Skocz do zawartości

Maya


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

Autodesk Maya Logo

 

OPIS:

Spoiler

X-Ray Maya Tools - plugin do programu Maya obsługujący stalkerskie formaty. Napisany przez bardak'a i zmodernizowany przez uczestników społeczności.

Co aktualnie możemy zrobić:

  • import obiektów z gry (*.ogf)
  • import szkieletowej animacji w grze (*.omf)
  • import detail meshes (*.dm)
  • import/eksport modeli formatu edytora (*.object)
  • import/eksport szkieletowej animacji formatu edytora (.skls;*.skl)
  • eksport animacji kamery (*.anm)
  • obsługa wygładzania w formacie Czystego Nieba

Czego na razie nie możemy zrobić:

  • zapisywać transformacje obiektów (przed eksportem geometrii teraz trzeba zrobić Freeze Transformations). Nie należy tego uważać za wadę, jest to część koncepcji Maya - transformacje muszą być zarządzane jawnie.
  • automatycznie triangulować przy eksporcie. Celowość jest wątpliwa, przy możliwej implementacji opcja powinna być wyłączona.

 

LINKI:

Spoiler

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.