Agrael Opublikowano 12 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2022 Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 11.09.2022 r. Autor: Snowy OPIS: Pokaż ukrytą zawartość Mod ma na celu przywrócenie panującej atmosfery oraz pewnych cech rozgrywki z Cienia Czarnobyla, Czystego Nieba i w niewielkim stopniu buildów w trzeciej odsłonie trylogii. Główne zmiany: Pokaż ukrytą zawartość Interfejs: Interfejs z CCz został przeniesiony z możliwością dostosowania różnych dodatkowych funkcji (szereg funkcji takich jak powiększenie minimapy lub wskaźniki anomalii), które można aktywować za pomocą poleceń w konsoli. PDA oraz ikony na mapie przeniesiono z CzN. Dodano również encyklopedię z Zone Chronicles. Model PDA zaczerpnięto z buildu 3120. Mapa Zony została zapożyczona z buildu 3844. Mapy lokacji z kompilacji 3813 lub przebudowane w jego stylu. Interfejs głównego menu jest połączeniem stylów poprzednich odsłon trylogii (głównie Cienia Czarnobyla) lub buildów - w tym ekran wczytywania gry. Bootsplash lokacji zaczerpnięto z kompilacji 3813 bądź też jego koncepcji i dostosowano. Przywrócono końcowe efekty anomalii z CzN, CCz. Rozgrywka: Wszystkie bronie zostały zastąpione wariantami z CCz. Dodano także kilka egzemplarzy z buildów i FireStartera. Przywrócono strzelbę dwulufową, stary system zużycia broni, wariant trzymania pistoletów oraz obrzyna (z niewykorzystaną animacją z oryginału). Naprawiono błędy związane z animacjami zacięć dla klas broni, które korzystają z granatnika. Dodano artefakty z Cienia Czarnobyla (w przypadku ich braku - z Czystego Nieba, które dostosowano). Przywrócono kombinezony z CCz i CzN. Funkcje hełmów zostały wyłączone. Przywrócono HUD dłoni z CCz i buildów. Zaimplementowano ulepszenia broni oraz kombinezonów z CzN. Przywrócono mutanty z CCz i CzN oraz dodano ich wariacje z buildów. Poprawiono również części ciał mutantów i ceny za ich sprzedaż. Modele NPC dostosowano z CCz oraz buildów. Przywrócono także wiele modeli z renderów. Przywrócono i rozszerzono aktorstwo głosowe NPC z całej serii oraz buildów. Zgromadzono również kompozycje muzyczne - grę na gitarze i harmonijce. Poszerzono zestaw animacji. Wiele z nich zaczerpnięto z CzN. Przywrócono rangi stalkerów i GG. Rozbudowane intro w stylu buildów z Zewu Prypeci. Ambient z kompilacji 3813. Możliwość przechowywania rzeczy przy zwłokach stalkerów, które później nie znikają - zaczerpnięto z Cienia Czarnobyla. Przywrócono nieużywane głosy unikalnych NPC z plików Zewu Prypeci. Przywrócono pewien dialog ze Striełokiem. Wygląd Striełoka został zbliżony do wersji cutscenek z CCz. Przywrócono ślady po kulach i nożu na ciałach (opcjonalnie). Częściowo przywrócono wycięty transport z CCz. Odtworzono stacjonarny karabin maszynowy. Wygląd detektora Swaróg pochodzi z dokumentów projektowych. Przywrócono dynamiczną muzykę z CzN. Przywrócono poczucie głodu z CCz (efekt może zmniejszyć posiadane punkty zdrowia). Przywrócono oddziaływanie promieniowania PSI z CCz. Przeniesiono anomalie oraz ich efekty z CzN. Unikalne anomalie pochodzą z kompilacji 3813. Żywność oraz medykamenty zaczerpnięto z CCz/CzN. Leki z Zewu Prypeci pochodzą z kompilacji 3813. Model Drzazgi pochodzi z buildów. Grafika: Zaadaptowano niektóre shadery z Cienia Czarnobyla. Częściowo przywrócono renderowanie cieni z CCz/CzN (wymaga korekty - dodatek jest opcjonalny). Pogoda w stylu Cienia Czarnobyla. Ustawienia domyślne są przybliżone do tych z CCz/CzN. Znane błędy: Pokaż ukrytą zawartość Licznik odległości do celu na minimapie 16x9 nie działa poprawnie (dlatego jest wyłączony), znaki na jego rogach są ucięte. Niektóre modele mutantów znikają po śmierci (zauważono przy modelach psów z buildu 1632). Wykorzystane projekty: Pokaż ukrytą zawartość Remission mod - model i konfiguracja pistoletu GSz-18. OGSR - build broni. STCoP WP - animacje pistoletu maszynowego FN P90. Gosuke weapon mod - model i konfiguracja pistoletu maszynowego FN P90. Zone Chronicles - encyklopedia do Zewu Prypeci. OpenXRay, CoC - różne poprawki. Podziękowania: Pokaż ukrytą zawartość SamArt - pogoda z Cienia Czarnobyla, konsultacje. Bashy - pomoc z funkcjami silnika. Комьюнити DWM Team - za wsparcie w rozwoju moda. GALERIA: Pokaż ukrytą zawartość INSTALACJA: Pokaż ukrytą zawartość Poprawna kolejność instalacji: Zew Prypeci 1.6.02 Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum należy umieścić w głównym katalogu gry ze zgodą na nadpisanie plików. Należy usunąć plik shaders_cache z folderu appdata. W razie potrzeby zaleca się rozpakowanie archiwum z dodatkami, zastępując nimi pliki. Zaleca się grać na R1 lub R2 LINKI DO POBRANIA: Pokaż ukrytą zawartość Mod - wersja 1.0: GoogleDrive - [KLIK] Patch - wersja 1.01: GoogleDrive - [KLIK] Dodatki: Pokaż ukrytą zawartość Build tekstur broni: GoogleDrive - [KLIK] Tekstury rąk z Czystego Nieba zamiast Cienia Czarnobyla/buildów: GoogleDrive - [KLIK] Tekstura ekranu wczytywania gry z builda 3120: GoogleDrive - [KLIK] Tekstury ekranu wczytywania gry z Cienia Czarnobyla: GoogleDrive - [KLIK] Źródło: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.