-johann-hirsch-03-01-15-21-51-42-black-lakess-johann-hirsch-03-01-15-21-51-22-black-lakess-johann-hirsch-06-24-14-00-10-10-black-lakePs-UE-sbf-Vfoss-johann-hirsch-06-21-14-15-12-10-black-lake2a050827020961-5635f09a6fed9ss-johann-hirsch-11-20-14-00-19-44-black-lakess-johann-hirsch-09-06-14-19-30-00-black-lakeTMf-od-Ojh7-AUfh14-Ocp-Wf-Mss-johann-hirsch-01-14-14-18-12-44-cargo-portss-johann-hirsch-01-14-14-17-40-36-cargo-portss-johann-hirsch-08-23-14-17-18-59-black-lake5-ei-P661e-Dk

 

Część 1 (Buildy):

 

Część 2 (SDK, silnika, dokumenty designer'skie, lokacje, roboczy materiał):

 

Część 3 (Zawartość związana z Frozen Zone po zamknięciu, przed 2017):

 

Źródło:

AP-PRO.RU

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.