Jump to content

Edycja silnika


Recommended Posts

PACZKI:

 

KODY ŹRÓDŁOWE:

 

 

POPRAWKI:

Spoiler

POPRAWIONY PLIK .EXE DLA SOC 1.0006 OD MACRON:

Spoiler

Link: https://disk.yandex.ru/d/At9Tw0ueSaDyS

 

Zmiany:

  • Brak starforce'ów("старфорсоов") i związanych z tym problemów
  • W wariantach nodvd z powodu awarii w cyklach silnika mogły występować wyloty, które są tutaj niemożliwe
  • Normalny system wyłapywania błędów, w nodvd tak naprawdę go nie było, nie pisało silnikowych logów
  • Jeśli NPC mają problemy z logiką, wariant nodvd od razu crashuje bez loga i łamią się zapisy - tutaj to zostało naprawione
  • Fix błędu "(bytes_need<=mSize) && vl_Count" na r2, związany z przeciążaniami wideobufora
  • Optymalizacja wymagań pamięci (GlobalMemoryStatus zamiast GlobalMemoryStatusEx)
  • Możliwość zmiany hud_fov (kilka presetów, przeznaczono wyłącznie dla tego pliku .exe)
  • Możliwość zmiany fov dla xrgame.dll od 1.0006 (kilka presetów)
  • Wyłączono zaśmiecanie konsoli/loga wiadomościami "CL setdestroy"
  • Rozszerzone menu instalacji fov dla xrgame.dll
  • Dodano opcjonalne (nieobowiązkowe do instalacji) fixy. Uruchomienie i wybór - przez 10006_patcher.cmd:
  • Zwiększenie ilości stosów pamięci
  • Zwiększenie DVB (Vertices Buffer) do 6 mb
  • Zwiększenie DIB (Indices Buffer) do 1 mb
  • Wyłączenie przeklinania rendera na shadery
  • Wyłączenie przekleństw na nieprawidłową pozycję słońca w konfigu pogody (by lvg_brest)
  • Wyłączenie różnych debug-wiadomości w xrgame.dll
  • Oparty na nowym pliku .exe od GSC z wymuszonym ograniczeniem klatek (ochrona przed przegrzaniem kart graficznych/zasilaczy)
  • Możliwość opcjonalnego wyłączenia ogranicznika klatek (ochrona przed przegrzaniem kart graficznych/zasilaczy)
  • Teraz jest jednakowy plik .exe + zewnętrzne patchery ru/ww
  • Teraz jest jednakowy fov/hud_fov switcher
  • Nowy xrGameSpy.dll (gra sieciowa jest przełączana na serwer GSC)

 

PROJEKTY DOT. POPRAWKI SILNIKA:

 

POPRAWKI DLA SOC 1.0004 OD KOLGOMOR:

Spoiler

Link: https://disk.yandex.ru/d/4snyxLdTVfcEt

 

Zmiany:

  • Animacje chodzenia anim_walk dla pistoletów
  • Nowe skryptowe metody:
    • inv_weight - uzyskaj max przenoszoną wagę
    • set_inv_weight - ustawić max przenoszoną wagę
    • move_on_belt - przenieść przedmiot na pas
    • item_on_belt - otrzymać przedmiot na pasie
    • set_ammo_type - ustawić typ naboi
  • Nowe skryptowe callbacki:
    • on_item_belt - przemieszczenie przedmiotu na pas
    • on_item_ruck - przemieszczenie przedmiotu do plecaka
    • on_item_slot - przemieszczenie przedmiotu do slotu
    • on_switch_nightvision - przełączenie noktowizora
  • Nowe konsolowe komendy:
    • fov [5.0, 180.0] - globalny fov kamery
    • k_ammo_on_belt [on\off] - naboje na pasie
  • Artefakty działają tylko z plecaka, na pasie nie działają na GG - pas jest teraz kontenerem artefaktów. Z inwentarza działają wszystkie właściwości artefaktów.

 

CLEAR XRGAME.DLL 1.0006:

Spoiler

Link: https://disk.yandex.ru/d/IWIubHufMM4Mo

Instalacja: Skopiować clear_xrGame.cmd i patch2.exe do folderu z xrgame.dll i uruchomić clear_xrGame.cmd.

Dla pełnej czystki loga, zaleca się używać "Исправленный экзешник для S.T.A.L.K.E.R ТЧ 1.0006 (v2)" lub w swoim pliku .exe hex-edytorem znaleźć i wyzerować bajty frazy: cl setDestroy [%d][%d]

 

Opis:

Leczy xrgame.dll SoC 1.0006 od zaśmiecania loga/konsoli niepotrzebnymi debug-wiadomościami w postaci:

--NeedToDestroyObject
Destroying local grenade
sv destroy object
ge_destroy not found on server
sv ownership id_parent id_entity
sv !ownership (entity already has parent)
sv reject. id_parent id_entity
[16-9] get_xml_name for
Sprawdzane zarówno na czystym .dll, jak i na przepatchowanym przez x-ray extensions/cut x-ray. Z MP poprawka nie jest kompatybilna.

 

SOC 1.0006 SPRINT FIXX BY RAYTWITTY & MACRON:

Spoiler

Link: https://disk.yandex.ru/d/nlZsIkmyj3CNX

Oparty na X-Ray extensions portable r230

Zmiany:

  • Włączono HUD'owe animacje biegu dla noża, śruby, granatów, lornetki
  • Poprawiono pozycję przy widoku z zewnątrz dla noża, śruby, granatów, lornetki
  • Śrubie zwiększono czas życia, skrócono czas potrzebny do uzyskania maksymalnej siły rzutu, przywrócono starą animację
  • Poprawiony model HUD'a SPAS-12
  • Alternatywna animacja strzelania z SPAS-12
  • Dla xrgame zastosowano standardowe ustawienia z X-Ray extensions portable r230 (przepatchowany xrgame.dll potrzebny dla pracy skryptu przywracającego sprint)
  • Działają komendy cam_fov/hud_fov, włączono słońce, itd.
  • Parę poprawek bind_stalker dla zwiększenia stabilności (by makdm i Zander_driver)

 

POPRAWKI DLA SOC 1.0004 OD FORSER:

 

 

POPRAWKI OD K.D.:

 

POPRAWKI OD KSTN:

 

FOV:

 

GRAFIKA:

 

LUA:

 

 

 

PORADY (PRZYDATNE POSTY PO ROSYJSKU):

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.