Skocz do zawartości

X-Ray SDK 0.4 od Yara


Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

spacer.png

X-Ray SDK-0.4 od Yara

 

OPIS:

Spoiler

Jest to SDK 0.4 zebrany z kodów źródłowych, w którym są dziesiątki poprawek i ulepszeń.

 

Zmiany:

Spoiler

Dla wszystkich edytorów włączono wsparcie LARGEADDRESSAWARE

\editors\name_editor\name_editor.bpr, ... LFLAGS ... -GF:LARGEADDRESSAWARE

 

Dodano klucze dla uruchomienia edytorów:

-no_warn_fv
(wyłącza wiadomości w logu: CSceneObject: 'file_name' different file version!)

-no_warn_ft
(wyłącza wiadomości w logu: Can't find texture 'texture_name')

 

Zmiany:

  • Poprawiono okna dialogowe w edytorach pod win7 / win10
  • Poprawiono eksport DM (AE)
  • Przy eksporcie dodaje w logu nazwę modelu / animacje (AE)
  • Wyłączenie optymalizacji modeli szkieletowych meshes (AE)
  • Teraz przy zmianie parametrów kości aktualizowane są tylko właściwości, lista nie zmienia się, aby kości nie zwijały się poniżej wydzielonej (AE)
  • Wczytanie / zapis listy kości w bone parts (AE)
  • Obsługa drag'n'drop w АЕ
  • Flag force 16bit motion (editor preferences > tools > motion export)
  • Nie zmieniać dźwięków w ~name.ogg przy synchronizacji
  • fixed image editor
  • Pisać nazwę surface do logu, jeśli zostały wskazane niezgodne shadery
  • Zapisać build_details.dds jako DXT3
  • Zwiększenie maksymalnego rozmiaru build_details.dds do 4096x4096
  • Zwiększenie maksymalnego rozmiaru level_lods.dds do 4096x4096
  • Poprawiony błąd podczas wybierania <none> przy wyborze grupy
  • THM dla grup jest teraz zapisywany w folderze groups, a nie w objects
  • Zamiana prostej wiadomości w log na okienko z błędem, przy próbie dodania nieprawidłowego szczegółowego obiektu
  • Możliwość regulowania rozproszenia słońca w ustawieniach sceny, aby zadziałały miękkie cienie
  • Najwyższa jakość hemisfery w ustawieniach sceny (hemisphere quality: 4)
  • Poprawka błędu przy naciśnięciu na pustą przestrzeń w trybie Attach Object
  • Ochrona przed pustymi parametrami $spawn, czasami mogą doprowadzić do błędów
  • Wyświetlać nazwę pliku obiektu w wiadomości, jeśli nie został znaleziony
  • Ilość jednocześnie dodanych obiektów (do 1024, na listach, gdzie trzeba zaznaczyć opcję) dla szczegółowych obiektów w object list - 100
  • Zdjęcie ograniczenia na ilość wallmarków
  • Tekstowy edytor dla snap-listy
  • Nie czyścić snap list podczas wykonywania Clear AI Map
  • Oddzielny przycisk dla eksportu level.snd_env
  • Formularz z listą szczegółowych obiektów teraz można rozciągać w szerokości, również można regulować szerokość lewej i prawej jej części.
  • Wysokość elementów z listy jest regulowana kółkiem myszy.
  • Wiadomość zamisat okna z błędem, przy braku ANM w polu Motion (zones, heli)
  • Okno z błędem przy nieprawidłowej spawn-sekcji
  • LE podczas budowania poziomu (Compile->Build) nie usuwa małych poligonów
  • Wyłączenie optymalizacji obiektów przy wczytywaniu
  • Teraz skala obiektu jest brana pod uwagę przy sprawdzaniu invalid faces
  • Zwiększona precyzja pozycjonowania obiektów do 4 miejsc po przecinku. (AE, LE)
  • Poprawka generatora rozbijalnego szkła
  • Autofocus na niektóre błędy z listami
  • Rozwiń cały zwój (listę kości, itp.) po kliknięciu z przytrzymanym klawiszem ctrl
  • Poprawka błędu w przypadku ustawienia na 0 ilości zapamiętanych ostatnich plików (recent count)
  • W trybie obrotu obiektów dodano stały obrót (90 stopni) z przytrzymanym ctrl
  • Zapis obrotu przy przemieszczaniu obiektu z przywiązaniem Normal Aligment (from cop src)
  • Usunięto wiadomości, typu Please notify AlexMX...
  • Zwiększono limit szybkości (do 1000) w edytorach
  • Zwiększono limit pixel per meter (do 100) w ustawieniach sceny
  • Nie wyświetlać okienka z potwierdzeniem po stworzeniu sky small
  • Zapisać parametr Depth Tolerance (box pick in LE settings)
  • Wł./wył. rysowania nod/węzłów przy generacji AI siatki (wył. - proces jest szybszy)
  • Kontynuowanie odtwarzania animacji cząsteczek po zmianie parametrów, jeśli została naciśnięty przycisk Play (PE)
  • Większa pozycja wyboru w Object List nie resetuje się (LE)
  • Odblokowano opcję hemisphere control (domyślnie zawsze hemi) (dla fanów statyki)

