Guest Diegtiariow Posted February 12, 2023 Report Share Posted February 12, 2023 PACZKI: Paczka X-Ray 1.0007(rc1) Paczka X-Ray 1.6.02 KODY ŹRÓDŁOWE: Spoiler Oryginalne wersje "X-Ray Engine": Cień Czarnobyla Kody źródłowe: Kod źródłowe SoC (1.0007rc1) CS (all versions) and 2 build Kody źródłowe CoP Kody źródłowe X-Ray 2.0 1.0007(rc1) Lost Alpha Kody źródłowe ogse.dll Repozytoria: OpenXRay (CS & CoP) xrDev (SoC, CS, CoP etc) Repozytoria od RedPython Repozytoria od ForserX POPRAWKI: Spoiler POPRAWIONY PLIK .EXE DLA SOC 1.0006 OD MACRON: Spoiler Link: https://disk.yandex.ru/d/At9Tw0ueSaDyS Zmiany: Brak starforce'ów("старфорсоов") i związanych z tym problemów W wariantach nodvd z powodu awarii w cyklach silnika mogły występować wyloty, które są tutaj niemożliwe Normalny system wyłapywania błędów, w nodvd tak naprawdę go nie było, nie pisało silnikowych logów Jeśli NPC mają problemy z logiką, wariant nodvd od razu crashuje bez loga i łamią się zapisy - tutaj to zostało naprawione Fix błędu "(bytes_need<=mSize) && vl_Count" na r2, związany z przeciążaniami wideobufora Optymalizacja wymagań pamięci (GlobalMemoryStatus zamiast GlobalMemoryStatusEx) Możliwość zmiany hud_fov (kilka presetów, przeznaczono wyłącznie dla tego pliku .exe) Możliwość zmiany fov dla xrgame.dll od 1.0006 (kilka presetów) Wyłączono zaśmiecanie konsoli/loga wiadomościami "CL setdestroy" Rozszerzone menu instalacji fov dla xrgame.dll Dodano opcjonalne (nieobowiązkowe do instalacji) fixy. Uruchomienie i wybór - przez 10006_patcher.cmd: Zwiększenie ilości stosów pamięci Zwiększenie DVB (Vertices Buffer) do 6 mb Zwiększenie DIB (Indices Buffer) do 1 mb Wyłączenie przeklinania rendera na shadery Wyłączenie przekleństw na nieprawidłową pozycję słońca w konfigu pogody (by lvg_brest) Wyłączenie różnych debug-wiadomości w xrgame.dll Oparty na nowym pliku .exe od GSC z wymuszonym ograniczeniem klatek (ochrona przed przegrzaniem kart graficznych/zasilaczy) Możliwość opcjonalnego wyłączenia ogranicznika klatek (ochrona przed przegrzaniem kart graficznych/zasilaczy) Teraz jest jednakowy plik .exe + zewnętrzne patchery ru/ww Teraz jest jednakowy fov/hud_fov switcher Nowy xrGameSpy.dll (gra sieciowa jest przełączana na serwer GSC) PROJEKTY DOT. POPRAWKI SILNIKA: Spoiler Cut X-Ray X-Ray extensions POPRAWKI DLA SOC 1.0004 OD KOLGOMOR: Spoiler Link: https://disk.yandex.ru/d/4snyxLdTVfcEt Zmiany: Animacje chodzenia anim_walk dla pistoletów Nowe skryptowe metody: inv_weight - uzyskaj max przenoszoną wagę set_inv_weight - ustawić max przenoszoną wagę move_on_belt - przenieść przedmiot na pas item_on_belt - otrzymać przedmiot na pasie set_ammo_type - ustawić typ naboi Nowe skryptowe callbacki: on_item_belt - przemieszczenie przedmiotu na pas on_item_ruck - przemieszczenie przedmiotu do plecaka on_item_slot - przemieszczenie przedmiotu do slotu on_switch_nightvision - przełączenie noktowizora Nowe konsolowe komendy: fov [5.0, 180.0] - globalny fov kamery k_ammo_on_belt [on\off] - naboje na pasie Artefakty działają tylko z plecaka, na pasie nie działają na GG - pas jest teraz kontenerem artefaktów. Z inwentarza działają wszystkie właściwości artefaktów. CLEAR XRGAME.DLL 1.0006: Spoiler Link: https://disk.yandex.ru/d/IWIubHufMM4Mo Instalacja: Skopiować clear_xrGame.cmd i patch2.exe do folderu z xrgame.dll i uruchomić clear_xrGame.cmd. Dla pełnej czystki loga, zaleca się używać "Исправленный экзешник для S.T.A.L.K.E.R ТЧ 1.0006 (v2)" lub w swoim pliku .exe hex-edytorem znaleźć i wyzerować bajty frazy: cl setDestroy [%d][%d] Opis: Leczy xrgame.dll SoC 1.0006 od zaśmiecania loga/konsoli niepotrzebnymi debug-wiadomościami w postaci: --NeedToDestroyObject Destroying local grenade sv destroy object ge_destroy not found on server sv ownership id_parent id_entity sv !ownership (entity already has parent) sv reject. id_parent id_entity [16-9] get_xml_name for Sprawdzane zarówno na czystym .dll, jak i na przepatchowanym przez x-ray extensions/cut x-ray. Z MP poprawka nie jest kompatybilna. SOC 1.0006 SPRINT FIXX BY RAYTWITTY & MACRON: Spoiler Link: https://disk.yandex.ru/d/nlZsIkmyj3CNX Oparty na X-Ray extensions portable r230 Zmiany: Włączono HUD'owe animacje biegu dla noża, śruby, granatów, lornetki Poprawiono pozycję przy widoku z zewnątrz dla noża, śruby, granatów, lornetki Śrubie zwiększono czas życia, skrócono czas potrzebny do uzyskania maksymalnej siły rzutu, przywrócono starą animację Poprawiony model HUD'a SPAS-12 Alternatywna animacja strzelania z SPAS-12 Dla xrgame zastosowano standardowe ustawienia z X-Ray extensions portable r230 (przepatchowany xrgame.dll potrzebny dla pracy skryptu przywracającego sprint) Działają komendy cam_fov/hud_fov, włączono słońce, itd. Parę poprawek bind_stalker dla zwiększenia stabilności (by makdm i Zander_driver) POPRAWKI DLA SOC 1.0004 OD FORSER: Spoiler Screeny w formacie .PNG POPRAWKI OD K.D.: Spoiler Zwiększenie zasięgu rysowania trawy POPRAWKI OD KSTN: Spoiler PanicLog KeyLogger by kstn(SoC) FOV: Spoiler FoV dla wersji 1.0003-1.0006; 1.5.04; 1.5.07; 1.5.10; 1.6-1.6.02 FOV 55 (CS 1.5.10) FOV 85 (SoC 1.0004) GRAFIKA: Spoiler SweetFX 1.4 Presets by Cromm Cruac ENBSeries (dla SoC) LUA: Spoiler Lua-przechwytywacz od alpet LuaFix by RvP LuaFix w redakcji od Aplet PORADY (PRZYDATNE POSTY PO ROSYJSKU): Spoiler Ograniczenie na rozmieszczanie dynamicznych modeli w grze Fix paska wczytywania w ZP Wielowątkowość Kopuła nad aktorem Fix zapisu klienckich obiektów Działanie anomalii na NPC [COP] Offline przemieszczanie + dodatek mVPTexgen Trawa ŹRÓDŁO: ap-pro.ru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.