Guest Diegtiariow Posted November 19, 2022 Report Share Posted November 19, 2022 X-Ray SDK-0.4 od Yara OPIS: Spoiler Jest to SDK 0.4 zebrany z kodów źródłowych, w którym są dziesiątki poprawek i ulepszeń. Zmiany: Spoiler Dla wszystkich edytorów włączono wsparcie LARGEADDRESSAWARE \editors\name_editor\name_editor.bpr, ... LFLAGS ... -GF:LARGEADDRESSAWARE Dodano klucze dla uruchomienia edytorów: -no_warn_fv (wyłącza wiadomości w logu: CSceneObject: 'file_name' different file version!) -no_warn_ft (wyłącza wiadomości w logu: Can't find texture 'texture_name') Zmiany: Poprawiono okna dialogowe w edytorach pod win7 / win10 Poprawiono eksport DM (AE) Przy eksporcie dodaje w logu nazwę modelu / animacje (AE) Wyłączenie optymalizacji modeli szkieletowych meshes (AE) Teraz przy zmianie parametrów kości aktualizowane są tylko właściwości, lista nie zmienia się, aby kości nie zwijały się poniżej wydzielonej (AE) Wczytanie / zapis listy kości w bone parts (AE) Obsługa drag'n'drop w АЕ Flag force 16bit motion (editor preferences > tools > motion export) Nie zmieniać dźwięków w ~name.ogg przy synchronizacji fixed image editor Pisać nazwę surface do logu, jeśli zostały wskazane niezgodne shadery Zapisać build_details.dds jako DXT3 Zwiększenie maksymalnego rozmiaru build_details.dds do 4096x4096 Zwiększenie maksymalnego rozmiaru level_lods.dds do 4096x4096 Poprawiony błąd podczas wybierania <none> przy wyborze grupy THM dla grup jest teraz zapisywany w folderze groups, a nie w objects Zamiana prostej wiadomości w log na okienko z błędem, przy próbie dodania nieprawidłowego szczegółowego obiektu Możliwość regulowania rozproszenia słońca w ustawieniach sceny, aby zadziałały miękkie cienie Najwyższa jakość hemisfery w ustawieniach sceny (hemisphere quality: 4) Poprawka błędu przy naciśnięciu na pustą przestrzeń w trybie Attach Object Ochrona przed pustymi parametrami $spawn, czasami mogą doprowadzić do błędów Wyświetlać nazwę pliku obiektu w wiadomości, jeśli nie został znaleziony Ilość jednocześnie dodanych obiektów (do 1024, na listach, gdzie trzeba zaznaczyć opcję) dla szczegółowych obiektów w object list - 100 Zdjęcie ograniczenia na ilość wallmarków Tekstowy edytor dla snap-listy Nie czyścić snap list podczas wykonywania Clear AI Map Oddzielny przycisk dla eksportu level.snd_env Formularz z listą szczegółowych obiektów teraz można rozciągać w szerokości, również można regulować szerokość lewej i prawej jej części. Wysokość elementów z listy jest regulowana kółkiem myszy. Wiadomość zamisat okna z błędem, przy braku ANM w polu Motion (zones, heli) Okno z błędem przy nieprawidłowej spawn-sekcji LE podczas budowania poziomu (Compile->Build) nie usuwa małych poligonów Wyłączenie optymalizacji obiektów przy wczytywaniu Teraz skala obiektu jest brana pod uwagę przy sprawdzaniu invalid faces Zwiększona precyzja pozycjonowania obiektów do 4 miejsc po przecinku. (AE, LE) Poprawka generatora rozbijalnego szkła Autofocus na niektóre błędy z listami Rozwiń cały zwój (listę kości, itp.) po kliknięciu z przytrzymanym klawiszem ctrl Poprawka błędu w przypadku ustawienia na 0 ilości zapamiętanych ostatnich plików (recent count) W trybie obrotu obiektów dodano stały obrót (90 stopni) z przytrzymanym ctrl Zapis obrotu przy przemieszczaniu obiektu z przywiązaniem Normal Aligment (from cop src) Usunięto wiadomości, typu Please notify AlexMX... Zwiększono limit szybkości (do 1000) w edytorach Zwiększono limit pixel per meter (do 100) w ustawieniach sceny Nie wyświetlać okienka z potwierdzeniem po stworzeniu sky small Zapisać parametr Depth Tolerance (box pick in LE settings) Wł./wył. rysowania nod/węzłów przy generacji AI siatki (wył. - proces jest szybszy) Kontynuowanie odtwarzania animacji cząsteczek po zmianie parametrów, jeśli została naciśnięty przycisk Play (PE) Większa pozycja wyboru w Object List nie resetuje się (LE) Odblokowano opcję hemisphere control (domyślnie zawsze hemi) (dla fanów statyki) LINK DO POBRANIA: Spoiler Google Drive: https://drive.google.com/file/d/12tR-JjG8lCsV13g9CFFsS-chyRzI0JuC/view BitBucket: https://bitbucket.org/Yar0s1av/xray_stalker_sdk_04_fixed/downloads/xray_sdk_soc_fixed_smg.7z INSTALACJA: Spoiler Zainstalować oryginalny SDK 0.4. Z archiwum skopiować folder bins i pliki .bat dla uruchomienia, i wrzucić w folder SDK (\level_editor). DODATKOWO: Spoiler XrAI od Yara: Spoiler W xrAI zwiększono ilość wątków przy kompilacji AI-siatki z 3 do 8. Klucze: "-? or -h == this help \n" "-draft -f <level_name> == fast compile AI-map without covers \n" "-verify <level_name> == verify AI-map \n" "-f <level_name> == compile AI-map with covers in gamedata/levels/<level_name>/ \n" "-g <level_name> == build offline AI graph and cross-table to AI-map in gamedata/levels/<level_name>/ \n" "-m (-m <level_name>) == merge level graphs \n" "-s (-s <level_name>) == build game spawn data \n" "-no_separator_check == skip check grid overlapping with restrictor shapes \n" "-silent == suppress congratulation message \n" "\n" "NOTE: Ostatni klucz jest potrzebny dla dowolnej funkcjonalności\n"; Link do pobrania: https://cloud.mail.ru/public/5wrh/4QnkpZCxV Przetwarzanie wygładzania przy buildzie lokacji: Spoiler Jest jeszcze dodatek, dodający przetwarzanie wygładzania przy buildzie lokacji: Link na oryginalny post na gameru.net Jest to opcjonalne, i wymaga jakiegoś przetwarzania geometrii SoC w 3D edytorze. Kompilatory x64 od hi_flyer + macron: Spoiler hi_flyer: Zebrano swój wariant х64 (SoC) kompilatorów xrLC i xrDO. xrDO używa do 8 wątków, xrLC do 11 wątków na etapie renderowania lightmap, na procesorach z ilością wątków < 11 może działać wolniej. Również w obecności dla xrLC, nowe klucze na wyłączenie renderowania lightmap terenu, źródeł światła hemi i sun Jeśli ktoś jest ciekawy, efekty testów, w tym przypadku w porównaniu z innymi kompilatorami są mile widziane. macron: Nieduża aktualizacja х64 (SoC) kompilatorów: - dodano instrukcję. - xrLC: poprawiono podwójne wyświetlanie błędów o nieznalezionych plikach w logu. Błędy są wydzielane pustymi liniami. Link do pobrania: https://disk.yandex.ru/d/MR5apdQmq3dLpw Converter 0.2.1 od abramcumner: Spoiler converter 0.2.1 od abramcumner Link do pobrania: abramcumner / xray_re-tools ŹRÓDŁO: ap-pro.ru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.