 

 

LINK DO POBRANIA:

 

INSTALACJA:

Spoiler
  1. Zainstalować oryginalny SDK 0.4.
  2. Z archiwum skopiować folder bins i pliki .bat dla uruchomienia, i wrzucić w folder SDK (\level_editor).

 

DODATKOWO:

Spoiler

XrAI od Yara:

Spoiler

W xrAI zwiększono ilość wątków przy kompilacji AI-siatki z 3 do 8.

 

Klucze:

"-? or -h                == this help \n"
"-draft -f <level_name>  == fast compile AI-map without covers \n"
"-verify <level_name>    == verify AI-map \n"
"-f <level_name>         == compile AI-map with covers in gamedata/levels/<level_name>/ \n"
"-g <level_name>         == build offline AI graph and cross-table to AI-map in gamedata/levels/<level_name>/ \n"
"-m (-m <level_name>)    == merge level graphs \n"
"-s (-s <level_name>)    == build game spawn data \n"
"-no_separator_check     == skip check grid overlapping with restrictor shapes \n"
"-silent                 == suppress congratulation message \n"
"\n"
     "NOTE: Ostatni klucz jest potrzebny dla dowolnej funkcjonalności\n";

Link do pobrania: https://cloud.mail.ru/public/5wrh/4QnkpZCxV

 

Przetwarzanie wygładzania przy buildzie lokacji:

Spoiler

Jest jeszcze dodatek, dodający przetwarzanie wygładzania przy buildzie lokacji: Link na oryginalny post na gameru.net

Jest to opcjonalne, i wymaga jakiegoś przetwarzania geometrii SoC w 3D edytorze.

 

Kompilatory x64 od hi_flyer + macron:

Spoiler

hi_flyer:

Zebrano swój wariant х64 (SoC) kompilatorów xrLC i xrDO.
xrDO używa do 8 wątków, xrLC do 11 wątków na etapie renderowania lightmap, na procesorach z ilością wątków < 11 może działać wolniej.
Również w obecności dla xrLC, nowe klucze na wyłączenie renderowania lightmap terenu, źródeł światła hemi i sun
Jeśli ktoś jest ciekawy, efekty testów, w tym przypadku w porównaniu z innymi kompilatorami są mile widziane.

macron:

Nieduża aktualizacja х64 (SoC) kompilatorów:
- dodano instrukcję.
- xrLC: poprawiono podwójne wyświetlanie błędów o nieznalezionych plikach w logu. Błędy są wydzielane pustymi liniami.

Link do pobrania: https://disk.yandex.ru/d/MR5apdQmq3dLpw

 

Converter 0.2.1 od abramcumner:

Spoiler

converter 0.2.1 od abramcumner

Link do pobrania: abramcumner / xray_re-tools

 

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.