Jump to content

Kompilatory dla SDK x64


Guest Diegtiariow

Recommended Posts

Guest Diegtiariow

Co-P-64.png

Autorzy: GSC
Poprawki i paczka pod x64: K.D.

 

OPIS:

Spoiler

Lista zmian xrDO_Light:

  • Zmieniono zapis tekstur z nvdxt na nvtt
  • Usunięto napis LevelBuilder z logu
  • Procesor teraz jest wykrywany prawidłowo
  • Dodano ignorowanie invalid faces
  • Dodano szereg nowych kluczy do uruchomienia (-norgb, -nosun, -lmap_quality)
  • Przy braku tekstur (tga, thm) kompilator nie ulega natychmiastowej awarii, ale pod koniec fazy wczytywania
  • Wsparcie x64


Lista zmian xrAI:

  • xrAI normalnie działa z build.cform, zachowanym przez xrLC x64


Opis nowych kluczy:

  • -skipinvalid - ignorowanie "nieprawidłowych" poligonów przy kompilacji
  • -lmap_quality - jakość lightmap, parametr pixel per meter. Ustawianie, jak w SDK - wartość z ułamkiem. Jeśli jest bez klucza, będzie wykorzystywana wartość z buildu lokacji.
  • -norgb - wyłącza obliczanie "głównej" lightmapy (lmap#1_1), który jest wykorzystywany tylko na statyce. Jednakże, sam plik lightmapy jest tworzony i link na niego jest wpisywany w level. To znaczy, że możecie uruchomić na standardowym SoC. Czas kompilacji z kluczem jest mniejszy, niż bez niego. Komu nie jest potrzebna statyka - to jest wasz wybór, jak i klucz -nosun.
  • -nosun jest analogiczny do -norgb, tylko wyłącza obliczanie lightmap od słońca. Takowe są potrzebne tylko na statyce albo na na dynamice przy grze z opcją r2_sun_static.
    • Opis kluczy norgb i nosun obowiązuje również i dla xrDO_Light, z tą różnicą, że xrDO_Light nie robi tekstur lightmap, ale wprowadza wszystkie obliczone współnczynniki oświetlenia do level.details.

 

Porównanie ze starymi kompilatorami:

Poprzednie kompilatory - 9:34

Nowe х64 - 7:20

Nowe х64 z usuniętą statyką - 6:59

 

LINK DO POBRANIA:

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.