Jump to content

Frozen Zone


Recommended Posts

fz-logo.jpg

W temacie znajdują się buildy i prace z zamkniętej modyfikacji Frozen Zone. Udostępniono je z tego względu, że kiedyś były dawcą dla jednego z projektów.

 

Przewodnik po archiwach:

Spoiler

Część 1 (paczki Frozen Zone i związanych z nim projektów)

Aby uruchomić lokacje, trzeba zmienić all.spawn, ponieważ nigdy nie będzie pojedyńczym.

 

Frozen Zone

FZ_v0.173.7z - paczka z 16.04.2014. W zestawie stara wersja  portu ładunkowego z fabułą i szkic czarnego jeziora;

FZ_v0.213.7z - paczka z 26.05.2014. W zestawie Czarne Jezioro i Dwa światy wersji od den-stash;

FZ_v0.215.7z - paczka z 23.07.2014. W zestawie Port Ładunkowy, Czarne Jezioro i Dwa światy. W tej paczce nagrywano gameplay moda;

FZ_v0.223.7z - paczka z 17.09.2014. Skład i wersja lokacji nie zmieniła się, oprócz Czarnego Jeziora. Jest dostępny ciemnoniebieski (синюшный) filtr od polskiego шутана?;

FZ_v0.303.7z - paczka z 31.10.2014. W zestawie tylko Czarne Jezioro ze stosunkowo normalnym wypełnieniem;

FZ_v0.411.7z - paczka z 13.04.2015. W zestawie nowa wersja Portu Ładunkowego, dopracowanego Czarnego Jeziora i starej wersji Dwóch Światów;

FZ_v0.425.7z - paczka z 27.04.2015. Identyczny z 0.411, z różnicą w obecności zaktualizowanego wariantu Dwóch Światów już z geometrią i poprawkami od Vector, a także z bardziej zoptymalizowaną drugą lokacją;

FZ_after_retarded.7z - NIE paczka, a po prostu gamedata projektu z 15.02.2016, otrzymana po zamknięciu projektu. Dla uruchomienia potrzeba plików bin z poprzedniej paczki i fixa;

fz_feb_fix.7z - fix dla uruchomienia projektu z gamedatą z poprzedniego archiwum.

 

Wersje multiplayer'owego moda Native 80`c dla gier z subskrybentami

gamedata.mp.03-09-14.7z - MP mod dla gry z subskrybentami z 03.09.2014;

Native 80`c 0.52v.7z - MP mod dla gry z subskrybentami z 23.08.2015;

Native_80`c_build_v0.76.7z - MP mod dla gry z subskrybentami i zespołem ROH z 29.11.2015;

patch.7z - patch do archiwum wyżej.

 

Utracone, po prostu archiwalna wartość tego, co "było"

first_trailer_scene.rar - część paczki, gdzie była nagrywana wstawka wideo wewnątrz transportu;

lost_fz.torrent - zachowany torrent do paczki FZ mniej więcej z maja 2013. Sama paczka nie ocalała i w związku z tym pobrać się jej nie uda.

 

Część 2 (robocze materiały):

Używać na swoje ryzyko i strach. SDK w Windows 10 i wyżej będzie prawdopodobnie wylatywać z powodu nieprawidłowych tekstur .thm.

!!!old_levels_three!!!.exe - SFX-archiwum, gdzie są skompilowane lokacje FZ, w tym testowe od Vector;

fz_editor_johann.7z - SDK Johann'a z kodami źródłowymi;

fz_editor_oleg.7z - SDK programisty projektu Vint@rb z testową lokacją;

fz_editor_vector.7z - SDK Vector'a, archiwum zostało zebrane miesiąc temu po zamknięciu projektu i zmiany koncepcji;

FZEngine_x64.7z - silnik projektu;

save.7z - paczka gry (FZ_v0.425), której używał programista;

some_docs.7z - designer'skie dokumenty projektu;

textures.old - archiwum 7z z teksturami od Vector dla różnych projektów, z 2015. To co, zostało;

vector_workmap.7z - referencje obiektów, dla których Vector robił geometrię dla projektu.

 

Część 3 (aftermath)

Różne materiały; to co zostało po zamknięciu Frozen Zone i było niekiedy dawcą. I ogólnie zawartość podobna do projektu, która nie mieści się w żadnym z tematów.

cheese_out_the_hard.7z - zawartość, która nie weszła do tematyki pozostałych archiwów, w tym przypadku różne dokumenty i piękne zdjęcia;

ed.7z - SDK z odfiltrowaną i uporządkowaną zawartością z FZ po jego zamknięciu. Czerwiec 2016;

ed_new.7z - to samo, druga iteracja;

fz_for_stream.7z - paczka, która została zademonstrowana na streamie u Wolfstalkera "Привал на обочине";

fz_for_stream_editor.7z - SDK ze stosunkowo poprawioną geometrią trzeciej lokacji dla streamu, bez wylotu z .thm. NIE BAZUJE na poprawionej zawartości FZ po zamknięciu;

gift.rar - .obj i .tga źródłowe prop-modeli i tekstur Frozen Zone;

textures.7z - .tga źródłowe tekstur z 2016 roku, głównie poprawione bump mapy tekstur z FZ, które zostały zmienione po zamknięciu projektu.

 

O użyciu w innych projektach i autorstwie:

Spoiler

Można używać i zmieniać cokolwiek, zarówno zawartość, jak i źródłowe materiały projektu. Z prośbą wskazania początkowego autorstwa oryginalnych prac.

 

Oryginalne screeny:

Spoiler

ss-johann-hirsch-07-08-14-15-03-49-black-lakess-johann-hirsch-09-19-14-02-59-32-black-lakess-johann-hirsch-03-01-15-21-51-42-black-lakess-johann-hirsch-03-01-15-21-51-22-black-lakess-johann-hirsch-06-24-14-00-10-10-black-lakePs-UE-sbf-Vfoss-johann-hirsch-06-21-14-15-12-10-black-lake2a050827020961-5635f09a6fed9ss-johann-hirsch-11-20-14-00-19-44-black-lakess-johann-hirsch-09-06-14-19-30-00-black-lakeTMf-od-Ojh7-AUfh14-Ocp-Wf-Mss-johann-hirsch-01-14-14-18-12-44-cargo-portss-johann-hirsch-01-14-14-17-40-36-cargo-portss-johann-hirsch-08-23-14-17-18-59-black-lake5-ei-P661e-Dk

 

Część 1 (Buildy):

 

Część 2 (SDK, silnika, dokumenty designer'skie, lokacje, roboczy materiał):

 

Część 3 (Zawartość związana z Frozen Zone po zamknięciu, przed 2017):

 

Źródło:

AP-PRO.RU

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity