Jump to content

Przewodnik po wylotach X-Ray SDK


Guest Diegtiariow

Recommended Posts

Guest Diegtiariow

PRZEWODNIK PO WYLOTACH:

Spoiler

FATAL ERROR:

[error]Expression : fatal error
[error]Function : X:\stalker_addon\sources\trunk\editors\LevelEditor\Edit\ELight.cpp
[error]File : X:\stalker_addon\sources\trunk\editors\LevelEditor\Edit\ELight.cpp
[error]Line : 126
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : THROW

Przyczyna: dany wylot występuje głównie w SDK 0.7. Powodem jest oświetlenie na lokacjach SoC, które jest trochę inne niż oświetlenie w CoP.

Lekarstwo: usunąć plik light.part z folderu z poziomem w katalogu rawdata/levels/wasza_lokacja.

Uwaga: jak stworzyć oświetlenie znowu: w SDK przełączamy się na zakładkę light i dodajemy go w dowolne miejsce na mapie, potem otwieramy zakładkę glow i dodajemy obok z light'em teksturę glow (kiedy ją dodacie, przed wami będzie biały prostokąt, trzeba wtedy przypisać teksturę do naszego glow, najlepsza opcja to glow_04.dds).
Wylot występuje, kiedy w gamedata SDK jest zbyt wiele tekstur lub są one nie prawidłowo rozmieszczone w folderach.

 

[error]Expression : assertion failed
[error]Function : X:\stalker_addon\sources\trunk\xrCore\FS.h
[error]File : X:\stalker_addon\sources\trunk\xrCore\FS.h
[error]Line : 278
[error]Description : (Pos<=Size) && (Pos>=0)

Przyczyna: w folderze tekstur są nieprawidłowe pliki .thm, nie odpowiadające rozmiarowi tekstury.

Lekarstwo: po prostu naciśnijcie "Kontynuować".

 

Expression : assertion failed
Function : CGraphMerger::CGraphMerger
File : D:\prog_repository\sources\trunk\utils\xrAI\xr_graph_merge.cpp
Line : 597
Description : tpGraphs.size()

Przyczyna: występuje z tego powodu, że lokacja nie została wpisana do konfigów.

Lekarstwo: dopisać lokację w konfigach (game_graphs, game_levels, game_map_single).

 

Expression : fatal error
Function : out_of_memory_handler
File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
Line : 336
Description : <no expression>
Arguments : Out of memory. Memory request: 81 K

Przyczyna: brakuje pamięci RAM.

Lekarstwo: spróbujcie zamknąć wszystkie okna, programy (oprócz kompilatora) i powtórzcie operację. Jeśli nie pomogło, to trzeba dokupić pamięć RAM w sklepie.

 

Expression : THM
Function : CBuild::Load
File : D:\prog_repository\sources\trunk\utils\xrLC\Build_Load.cpp
Line : 317
Description : f:\x-ray cop sdk\editors\gamedata\textures\glow\fx_volume1.thm

Przyczyna: brak pliku .thm potrzebnej tekstury.

Lekarstwo: umieścić plik .thm tekstury (w tym przypadku fx_volume1.thm) do katalogu gamedata/textures/folder_gdzie_leży_wasza_tekstura.

 

Expression : fatal error
Function : CBuild::PreOptimize
File : D:\prog_repository\sources\trunk\utils\xrLC\xrPreOptimize.cpp
Line : 137
Description : <no expression>
Arguments : * FATAL: 1 invalid faces. Compilation aborted

Przyczyna: krzywy wielokąt na obiekcie.

Lekarstwo: edytować obiekt w 3D edytorze (3Ds max) lub pobrać kompilatory od Андрея Непряхина w których można obejść invalid faces.

 

* New phase started: Verifying level graph
stack trace:

001B:0041C693 xrAI.exe

Przyczyna: nie skompilowana siatka AI na lokacji.

Lekarstwo: skompilować siatkę AI. :)

 

[error]Expression : BT.pSurface
[error]Function : xrLoad
[error]File : D:\xray-svn\xrLC\xrDO_Light\compiler.cpp
[error]Line : 306
[error]Description : Can't load surface

Przyczyna: za mało tekstur .thm.

Lekarstwo: analogicznie jak z Description: f:\x-ray cop sdk\editors\gamedata\textures\glow\fx_volume1.thm

Uwaga: sprawdź log kompilatora i dodaj potrzebne tekstury .thm.

 

..Export skeleton geometry (Compute bone bounding volume...)
Bone 'root' has invalid shape.
Bone 'connectbone01' has invalid shape.
Bone 'connectbone02' has invalid shape.
Export failed.

Przyczyna: nieprawidłowo wybrane kości dla eksportu modelu.

Lekarstwo: Kiedy będziecie wybierać kości i robić Generate Shape, wybierajcie tylko te kości, do których jest powiązanie. W danym przypadku wybierzcie wszystkie kości, oprócz tych, które zostały wskazane w wiadomości błędu, tzn. root, connectbone01, connectbone02.

 

Surface [T:'belt\stal2', S:'models\model'] has UV tiled more than 32 times.
Surface [T:'belt\plast_z1', S:'models\model'] has UV tiled more than 32 times.
..Export skeleton geometry
..Export skeleton geometry (Make Progressive...)
..Export skeleton geometry (Compute bone bounding volume...)
Export complete.

Przyczyna: Modyfikator UV map modeli przewyższa dopuszczalne przedziały, albo nie został zastosowany w ogóle.

Lekarstwo: Zmniejsz UV map, albo zastosuj UV map.

 

ŹRÓDŁO:

amk-team.ru

ap-pro.ru

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.