Guest Diegtiariow Posted November 11, 2022 Report Share Posted November 11, 2022 Twórcy: GSC Game World Wersja: 0.4 (SoC) z 14 maja 2007 roku OPIS: Spoiler Początkowo został wydany dla wsparcia mappingu do multiplayera, w związku z czym nie zawiera kompilatora xrAI, potrzebnego dla budowy poziomów do pojedyńczej gry. Jednakże poza brakiem xrAI, jest to samo narzędzie, które zostało wykorzystane przy Cieniu Czarnobyla. Funkcjonalność zawartych w nim programów nie jest ograniczona. Pozwala pracować z poziomami (LE), importem i ustawieniem modeli (AE), shaderami (SE) i biblioteką cząsteczek-efektów (PE), a także szeregiem mniejszych obszarów. Jest to de facto standard dla tworzenia dużych modów. Umożliwia pracę w CzN i ZP podczas korzystania z zewnętrznych wersji xrAI. SKŁAD: Spoiler Level Editor Actor Editor Shader Editor Particle Editor xrLC xrDO Zawiera również: Pluginy do eksportu z Maya 8 i 8.5 do formatu *.object Skrypty dla Maya Tutoriale podstawowej pracy (20) w języku angielskim NIEOFICJALNE PATCHE: Spoiler Patch od Neo][ i Haron v0.1 z 17 maja 2007 roku: Poprawiony błąd z właściwościami spawn element, gdzie otwierało się okno wyboru LightAnims zamiast modelu wizualnego. v0.2i (wersja testowa): Poprawiono błąd z wyświeltaniem detail objects (trawy w Level Editor) Poprawiono brak demo-obiektów w Shader Editor Zaktualizowano szereg bibliotek: Bugtrap.dll (do wersji 1.2.2654.37769) cc3260mt.dll (do wersji 6.0.1.0) Borlndmm.dll (do wersji 7.0.4.453) FreeImage.dll (do wersji 3.10.0.0) LWO.dll (obsługiwane LightWave 7.x+) v0.3 z 16 lutego 2009 roku: Poprawiono niedziałający Actor Editor Poprawiono wiele błędów ze zgodnością v0.4 z 4 listopada 2009 roku: Przywrócono opcje xrLC Patche od K.D Wyłączono optymalizację meshes modeli szkieletowych przy eksporcie do *.ogf (analogicznie HQ Geometry w AE X-Ray SDK CoP). Screeny: Poprawa wylotu przy budowaniu poziomu w fazie Merge LOD textures. Błąd pojawiał się z powodu dużej ilości LOD-obiektów na lokacji (>128). Po prostu nie pasowały do tekstury 2048х2048. Teraz tekstura będzie zwiększona do potrzebnych rozmiarów i odpowiednio LOD'ów będzie można umieścić znacznie więcej. Poprawiono brak okna wyboru plików przy dodawaniu animacji na Windows Vista/7 i wyżej. Powinny działać i inne problemowe okienka. Uwaga! Actor Editor powinien uruchamiać się z poprawką ACT na XPFileDialog. Patch od Real Wolf Zdjęto ograniczenie na dodawanie większej ilości modeli na scenę jednorazowo (przez Multiple Append, itp.). W oryginale było maksymalnie 32 modele. INSTALACJA: Spoiler Pobierz jeden z dostępnych linków: X-Ray SDK SoC, a także patche. Uruchom plik instalatora "xray-sdk-setup-v0.4", i zainstaluj SDK w wygodny dla was katalog. UWAGA! Ścieżka do katalogu nie powinna zawierać spacji, inaczej podczas pracy z SDK będzie wylot. Uruchom plik *.exe instalatora patcha od Neo][ i Haron, i zainstaluj go w głównym katalogu z X-Ray SDK SoC. Zainstaluj X-Ray AI Compiler SoC. Plik xrECoreB.dll z pierwszego patcha od K.D., przekopiuj ze zgodą na zamianę do katalogu: "X-Ray_SDK_SoC/level_editor/bins" Plik LevelEditor.exe z drugiego patcha od K.D., przekopiuj ze zgodą na zamianę do katalogu: "X-Ray_SDK_SoC/level_editor/bins" Plik xrCoreB.dll z trzeciego patcha od K.D., przekopiuj ze zgodą na zamianę do katalogu: "X-Ray_SDK_SoC/level_editor/bins" Plik xrEPropsB.dll z patcha od Real Wolf, przekopiuj ze zgodą na zamianę do katalogu: "X-Ray_SDK_SoC/level_editor/bins" Rozpakuj archiwa gry Cienia Czarnobyla i przekopiuj otrzymany folder gamedata z zamianą do ścieżki "X-Ray_SDK_SoC/level_editor." Jeśli wasz system Windows jest nowszy niż XP, obowiązkowo usuń niezgodność X-Ray SDK SoC z Windows lub zainstaluj współczesną wersję X-Ray SDK SoC 2014 Edition. LINK DO POBRANIA: Spoiler X-Ray SDK: [KLIK] JEŚLI NIE POBIERA SIĘ, TO WARTO OTWORZYĆ LINK W INCOGNITO I JESZCZE RAZ GO WTEDY OTWORZYĆ. Patche: Patch od Neo][ и Haron Patch #1 od K.D Patch #2 od K.D (brak linku) Patch #3 od K.D Patch od Real Wolf ŹRÓDŁO: ap-pro.ru modfaq.ru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.