Guest Diegtiariow Posted February 5, 2022 Report Share Posted February 5, 2022 W temacie znajdują się buildy i prace z zamkniętej modyfikacji Frozen Zone. Udostępniono je z tego względu, że kiedyś były dawcą dla jednego z projektów. Przewodnik po archiwach: Spoiler Część 1 (paczki Frozen Zone i związanych z nim projektów) Aby uruchomić lokacje, trzeba zmienić all.spawn, ponieważ nigdy nie będzie pojedyńczym. Frozen Zone FZ_v0.173.7z - paczka z 16.04.2014. W zestawie stara wersja portu ładunkowego z fabułą i szkic czarnego jeziora; FZ_v0.213.7z - paczka z 26.05.2014. W zestawie Czarne Jezioro i Dwa światy wersji od den-stash; FZ_v0.215.7z - paczka z 23.07.2014. W zestawie Port Ładunkowy, Czarne Jezioro i Dwa światy. W tej paczce nagrywano gameplay moda; FZ_v0.223.7z - paczka z 17.09.2014. Skład i wersja lokacji nie zmieniła się, oprócz Czarnego Jeziora. Jest dostępny ciemnoniebieski (синюшный) filtr od polskiego шутана?; FZ_v0.303.7z - paczka z 31.10.2014. W zestawie tylko Czarne Jezioro ze stosunkowo normalnym wypełnieniem; FZ_v0.411.7z - paczka z 13.04.2015. W zestawie nowa wersja Portu Ładunkowego, dopracowanego Czarnego Jeziora i starej wersji Dwóch Światów; FZ_v0.425.7z - paczka z 27.04.2015. Identyczny z 0.411, z różnicą w obecności zaktualizowanego wariantu Dwóch Światów już z geometrią i poprawkami od Vector, a także z bardziej zoptymalizowaną drugą lokacją; FZ_after_retarded.7z - NIE paczka, a po prostu gamedata projektu z 15.02.2016, otrzymana po zamknięciu projektu. Dla uruchomienia potrzeba plików bin z poprzedniej paczki i fixa; fz_feb_fix.7z - fix dla uruchomienia projektu z gamedatą z poprzedniego archiwum. Wersje multiplayer'owego moda Native 80`c dla gier z subskrybentami gamedata.mp.03-09-14.7z - MP mod dla gry z subskrybentami z 03.09.2014; Native 80`c 0.52v.7z - MP mod dla gry z subskrybentami z 23.08.2015; Native_80`c_build_v0.76.7z - MP mod dla gry z subskrybentami i zespołem ROH z 29.11.2015; patch.7z - patch do archiwum wyżej. Utracone, po prostu archiwalna wartość tego, co "było" first_trailer_scene.rar - część paczki, gdzie była nagrywana wstawka wideo wewnątrz transportu; lost_fz.torrent - zachowany torrent do paczki FZ mniej więcej z maja 2013. Sama paczka nie ocalała i w związku z tym pobrać się jej nie uda. Część 2 (robocze materiały): Używać na swoje ryzyko i strach. SDK w Windows 10 i wyżej będzie prawdopodobnie wylatywać z powodu nieprawidłowych tekstur .thm. !!!old_levels_three!!!.exe - SFX-archiwum, gdzie są skompilowane lokacje FZ, w tym testowe od Vector; fz_editor_johann.7z - SDK Johann'a z kodami źródłowymi; fz_editor_oleg.7z - SDK programisty projektu Vint@rb z testową lokacją; fz_editor_vector.7z - SDK Vector'a, archiwum zostało zebrane miesiąc temu po zamknięciu projektu i zmiany koncepcji; FZEngine_x64.7z - silnik projektu; save.7z - paczka gry (FZ_v0.425), której używał programista; some_docs.7z - designer'skie dokumenty projektu; textures.old - archiwum 7z z teksturami od Vector dla różnych projektów, z 2015. To co, zostało; vector_workmap.7z - referencje obiektów, dla których Vector robił geometrię dla projektu. Część 3 (aftermath) Różne materiały; to co zostało po zamknięciu Frozen Zone i było niekiedy dawcą. I ogólnie