Guest Diegtiariow Posted September 6, 2022 Report Share Posted September 6, 2022 NAZWA: Object Editor TWÓRCA: ValeroK OPIS: Spoiler Narzędzie dla szybkiej edycji i eksportu formatów raw. Obsługiwane formaty: Spoiler object ogf omf skl skls bones dm obj (wavefront) ltx (bone parts) Możliwości: Spoiler Eksport ogf bez kompresji (HQ Geometry+), zwykły HQ Geometry także patchowany, eksportuje lepiej niż SDK Zapis i wczytanie ustawień .bones Wczytanie, zapis, usunięcie animacji skls Eksport animacji w 8, 16 bitach i bez kompresji Domyślnie wyłączono optymalizację siatek/meshes z jednakowymi teksturami i shaderami, przy eksporcie nie będą one łączone w jedno, aby była możliwość ich edycji w OGF Editor Ustawienie i generacja kolizji (po ustawieniu shape'ów trzeba nacisnąć Shape Params->Generate shapes) Dodano możliwość zmiany rozmiaru modeli i animacji przy eksporcie, z zapisem modyfikatora w .object Możliwość przypisania do formatu .object Edycja Userdata Edycja Lod Edycja Motion refs Eksport modeli z oryginalnymi teksturami normal'owymi bez X-Ray'owych grup wygładzania Generacja Lod modeli Praca z oryginalnymi teksturami normal modeli: Spoiler Aby używać oryginalnych normali modeli zamiast grup smooth, należy zainstalować plugin do Blendera https://github.com/PavelBlend/blender-xray (na czas 14.07.22 trzeba pobrać zip code zamiast release, lub release, który został wydany później niż 14.07.22). Po instalacji w ustawieniach pluginu w zakładce Others zaznaczyć pole use split normals. Teraz ogf będzie z oryginalnymi normal'ami z kodu źródłowego. Dla twórców: Spoiler W wersji 2.2 został dodany eksport animacji bez kompresji (No compress), który jest dostępny w STCoP Engine z otwartym kodem źródłowym i nie jest obsługiwany przez oryginalne silniki. Jeśli używacie STCoP Engine lub portowaliście do siebie możliwość wczytania podobnych animacji, to dla włączenia tej funkcji w Object Editor należy zmienić parametr developer w Settings.ini na 1 w katalogu głównym programu. SCREENY: Spoiler Ustawienia programu: Panel tekstur: Panel kości: Wczytane animacje: Motion References/Odniesienia do ruchu: Userdata: Odnośnik do LOD: Informacja o obiekcie: LINKI: Spoiler Link do pobrania: https://github.com/VaIeroK/XrayExportTool/releases/tag/4.35 Kod źródłowy: https://github.com/VaIeroK/XrayExportTool ŹRÓDŁO: ap-pro.ru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.