Skocz do zawartości

Snowy's Restoration Addon


Agrael

Rekomendowane odpowiedzi

snowy-cover_by_meta.jpg
 
Platforma:
 Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 11.09.2022 r.
Autor: Snowy
 
 
OPIS:

Spoiler

Mod ma na celu przywrócenie panującej atmosfery oraz pewnych cech rozgrywki z Cienia Czarnobyla, Czystego Nieba i w niewielkim stopniu buildów w trzeciej odsłonie trylogii.


Główne zmiany: 

Spoiler

Interfejs: 

  • Interfejs z CCz został przeniesiony z możliwością dostosowania różnych dodatkowych funkcji (szereg funkcji takich jak powiększenie minimapy lub wskaźniki anomalii), które można aktywować za pomocą poleceń w konsoli.
  • PDA oraz ikony na mapie przeniesiono z CzN. Dodano również encyklopedię z Zone Chronicles. Model PDA zaczerpnięto z buildu 3120. 
  • Mapa Zony została zapożyczona z buildu 3844. Mapy lokacji z kompilacji 3813 lub przebudowane w jego stylu.
  • Interfejs głównego menu jest połączeniem stylów poprzednich odsłon trylogii (głównie Cienia Czarnobyla) lub buildów - w tym ekran wczytywania gry. Bootsplash lokacji zaczerpnięto z kompilacji 3813 bądź też jego koncepcji i dostosowano. 
  • Przywrócono końcowe efekty anomalii z CzN, CCz. 

Rozgrywka:

  • Wszystkie bronie zostały zastąpione wariantami z CCz. Dodano także kilka egzemplarzy z buildów i FireStartera. Przywrócono strzelbę dwulufową, stary system zużycia broni, wariant trzymania pistoletów oraz obrzyna (z niewykorzystaną animacją z oryginału). Naprawiono błędy związane z animacjami zacięć dla klas broni, które korzystają z granatnika. 
  • Dodano artefakty z Cienia Czarnobyla (w przypadku ich braku - z Czystego Nieba, które dostosowano). 
  • Przywrócono kombinezony z CCz i CzN. Funkcje hełmów zostały wyłączone. 
  • Przywrócono HUD dłoni z CCz i buildów. 
  • Zaimplementowano ulepszenia broni oraz kombinezonów z CzN. 
  • Przywrócono mutanty z CCz i CzN oraz dodano ich wariacje z buildów. Poprawiono również części ciał mutantów i ceny za ich sprzedaż. 
  • Modele NPC dostosowano z CCz oraz buildów. Przywrócono także wiele modeli z renderów. 
  • Przywrócono i rozszerzono aktorstwo głosowe NPC z całej serii oraz buildów. Zgromadzono również kompozycje muzyczne - grę na gitarze i harmonijce. 
  • Poszerzono zestaw animacji. Wiele z nich zaczerpnięto z CzN. 
  • Przywrócono rangi stalkerów i GG. 
  • Rozbudowane intro w stylu buildów z Zewu Prypeci. 
  • Ambient z kompilacji 3813. 
  • Możliwość przechowywania rzeczy przy zwłokach stalkerów, które później nie znikają - zaczerpnięto z Cienia Czarnobyla. 
  • Przywrócono nieużywane głosy unikalnych NPC z plików Zewu Prypeci. 
  • Przywrócono pewien dialog ze Striełokiem. 
  • Wygląd Striełoka został zbliżony do wersji cutscenek z CCz. 
  • Przywrócono ślady po kulach i nożu na ciałach (opcjonalnie). 
  • Częściowo przywrócono wycięty transport z CCz. 
  • Odtworzono stacjonarny karabin maszynowy. 
  • Wygląd detektora Swaróg pochodzi z dokumentów projektowych. 
  • Przywrócono dynamiczną muzykę z CzN. 
  • Przywrócono poczucie głodu z CCz (efekt może zmniejszyć posiadane punkty zdrowia). 
  • Przywrócono oddziaływanie promieniowania PSI z CCz. 
  • Przeniesiono anomalie oraz ich efekty z CzN. Unikalne anomalie pochodzą z kompilacji 3813. 
  • Żywność oraz medykamenty zaczerpnięto z CCz/CzN. Leki z Zewu Prypeci pochodzą z kompilacji 3813. 
  • Model Drzazgi pochodzi z buildów. 

Grafika:

  • Zaadaptowano niektóre shadery z Cienia Czarnobyla. 
  • Częściowo przywrócono renderowanie cieni z CCz/CzN (wymaga korekty - dodatek jest opcjonalny). 
  • Pogoda w stylu Cienia Czarnobyla. 
  • Ustawienia domyślne są przybliżone do tych z CCz/CzN.

Znane błędy:

Spoiler
  • Licznik odległości do celu na minimapie 16x9 nie działa poprawnie (dlatego jest wyłączony), znaki na jego rogach są ucięte.
  • Niektóre modele mutantów znikają po śmierci (zauważono przy modelach psów z buildu 1632). 

Wykorzystane projekty: 

Spoiler
  • Remission mod - model i konfiguracja pistoletu GSz-18.
  • OGSR - build broni. 
  • STCoP WP - animacje pistoletu maszynowego FN P90.
  • Gosuke weapon mod - model i konfiguracja pistoletu maszynowego FN P90. 
  • Zone Chronicles - encyklopedia do Zewu Prypeci. 
  • OpenXRay, CoC - różne poprawki. 

Podziękowania: 

Spoiler
  • SamArt - pogoda z Cienia Czarnobyla, konsultacje. 
  • Bashy - pomoc z funkcjami silnika. 
  • Комьюнити DWM Team - za wsparcie w rozwoju moda. 

GALERIA: 

Spoiler

ss-user-07-30-22-03-50-01-zaton.jpg

ss-user-08-01-22-03-47-50-zaton.jpg

ss-user-08-08-22-03-05-45-zaton.jpg

ss-user-08-11-22-00-37-45-jupiter.jpg

ss-user-08-15-22-03-52-56-pripyat.jpg

ss-user-08-15-22-03-43-03-pripyat.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji:

  1. Zew Prypeci 1.6.02
  2. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum należy umieścić w głównym katalogu gry ze zgodą na nadpisanie plików. Należy usunąć plik shaders_cache z folderu appdata. W razie potrzeby zaleca się rozpakowanie archiwum z dodatkami, zastępując nimi pliki. Zaleca się grać na R1 lub R2

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

Mod - wersja 1.0: 

  • GoogleDrive - [KLIK]

Patch - wersja 1.01: 

  • GoogleDrive - [KLIK]

 

Dodatki:

Spoiler

Build tekstur broni:

  • GoogleDrive - [KLIK]

Tekstury rąk z Czystego Nieba zamiast Cienia Czarnobyla/buildów:

  • GoogleDrive - [KLIK]

Tekstura ekranu wczytywania gry z builda 3120:

  • GoogleDrive - [KLIK]

Tekstury ekranu wczytywania gry z Cienia Czarnobyla: 

  • GoogleDrive - [KLIK]


Źródło: appro.jpg

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.