Jump to content

3ds Max


Recommended Posts

3-DS-Max-Logo.png

 

OPIS:

Spoiler

3ds Max - rozbudowany program do tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji. Więcej informacji na wikipedii: https://pl.wikipedia.org/wiki/3ds_Max

 

TUTORIALE:

Spoiler

Tworzenie lokacji:

 

 

PLUGINY:

Spoiler

Zbiór skryptów 3ds max potrzebnych do pracy z obiektami SDK:

Spoiler

Aktualna wersja (z sierpnia 2014 roku):

https://disk.yandex.ru/d/Mp6jVkV25LrXI 

 

Jak wczytywać animacje:

Spoiler
  1. Otwieramy skrypt Import Object, włączamy tryb Skin, wczytujemy model:
    82165674abba97e7c52007660acf7949.jpg
     
  2. Animacje są wczytywane tylko na wybranych kościach, więc wybieramy je:
    1e7f24d285102b97d662a62a30475ca7.jpg
     
  3. Włączamy skrypt Load Motion, naciskamy przycisk wyboru pliku animacji i wybieramy ten, który jest potrzebny:
    5fe3532c2e87000dd48c6c768a8e0f82.jpg
     
  4. Wszystkie kości zostały wybrane - można wczytywać samą animację. Wybieramy ją z listy i naciskamy Load animation:4e85e838c01c135a8830399cdb3ee505.jpg

 

 

OMF Editor:

Spoiler

Wersja OMF Editor od Денa, adaptowana do pracy z *.omf w wersji 0.4, merge (scalanie) i usuwanie anmiacji działa poprawnie.

https://disk.yandex.ru/d/8gFPGhA7nNMIeQ

 

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.