Skocz do zawartości

Przewodnik po wylotach X-Ray SDK


Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

PRZEWODNIK PO WYLOTACH:

Spoiler

FATAL ERROR:

[error]Expression : fatal error
[error]Function : X:\stalker_addon\sources\trunk\editors\LevelEditor\Edit\ELight.cpp
[error]File : X:\stalker_addon\sources\trunk\editors\LevelEditor\Edit\ELight.cpp
[error]Line : 126
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : THROW

Przyczyna: dany wylot występuje głównie w SDK 0.7. Powodem jest oświetlenie na lokacjach SoC, które jest trochę inne niż oświetlenie w CoP.

Lekarstwo: usunąć plik light.part z folderu z poziomem w katalogu rawdata/levels/wasza_lokacja.

Uwaga: jak stworzyć oświetlenie znowu: w SDK przełączamy się na zakładkę light i dodajemy go w dowolne miejsce na mapie, potem otwieramy zakładkę glow i dodajemy obok z light'em teksturę glow (kiedy ją dodacie, przed wami będzie biały prostokąt, trzeba wtedy przypisać teksturę do naszego glow, najlepsza opcja to glow_04.dds).
Wylot występuje, kiedy w gamedata SDK jest zbyt wiele tekstur lub są one nie prawidłowo rozmieszczone w folderach.

 

[error]Expression : assertion failed
[error]Function : X:\stalker_addon\sources\trunk\xrCore\FS.h
[error]File : X:\stalker_addon\sources\trunk\xrCore\FS.h
[error]Line : 278
[error]Description : (Pos<=Size) && (Pos>=0)

Przyczyna: w folderze tekstur są nieprawidłowe pliki .thm, nie odpowiadające rozmiarowi tekstury.

Lekarstwo: po prostu naciśnijcie "Kontynuować".

 

Expression : assertion failed
Function : CGraphMerger::CGraphMerger
File : D:\prog_repository\sources\trunk\utils\xrAI\xr_graph_merge.cpp
Line : 597
Description : tpGraphs.size()

Przyczyna: występuje z tego powodu, że lokacja nie została wpisana do konfigów.

Lekarstwo: dopisać lokację w konfigach (game_graphs, game_levels, game_map_single).

 

Expression : fatal error
Function : out_of_memory_handler
File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
Line : 336
Description : <no expression>
Arguments : Out of memory. Memory request: 81 K

Przyczyna: brakuje pamięci RAM.

Lekarstwo: spróbujcie zamknąć wszystkie okna, programy (oprócz kompilatora) i powtórzcie operację. Jeśli nie pomogło, to trzeba dokupić pamięć RAM w sklepie.

 

Expression : THM
Function : CBuild::Load
File : D:\prog_repository\sources\trunk\utils\xrLC\Build_Load.cpp
Line : 317
Description : f:\x-ray cop sdk\editors\gamedata\textures\glow\fx_volume1.thm

Przyczyna: brak pliku .thm potrzebnej tekstury.

Lekarstwo: umieścić plik .thm tekstury (w tym przypadku fx_volume1.thm) do katalogu gamedata/textures/folder_gdzie_leży_wasza_tekstura.

 

Expression : fatal error
Function : CBuild::PreOptimize
File : D:\prog_repository\sources\trunk\utils\xrLC\xrPreOptimize.cpp
Line : 137
Description : <no expression>
Arguments : * FATAL: 1 invalid faces. Compilation aborted

Przyczyna: krzywy wielokąt na obiekcie.

Lekarstwo: edytować obiekt w 3D edytorze (3Ds max) lub pobrać kompilatory od Андрея Непряхина w których można obejść invalid faces.

 

* New phase started: Verifying level graph
stack trace:

001B:0041C693 xrAI.exe

Przyczyna: nie skompilowana siatka AI na lokacji.

Lekarstwo: skompilować siatkę AI. :)

 

[error]Expression : BT.pSurface
[error]Function : xrLoad
[error]File : D:\xray-svn\xrLC\xrDO_Light\compiler.cpp
[error]Line : 306
[error]Description : Can't load surface

Przyczyna: za mało tekstur .thm.

Lekarstwo: analogicznie jak z Description: f:\x-ray cop sdk\editors\gamedata\textures\glow\fx_volume1.thm

Uwaga: sprawdź log kompilatora i dodaj potrzebne tekstury .thm.

 

..Export skeleton geometry (Compute bone bounding volume...)
Bone 'root' has invalid shape.
Bone 'connectbone01' has invalid shape.
Bone 'connectbone02' has invalid shape.
Export failed.

Przyczyna: nieprawidłowo wybrane kości dla eksportu modelu.

Lekarstwo: Kiedy będziecie wybierać kości i robić Generate Shape, wybierajcie tylko te kości, do których jest powiązanie. W danym przypadku wybierzcie wszystkie kości, oprócz tych, które zostały wskazane w wiadomości błędu, tzn. root, connectbone01, connectbone02.

 

Surface [T:'belt\stal2', S:'models\model'] has UV tiled more than 32 times.
Surface [T:'belt\plast_z1', S:'models\model'] has UV tiled more than 32 times.
..Export skeleton geometry
..Export skeleton geometry (Make Progressive...)
..Export skeleton geometry (Compute bone bounding volume...)
Export complete.

Przyczyna: Modyfikator UV map modeli przewyższa dopuszczalne przedziały, albo nie został zastosowany w ogóle.

Lekarstwo: Zmniejsz UV map, albo zastosuj UV map.

 

ŹRÓDŁO:

amk-team.ru

ap-pro.ru

  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.