Jump to content

X-Ray SDK 0.4 (SoC)


Guest Diegtiariow

Recommended Posts

Guest Diegtiariow

35fa1a2234.png

Twórcy: GSC Game World
Wersja: 0.4 (SoC) z 14 maja 2007 roku

 

OPIS:

Spoiler

Początkowo został wydany dla wsparcia mappingu do multiplayera, w związku z czym nie zawiera kompilatora xrAI, potrzebnego dla budowy poziomów do pojedyńczej gry. Jednakże poza brakiem xrAI, jest to samo narzędzie, które zostało wykorzystane przy Cieniu Czarnobyla. Funkcjonalność zawartych w nim programów nie jest ograniczona. Pozwala pracować z poziomami (LE), importem i ustawieniem modeli (AE), shaderami (SE) i biblioteką cząsteczek-efektów (PE), a także szeregiem mniejszych obszarów.

Jest to de facto standard dla tworzenia dużych modów. Umożliwia pracę w CzN i ZP podczas korzystania z zewnętrznych wersji xrAI.

 

SKŁAD:

Spoiler
  • Level Editor
  • Actor Editor
  • Shader Editor
  • Particle Editor
  • xrLC
  • xrDO

Zawiera również:

  • Pluginy do eksportu z Maya 8 i 8.5 do formatu *.object
  • Skrypty dla Maya
  • Tutoriale podstawowej pracy (20) w języku angielskim

 

NIEOFICJALNE PATCHE:

Spoiler

Patch od Neo][ i Haron

v0.1 z 17 maja 2007 roku:

  • Poprawiony błąd z właściwościami spawn element, gdzie otwierało się okno wyboru LightAnims zamiast modelu wizualnego.

v0.2i (wersja testowa):

  • Poprawiono błąd z wyświeltaniem detail objects (trawy w Level Editor)
  • Poprawiono brak demo-obiektów w Shader Editor
  • Zaktualizowano szereg bibliotek:
  • Bugtrap.dll (do wersji 1.2.2654.37769)
  • cc3260mt.dll (do wersji 6.0.1.0)
  • Borlndmm.dll (do wersji 7.0.4.453)
  • FreeImage.dll (do wersji 3.10.0.0)
  • LWO.dll (obsługiwane LightWave 7.x+)

v0.3 z 16 lutego 2009 roku:

  • Poprawiono niedziałający Actor Editor
  • Poprawiono wiele błędów ze zgodnością

v0.4 z 4 listopada 2009 roku:

  • Przywrócono opcje xrLC

Patche od K.D

  • Wyłączono optymalizację meshes modeli szkieletowych przy eksporcie do *.ogf (analogicznie HQ Geometry w AE X-Ray SDK CoP).

Screeny:

1cb12bd330.png5610a49ada.png

  • Poprawa wylotu przy budowaniu poziomu w fazie Merge LOD textures.
  • Błąd pojawiał się z powodu dużej ilości LOD-obiektów na lokacji (>128). Po prostu nie pasowały do tekstury 2048х2048. Teraz tekstura będzie zwiększona do potrzebnych rozmiarów i odpowiednio LOD'ów będzie można umieścić znacznie więcej.
  • Poprawiono brak okna wyboru plików przy dodawaniu animacji na Windows Vista/7 i wyżej. Powinny działać i inne problemowe okienka.
  • Uwaga! Actor Editor powinien uruchamiać się z poprawką ACT na XPFileDialog.

 

Patch od Real Wolf

  • Zdjęto ograniczenie na dodawanie większej ilości modeli na scenę jednorazowo (przez Multiple Append, itp.). W oryginale było maksymalnie 32 modele.

 

 

INSTALACJA:

Spoiler
  1. Pobierz jeden z dostępnych linków: X-Ray SDK SoC, a także patche.
  2. Uruchom plik instalatora "xray-sdk-setup-v0.4", i zainstaluj SDK w wygodny dla was katalog.
    • UWAGA! Ścieżka do katalogu nie powinna zawierać spacji, inaczej podczas pracy z SDK będzie wylot.
  3. Uruchom plik *.exe instalatora patcha od Neo][ i Haron, i zainstaluj go w głównym katalogu z X-Ray SDK SoC.
  4. Zainstaluj X-Ray AI Compiler SoC.
  5. Plik xrECoreB.dll z pierwszego patcha od K.D., przekopiuj ze zgodą na zamianę do katalogu: "X-Ray_SDK_SoC/level_editor/bins"
  6. Plik LevelEditor.exe z drugiego patcha od K.D., przekopiuj ze zgodą na zamianę do katalogu: "X-Ray_SDK_SoC/level_editor/bins"
  7. Plik xrCoreB.dll z trzeciego patcha od K.D., przekopiuj ze zgodą na zamianę do katalogu: "X-Ray_SDK_SoC/level_editor/bins"
  8. Plik xrEPropsB.dll z patcha od Real Wolf, przekopiuj ze zgodą na zamianę do katalogu: "X-Ray_SDK_SoC/level_editor/bins"
  9. Rozpakuj archiwa gry Cienia Czarnobyla i przekopiuj otrzymany folder gamedata z zamianą do ścieżki "X-Ray_SDK_SoC/level_editor."
  10. Jeśli wasz system Windows jest nowszy niż XP, obowiązkowo usuń niezgodność X-Ray SDK SoC z Windows lub zainstaluj współczesną wersję X-Ray SDK SoC 2014 Edition.

 

LINK DO POBRANIA:

Spoiler

X-Ray SDK: [KLIK]

JEŚLI NIE POBIERA SIĘ, TO WARTO OTWORZYĆ LINK W INCOGNITO I JESZCZE RAZ GO WTEDY OTWORZYĆ.

Patche:

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

modfaq.ru

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.