Jump to content

SDK 0.6 Lite Repack by vrtsave


Guest Diegtiariow

Recommended Posts

Guest Diegtiariow

 bf3b74ee84ff8eb81659e35e8dca06f5.png

SDK 0.6 Repack by vrtsave

Nazwa: SDK 0.6 Repack
Wersja SDK: 0.6
Wersja repacka: 2 Lite
Autor repacka: vrtsave
Data wydania: 05.08.2021
Data aktualizacji: 06.08.2021

 

OPIS:

Spoiler

Update 2 Lite:

Spoiler

1. Zintegrowano następujące fixy:
    - Actor Editor
       - Wyłączenie optymalizacji meshes modeli szkieletowych przy eksporcie do formatu .ogf od K.D.
    - Level Editor
       - Naprawa wylotu przy budowaniu poziomu w fazie Merge LOD textures od macron
       - Fix invalid faces od RayTwitty
2. Dodano objaśnienie do programu converter.exe
3. Zmieniono ścieżki dla folderów logs, savedgames, screenshots, temp
     Foldery logs, savedgames, screenshots będą znajdować się w folderze sdk_files
     A śmieciowy folder temp będzie znajdował się w folderze temporary_files
     Folder temporary_files jak i temp można będzie śmiało usuwać, aby przyspieszyć pracę SDK

 

Różnice związane z wersją Full:

Spoiler

Wersja Full ma foldery gamedata i rawdata, które są bardzo duże (4,71 GB), a wersja Lite nie ma tych folderów, co jest przydatne dla osób, które mają problemy z internetem (słaby, nie zawsze dostępny) lub użytkownik ma już te foldery i nie musi ich pobierać.
Ale aby rozpocząć pracę z wersją Lite, musisz mieć te same foldery, np. gamedata można zdobyć za pomocą narzędzia do rozpakowywania zasobów gry, co należy zrobić; rawdata, nie wiadomo skąd pochodzi, w linkach do pobrania jest.

 

Skład:

Spoiler

- SDK 0.6
      - Actor Editor
      - Level Editor
      - Particle Editor
      - Shader Editor
      - Postprocess
    - DDS->TGA
    - konfigi:
      - anomal_zone.txt
      - no_weapons.txt
    - dekompilatory i kompilatory SDK 0.6
    - map_compressor
    - kody źródłowe do tworzenia intro
    - gamedata

 

Opis:

Spoiler

Działający repack SDK Czystego Nieba dla leniwych i nowicjuszy; i po prostu dla wygody i mniejszego zamieszania i niezrozumienia.
Repack jest przeznaczony dla nowicjuszy, dlatego że ułatwia życie i zawiera wiele plików readme, objaśnień, itp.

Celem stworzenia repacka było to, że istnieją repacki na 0.4 i tym bardziej na wersję SDK 0.7. Dlaczego więc nie ma 0.6? Twórca nie znalazł repacków na 0.6. Większa część repacka opiera się na samouczkach wideo instalacji wersji 0.6, YT kanału Drombeys EveryDay.

 

Przed użyciem:

Spoiler

1. Przejdź do folderu sdk\editors\ i otwórz plik "Компиляторы, подробная инфа тут.txt" i uważnie przeczytaj, dla nowicjuszy jest to ważne
2. Przejdź do folderu sdk\scripts_plugins\ i otwórz plik "Readme" (nie obowiązkowo, to zalecenie po optymalizacji i wygody korzystania z sdk)
3. Jeśli nie zrobiliście punktu 2 to czytamy "Не сделал второй пункт - читай это обязательно.txt" (punkty 3 jest obowiązkowy gdy nie zrobimy punktu 2)

 

Lista plików do przeczytania:

Spoiler

editors\Компиляторы, подробная инфа тут.txt
editors\Не сделал второй пункт - читай это обязательно.txt
editors\Converter\Читаем.txt
editors\import\если привязка сломалась.txt
editors\import\ReadMe.txt
scripts_plugins\Readme.txt
plik do rozpakowywania gamedata\Читай.txt

Te pliki nie wpływają na SDK i jeśli one są wam nie potrzebne, można je usunąć.

 

Zmiany:

Spoiler

1. Ma SDK 0.5 + 0.6; 0.5 jest całkowicie czysty i oficjalny, a 0.6 ma zmiany ścieżek w plikach dla ułatwienia życia. Wszystko po angielsku.
2. Usunięto zbędne pliki, takie jak usunięcie określonego komponentu, pliki temp, które nie należą do SDK; sam SDK się nie zmienił.
3. Skonfigurowano powiązania klawiszy z SDK 0.7

Komponent decompiliers and compiliers SDK 0.6 - zmieniono nazwy plików bat, po numerach
Poprawiono pliki readme, zrobiono objaśnienia, itd.

 

Podziękowania:

Spoiler

 

 

INSTALACJA:

Spoiler
  1. Rozpakować do dowolnego folderu.
  2. Wziąć oryginalną pełną gamedata Stalker Czyste Niebo wersji, z którą będziecie pracować.
  3. Przekopiować rozpakowany folder gamedata bez folderów levels i spawns do katalogu: sdk\editors\
  4. Pobrać i znaleźć folder rawdata i przekopiować do katalogu sdk\editors\

 

Zalecenia wyboru folderu:

  • Nie zaleca się instalować SDK w folderze Program Files i na dysku C:\, ponieważ z SDK mogą wystąpić problemy.
  • Zalecane jest instalować SDK na dysku D:\ lub innym, najważniejsze aby nie na systemowym.
  • Nie zaleca się używać cyrylicy do nazwy folderu SDK. Również nazwa nie powinna mieć spacji.

 

Przykłady:

Nie zalecane:

C:\X-Ray СДК ЧН, C:\X-Ray SDK, C:\Program Files\X-Ray SDK, C:\Program Files\X-Ray СДК ЧН

Zalecane:

D:\SDK, D:\SDKCS, M:\SDKCS, M:\SDK

 

To są tylko zalecenia, a instalować można gdzie się chce.

Dla normalnej pracy SDK trzeba zarezerwować plik wymiany nie mniejszy niż 4GB. SDK będzie działać dobrze przy wybranych 6 GB.

 

LINK DO POBRANIA:

Spoiler

SDK 0.6 Lite Repack: https://disk.yandex.ru/d/oRtCMkuE_Nzg8g

Program do rozpakowywania zasobów gry: https://disk.yandex.ru/d/hYnTXPCVmbOscA

rawdataCS: https://disk.yandex.ru/d/0sWo1qV1XDo1NA

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.