Skocz do zawartości

3ds Max


Rekomendowane odpowiedzi

3-DS-Max-Logo.png

 

OPIS:

Spoiler

3ds Max - rozbudowany program do tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji. Więcej informacji na wikipedii: https://pl.wikipedia.org/wiki/3ds_Max

 

TUTORIALE:

Spoiler

Tworzenie lokacji:

 

 

PLUGINY:

Spoiler

Zbiór skryptów 3ds max potrzebnych do pracy z obiektami SDK:

Spoiler

Aktualna wersja (z sierpnia 2014 roku):

https://disk.yandex.ru/d/Mp6jVkV25LrXI 

 

Jak wczytywać animacje:

Spoiler
  1. Otwieramy skrypt Import Object, włączamy tryb Skin, wczytujemy model:
    82165674abba97e7c52007660acf7949.jpg
     
  2. Animacje są wczytywane tylko na wybranych kościach, więc wybieramy je:
    1e7f24d285102b97d662a62a30475ca7.jpg
     
  3. Włączamy skrypt Load Motion, naciskamy przycisk wyboru pliku animacji i wybieramy ten, który jest potrzebny:
    5fe3532c2e87000dd48c6c768a8e0f82.jpg
     
  4. Wszystkie kości zostały wybrane - można wczytywać samą animację. Wybieramy ją z listy i naciskamy Load animation:4e85e838c01c135a8830399cdb3ee505.jpg

 

 

OMF Editor:

Spoiler

Wersja OMF Editor od Денa, adaptowana do pracy z *.omf w wersji 0.4, merge (scalanie) i usuwanie anmiacji działa poprawnie.

https://disk.yandex.ru/d/8gFPGhA7nNMIeQ

 

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.