Guest Diegtiariow Posted September 4, 2022 Report Share Posted September 4, 2022 Nazwa: Tunel Twórca: Prostomod Opis: Spoiler Sieć tuneli kolejowych przebiegających pod centralną częścią Zony. Jest bardzo niebezpiecznym miejscem nawet dla świetnie wyposażonego oddziału. Chodzą słuchy, że tutaj można spotkać zagrożenie o wiele groźniejsze niż mutanty i anomalie. Szczegółowy opis: Spoiler Lokację można podzielić na 7 części: 1) Górny tunel. Jest odgałęzieniem od tunelu "Prypeć-1", przechodząc pod Prypecią na zachód. Z powodu pełnego braku anomalii, miejsce bardzo spodobało się mutantom, które polubiły robić zasadzki w szczelinach w ścianach i technicznych pomieszczeniach. 2) Rozłam. Część górnego tunelu, przechodząca przez teren zalesiony, gdzie w wyniku anomalnego oddziaływania pojawiła się przerwa w suficie. Miejsce jest wypełnione dużą ilością anomalii, wśród których czasem można znaleźć artefakty. 3) Dolny tunel. Część sieci, przechodząca na dużej głębokości, terytorialnie znajdująca się na wschód od Limańska. Nie patrząc na stosunkowo dobrą zachowalność, przejście jest utrudnione z powodu obecności najgroźniejszych mutantów Zony, a także okresowo spotykanych przeszkód z wagonów, które zjechały z torów. 4) Rembaza. Stacja serwisu pociągów, jest jednocześnie magazynem różnych materiałów i ekwipunku. Ulubione miejsce takich mutantów jak snorki, z powodu dużych możliwości do stworzenia zasadzek na potencjalne ofiary. 5) Stacja. Stacja kolejowa, rozciągająca się pod Limańskiem. Często można tutaj spotkać zombifikowanych stalkerów, jak i również mutantów z sąsiednich tuneli. 6) Anomalny tunel. Część dolnego tunelu, przechodzącego w przybliżeniu pod CEA, w której zauważono dużą koncentrację anomalii. Z powodu tego, że stalkerzy wszystkich frakcji starają się omijać to miejsce, tutaj często można znaleźć rzadkie artefakty. Zresztą, jak i z łatwością umrzeć. 7) Metromost. Część położona pomiędzy CEA a terytorium znanym jako "Generatory". Jest to most, znajdujący się w ogromnym pomieszczeniu, pod którym przepływa podziemna rzeka. Z powodu koncentracji kwaśnych anomalii, upadek w wodę jest śmiertelny, nawet w izolowanym skafandrze. Znane problemy: Spoiler To była pierwsza lokacja twórcy do stalkera, dlatego z łatwością można znaleźć różne błędy. Na przykład w ramach próby stworzenia dużej podziemnej lokacji złożonej z tuneli kolejowych, wzięto 4 poziomy z Metro 2033 i LL, 3 z których zostały zrobione przez pierwotnych twórców jako poziomy z użyciem drezyn, z powodu czego lokacja wydała się zaciągnięta. Ponadto z braku doświadczenia, meshes/siatki zostały zaimportowane w edytor 3D bez tekstur, przez co tunele są ubogie wizualnie. W niektórych miejscach można zauważyć nieprawidłowo nałożone tekstury. Od twórcy: Spoiler Postanowiłem udostępnić tą lokację jako bonus do Centralnego Laboratorium, ponieważ nie udało się zrobić standalone buildu tylko z tą lokacją. Build z lokacją: Spoiler Lokację pomyślnie wcielono do buildu moda, dodano mutanty i nawet zrobiono jedno działające zadanie. Z powodu tego, że nie można było wyciągnąć i zrobić buildu tylko z tą lokacją, postanowiono jako alternatywę, wyłożyć sam build moda. Ze względu na obecność dużej ilości śmieci build waży 30 GB (po spakowaniu 14 GB). W buildzie nie ma nic ciekawego dla zwykłego gracza, dlatego zalecane jest pobierać go tym, kto chce popatrzeć na lokację Tunel w takiej formie, w jakiej udało się twórcy wdrożyć go do gry. W buildzie nie działa mapa (fioletowy kwadrat), dlatego wewnątrz folderu z buildem umieszczono tekstowy plik z opisem działających przejść. Start gry rozpoczyna się na lokacji Bar. Build oparty jest na 64-bitowym silniku. Link do pobrania: Spoiler Sama lokacja (tylko samodzielna dekompilacja w SDK): https://disk.yandex.ru/d/a59b3YBwfypObA Build z lokacją: билд.torrent Źródło: ap-pro.ru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.