Jump to content

X-Ray SDK 0.4 od Yara


Guest Diegtiariow

Recommended Posts

Guest Diegtiariow

spacer.png

X-Ray SDK-0.4 od Yara

 

OPIS:

Spoiler

Jest to SDK 0.4 zebrany z kodów źródłowych, w którym są dziesiątki poprawek i ulepszeń.

 

Zmiany:

Spoiler

Dla wszystkich edytorów włączono wsparcie LARGEADDRESSAWARE

\editors\name_editor\name_editor.bpr, ... LFLAGS ... -GF:LARGEADDRESSAWARE

 

Dodano klucze dla uruchomienia edytorów:

-no_warn_fv
(wyłącza wiadomości w logu: CSceneObject: 'file_name' different file version!)

-no_warn_ft
(wyłącza wiadomości w logu: Can't find texture 'texture_name')

 

Zmiany:

  • Poprawiono okna dialogowe w edytorach pod win7 / win10
  • Poprawiono eksport DM (AE)
  • Przy eksporcie dodaje w logu nazwę modelu / animacje (AE)
  • Wyłączenie optymalizacji modeli szkieletowych meshes (AE)
  • Teraz przy zmianie parametrów kości aktualizowane są tylko właściwości, lista nie zmienia się, aby kości nie zwijały się poniżej wydzielonej (AE)
  • Wczytanie / zapis listy kości w bone parts (AE)
  • Obsługa drag'n'drop w АЕ
  • Flag force 16bit motion (editor preferences > tools > motion export)
  • Nie zmieniać dźwięków w ~name.ogg przy synchronizacji
  • fixed image editor
  • Pisać nazwę surface do logu, jeśli zostały wskazane niezgodne shadery
  • Zapisać build_details.dds jako DXT3
  • Zwiększenie maksymalnego rozmiaru build_details.dds do 4096x4096
  • Zwiększenie maksymalnego rozmiaru level_lods.dds do 4096x4096
  • Poprawiony błąd podczas wybierania <none> przy wyborze grupy
  • THM dla grup jest teraz zapisywany w folderze groups, a nie w objects
  • Zamiana prostej wiadomości w log na okienko z błędem, przy próbie dodania nieprawidłowego szczegółowego obiektu
  • Możliwość regulowania rozproszenia słońca w ustawieniach sceny, aby zadziałały miękkie cienie
  • Najwyższa jakość hemisfery w ustawieniach sceny (hemisphere quality: 4)
  • Poprawka błędu przy naciśnięciu na pustą przestrzeń w trybie Attach Object
  • Ochrona przed pustymi parametrami $spawn, czasami mogą doprowadzić do błędów
  • Wyświetlać nazwę pliku obiektu w wiadomości, jeśli nie został znaleziony
  • Ilość jednocześnie dodanych obiektów (do 1024, na listach, gdzie trzeba zaznaczyć opcję) dla szczegółowych obiektów w object list - 100
  • Zdjęcie ograniczenia na ilość wallmarków
  • Tekstowy edytor dla snap-listy
  • Nie czyścić snap list podczas wykonywania Clear AI Map
  • Oddzielny przycisk dla eksportu level.snd_env
  • Formularz z listą szczegółowych obiektów teraz można rozciągać w szerokości, również można regulować szerokość lewej i prawej jej części.
  • Wysokość elementów z listy jest regulowana kółkiem myszy.
  • Wiadomość zamisat okna z błędem, przy braku ANM w polu Motion (zones, heli)
  • Okno z błędem przy nieprawidłowej spawn-sekcji
  • LE podczas budowania poziomu (Compile->Build) nie usuwa małych poligonów
  • Wyłączenie optymalizacji obiektów przy wczytywaniu
  • Teraz skala obiektu jest brana pod uwagę przy sprawdzaniu invalid faces
  • Zwiększona precyzja pozycjonowania obiektów do 4 miejsc po przecinku. (AE, LE)
  • Poprawka generatora rozbijalnego szkła
  • Autofocus na niektóre błędy z listami
  • Rozwiń cały zwój (listę kości, itp.) po kliknięciu z przytrzymanym klawiszem ctrl
  • Poprawka błędu w przypadku ustawienia na 0 ilości zapamiętanych ostatnich plików (recent count)
  • W trybie obrotu obiektów dodano stały obrót (90 stopni) z przytrzymanym ctrl
  • Zapis obrotu przy przemieszczaniu obiektu z przywiązaniem Normal Aligment (from cop src)
  • Usunięto wiadomości, typu Please notify AlexMX...
  • Zwiększono limit szybkości (do 1000) w edytorach
  • Zwiększono limit pixel per meter (do 100) w ustawieniach sceny
  • Nie wyświetlać okienka z potwierdzeniem po stworzeniu sky small
  • Zapisać parametr Depth Tolerance (box pick in LE settings)
  • Wł./wył. rysowania nod/węzłów przy generacji AI siatki (wył. - proces jest szybszy)
  • Kontynuowanie odtwarzania animacji cząsteczek po zmianie parametrów, jeśli została naciśnięty przycisk Play (PE)
  • Większa pozycja wyboru w Object List nie resetuje się (LE)
  • Odblokowano opcję hemisphere control (domyślnie zawsze hemi) (dla fanów statyki)