zawartość podobna do projektu, która nie mieści się w żadnym z tematów. cheese_out_the_hard.7z - zawartość, która nie weszła do tematyki pozostałych archiwów, w tym przypadku różne dokumenty i piękne zdjęcia; ed.7z - SDK z odfiltrowaną i uporządkowaną zawartością z FZ po jego zamknięciu. Czerwiec 2016; ed_new.7z - to samo, druga iteracja; fz_for_stream.7z - paczka, która została zademonstrowana na streamie u Wolfstalkera "Привал на обочине"; fz_for_stream_editor.7z - SDK ze stosunkowo poprawioną geometrią trzeciej lokacji dla streamu, bez wylotu z .thm. NIE BAZUJE na poprawionej zawartości FZ po zamknięciu; gift.rar - .obj i .tga źródłowe prop-modeli i tekstur Frozen Zone; textures.7z - .tga źródłowe tekstur z 2016 roku, głównie poprawione bump mapy tekstur z FZ, które zostały zmienione po zamknięciu projektu. O użyciu w innych projektach i autorstwie: Spoiler Można używać i zmieniać cokolwiek, zarówno zawartość, jak i źródłowe materiały projektu. Z prośbą wskazania początkowego autorstwa oryginalnych prac. Oryginalne screeny: Spoiler Część 1 (Buildy): Spoiler FZ_v0.173: https://disk.yandex.ru/d/z7ikIDm1NBZQGw FZ_v0.213: https://disk.yandex.ru/d/lD6oBq9PKwoUyg FZ_v0.215: https://disk.yandex.ru/d/rfCSnt-9uAcEfw FZ_v0.223: https://disk.yandex.ru/d/HBSzM4-8Y6ERsw FZ_v0.303: https://disk.yandex.ru/d/CKfzfYA780AMYA FZ_v0.411: https://disk.yandex.ru/d/-sd5rZnVVrBbbw FZ_v0.425: https://disk.yandex.ru/d/mwcIy60BeV4BCA FZ_after_retarded: https://disk.yandex.ru/d/PVG_QHpGzGenTA | Fix dla uruchomienia: https://disk.yandex.ru/d/daX14F3Lm3dF7g gamedata.mp.03-09-14: https://disk.yandex.ru/d/uDonnKwzC4oRHw Native 80`c 0.52v: https://disk.yandex.ru/d/R02bdKH6X52vlw Native_80`c_build_v0.76: https://disk.yandex.ru/d/xid7oKRUoUHGfg | patch: https://disk.yandex.ru/d/QBUvfsX9r_O0oA UTRACONE: first_trailer_scene: https://disk.yandex.ru/d/kCihOkRA1A_HHg lost_fz: https://disk.yandex.ru/d/L9-tlL3OL53B1w Część 2 (SDK, silnika, dokumenty designer'skie, lokacje, roboczy materiał): Spoiler !!!old_levels_three!!!.exe - https://disk.yandex.ru/d/mDGcCywb_pyAig fz_editor_johann.7z - https://disk.yandex.ru/d/ENG_eT3l8FjSPg fz_editor_oleg.7z - https://disk.yandex.ru/d/peYj3uToILIbDQ fz_editor_vector.7z - https://disk.yandex.ru/d/iQ9c6esF2M1Y8w FZEngine_x64.7z - https://disk.yandex.ru/d/1eUUfMADL7m4MQ save.7z - https://disk.yandex.ru/d/t7SbPUYojU-Thg some_docs.7z - https://disk.yandex.ru/d/NlpHDDsHTis-uw textures.old - https://disk.yandex.ru/d/vGHW65ckWXVaQQ vector_workmap.7z - https://disk.yandex.ru/d/Xo7-cjxjFhzSmQ Część 3 (Zawartość związana z Frozen Zone po zamknięciu, przed 2017): Spoiler cheese_out_the_hard.7z - https://disk.yandex.ru/d/hOCE5nSguKXifw ed.7z - https://disk.yandex.ru/d/izske4VtEFbZtg ed_new.7z - https://disk.yandex.ru/d/ZAb5RrSkgxeoSA fz_for_stream.7z - https://disk.yandex.ru/d/j2UswYbd4EounA fz_for_stream_editor.7z - https://disk.yandex.ru/d/gANsCcHkse5bzA gift.rar - https://disk.yandex.ru/d/qQ_Vy6DwOoYpUg textures.7z - https://disk.yandex.ru/d/u-NtcvwEG60kcg Źródło: AP-PRO.RU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Diegtiariow Posted February 7, 2022 Report Share Posted February 7, 2022 Przegląd builda od Vandeley: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.