Guest Diegtiariow Posted December 18, 2022 Report Share Posted December 18, 2022 Autorzy: GSC Poprawki i paczka pod x64: K.D. OPIS: Spoiler Lista zmian xrDO_Light: Zmieniono zapis tekstur z nvdxt na nvtt Usunięto napis LevelBuilder z logu Procesor teraz jest wykrywany prawidłowo Dodano ignorowanie invalid faces Dodano szereg nowych kluczy do uruchomienia (-norgb, -nosun, -lmap_quality) Przy braku tekstur (tga, thm) kompilator nie ulega natychmiastowej awarii, ale pod koniec fazy wczytywania Wsparcie x64 Lista zmian xrAI: xrAI normalnie działa z build.cform, zachowanym przez xrLC x64 Opis nowych kluczy: -skipinvalid - ignorowanie "nieprawidłowych" poligonów przy kompilacji -lmap_quality - jakość lightmap, parametr pixel per meter. Ustawianie, jak w SDK - wartość z ułamkiem. Jeśli jest bez klucza, będzie wykorzystywana wartość z buildu lokacji. -norgb - wyłącza obliczanie "głównej" lightmapy (lmap#1_1), który jest wykorzystywany tylko na statyce. Jednakże, sam plik lightmapy jest tworzony i link na niego jest wpisywany w level. To znaczy, że możecie uruchomić na standardowym SoC. Czas kompilacji z kluczem jest mniejszy, niż bez niego. Komu nie jest potrzebna statyka - to jest wasz wybór, jak i klucz -nosun. -nosun jest analogiczny do -norgb, tylko wyłącza obliczanie lightmap od słońca. Takowe są potrzebne tylko na statyce albo na na dynamice przy grze z opcją r2_sun_static. Opis kluczy norgb i nosun obowiązuje również i dla xrDO_Light, z tą różnicą, że xrDO_Light nie robi tekstur lightmap, ale wprowadza wszystkie obliczone współnczynniki oświetlenia do level.details. Porównanie ze starymi kompilatorami: Poprzednie kompilatory - 9:34 Nowe х64 - 7:20 Nowe х64 z usuniętą statyką - 6:59 LINK DO POBRANIA: Spoiler w_pdb to znaczy "with *.pdb" czyli z kodami źródłowymi na C. Do CoP: x64_cop_compilers_27_09_2014 x64_cop_compilers_27_09_2014_w_pdb Do CS: x64_cs_compilers_27_09_2014 x64_cs_compilers_27_09_2014_w_pdb Do SoC: x64_soc_compilers_27_09_2014 x64_soc_compilers_27_09_2014_w_pdb x64_soc_compilers_19_02_2015 ŹRÓDŁO: ap-pro.ru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.