 

 

LINK DO POBRANIA:

 

INSTALACJA:

Spoiler
  1. Zainstalować oryginalny SDK 0.4.
  2. Z archiwum skopiować folder bins i pliki .bat dla uruchomienia, i wrzucić w folder SDK (\level_editor).

 

DODATKOWO:

Spoiler

XrAI od Yara:

Spoiler

W xrAI zwiększono ilość wątków przy kompilacji AI-siatki z 3 do 8.

 

Klucze:

"-? or -h                == this help \n"
"-draft -f <level_name>  == fast compile AI-map without covers \n"
"-verify <level_name>    == verify AI-map \n"
"-f <level_name>         == compile AI-map with covers in gamedata/levels/<level_name>/ \n"
"-g <level_name>         == build offline AI graph and cross-table to AI-map in gamedata/levels/<level_name>/ \n"
"-m (-m <level_name>)    == merge level graphs \n"
"-s (-s <level_name>)    == build game spawn data \n"
"-no_separator_check     == skip check grid overlapping with restrictor shapes \n"
"-silent                 == suppress congratulation message \n"
"\n"
     "NOTE: Ostatni klucz jest potrzebny dla dowolnej funkcjonalności\n";

Link do pobrania: https://cloud.mail.ru/public/5wrh/4QnkpZCxV

 

Przetwarzanie wygładzania przy buildzie lokacji:

Spoiler

Jest jeszcze dodatek, dodający przetwarzanie wygładzania przy buildzie lokacji: Link na oryginalny post na gameru.net

Jest to opcjonalne, i wymaga jakiegoś przetwarzania geometrii SoC w 3D edytorze.

 

Kompilatory x64 od hi_flyer + macron:

Spoiler

hi_flyer:

Zebrano swój wariant х64 (SoC) kompilatorów xrLC i xrDO.
xrDO używa do 8 wątków, xrLC do 11 wątków na etapie renderowania lightmap, na procesorach z ilością wątków < 11 może działać wolniej.
Również w obecności dla xrLC, nowe klucze na wyłączenie renderowania lightmap terenu, źródeł światła hemi i sun
Jeśli ktoś jest ciekawy, efekty testów, w tym przypadku w porównaniu z innymi kompilatorami są mile widziane.

macron:

Nieduża aktualizacja х64 (SoC) kompilatorów:
- dodano instrukcję.
- xrLC: poprawiono podwójne wyświetlanie błędów o nieznalezionych plikach w logu. Błędy są wydzielane pustymi liniami.

Link do pobrania: https://disk.yandex.ru/d/MR5apdQmq3dLpw

 

Converter 0.2.1 od abramcumner:

Spoiler

converter 0.2.1 od abramcumner

Link do pobrania: abramcumner / xray_re-tools

 

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.