Agrael Opublikowano 12 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2022 Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 11.09.2022 r. Autor: Snowy OPIS: Spoiler Mod ma na celu przywrócenie panującej atmosfery oraz pewnych cech rozgrywki z Cienia Czarnobyla, Czystego Nieba i w niewielkim stopniu buildów w trzeciej odsłonie trylogii. Główne zmiany: Spoiler Interfejs: Interfejs z CCz został przeniesiony z możliwością dostosowania różnych dodatkowych funkcji (szereg funkcji takich jak powiększenie minimapy lub wskaźniki anomalii), które można aktywować za pomocą poleceń w konsoli. PDA oraz ikony na mapie przeniesiono z CzN. Dodano również encyklopedię z Zone Chronicles. Model PDA zaczerpnięto z buildu 3120. Mapa Zony została zapożyczona z buildu 3844. Mapy lokacji z kompilacji 3813 lub przebudowane w jego stylu. Interfejs głównego menu jest połączeniem stylów poprzednich odsłon trylogii (głównie Cienia Czarnobyla) lub buildów - w tym ekran wczytywania gry. Bootsplash lokacji zaczerpnięto z kompilacji 3813 bądź też jego koncepcji i dostosowano. Przywrócono końcowe efekty anomalii z CzN, CCz. Rozgrywka: Wszystkie bronie zostały zastąpione wariantami z CCz. Dodano także kilka egzemplarzy z buildów i FireStartera. Przywrócono strzelbę dwulufową, stary system zużycia broni, wariant trzymania pistoletów oraz obrzyna (z niewykorzystaną animacją z oryginału). Naprawiono błędy związane z animacjami zacięć dla klas broni, które korzystają z granatnika. Dodano artefakty z Cienia Czarnobyla (w przypadku ich braku - z Czystego Nieba, które dostosowano). Przywrócono kombinezony z CCz i CzN. Funkcje hełmów zostały wyłączone. Przywrócono HUD dłoni z CCz i buildów. Zaimplementowano ulepszenia broni oraz kombinezonów z CzN. Przywrócono mutanty z CCz i CzN oraz dodano ich wariacje z buildów. Poprawiono również części ciał mutantów i ceny za ich sprzedaż. Modele NPC dostosowano z CCz oraz buildów. Przywrócono także wiele modeli z renderów. Przywrócono i rozszerzono aktorstwo głosowe NPC z całej serii oraz buildów. Zgromadzono również kompozycje muzyczne - grę na gitarze i harmonijce. Poszerzono zestaw animacji. Wiele z nich zaczerpnięto z CzN. Przywrócono rangi stalkerów i GG. Rozbudowane intro w stylu buildów z Zewu Prypeci. Ambient z kompilacji 3813. Możliwość przechowywania rzeczy przy zwłokach stalkerów, które później nie znikają - zaczerpnięto z Cienia Czarnobyla. Przywrócono nieużywane głosy unikalnych NPC z plików Zewu Prypeci. Przywrócono pewien dialog ze Striełokiem. Wygląd Striełoka został zbliżony do wersji cutscenek z CCz. Przywrócono ślady po kulach i nożu na ciałach (opcjonalnie). Częściowo przywrócono wycięty transport z CCz. Odtworzono stacjonarny karabin maszynowy. Wygląd detektora Swaróg pochodzi z dokumentów projektowych. Przywrócono dynamiczną muzykę z CzN. Przywrócono poczucie głodu z CCz (efekt może zmniejszyć posiadane punkty zdrowia). Przywrócono oddziaływanie promieniowania PSI z CCz. Przeniesiono anomalie oraz ich efekty z CzN. Unikalne anomalie pochodzą z kompilacji 3813. Żywność oraz medykamenty zaczerpnięto z CCz/CzN. Leki z Zewu Prypeci pochodzą z kompilacji 3813. Model Drzazgi pochodzi z buildów. Grafika: Zaadaptowano niektóre shadery z Cienia Czarnobyla. Częściowo przywrócono renderowanie cieni z CCz/CzN (wymaga korekty - dodatek jest opcjonalny). Pogoda w stylu Cienia Czarnobyla. Ustawienia domyślne są przybliżone do tych z CCz/CzN. Znane błędy: Spoiler Licznik odległości do celu na minimapie 16x9 nie działa poprawnie (dlatego jest wyłączony), znaki na jego rogach są ucięte. Niektóre modele mutantów znikają po śmierci (zauważono przy modelach psów z buildu 1632). Wykorzystane projekty: Spoiler Remission mod - model i konfiguracja pistoletu GSz-18. OGSR - build broni. STCoP WP - animacje pistoletu maszynowego FN P90. Gosuke weapon mod - model i konfiguracja pistoletu maszynowego FN P90. Zone Chronicles - encyklopedia do Zewu Prypeci. OpenXRay, CoC - różne poprawki. Podziękowania: Spoiler SamArt - pogoda z Cienia Czarnobyla, konsultacje. Bashy - pomoc z funkcjami silnika. Комьюнити DWM Team - za wsparcie w rozwoju moda. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Poprawna kolejność instalacji: Zew Prypeci 1.6.02 Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum należy umieścić w głównym katalogu gry ze zgodą na nadpisanie plików. Należy usunąć plik shaders_cache z folderu appdata. W razie potrzeby zaleca się rozpakowanie archiwum z dodatkami, zastępując nimi pliki. Zaleca się grać na R1 lub R2 LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod - wersja 1.0: GoogleDrive - [KLIK] Patch - wersja 1.01: GoogleDrive - [KLIK] Dodatki: Spoiler Build tekstur broni: GoogleDrive - [KLIK] Tekstury rąk z Czystego Nieba zamiast Cienia Czarnobyla/buildów: GoogleDrive - [KLIK] Tekstura ekranu wczytywania gry z builda 3120: GoogleDrive - [KLIK] Tekstury ekranu wczytywania gry z Cienia Czarnobyla: GoogleDrive - [KLIK] Źródło: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.