Guest Diegtiariow Posted December 20, 2022 Report Share Posted December 20, 2022 PRZEWODNIK PO WYLOTACH: Spoiler FATAL ERROR: [error]Expression : fatal error [error]Function : X:\stalker_addon\sources\trunk\editors\LevelEditor\Edit\ELight.cpp [error]File : X:\stalker_addon\sources\trunk\editors\LevelEditor\Edit\ELight.cpp [error]Line : 126 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : THROW Przyczyna: dany wylot występuje głównie w SDK 0.7. Powodem jest oświetlenie na lokacjach SoC, które jest trochę inne niż oświetlenie w CoP. Lekarstwo: usunąć plik light.part z folderu z poziomem w katalogu rawdata/levels/wasza_lokacja. Uwaga: jak stworzyć oświetlenie znowu: w SDK przełączamy się na zakładkę light i dodajemy go w dowolne miejsce na mapie, potem otwieramy zakładkę glow i dodajemy obok z light'em teksturę glow (kiedy ją dodacie, przed wami będzie biały prostokąt, trzeba wtedy przypisać teksturę do naszego glow, najlepsza opcja to glow_04.dds). Wylot występuje, kiedy w gamedata SDK jest zbyt wiele tekstur lub są one nie prawidłowo rozmieszczone w folderach. [error]Expression : assertion failed [error]Function : X:\stalker_addon\sources\trunk\xrCore\FS.h [error]File : X:\stalker_addon\sources\trunk\xrCore\FS.h [error]Line : 278 [error]Description : (Pos<=Size) && (Pos>=0) Przyczyna: w folderze tekstur są nieprawidłowe pliki .thm, nie odpowiadające rozmiarowi tekstury. Lekarstwo: po prostu naciśnijcie "Kontynuować". Expression : assertion failed Function : CGraphMerger::CGraphMerger File : D:\prog_repository\sources\trunk\utils\xrAI\xr_graph_merge.cpp Line : 597 Description : tpGraphs.size() Przyczyna: występuje z tego powodu, że lokacja nie została wpisana do konfigów. Lekarstwo: dopisać lokację w konfigach (game_graphs, game_levels, game_map_single). Expression : fatal error Function : out_of_memory_handler File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp Line : 336 Description : <no expression> Arguments : Out of memory. Memory request: 81 K Przyczyna: brakuje pamięci RAM. Lekarstwo: spróbujcie zamknąć wszystkie okna, programy (oprócz kompilatora) i powtórzcie operację. Jeśli nie pomogło, to trzeba dokupić pamięć RAM w sklepie. Expression : THM Function : CBuild::Load File : D:\prog_repository\sources\trunk\utils\xrLC\Build_Load.cpp Line : 317 Description : f:\x-ray cop sdk\editors\gamedata\textures\glow\fx_volume1.thm Przyczyna: brak pliku .thm potrzebnej tekstury. Lekarstwo: umieścić plik .thm tekstury (w tym przypadku fx_volume1.thm) do katalogu gamedata/textures/folder_gdzie_leży_wasza_tekstura. Expression : fatal error Function : CBuild::PreOptimize File : D:\prog_repository\sources\trunk\utils\xrLC\xrPreOptimize.cpp Line : 137 Description : <no expression> Arguments : * FATAL: 1 invalid faces. Compilation aborted Przyczyna: krzywy wielokąt na obiekcie. Lekarstwo: edytować obiekt w 3D edytorze (3Ds max) lub pobrać kompilatory od Андрея Непряхина w których można obejść invalid faces. * New phase started: Verifying level graph stack trace: 001B:0041C693 xrAI.exe Przyczyna: nie skompilowana siatka AI na lokacji. Lekarstwo: skompilować siatkę AI. [error]Expression : BT.pSurface [error]Function : xrLoad [error]File : D:\xray-svn\xrLC\xrDO_Light\compiler.cpp [error]Line : 306 [error]Description : Can't load surface Przyczyna: za mało tekstur .thm. Lekarstwo: analogicznie jak z Description: f:\x-ray cop sdk\editors\gamedata\textures\glow\fx_volume1.thm Uwaga: sprawdź log kompilatora i dodaj potrzebne tekstury .thm. ..Export skeleton geometry (Compute bone bounding volume...) Bone 'root' has invalid shape. Bone 'connectbone01' has invalid shape. Bone 'connectbone02' has invalid shape. Export failed. Przyczyna: nieprawidłowo wybrane kości dla eksportu modelu. Lekarstwo: Kiedy będziecie wybierać kości i robić Generate Shape, wybierajcie tylko te kości, do których jest powiązanie. W danym przypadku wybierzcie wszystkie kości, oprócz tych, które zostały wskazane w wiadomości błędu, tzn. root, connectbone01, connectbone02. Surface [T:'belt\stal2', S:'models\model'] has UV tiled more than 32 times. Surface [T:'belt\plast_z1', S:'models\model'] has UV tiled more than 32 times. ..Export skeleton geometry ..Export skeleton geometry (Make Progressive...) ..Export skeleton geometry (Compute bone bounding volume...) Export complete. Przyczyna: Modyfikator UV map modeli przewyższa dopuszczalne przedziały, albo nie został zastosowany w ogóle. Lekarstwo: Zmniejsz UV map, albo zastosuj UV map. ŹRÓDŁO: amk-team.ru ap-pro.ru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.