Jump to content

Maya


Recommended Posts

Autodesk Maya Logo

 

OPIS:

Spoiler

X-Ray Maya Tools - plugin do programu Maya obsługujący stalkerskie formaty. Napisany przez bardak'a i zmodernizowany przez uczestników społeczności.

Co aktualnie możemy zrobić:

  • import obiektów z gry (*.ogf)
  • import szkieletowej animacji w grze (*.omf)
  • import detail meshes (*.dm)
  • import/eksport modeli formatu edytora (*.object)
  • import/eksport szkieletowej animacji formatu edytora (.skls;*.skl)
  • eksport animacji kamery (*.anm)
  • obsługa wygładzania w formacie Czystego Nieba

Czego na razie nie możemy zrobić:

  • zapisywać transformacje obiektów (przed eksportem geometrii teraz trzeba zrobić Freeze Transformations). Nie należy tego uważać za wadę, jest to część koncepcji Maya - transformacje muszą być zarządzane jawnie.
  • automatycznie triangulować przy eksporcie. Celowość jest wątpliwa, przy możliwej implementacji opcja powinna być wyłączona.

 

LINKI:

Spoiler

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.