Guest Diegtiariow Posted December 26, 2022 Report Share Posted December 26, 2022 Blender Stalker Asset Library Twórca: TheParaziT OPIS: Spoiler W Blenderze w wersji 3.0 dawno już został ogłoszony Asset Library. Twórca postanowił stworzyć bibliotekę modeli, składającą się z wszystkich modeli oryginalnych gier. Może to się przydać level-designer'om. Przykład: Spoiler Poziom w Blenderze. Występują zarówno statyczne jak i dynamiczne obiekty: Poziom w SDK 0.7 z tymi samymi obiektami: Jak dodać?: Spoiler Pobieramy archiwum z biblioteką i rozpakowujemy. Wchodzimy do Blender 3.x Naciskamy F4 > Preference > Wybieramy zakładkę File Paths > W polu Asset Browser dodajemy ścieżkę, gdzie leży rozpakowana biblioteka i zamykamy okno. Następnie w samej scenie zmieniamy lub tworzymy nowe okno robocze, w którym wybieramy Asset Browser > żądaną bibliotekę i używamy. Ważne informacje, również techniczne: Spoiler Aktualnie w bibliotece (możliwe) dodano nie wszystkie modele trylogii Nie do końca modele są rozproszone po kategoriach Wszystkie obiekty mają zmienione wyświetlanie shaderów, aby dziwnie nie świeciły Niektóre modele mają duplikaty ze zmienioną teksturą Tekstury zostały zapakowane w modele Wszystkie modele zostały doprowadzone do standardu Zewu Prypeci Dynamiczne modele dodano przez instance object. Z powodu tego, możliwe, że mogą się pojawić problemy Changelog: Spoiler 0.1 - initial release 0.2 - Dodano dynamiczne obiekty Wszystkie tekstury zostały zapakowane w modele 0.3 - Dynamiczne obiekty teraz można importować do SDK Dodano dynamiczne modele z Metro Exodus od społeczności STALKER Modification (https://vk.com/wall-186393989_3948) LINK DO POBRANIA: Spoiler Google Drive: https://drive.google.com/file/d/1nrs1Po0lfQ1_ddtzTjDdomlIo4GjbwL4/view ŹRÓDŁO: ap-pro.ru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.